Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz molnarpeter #9245 üzenetére

    Igen nagyon hasonló az ülése. De itt már olyan kis különbségekről beszélünk hogy a testalkat is sokat számít. Nekem 88kg 189cm a V70/S60 MK2 a legjobb, utána az S80MK2 majd az XC90 MK1 Ezek szorosan követik egymást, mindegyik kivalló. De el tudom képzelni hogy egy alacsonyabb embernek lehet jobban bejön az XC ülése vagy akár az MK1 S80.

    Még egyszer, mindegyik kiváló, itt már csak a legekről beszélek. Nekünk egy 2004-es D5 S80 volt, a 163 lóerős. TDI-t soha nem próbáltam. Mondjuk 540.000 kilométerrel adtuk el, eredeti turbó és porlasztók, bontatlan motor, soha nem robbant le, bárhova el mertünk indulni vele. Mikor megvettük lecseréltük a váltó olajat, nekünk gondunk nem volt vele. Viszont csak ez az egy volt hosszú távra, meg kettő rövid ideig eladásra, mind D5. Nem rossz autó, nagyon kényelemre hangolt, de nekem sokkal jobban bejön egy S60 abból a korból, egyszerűen jobb vezetni, kényelmesebb még a kényelmesnél is. Sokkal jobban viselkedik a futóműve kanyarokban (is). Sportosabb, az S80 igazi nagypapa autó, nyugis guruláshoz imádtam én is. Nagy távokat bele tenni tempósan pályázni... De amit kimerészkedtem a Mecsek szerpentinekre egyszerűen elvérzett. Ezt nem úgy kell érteni hogy kinyomtam a szemét, ha nem ahol a céges Golf 5 simán elfordult szó nélkül egy normális tempós haladásnál, sebesség határokon belül, ott nyikorgatta az elsőket és brutálisan tolta az orrát. Könnyen kezelhetően mert gáz elvételre vissza ment az ívre, de tényleg normál közlekedési tempónál is előadta egy két nagyobb kanyarban. Túl éles az átmenet, túl nyugis, kényelmes. Ott nagyon jó, amint kicsit kanyarog az országút nagyon rossz. Egy S60 tudja ezt a kényelmi szintet, de nem vérzik el a kanyarokban sem, sőt...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák