- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung SmartTag2 teszt
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12228 üzenetére
Attól függ, melyik motor. Nekem csak a V8 rémlik, hogy láncos volt az első generációban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dejvid8 #12268 üzenetére
Ha 1969 ccm, akkor kell VCC RBS0-2AE minősítést teljesítő olaj, ebből valószínű nincs is más, csak 0W20
1560 köbcentis motorba pedig ACEA A5/B5 előírásnak megfelelő 0W30 való. Motortér fotó is segíthet, menetirány szerinti jobb oldalon a motor mellett az öntvényen szokott lenni egy DV6 felirat utóbbi erőforrás esetén, de lehet, hogy ennél a típusnál pont nem így van
Volvocars.com-on megtalálod az user manualt-t magyarul is[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dejvid8 #12282 üzenetére
2015 gyártási év végén már piacra kerül a 2016 modellév, így kb be is zárult a kör [bővebben]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Peti78 #12297 üzenetére
Keress másik szerelőt, vagy vegyél online szervizleírást pár dollárért, aztán szereldmagad.hu
Mi a tünet amúgy, tuti hf? Többi dolognak van alapja? (Gyűrűk stb...) Én csak azt nem értem, hogy miért akarja a szerelő a motor alját bontani, mikor a tetején van elvileg a gond.
2m körül meg pl Eurofleetnél vannak korrekt autók, de ha bármi jönne ki később, akkor sem hajtanak el; vagy kötni kell 1-2 év garit pluszban és kész[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daninet #12331 üzenetére
A sarunál nem látom jól, mi a fekete bumszli, de ha van valamelyik kábelnél akku szenzor, akkor simán annyi, hogy intelligens töltés van, szóval nem terheli a motort és generátort fölöslegesen, csak ha van miért. Ez gyakorlatban ugráló feszt jelent, de lehúzva az IBS-t biztonsági játékra vált és fixen tölt max feszültséggel. Egy próbát megér ránézni, mi a helyzet, mert a Ford is alkalmazta már a megoldást azokban az években, és ez pont közös platformra épülő típus...
Erre gondolok, de csak tipp, nem vagyok benne biztos [link] -
molnarpeter
nagyúr
Elvileg az elektronika dönti el, mennyire van feltöltve az akku, és bizonyos tartományon belül tartja, nem mindig 100%-on. Ha valóban van ott akku szenzor, akkor elég azt lehúzni, és akkor ugyanúgy töltene, mint a régebbi autók.
-
molnarpeter
nagyúr
D5 (és további öthengeres dízelek) kartergáz szivárgás javítása: [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Veriakilis #12437 üzenetére
Kocsi elad, megfelelő példány megvesz. Inkább annak a rendbe tételére fordítanék pénzt, mint papírmunkára és hivatali sorbanállásra
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bprubin #12556 üzenetére
Azt nem értem, mi baja az üvegnek plusz ha ragasztott üveg, akkor főleg csak annyi kéne, hogy valaki lekaparja a ragasztót és mehet vissza, 120-ért megéri azt a kis időt. Teljes üveg cserére best glass tudott legjobb árat mondani nekünk más típushoz, de ilyennel szerintem keresnék egy kicsi műhelyt, aki hajlandó megmenteni a használt szélvédőt
-
molnarpeter
nagyúr
Hideg van, majd ha 20 fokban is csinálja, akkor térjünk rá vissza esetleg izzítót ellenőriznék, illetve egy fix parkoló helyen reggel lehetne olajszintet nézni és dokumentálni, fogyott-e belőle (ezer km-es nagyságrendben tekintve). Mennyi ideje állt az autó indítás előtt?
Azt jó lenne tudni tételesen, mit takart a motor generál. Sokaknak már egy időszakos vezérlés csere is annak minősül, de ennyiért már kijön más is.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12594 üzenetére
Nézegetem a dolgokat, rosszul gondoltam valóban - csak egy szimpla váltó dekni leszedésre számítottam más márkák alapján, de arra nem, hogy a fél váltót ki kell előtte szerelni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireFox1996 #12622 üzenetére
Olyat találtam még azért, hogy utólagos szűrőt tesznek fel. Bizonyára hasznos... Bizonyára több százezer km után már nem oszt, nem szoroz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sati1984 #12676 üzenetére
Meg kell nézni a mostanit, lehet elég felújítani (amennyiben ép az öntvénye, egy új középrész olcsóbban megvan). Turbó és motor között csöveket nem árt ellenőrizni előtte. Ha DPF nélküli, és élő adatból nem látszik még óriási töltőnyomás probléma, akkor lehet el tudsz még vele járni így egy darabig. Hibát "kiprovokálni" is megpróbálhatod, gyakorlatilag mondjuk 4. fokozatban egy privát autópályán 1500-tól végig padlón kiforgatva be kéne dobjon hibakódot komolyabb gond esetén...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jdaniel1993 #12705 üzenetére
1.6 és 2.0 benzinmotorokat én kerülném. Akkor már inkább dízel, annál is lehet 1-2 drágább javítás (bár milliós számlára kisebb az esély), de közben kevesebbet eszik, esetleg kicsit többet V60 hibrid... Milyen használatra lenne?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs