- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8590 üzenetére
Visszacsapódás ellen direkt ilyen sajna. Teljes háttámla méretű vékony párnát próbálj meg esetleg, vagy ha kivehető a fejtámla, azt cserélni sima fajtára (amennyiben létezett ilyen )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8593 üzenetére
Azt próbáld még megszokni, hogy rajta/nagyon közel tartsd a támlához a fejed, az lenne a "normál" helyzet. Új S60 is ilyen, ha az megnyugtat
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz spawn21 #8717 üzenetére
Attól függ, milyen időtartamra terveztek vele. Volvo motorja új, nincs vele olyan sok tapasztalat. Mazda rozsda miatt lehet problémás hosszú távon. Nyilván attól függően, hogy milyen távokat fut, a dízellel eddig nagy gondok nincsenek. Szvsz a Volvo prémiumabb, kérdés, hogy nem gond-e ha néha gariban kell rajta csináltatni valamit. Az XC a cross country-ból ered
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz spawn21 #8719 üzenetére
Amikkel találkoztam, az a láblengetős csomi nyitás miatti szervizlátogatás pluszban, volt az említett kopó kulcs, és régebbi fajta motoron EGR hiba városi használat miatt. Skyactiv motorok is újak, de 10-15 évre nem terveznék korrózió miatt, ezen a téren a svédek régen elhúztak. Magamnak a D4-et választanám, főleg így hosszú távon, olcsóbb is, kisebb fogyasztással is lehet spórolni vele, kockázat minimálisan több a benzineshez mérten (kivéve, ha adó vagy egyéb okból kell a benzin). Viszont az XC40 inkább kompakt SUV, a CX-5 pedig egy kategóriával nagyobb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8813 üzenetére
Nógrád megyében tudok jó szervizt, ennyiből még kijön az útiköltség is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FeRRaR1 #8827 üzenetére
Vittem pár hónapja egy új kifutó XC60-at, nem akartam elhinni, hogy a derekam mögé kellett tegyem a kabátom :/ Szvsz "kisautó szindróma", a vásárlók a mérettel arányosan várják el a kedvezőbb árat, pedig kicsiben ugyanaz a mennyiség hasonló költség gyártói oldalról.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #8865 üzenetére
Kuplung és fék van inkább egy körön. Szervó 10 év 200 km érdemes.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz david199801 #8873 üzenetére
Dension Gateway?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz david199801 #8913 üzenetére
Elég nehéz lenyomni a csövet valószínű, szoktak akadályozó cuccot tenni, de próbáld meg magad
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8983 üzenetére
Maradványérték piaci ár környékén vagy alatta van jó esetben, konkrét szám kellene
-
molnarpeter
nagyúr
válasz david199801 #9035 üzenetére
Szokott lenni hozzá rugó, a teleszkópra kell tenni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9038 üzenetére
Járasd az autót különböző módon megdöntve (előre-hátra-jobbra-balra billentve, pl sekély árokban). Így ki kell menjen az utolsó buborék is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #9040 üzenetére
Szervó folyadék: ha '99 óta ugynaz van benne, megkockáztatnék egy cserét VW-nél egy ideig ásványi volt, majd váltottak, és a kettőt keverve gyönyörűen habzik a cucc. Fecskendővel mintát véve meg lehet állapítani a színét, hátha úgy be tudjátok azonosítani
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #9046 üzenetére
Automataváltó olaj. Nem ír még valamit minősítést illetően?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9069 üzenetére
Rossz kuplunggal még haza is tudsz menni, ha nem kell megállni, én kivárnék
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9072 üzenetére
Volvo nem használt kuplung késleltető szelepet, mint a bmw?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9200 üzenetére
Ápolás, testalkat, be- és kiszállási mód sokat számít. Kárpitos nem dicsérte a Volvo bőrt = jól keres vele igényli a törődést az anyag, nem szabad elhanyagolni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FeRRaR1 #9240 üzenetére
S80 mk1 is hasonlóan ortopéd ülésekkel rendelkezik, mint a többi? Ismerősnek gerincproblémai miatt ajánlanám. 2.5 TDI mellett az automata váltó mennyire problémás? Vidék, adagolós technikára még akad ember, CR már a diagnosztika miatt háttérbe szorul, pedig magamnak venném azt is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Finoman kell bánni a motorral, relatív jobban terheli a nagyobb kaszni. Ilyen km-nél érdemes porlasztókat, EGR-t, stb megnézetni, nehogy a DPF lássa kárát a túlzott koromképződésnek, illetve az üzemanyagpumpát cserélném megelőzésképp. Jól bevált, kiforrott motor, olajkört érdemes lehet átnézni, ne legyen karbon lerakódás, szívókosár tiszta legyen... Aki kiír etax árat, nem hiszem, hogy ennyit engedne, de ne legyen igazam
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Outlook topic
- OTP Bank topic
- Ukrajnai háború
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Opel topik
- iPhone topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen