- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Mobil flották
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9371 üzenetére
PSA 1.6D-nek az eltömődő olajszivattíú szívókosár volt a baja, visszahívásban kidobták, illetve esetenként meglazulhat porlasztó rögzítő csavar. Amúgy nincs különösebb bajuk, csak a Volvo motorok sikerültek túl tartósra
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9377 üzenetére
1.6 HDi evolúció, gyakorlatilag minden gond korrigálva lett.
-
molnarpeter
nagyúr
Kamionnal szemben nem segít, hogy magasabb. Tömeg is csak akkor számít, ha hasonló kategóriájú jármű jön, 20t ellen mindegy. Nézz NCAP, IIHS videókat - ilyen esetben _kizárólag_ akkor éled túl, ha nem szemből találkoztok. Amiben a Volvo kiemelkedő, hogy részátfedéses ütközésnél lesodródik oldalra, kevesebb erő éri szemből az utasokat (pl Q7 vs XC90).
-
molnarpeter
nagyúr
Ha kéznél van az akku, egy próbát megérhet a biztonság kedvéért, de szerintem sem az Vidd el esetleg ahhoz, aki diódát mondott. Bár egy utánajárást megér, hogy figyelembe veszi-e a rendszer a környezeti hőmérsékletet, egy darabig még méregetném, esik-e a fesz, csak így messzire nehéz nyugodtan elindulni Talán ha van bontó a közelben, egy cserére elkérném a generátort-fesszabot, aztán hátha.
Esetleg FeRRaR1?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Fel lehet tölteni, csak vagy sok idő, vagy vezérelt töltő kell hozzá, izzók viszont szeretik! Zsákolj egy tartalék fesszabot, nézz valami tutorialt, aztán legfeljebb kicseréled, ha gáz van. Szivargyújtós feszmérő, vagy Roidmi ha van, tudod figyelni még menet közben is a helyzetet, de ahogy látom, a hiba alapvetően a logból jött, ez tetszik
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9429 üzenetére
Úgy rémlik, helyben bőségesebb, nálam csak a faceliftes 2 orra jön be (az viszont nagyon )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalmanchris #9472 üzenetére
Új akku
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9478 üzenetére
Kérj UV festéket a töltetbe, aztán ha valahol van szivárgás, könnyebb lesz megtalálni, de ezen felül nem kell túlbonyolítani az ügyet szvsz Olaj miatt nem mindegy, hova viszed, nehogy vmi nem belevalót kapjon (bár ennek inkább D6 esetén van jelentősége, abba jelölő adalékot nem is érdemes tenni).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9481 üzenetére
Matricán rajta kéne lenni az olajnak is, de ezt is csak D6 alapján mondom
Szerk: Volvo légkondi olaj táblázat
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9486 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9613 üzenetére
IC cső kicsit nagyobb azért esetleg belső oldalon lehet próbálkozni Tip-top ragasztóval, és gumival vagy nagy folttal lefedni. Esetleg még lyukasztani is lehet a hasadás két végén.
-
molnarpeter
nagyúr
Túlnyomás miatt gondoltam belülre, inkább kinyomná talán, tubeless foltok is belső oldalra mennek
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibor.sz #8683 üzenetére
Automata váltó olajcsere:
Felmerült korábban a Protruck, mint teljes átöblítést végző automata váltós cég, de mint kiderült, csak ZF váltóval szeretnek foglalkozni. V60 D6 csoportban láttam, hogy hamarosan powerflush (vagy hasonló) olajcseréhez szükséges felszerelés kerül beszerzésre Mátrai Zoltán szervizénél (v60service)
(#9674) FeRRaR1: várjuk a folytatást
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibor.sz #9679 üzenetére
V60 D6 csoportban bukkantam rájuk, meggyőző a hozzáállásuk. Sokan fáznak a hibridektől, ők viszont hajlandóak problémák megoldását kidolgozni. Hasonló helynek tartom, mint a Nattán György féle szerviz. Ezen kívül a plug-in javításban Varsányi Péter nem elhanyagolható szereplő, ő elektronikával foglalkozik.
FeRRaR1: sárgulunk néztem az apex videót is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz haxxika #9683 üzenetére
Klíma hűti az akkut is. Ha nem megfelelő töltetet kap, a kompresszort hajtó motor tekercselésének lakkját megtámadja, erre a márkaszerviz több százezres cserét mond, a magyar iparosok pedig megjavítják inkább. Volt még inverter hiba, erre is van megoldás, illetve talán valakinek a generátor(/motor) hibásodott meg, talán csapágy(?).
Lényegében vétel után kell egy klíma töltet csere az egyik hozzáértő szervizben (aztán 2-3 évente megint), de minden hibára van kidolgozott javítási mód.
[link] itt a csoport, érdemes elolvasni mindent. Ha innen veszel, könnyebb leinformálni, milyen javítás volt már elvégezve.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kelekyle #9692 üzenetére
Focus árakhoz igazodik V70 meg egyszerűen régebbi, egyébként szvsz utóbbi jobb lenne, pláne, hogy a konkurencia oldaláról Passat és Avensis méret került szóba. Nekem utóbbi kéne, ha lehetne még kapni TDI-t, nem volna ilyen ritka. PD fenntartásához képest nem drágább motor, de ergonomikusabb, sokat használva n nem utolsó szempont.
-
molnarpeter
nagyúr
Ezer éves motor a psa 2.0 HDI, minél újabbat veszel belőle, annál jobb. Inkább akkor jönnek ki rajta problémák túl korán, ha valaki elszórakozik a km számlálóval Kiforrott konstrukció, szvsz a jobbak közé tartozik. Az, hogy a D5 még jobb, megint más kérdés, de nem elvetendő.
-
molnarpeter
nagyúr
1.6 hdi pár évvel újabb, korai példányok esetén volt néhány nyűg. Turbó halt le az olajpumpa szívókosár eltömődése miatt, ezt ki szokás dobni (volt talán visszahívás is, valamelyik évjárattól ki is javították a konstrukciót), egyben kádat tisztítani, illetve az turbó olajzó csövet érdemes cserélni (nehogy eltömődjön). Esetenként az injektorok csavarjai kilazulnak, emiatt meg lett növelve az átmérőjük. Kisebb motor, jobban terheli a kasztni, stb, eredendően kevesebbet bír.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #9725 üzenetére
Jövőre tölti a 20-at a DW10, közben 8 helyett 16 szelepes lett, illetve kapott részecskeszűrőt. A korai példányokat sem hallani, hogy különösebben nyűgösek lennének.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Weareus #9728 üzenetére
Kellett volna rendes vezérlés rögzítő szett... Másrészt az előtöltés beállítása kötelező része egy cserének. Valószínű utána jó is lesz. Kereshetsz végső soron VW-Audi szerelőt is, akinek van diagnosztikai felszerelése, elvégre VAG motor. Talán a Bosch szerviz is jó, univerzális diag minimum lesz...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #9732 üzenetére
Az adagolón lecserélt vezérműszíj miatt gondolom csak. Mármint, ha D5, nincs adagoló
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibor.sz #9802 üzenetére
A lovakhoz nem értek, de a napokban a v60service.hu megkapta végre a teljes töltet cseréhez szükséges gépet. Ugyanakkor megtudtam, hogy valószínűleg ugyanaz a típus megtalálható a Nattán György féle szervizben is. Magamnak váltó típus alapján a beszállító által előírt szabványt tudó olajat tenném bele, de ha szerviz tűrhető áron adja, lehet azt választanám - minden felelősség rajtuk marad. A link ios chrome alatt listára vezet
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csipszikutya #9889 üzenetére
V60service.hu is érdekes lehet, tudnak teljes olajcserét csinálni (nem csak pár liter, hanem öblítés). Egy kérdést megér, a sajátjuk hasonló futással csak kicsit rántott, elég volt az olajcsere.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen