- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Ford träffar flera Volvo-intressenter
Saab fasar ut sitt samarbete med GM
Volvo V70 2,5 FT Bi Fuel blir bränsletrimmad
Langt fra SkandinaviaAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
lorcsi
veterán
-
sharpapa
aktív tag
Búcsúzik az S60
Kínai tulajdonosai is lehetnek majd a VolvónakNos, ez azt jelenti hogy én már sosem fogom tudni, milyen érzés a saját ízlésem szerint tökéletesen összerakott új S60 (R)-t átvenni.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
CYBERIA
őstag
lorcsi: enyhe PCC beütés.
sharpapa: R változat már amúgy sem. Még jó, hogy nem rég kérdezted, most itt a válasz.
Egyébként úgy is van, adjunk csak el mindent a kínaiaknak jó olcsón, kapjanak csak technikát, hadd hozzák be az olcsó szarjaikat. Vágjuk a fát magunk alatt, komolyan mondom. Most mintha nem lenne így is elég baja az iparnak, mintha nem lenne így is épp elég nagy a konkurencia, még a kínaiakat is erősítjük
Gratulálok.Persze még nem dőlt el semmi, remélem a pénzügyi szakemberek, managerek stb. gondolnak a jövőre is.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na?
A GM és a Saab ötéves alkatrész-megosztási szerződést írt alá
Kommande Saab-modeller säkrade – Saab fortsätter låna GM-delar
Ford närmar sig försäljning av Volvo
GM-samarbete säkrat för SaabAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
aranyos autó
de a legjobb a hirdető: "cserearba olcsobb ingatlant beszamitok " - milyen ingatlanra gondolt vajon, ami olcsóbb, mint 1.500e forint? 1 m2-es résztulajdon itt? [link]úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Sipi16
senior tag
Bele se néztem. Elsőre csak azt hittem, hogy egy vicces kép. Mondjuk az pozitívum, hogy a GLT motorja van benne ami turbó nélkül is 152Le, de 1,5 millát nem adnék érte...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
tkazmer
addikt
valószínűleg a különlegesség jellege az, amelyik ebből az 1.5millióból a nagyobb részt megéri..
habár plüss üléses limuzinban utazni hát nem tudom, de nekem nem álmom, abszolut bőr párti vagyokúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Ja, piszok jó autó, de formaterv szempontjából sehol sincs a 850R-hez képest, semmi Volvós.
(#811) tkazmer: szerintem azért ahhoz kevés, hogy kirántsa őket a sárból.
Mi az a ház? Elhiszem, hogy k~ modern, de gusztustalan sz¤rul néz ki
A 740 limuzint meg kíváncsi vagyok, hogy ki használja és mire
Bőrrel kapcsolatosan nekem az a véleményem, hogy a szellőztetett bőr az, amit esetleg kiválasztanék, egyébként nem annyira szeretem kocsiba, kabátnak viszont annál inkább.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Sipi16
senior tag
Tisztitási szempontból szerintem a bőrnél nincs jobb csak télen nagyon hideg amikor beülsz nyáron meg forró.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
tkazmer
addikt
na de nem mindegy, hogy 1.5mrd $ a veszteség vagy csak mondjuk fele ennyi...
a házról: amire utaltam, az az, hogy nem nagyon létezik olyan ingatlan, amelyik olcsóbb, mint 1.5millió, bár valóban kicsit túlzás volt bp egyik legdrágább fejlesztését kiválasztani
de tessék, szerintem ez abszolut tetszetős, ráadásul ebből akár 5-6m2-is kijön olcsóbban, mint az az autóbőr: igaza van Sipi-nek, tisztítani a bőrt a legjobb, nyáron tényleg meleg tud lenni egy kicsit, de valahogy az esetek többségében - legalábbis a bézs bőr esetében, gondolom egy fekete kicsit más - szellőztetés nélkül is elég hamar lehül annyira, hogy ne úgy nézz ki, amikor kiszállsz, mintha egy medencében utaztál volna
télen meg ott az ülésfűtés, max-ra állítva elég hatékony.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Az, meg az hogy ragadsz bele.
Tisztításban tényleg jó, ebben már csak a műanyag jobb.
Egyébként számomra kevésbe kellemes az érintése, mint a szöveté, és amit még nagyon utálok a bőrben, az az, hogy kopik, de nem úgy, mint a szövet, hanem töredezik, repedezik, nyűgös. Tudom ápolás és minőség kérdése is, de a jelenség létezik.(#818) tkazmer: hát persze, hogy nem mindegy, de ha egy zsír új S60-ast dobtak volna ki (nem feltétlenül abban a stílusban, aminek a megjelenésére várunk), valószínűleg azt is vinnék. Bár mostanában nagy sláger a terepjárónak látszó, terepjárásra korlátozottan alkalmas közlekedési eszköz, a SUV és leszármazottjai, valószínűleg ez a divat is közrejátszik. Lehet benne valami, mert mindenki csinál ilyesmit: Q5, GLK, X3, és a többiek.
Ház: igen, ez már egy fokkal jobb, nekem igazából kétféle stílus tetszik: a népi és a klasszikus.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
szerintem az új s60 stílusában folytatja az xc60 vonalát, és hasonlít az emlékeim szerint sokat dícsért jaguár xf formájához is.
ebből adódóan hozhatja amit várnak tőle.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Igen, hát ez egyértelmű, láttuk a képeket.
Érdekes, hogy neked pont már az indiai Tata berkeiben készült/befejezett XF tetszik, nekem jobban bejön az XJS, vagy az XJ enyhe 140-es Volvo beütéssel:
Ettől függetlenül jól fog kinézni az S60, csak abszolút nem illik egy VOLVO-hoz!!!
És nekem alapvetően ezzel van bajom.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
az xf számomra egy aston martin klón, legalábbis ami a hátulját illeti, és a sportos autókat tekintve számomra az aston martin db9 az etalon
egyébként ez a jaguar xj nekem is tetszik.az s60-ra visszatérve: az, hogy mi "volvos", szerintem elég relatív. én a magam részéről a biztonságot és a kényelmet, luxust, odafigyelést várom el tőlük némi környezettudatosság mellett olyan módon, hogy az még ne legyen olyan nagyon felvágós, sznob. van, aki a kombikra esküszik. van aki számára a konzervativizmust jelentik.
ez utóbbi kettőbe ugye nem fér bele az új s60, talán ha csinálnak belőle egy v60-t, akkor a kombikat igénylőknek megfelel.
szerintem formaterv szempontjából jó, hogy haladnak a korral, így nem vesznek el a süllyesztőben. és végső soron annyira talán nem is rossz ez a terv, legalábbis nekem jobban tetszik, mint 1-2 korábbi s60-t vizionáló kép [link]úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
DB9 jól néz ki, de hát ebben kategóriában szinte minden.
Egyébként BMW-vel is az a bajom, mint az S60-nal, gyakorlatilag nincs sima felület az autón, mindenhol bugyrozódik, tele van hajlításokkal, hurkákkal - teljesen feleslegesen. Másik mániám a lámpa, ott lehet a legtöbbet nyerni vagy bukni forma szempontjából, pl. a 3-as, de főleg az 1-es BMW (írhattam volna az új E-Klassét is) is egyszerűbb lámpákkal sokkal jobban nézne ki, bár mégy úgy is nőiesen gömbölyded lenne. Nem sok mindent örökölnek ezek az E30-tól a négy keréken kívül, pedig az nagyon el volt találva.
„van, aki a kombikra esküszik. van aki számára a konzervativizmust jelentik.”
Nálam a felépítés nem szempont, viszont épp a konzervativizmus az, ami kiveszőben van az újabb Volvókból, én mindig is annak a híve voltam, hogy ha valaki elindul egy (jó) irányba, akkor tartózkodjon az éles váltásoktól, mert az új irányzat nem biztos, hogy jól áll. Eddig a visszafogott, komoly arculatú kocsikról volt híres a cég, erre most itt az XC60, jön az S60, friss fiatalos, lezser. Ezzel lehet, hogy növeli az eladását, de a régi stabil vásárlók egy részét elbizonytalanítja, valamint a márka arculatát is bizonytalanná teszi.
Ez az S60-ra tökéletesen igaz.
Mondd meg, hogy akinek a régi S60 jött be, az most mit kezdjen magával? Az új nem alternatíva, mert teljesen más, még csak szedánnak sem minősíthető egyértelműen, pedig a nevéből ugye arra lehetne következtetni.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Korosodó tradíció - Saab 9-3 SportCombi teszt
Távozik a Volvo vezető tervezője
Volvos Steve Mattin slutar
Steve Mattin slutar som designchef på Volvo!
Volvos designchef Steve Mattin slutar!
Volvo kan vinna på krisenTehát az a helyzet, hogy távozik a Volvo Chris Bangle-je. Kíváncsi vagyok ki lesz az új van Hooydonk, folytatja-e amit Mattin elkezdett, vagy egy visszafogottabb stílust fog képviselni?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
azért az elődeihez képest az s40-s60-s80 sorozat is igen sokat változott, és mégis mindenki megszokta, szeretik az emberek. de a változásnak már lassan 10 éve, szerintem nem árt néha ha történik valami frissítés.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Persze, sokat változtak, de még így is inkább a konzervatív vonalat képviselik. Ellentétben az XC60/S60-nal, de kicsit a C30 is kilóg.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Kérem, végre eljutott a dolog addig, hogy meg tudom mutatni az új, a 205 lovas D5 nyomatékgörbéjét:
Tehát a kép bal oldalán a D5244T10, a jobb oldalán a D5244T4 teljesítmény- és nyomatékgörbéje tekinthető meg.
Pluß az S80 facelift-ről egy-két kép és video itt.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
valaki korábban már linkelt egy holland adatlapot, azon rajta voltak..
egyébként aranyosnak néz ki ez az új d5, kíváncsi leszek, mire lesz képes vele az s80; nameg majd az s60, ha megjelenik, mert abból brutál egy autó lehetúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Rajta, csak rosszul.
Az S60 vajmi keveset fog profitálni belőle, ha csak négyhengeres motorok lesznek hozzáNa, van egy jó hírem is, úgy látszik visszajön a Volvóhoz Peter Horbury, az a Peter Horbury, akinek sok vér helyett a 850 utáni Volvók tervezése tapad a kezéhez, az XC60 és a még útban lévő S60 kivételével. Ha ez egyensúlyt teremt, akkor csak azt mondhatom rá, hogy jó ötlet visszajönni.
Befejezték a Volvo S60-as gyártását
Horbury tillbaka som designchef hos Volvo
Peter Horbury gör comeback som designchef hos Volvo
Sista Volvo S60 rullade ut från fabriken i morse
Saabs plan B – bli underleverantör
Bilförsäljningen fortsätter nedåt – stort ras för Saab
Maud Olofsson är i USA för att rädda SaabAPU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Egyébként a 2.5T is megerősödött 200 LE és 300 N·m -ről, 230 LE és 340 N·m -re.
Részleteket nem tudok, még elég friss a dolog...APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
ennyire komoly ez a "csak négy hengeres motorkat gyártunk mert csak" dolog?
én azért nagyon remélem, hogy elég hosszú idő van még hátra az új s60-as megjelenéséig ahhoz, hogy tegyenek bele egy rendes motort is...amire egyébként kíváncsi vagyok, hogy mit írnak majd a mostanában tapasztalható változásokról az aktuális LIV-ben
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
Passz, igazából azt sem tudom kinek a fejéből pattant ki az ötlet.
Én azért zárnám ki, hogy csak négyhengeresek lesznek mert OK, 180 lóerő négyhengeresből elfogadható, mondjuk a mostani szívó öthengeresek helyére. De az kizárnám, hogy a T6-ot is négyhengeres motorral pótolják, ez az autó ahhoz elég nagy, tegyünk értelmes motorokat is a motorháztető alá.
Még egy kétliteres turbós négyhengeres elfér az 1.6 mellé, 220 lóerő körül, de ha bevezetik a közvetlen befecskendezést az öthengereseknél is, akkor a mostaniaknál kb. >10%-kal erősebbek lesznek, alacsonyabb fogyasztás mellett.
Az én véleményem tehát az, hogy 300 lóerőhöz közelítve egyre nő a valószínűsége annak, hogy azt a teljesítményt öthengeres motorból hozzák ki.AMD Power: az is Horbury nevéhez fűződik.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Volvo V60 – första skisserna på kombin
Ilyeneket ír, hogy az A4, a C-osztály, és a 3-as mellé pozicionálják, hossza 4,7 méter körül lesz. Aztán leírják, hogy a GTDi motorral mi van, lesz start-stop rendszer, PowerShift, elektromos szervó, DRIVe, zárható lesz a hűtőrács hidegben, sík lesz az alja, sok lesz benne a könnyűfém.
Biztonság szempontjából lesz „Collision Warning with Full Auto Brake” - ezt azt hiszem felesleges lefordítani - , meg a régi rendszerek továbbfejlesztései.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz zsolt1129 #838 üzenetére
Én pont fordítva gondolom
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Épp a római számokról olvastam, és csak most tűnt fel, hogy a latin XC 90-et jelent arab számokkal
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Def26
félisten
Kérdésem lenne:
C30 -at szeretnénk venni kb. 4-5 hónap múlva. Még soha nem volt Volvónk most egy Toyota Corolla (2006) pörög alattunk. Ez az első fórum ahol úgymond infót gyüjtök róla. Nos, mi az ami re úgymond oda kell figyelni egy ilyen márkánál azon belül is a C30 -nál?
Vannak e olyan szériahibák vagy mittudomén amik kijönnek az első 1-200km után? Szervízre hova érdemes vinni? Milyen motorral érdemes venni? Milyenek egyáltalán a Volvó dízelek?Amugy 1.8 as motorral néztem ki, lízingre venném (cég nevére)
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
CYBERIA
őstag
Idézek a 2009-es használtautó katalógusból:
„
Szerviztapasztalatok:
A Volvo kisautója az S40/V50 család rövidített padlólemezére épül, műszaki megoldásainak többsége is megegyezik a nagyobb testvérekével. A motorvezérlő elektronika frissítése sok esetben megoldhatja az indítási nehézségeket. A központi számítógép lehet a felelős a rádió, a CD-lejátszó és az egyéb elektromos kényelmi berendezések hibás működéséért; a megoldás az újraprogramozás. A kipufogógáz visszavezető szelepe (EGR) szintén hibaforrás: elkoszolódhat, a tisztítást szakszervizben érdemes elvégeztetni. Több tulajdonos is panaszkodik a szélzajra és beázásra. A probléma általában abból adódik, hogy az elektromos ablakemelő nem húzza fel teljesen az oldalablakot, és a parányi résen beszökik az eső, s befúj a szél. Itt is a számítógép programozása segíthet. A napfénytetős autóknál nagy szélzajjal találkozhat a tulajdonos, de nem nyitott állapotban, hanem zártnál. A jelenségért a tömítés lehet a felelős. A kábelköteg hibája zárlatot szélsőséges esetben tüzet) okozhat, s előfordulhat, hogy a sebességváltó egyes fokozatba váltáskor recsegve és nehezen engedelmeskedik. A futómű felől érkező fémes zajok legtöbbször a fékhez vezetnek: a tárcsa és a porvédő összeérnek. A javítás egyszerű és gyors.Hibalehetőségek:
Zárlatos kábelköteg, hibás motorvezérlő elektronika, EGR-szelep meghibásodása (dízel), szélzaj és beázás az oldalablaknál, zajos napfénytető, rossz CD-lejátszó, fémes zajok a futómű felől, recsegő sebességváltó.
”Hozzátenném még azt, hogy a Toyota Corollánál a lista nem rövidebb.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Def26
félisten
Hmm. Kicsit riasztó amit írsz, de ha jobban belegondolok ezek nem olyan vészes hibák nem? Nagy része "újraprogramozással" orvosolható.
Recsegő sebességváltó tűnik a legproblémásabb dolognak. Fene tudja, utánnanézek erre mit mondanak a tulajok. (Részemről elég gáz)Corollára visszatérve (ami itt nagy OFF ) most van benne 83.000km és eddig SEMMI baja nem volt.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
CYBERIA
őstag
Én azt mondom, hogy mindig szerencse kérdése, a népítéleten is vannak 1 meg 2 csillagos Corollák.
Alapvetően nem megbízhatatlanok a Volvók, a C30 sem, de fekete bárány lehet bármelyik márkánál, akár Volvo, akár Tojoda. Akinek a megbízhatóság az elsődleges szempont az Porschét vegyen, sokkal megbízhatóbb bármelyik japánnál
Én senkit semmilyen kocsira nem beszélek rá, de tudom ajánlani a Volvo márkát. A C30 a Volvón belül kicsit kilóg a sorból, de nem rosszabb, mint a többi, csak kevésbé praktikus.
„Milyenek egyáltalán a Volvó dízelek?”
PSA-FordMire vagy kíváncsi?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
PotyaPetya
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Már régóta passzív figyelője vagyok a témának, de most hogy már én is volvo tulaj lettem, itt az ideje, hogy aktívabb legyek
A sze"R"zemény egyébként valami frenetikus, büntet...
Örülök, hogy a volvo mellett döntöttem, remélem később sem bánom megS60R - na és, ki figyeli a fogyasztást...
-
CYBERIA
őstag
válasz PotyaPetya #848 üzenetére
Üdvözöllek a klubban
Épp időben szeRezted be a gépet, nekem már a katalógust sem akarták kiküldeni
Még egyszer gratulálok, a belső tere valami elképesztően jó, imádom!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.