- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
A Multiair ritka, mint a fehér holló, a 120 lovasból van rengeteg. Ami pedig szuperjó motor, ez tapasztalat
Elkezdhetnék felsorolni pár előszériás betegséget, de ez már a fl utáni, valószínűleg semmi nem lenne már releváns. Az új Bravok legnagyobb része 2007-es vagy 2008-as.
Ami szerintem továbbra sem az igazi, az a digitklíma. Kicsit hektikusan működik, és előfordul állítómotor meghibásodás.rip and tear, until it is done
-
aphra2
aktív tag
Úgy rémlik van a topikban vkinek talán Ő tud bővebb infót.
A bravoval nem nagyon tudsz mellényúlni , én eddig kormánymű kopogásról hallottam igaz az még a régebbi modelleknél volt , szintúgy mint a hidegindítási gondok némely autónál , erre a multiair motorra még semmi panaszt nem hallottam.
Ami a legfontosabb a némettel szemben a gyorsabb értékvesztés.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
zoo8800
veterán
Apróbb kis vacak dolgai szoktak, lenni, a Bravo nem az a lerohadós fajta. De mondom, ezek főleg a régebbi, 4-5 éves kocsikra jellemzőek. Ha elmész kipróbálni, a klímát nagyon nézd meg. Néha nem nyit a távirányító, de ilyenkor kulccsal nyitható. Izzók nem szoktrak kiégni.
Az első ülés egy picit lehetne lejjebb is, az oldaltartás viszont remek. A kárpit nem hétköznapi darab, majd nézd meg jobban, tetszeni fog. A Cityservo se hülyeség, kisujjas a kormányzás alacsony sebesség mellett. A motor pedig állat, nagyon megy és szép hangja van. Bőven 2000 alatt elkezd tölteni a turbo. A fogyasztással 8 liter körül számolj.Amit nagyon nem szeretek ebben a kocsiban, az a hátsó lábtér, az lehetne több is. Tolatáskor hátra kilátni nem lehet. A pakolóhelyek se a legjobbak, meg lehetett volna oldani jobban is. A kézifék mellett a 2 pohártartó nagyjából semmire se jó. A hátsó futómű lehetne picit halkabb. Más szarság nem nagyon jut eszembe.
Jó kis kocsi ez egyébként, én (újra) ezt venném.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000