- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Na...
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat és meglátásokat.
Felraktam a kocsit a HaHu-ra: [link]
Valószínűleg én az 'átlagon felül barom' kategóriába tartozom, mivel még abba a xaros hirdetésbe is igyekeztem belezsúfólni minden érdemi információt, meg még többet is...
A sok betű talán sikeresen távol tartja a funkcionális idióták zömét.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz HussarF #8023 üzenetére
@HussarF
Végülis bevárod a revízió piacra dobását?
Re. ülés
Ha praktikus szempontból nem is számít, a későbbiekben értékelhető/értékelendő feature lesz-e, hogy elmondhasd: ebben karbonfotel van; akár autós összeröffenéseken, akár esetleges újraeladáskor...vagy csak amikor 'méregetni kell a centit'?
Mert pár év múlva biztos lesz erősebb és jobb 'versenytárs', és olyankor az ember pszichéjének jót tesz az 'exkluzivitás' érzése; gondolom a QV-k többsége különösebb extrázás nélkül talál gazdára. Egyébként pedig: ha már eltapsolsz cca. 23M-t, akkor ott 1,5M-nak talán még lenne hely (+/- 10%).
Én beletenném...és nem 'kibicnek semmi sem drága alapon', hanem a birtoklási vágy, illetve jóérzés miatt.
Ugyanakkor én nem hallgatnék magamra élvhajhász kérdésekben, ha már egy kicsit is ismerném magam...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
A hirdetés megfoglamazásával kapcsolatban...
Igazából legjobb esetben is azzal a 3-6 emberrel szeretnék érdemben egyeztetni (értsd: már telefonon), akikből talán egy meg is veszi. Nem interakciók mennyiségi kimaxolására akarom használni a hirdetés által feltáruló szociális lehetőségeket...
Ezért van minden xar beleírva, amit egyébként is el kéne (illene?) mondanom telefonon; az elmúlt 3 évben 3 kocsit adtam el, és azokat is hasonló 'ez van, ezt kapod' tematikával.
Röviden:
Nagyon leegyszerüsítve két csoportra osztottam fel a potenciális érdeklődők körét: 1) aki venne valamit/bármit/kifejezetten Alfát (pl. ahogy kifejezetten BMW-s is), de a lista aljáról válogat, mert a budzsetri szorítja a koncepciót; és a nap végén egyébként is tádé verziót vesz majd... 2) aki venne valami Alfát/kifejezetten GT-t és abból is benzineset (ahogy én a mai fejjel sem vennék tádét, mert nem adja; bár volt egy pont, ahol elgondolkodtam rajta pusztán a praktikum miatt), de tudja/vélelmezi, hogy az by default szopó, de ott egy 'hüjje', aki már a f@sz nagy részét bevette...
Én a kettesre 'spekulálok'.
Nevermind...
-
aktív tag
válasz j.bravo #8068 üzenetére
Akkor most végre szépen fog dohogni a gép...
Az enyém még itthon áll, idestova 7. hete mozdulatlanul; leszámítva, amikor elvittem fotózni, illetve tegnap ki kellett állnom vele a ház elé, mert útban volt (plusz múlt héten ráraktam töltőre, egy délutánon át szívta a falból).
Senki nem keresett; viszont kereskedői SMS viszont jön heti egy-kettő, és az utóbbit őszintén nem tudom hova tenni - ennyira pangás van most most kufároknál?! Anno a jóval kommerszebb, értsd: könny(ebb)en eladható kocsikra nem csipogtak ennyit.
A vicc, hogy 'Kata' az AAA autótól ma küldte a harmadikat...lehet, hogy hétfőn most már kíváncsiságból is felhívom; de az biztos, hogy hozzájuk be nem megyek.
Akivel viszont beszéltem is két hete az a Kocsigurutól keresett: mesélte, hogy ő lenne ott az 'alfaszaki', illetve Zsoltot is ismeri, meg a munkásságát...hogy ez mennyire mese-habbal PR szöveg, azt hagyjuk meg a költőnek. Venni nem veszik meg, de beszámítanák... A XI. kerületben vannak; mondtam, hogy arra legközelebb hó végén megyek a céges Haloween bulira. Mindenesetre minap felnéztem a honlapjukra, és van ott egy IS200, ami ötlet szintjén azért megmozgatott egy picit, na... Az elmúlt közel két nettó Almera-s hónap alatt a közömbös értékelésen túl is egészen megkedveltem a korai japán kocsik agyonüthetetlenséggel vegyes semmilyenségét.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
Fura madar, az biztos.
Mindenesetre a mai hasznalt felhozatalt tekintve csak leszogezte, hogy a JTS motoros GT a tuti...igy hatha nekem is akad vegre egy erdeklodom, majd ha mar elegen kiporgettek ezt a videot.
Megjegyzem: lehet, hogy az is inkabb csak egy marketing megszolalas volt...
Nevermind...
-
aktív tag
válasz IreN!CuS #8078 üzenetére
Instant megoldás: szivargyújtóba dugható, melegítős ülésvédő.
Páromnak én valamelyik barkácsáruházban martam fel egyet bevásárláskor (OBI?); 5e Ft volt, 35W, fenék-hát. Szereti.
Ha fixen beépített kellene, akkor ülésfűtés beszerelésével két dolog ciki: 1) meg kell hámozni az ülést (hacsak nem gyárilag levehető a 'huzat') és 2) adni kell neki terhelhető ágat, akár külön behúzva az akksi környékéről. Egyik sem az a meló, amit 0 affinitással érdemes elkezdeni - nem bonyolult, csak qrva pepecs. Lehet, hogy érdemes kiadni valakinek; Bp-en pl. a TC-n is ügyködő Duett tényleg korrekten dolgozik.
Mod: j.bravo nyert...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
Két hónap masszív kihagyás után a GT-vel kapcsolatban is van fejlemény.
Tegnap bementem az irodába, mivel este összetarcsi volt, és mivel napközben ott érdemben dolgozni úgysem tudtam, így gondoltam kombinálom a kellemest a hasznossal és a GT-vel mentem, hogy majd beviszem a Kocsiguru-hoz, ha már érdeklődtek, hátha meg tudunk egyezni az IS200-ról.
Egyik dolog vezetett a másikhoz, aminek az lett az eredménye, hogy az ebéd-vadászat során, kollégával az anyósón begurultunk Zsoltékhoz...ugyanis a héten, Sárvárról hazafelé kerregve a Focus-szal a pályán belepetézett a szú az agyamba, hogy az ünnepek alatt márpedig az a GT-vel megyünk Krakkóba. És pont. Pálya abba az irányba nem nagyon van, cserében dimbes-dombos, kanyargós országút nagyon is...
Jövőhéten valamikor leadom, és utána lesz 1-1,5 hónap piánóban dolgozni rajta, hogy minden rendben meglegyen.
Egyébként ettől függetlenül is tök jól eldumáltunk még vagy húsz percet mindenről is; mesélte, hogy látta, sőt ajánlotta is a hirdetésem egy-két embernek, illetve egész rugalmasan állt az alkatrész beszerzéshez is: mondta, ha akarom nyugodtan vadásszam le őket külföldről (néha sokkal jobb árak vannak, de ez igaz szinte mindenre, pl. autogumi, de most tavasz végén még pl. egy Landmann gázgrillt is 110 Euro-ért vettünk, ami itthon 70-90e lett volna).
Nevermind...
-
aktív tag
válasz j.bravo #8106 üzenetére
Nos...egyelőre a kognitív disszonancia jegyében fogant hivatalos verzió: eladásra felkészítés és megjáratás.
Feltétlenül bátor azért én sem vagyok: csak azért nagy a szám, mert három kocsival megyünk; így ha a kocsit árokba is lököm, mi még hazajutunk (de ne így legyen vége!)...
Nevermind...
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #8111 üzenetére
Ne haragudj, sokáig nem néztem fel érdemben.
Kezdésnek autodoc bécsi érkeztetéssel, oszt gugli.
Autodoc-on 70Euro/db áron volt Michelin CC+ 205/55 R16 méretben hó elején; az általános tendenciáról gőzöm nincs, én ezt a típust kerestem.
Nevermind...
-
aktív tag
válasz j.bravo #8179 üzenetére
Na...a fene nagy, már másfél hete tartó ünnepi héderelésben qrvára nem volt (és lesz...) időm semmire sem.
Szóval már a kocsi egy kicsit több mint egy hete itthon...és jól esik. A Nissan-ban kakukk lett az akksi (4 nap után volt időm elmenni venni), így a GT-vel mentem mindenhova; hát városba még mindig nem való, de ettől eltekintve kifejezetten élveztem minden percét. Most értem haza egy monori kirucannából (120km) és Rammstein-t bőgetve remekül elvoltam; illetve az elmúlt hét során is mindig a hosszabb úton jöttem haza, ha belefért és volt értelme, pl. Budakalászról közvetlenül haza 5km, de egy Kalász-Szentendre-Pomáz-Csobánka-Vörösvár körön át hazajutni mentálisan gyorsabb...
Jót tett, hogy három hónapig rá sem néztem...ugyanakkor tartom, hogy számomra ez még mindig egy ambivalens mutatvány; ahogy Zsoltnak megjegyeztem: ez a 'GT-zős történet' olyan, mint helytelen választ adni egy fel nem tett kérdésre - közölte, hogy szokatlanul lírai hangulatban lehetek...
A klímával tényleg 'elmatekozták' magukat, pedig én kézzel-lábbal mutogattam, hogy hol rossz; spoiler alert: pont ott, ahol aztán fröcskölt. Ugyanakkor roppant méltányosan (?) közelítették meg a dolgot: a traffó-sor csere + teleszkóp-pár csere + klímacső csere + klímatöltés + munka mutatványért 150 pénzt fizettem.
Re. 156
Én simán feltenném a bontott kipuf rendszert, főleg eladásra; ha nem 'ereszt', nem rohad már vállalhatatlanul és a dob nincs kiborítva, akkor ott szerintem nagy truváj nem lehet.
Amíg állt a GT, én nem követtem az Alfás oldalakat, de emlékeim szerint az átlagos állapotú benzines 156 árai konvergálnak a nullához.
Egyébként, amennyiben mégiscsak letennél az Alfa-ról, akkor a Multiscan vagy milyen programot át/megvenném tőled...főleg, ha esetleg be is avatsz, hogy miként kell használni...
Nevermind...
-
aktív tag
válasz gipsztigris #8204 üzenetére
Szerintem nem mentem el Pilisig (legalábbis nem emlékszem), de a navi elvitt Monor körül, így előfordulhat...
Egyébként pedig: Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Nevermind...
-
aktív tag
Gondoltam írok egy gyors update-et arról, hogy a nagy örömködésben mi (nem) történt...
Szóval a 24-i meghittség után 25-én indultunk Krakkóba. A terv reggelig az volt, hogy az Alfa-val megyünk...aztán szerénytelenül állíthatom, hogy volt egy pillanat az indulás napján, amikor belám állt az agyf@sz: érzem az eufóriát és elvileg minden OK, de nem akarom két országgal odébb kísérteni a szerencsémet.
Szóval GT elrak, Focus-szal elindul...párom mellett alapból sem tudtam volna 'örömködni', de utolag a forgalom sem hagyta volna: tömött sorokban vonatoztunk a Tátrán át... Hazafelé pedig egy kisebb havazástól kísérve értünk ki Lengyelországból, és a lengyelek legalább annyira potensek a hókotrásban, mint mi...viszont a 'tótok' rendesen pucolják az utakat. #respect
Cserében azért a Ford-dal megjártuk 1,5 tankból (5,5 l/100km, oda-kirándulgatás-vissza), és rá is fért már a kikormolás; ez a GT-vel egy tankolás oda, egy tankolás ott és egy rátankolás hazafelé koreográfia szerint ment volna...na, hát valamit valamiért.
Valószínűleg a Alfa egyelőre megmarad 'honi' kirándulásokra; itthonra ugye van asszisztencia bárhonnan-bárhova trailer-rel.
Vicces dolog ez: megvettem, hogy majd körbeélvezkedem vele a régiót; aztán a mindennapokban inkább nem használom, mert túl kényes és távolról sem praktikus; hosszútávokra pedig fenntartásokkal megbízható, így inkább arra sem használom. Marad a short-range cruising az agglomerációban, illetve a kiruccanások: Balaton, Tokaj, Szeged, Villány... F'yeah!
Nevermind...
-
aktív tag
Az elmúlt napok eszmecseréjét visszaolvasva úgy tűnik, azon kevesek egyike vagyok, aki nem hogy várja az új 'kicsi-SUV' megjelenését, hanem kifejezetten csak arra kíváncsi...
Sőt, merem állítani: nekem az original Tonale Concept úgy tetszett, ahogy kijött; bár azt hiszem, a farával variáltak valamit, így most nem emlékszem, hogy melyik állapot volt 10/10. 3-Door verzióban pedig F'Yeah lenne...
A Stelvio / Giulia páros ellenben még mindig hidegen hagy...
Más:
Tegnap jöttünk haza Rómából (kettesben elvonulás az ünnepek körüli hercehurca után), és ráeszméltem egy nagy igazságra: az olaszok azért szarnak nagy ívben a rendszám helyének kialakítására elől, mivel náluk a mai napig lehet 'kis-alakú' rendszámot felrakatni; minden G és S mini plakettel ékeskedett; a többit nem nagyon néztem. Hát így én is szobrászkodnék a kocsi orrával, mint Michelangelo...a világ maradék 99,9%-nak meg ott a középső ujjam...
Megint más:
Holnap megyek Debrecenbe, és úgy döntöttem, hogy hagyom az összetarcsis legurulást, és megyek külön a GT-vel. Zárójelben: azért jó sváb módjára a km-térítést és benzinátalányt (ami nem is rossz, egész 'nagylelkű' sic! a NAV) kihajtom a cégből.
Ennek örömére ma beadtam a helyi kézipucerájba, mivel belül augusztus óta nem volt kitakarítva. Utoljára kb. két éve adtam be oda, mivel egyfajta hobbiként rászoktam, hogy magamnak csinálom...de most hideg is van, egy napig vagyok itthon, így időm sincsen, stb. Na, a produkció végeredményét nézve konstatáltam, hogy talán kissé esett a színvonal, cserében kereken kétszer annyi fizettem, mint eddig...és még így is tele vannak. Ja, és a srácok, akik előtte 5-6 évig vitték, most sehol. #MoJobbanTeljesít
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
A debreceni kiruccanás margójára...
Reggelre kiderült, hogy a tegnapi kézimosó(s próbálkozás) nem csak a szívemben hagyott mély nyomokat, hanem a kocsin nyílászáróin is...
Hajnali hatkor megyek a kocsihoz, jégoldóval körbefújok mindent; majd indítanám a kocsit, de vezető oldali ajtón nem mozdul a kilincs...határozott húzásra megindul (semmi durvulás, mert feature-ként törik), ablaküveg a kéderből recsegve szakad ki. Beindítom, rágyújtok...hadd járjon. Elindulok a csillaghegyi OMV-re: matrica vásárlása, illetve a tank még félig van, ami elég, de én szeretek tele tankkal elindulni.
Kúton leállo, nyomom a tanknyilás gombját; hallom, hogy kattan. Megyek körbe, látom: zárva. Á, biztos félrenyomtam. Anyósoldali ajtót nyitom, recsegve szakad ki, nyitó ismét benyom. Nézem: még mindig zárva; mondom: mifasz? Lendülettel becsukom az anyós-ajtót...ami azzal a lendülettel visszapattan; mondom: na és ez meg mifasz?!
Akkor kezdődött egy 10 perces esztrádműsor, ahol a helyieknek előadtam egy hosszú káromkodásokkal tarkított 'így szopik az Alfás' számot.
Kiderült, hogy valószínűleg tegnap nem szárították meg, illetve szellőztették ki a kocsit a takarítás után, így a meleg párás-vizes műhelyből szépen beűlt a víz mindenhova, amitől reggelre befagyott az tankajtó és az anyósoldali ajtó zárnyelve...meg ki tudja még mi; a vezető oldalit használtam/használták, így gondolom az azért működött, még ha nehezen is.
Lassan összetákoltam az anyósoldali ajtót, viszont a folyamat során a sok nyit-csuk-nyit-csuk-stb. próbálkozástól az ablak begerjedt és 10cm-re lehúzva maradt, a központi zár nem volt hajlandó bezárni a kocsit...és a tanknyílás ajtaja még mindig be volt fagyva. Miután nagyjából összeállt a kép, otthagytam nyitva, lehúzott ablakkal a kocsit a kútoszlopnál, és beballagtam matricáért...
Most itt ülök a debreceni irodában, a kocsiban még 100km-re elég nafta van...de süt a nap, így ha minden jól megy, akkor a szálló parkolójában majd kienged, és majd hazafelé talán tudok tankolni is; ha nem, akkor kalandos lesz a holnapi nap...
Egyébként Budától Debrecenig sötét, -4 fokos totál ködben jöttem, és csak Debrecen előtt 12km-rel sütött ki a nap...de olyan hirtelen, hogy fájt a szemem, és alig győztem a napszemüveg után kapkodni.
Mindenesetre érkezéskor lőttem néhány jégkristályos glamour képet 2 órányi fagyos ködben gurulás után...én még ilyet nem láttam...
Nevermind...
-
aktív tag
válasz sagesz93 #8315 üzenetére
@HussarF
Ezek után nem is fogom gyakrabban erőltetni...
@molnarpeter & sagesz93
A zsinór megvan, de nem segített...bár 'erőből' nem téptem, csak húztam.
A terv az, hogy ma, a nap végén ránézek; ha még meg lesz makkanva, akkor igen, majd igyekszem tarhálni egy hajszárítót hosszabítóval. F'Yeah!
...és igen, amint kinyílik, addig nem csukom be, amíg nem kattant le a pisztoly.
A 'ZZZ Terv' az, hogy hívom az asszisztenciát.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
Fiat Freemont
Valaki tud bővebett a típusról?
Azon túl, hogy 'Giorgio does Detroit'...
2.0 JTDM 170Le variánst nézek csak (ebbe kár a 3.5 benzin, főleg, hogy hasonló GM/Holden szerencsemalac aggregát lehet, ami a 159-ben is van...legalábbis gondolom), elsősorban manuális váltóval, de az automatát sem zárnám ki, csak semmit sem tudok róla.
Az összes többi csingilingi abszolút szekunder kategória: ha van a kiszemeltben, az jó...ha nincs, akkor ami nekem kell, azt beszereltetem utólag.
A négykerékhajtás vállalható, vagy csak a gumit/naftát errodálja feleslegesen?
Kezd beérni, hogy senkisemnemvesz hétülésest használtan, így már egész pofás árak vannak a használtpiacon; van olyan darab, ami már szeptemberben is kint volt a piacon, és most is megvan, de már ötszáz pénzzel karcsúbban.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
aktív tag
válasz Patrick #8383 üzenetére
A Giulietta sohasem lett annyira népszerű, mint szerették volna; és mára már ez a 'Golf szegmens' sem annyira húz, mint régen.
Én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy a cica/sub-sub SUV vonalon nagyobb esélyük lesz valamit gurítani.
Egyébként pedig a kiterjedt választék akkor ér valamit, ha a vásároló a brand után megy, és elsődlegesen annak felhozatalából igyekszik választani. Ha nincs brand-loyalty, akkor csak felesleges teher, amit legfeljebb a prestige és market presence indokol, és jobb esetben a Hit&Miss hullámtetők, rosszabb esetben a paletta többi része tartja el.
A VAG ezt építette fel nagyon jól; nem egzakt példaként: emberünk kezdett egy Polo-val, majd amikor szeretett volna komolyabbat/sportosabbat/felnőtesebbet, akkor tálcán kínálták neki a Gold variánsokat, vagy a Passat-ot, majd telt az idő, jött a család és szintén tálcán kínálták a Sharan, majd a SUV vonal előretörésével a vonatkozó modelleket.
Ugyanígy a japánok, csak kevesebb glamour-ral.
A digók pedig prompt dolce vita életérzést akarnak árulni folyamatosan, viszont az múlandó.
A 'Fiat 500 line-up does USA' kifejlet egy jó példa erre.
A többiek midennapi megoldásokat és perspektívát kínálnak egy széles palettán, amit nem egyszerre húztak ki a seggükből, hanem egy-egy jól megkapaszkodó bázismodel beágyazódása után koncepcionálisan építették fel...és amíg ők ezt tették, addig az Alfa a 'Coure Sportivo'-t, mint krisnás a Hare-Hare-t úgy mormogta az orra alá minden lefekvéskor, hátha reggelre minden más lesz...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz TheProb #8423 üzenetére
Meg tudnak csinálni minden fiszfaszt (pozitív tapasztalat), ha nem rövid határidővel kell, és ezen két hetet értenék én. Ide jutott a világ...
Az olajcserére kitérve: nagyjából múltévi történet, hogy a karbantartásba finoman beleszőnek kiegészítő tételeket, mert az neked jó, nekik pedig még jobb.
Magyarul: a 'classic' olajcsere mint tétel kvázi 'periódikus karbantartássá' avanzsált, és jelenleg magába foglalja az olaj és szűrők (olaj + lég + pollen) cseréjét, a légkondi tisztítását és egyéb folyadékok beállítását/utántöltését és a szoftveres felülvizsgálatot.
Mirage? Ezt mindenki saját habitusa szerint döntse el...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz Integrale #8468 üzenetére
A Tonale el lett halasztva 2021 Q2-re. :D
Legalább lesz időm rákészülni lélekben. Nem a T. gondolatával kelek és fekszem, de amikor eszembe jut az autóvásárlás, akkor a nap végén mindig oda lyukadok ki, hogy nincs szükségem variálni...ugyanakkor a T. nekem nagyon bejön mind formára, méretre és stílusra, mind a hibrid koncepciónak látnám helyét a kis életemben (*), így 'rápróbálnék'.
(*) Nyár óta a falba dugható Optima-val szemezek, mivel az jó lenne a faluban rendszertelen 1-5 km-eket menni és mellette kimozdulni, ahogy adódik; de úgy, hogy futkorászos Nissan-ba utóljára Újév táján tankoltam, és most a hét elején ment le negyedig a mutató (~300km), nem visz rá a lélek.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz HussarF #8469 üzenetére
@HussarF
Részemről is +1 a bordóra a kettőből.
Egyébként szubjektív véleményként: a 120-as sem fogja maga alatt letúrni a Földet a pályájáról, így inkább legyen szép, illetve 'csinos'...hacsak nem kell a charger-umph a kifinomult emberi jóérzés kiteljesedéséhez. Már az anno általam rendszertelenül pöcögetetett GPunto-ban sem volt hiperűrmotor a T-Jet, de meg kell hagyni: kellemesebb volt, mint a saját 8V-m...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz HussarF #8476 üzenetére
Baffameg...beleviszel a rosszba.
Nyitvamaradt a HaHu oldala, én meg rosszul nyomtam az X-re a tabon...
Egyébként az elmúlt időszakban kerülöm az autós szcénát, mint a leprást...mert nyár óta még mindig bizsereg, és tavaszra még megint csinálnék valami hülyeséget...de Tonale-t tényleg várom.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz HussarF #8479 üzenetére
A 'Zasszony' szerint kéne is új/másik/még egy kocsi, csak az ő elképzelései mások: 2 év után is tetszik neki a Focus, de azért vissza-vissza sírja a Zafira-t, mivel az milyen nagy volt.
Na, most a mindennapokban neki a továbbiakban is elég lenne a Ford (ehm...sőt!), mivel egyáltalán nincs kedve egy kisbuszt terelgetni és a kis TáDé még városban sem fogyaszt xart se, de a Fiat Freemont tetszik neki (me' nagy és doboz), és olasz is, így én igazzzán vehetnék egyet...mert évente max. 5-6 alkalommal mennyivel egyszerűbb is lenne vele a logisztika. Aham, sitty-sutty visszahozná az árát...
Egyelőre úgy tűnik, hogy az autós szükségletek teljes spektrumát egy KIA Optima PHEV kombi racionálisan lefedné, és akkor menne minden más az én oldalamról (kivéve a GPunto, az marad, amíg el nem porlad #lávcsi ).
Ugyanakkor én egy ilyen mind kultúrálisan, mind genetikailag kódolt old-style sváb gyerek vagyok (értsd: szerintem gyakorlatias, mások szerint egy fösvény g3czy), így vagy azért tartok valamit vagy költök valamire, mert a) tetszik, jól esik, vagy mert b) kell, muszáj, szükséges, de c) unaloműzésből, projekció miatt (t.i. csak legyen, legyen valami más, illetve csak történjen valami) NEM.
Bottomline:
Ha most vennék midlife crisis játékot, akkor az a 124 lenne, de a GT-t nem cserélném le rá, t.i. az első hónapok galmour-ja után val'sz'eg elkezdeném szedni a Xanax-ot, hogy a kocsit, amivel nem jártam, lecseréltem egy másik kocsira, amivel szintén nem járok, de legalább 5 Milka csokival 'kijjebb' vagyok.
A KIA-t megvenném, de nem kívánnám; de a Tonale kívánós, és szerintem élvezettel bele tudnék ülni minden nap; majd meglátjuk. Addig pedig val'sz'eg minden marad úgy, ahogy van...hacsak közbe nem jön valami...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
Ezt a GTA címkézést végre értem...mint ezredfordulós érában ragadt oldschool gyerek, a QV, Veloce és egyéb fantázianevekkel nem tudtam mit kezdeni, de mivel akkoriban, a középiskola vége felé, 156 / 147 GTA verziókra pöcögtettem a cölöpöt, így ez mond valamit.
Nosztalgiát félretéve, valószínűleg túl cinikus leszek...de szerintem ez csak egy Q4 / FY Exit booster, felülve a SSC és HEC vonalon már 15-20 egyre jobban abuzált Limited/Special Edition/XXX Edition/etc. vonatra.
Nem feltétlenül financial booster (100-120e Euro körül taksálják darabját, legyen kerek 100e x 500db -> 50M Euro gross), hanem High-level relevance + PR boosting, hogy legyen mit befűzni a számok mellé a year-end release 'outlook' szekciójába...
Más: szombaton elugrottam Dunakeszire...időközben rájöttem, hogy ebédelni is kéne, és ha már a GT-vel voltam és egyedül, és még a nap is sütött, akkor már felcsapattam Dobogókőre a Zsindelyesbe...
Alig voltak felfele, így lehetett csapatni rendesen, viszont a mókázásnak az Uniroyal 'the-rain-tire' téligumi nem nagy barátja, az esztergomi elágazásnál már kezdtem úgy érezni, mint ha nedves agyagban kanyarodnék. Viszont nem tudom mi van ezzel JTS-sel, mivel felérve még egy cigit bőven el tudtam szívni, mire visszavett a hűtő (nem leállt, visszavett; hagytam ketyegni); mondjuk: a JTS álltában is forró, sz'al ez van.
Igazából egy (egy másik? ) 'kecseggel' azért sikerült találkozni: fehér S-Cross már Szentendre óta csinálta a fesztivált, ahogy egyesével előzgette a 'konvojozó' kocsikat; gonosz leszek: a levedlett 1.4 G Astra után még biztos nem tudta visszafogni a 1.4 T'rrbo vadlovait.
Pomáztól 2-3 autóval volt előttem folyamatosan, majd Csobánka utáni ipari park (?) után végre lehetett menni, akkor már mögötte voltam; 90-120 között tolta neki, így jól elvoltam én is, hallgattam a zenét....csak ahogy elkezdett kanyarogni az út, úgy 'mi' is elkezdünk 50-100 között ingázni. Egyik kanyar után ~400m egyenes, kicsit lejt is; ~70-nel jövünk ki a kanyarból, én 4.-ben kényelmesen gyorsítva elgurulnék mellette, már nézem az anyós oldali tükröt, hogy megyek vissza...erre ott van b'meg...mer' nem úgy van az ám! Jó, akkor 'vissza-három-padló', oszt rohadjon rád az ég. Az emberek tök hülyék (én is, csak én másként... ).
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz TheProb #8541 üzenetére
Hál' Istennek nagy átlagban 100 alkalomból talán egyszer akad konfliktusom az úton (pályán, városban...bárhol), legalábbis is én ilyen aránynak élem meg...de valahogy Darwin / Isten / a Spagettiszörny / Whatevs mindig egy elrejt egy Kindertojást ott, ahol nem is számítanék rá.
Mondjuk, néha én is el tudok bambulni, pl. Dobogókőröl hazafele (lefele nem szoktam nyomni neki a bicikliseket kerülegető szembejövők miatt) hallgatom hangosan a Powerwolf-ot (nem röhög!) és kanyargok az előttem 60-70 között menő e-Mini és a mögötte vagy három kocsihosszt tartó Megane után, amikor jön egy egyenes...na, akkor elmegyek melletük komótosan...aztán a második kocsival pont 'egyvonalban' hirtelen elmegy a kraft; ráncolom a homlokom, hogy mifasz, aztán gyorsan ránézek a dash-re: aham, leforgott a 3. fokozat. Valahogy végig meg voltam győződve, hogy 100-110 körül mehetek, és a felismerés után még kellett pár tizedmásodperc, hogy leessen: most bizony váltani kéne felfele, mer' ez így ciki...
Lényeg, hogy megvan a maga hangulata a kocsinak. Viszont ma még bemegyek az Oktogonhoz 'cuccozni'...és a gettóba szigorúan csak a Nissan-nal.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz Integrale #8544 üzenetére
Én ugyan csak töröm az olaszt, de minden harmadik szó és a számok tekintetében egész korrekt a jelenlegi piaci felhozatalt tekintve.
Önmagában kéne (inkább, mint pl. Leaf, bár ez sokkal inkább a Honda új city-EV cuccával konkurál), de 30-40e Merkel pénzért semmilyen urban-rat nem kell...
Nevermind...
-
aktív tag
-
aktív tag
válasz HussarF #8547 üzenetére
Sohasem használtam Chrome-ot...
Böngészni Opera-t használok, mellette munkára Firefox-ot, Edge-et muszájból a céges intranethez, de utóbbi 10/8-szor meghívja az IE11-et is a belső tartalmakhoz a legacy compatibility miatt... #billiondollarcorporateIT
Na, de a Chrome...hát az sohasenemvót.
Nevermind...
-
aktív tag
-
aktív tag
Azért szép dolog a csapat (csorda?) szellem, de amikor egy 'cartárs' (sic!) nettó elbasz valamit, de keményen, miért az az első reakció az 'Alfistáktól', hogy 'A cartárs azért jól van?', 'Alfit meg lehet még menteni?', 'Reméljük, még talpra állítható'...
Ez most jött velem szembe a facsés csoportban; hát legyen csak baja, de remélhetőleg csak annyi, hogy nem lesz manna talpraállítani 'alfit', és akkor a sárgabuszon zötykölődve a buszsofőrt már csak nem fogja instruálni, hogy csapja le átlósan/nagy ívben a balrakanyart, mert még 'ha nyomod, még bőven elférsz, gecc'.
...és akkor bónuszként ugye itt van a másik Mengele díjas szerencsecsomag két héttel ezelőttről.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz Integrale #8567 üzenetére
@Integrale
Ennek egyik oka, hogy csak Alfája van, de nem alfás.
As stated by yours truly...
Mármint a kedves (tényleg) FCA-s szomszéd hölgynek mindig ez a válaszom, amikor előkerülnek az Alfa City-s és Selenia Rally-s invitálások.
@TheProb & j.bravo
“jó buli csak sok a köcsög”
Tömören ez a kulcs, szerintem is...
Nevermind...
-
aktív tag
Ma be kellett mennem a városban, és ha már...akkor 'ki tud zongorázni' önkéntességi alapon megkaptam a nyakamba az Ítéletnapi nagybevásárlást is, mivel állítólag én elég termetes és megfelelő mértékben szociopata vagyok ahhoz, hogy válogatás nélkül áttoljam apun, anyun, gyereken, bácsin és nénin a bevásárlókocsit...és tényleg...meg én, amilyen makacs f@sz, majd úgyis kihordom lábon a
lépfenét, TBC-tCovid-19-et. #tisztáldozatRá kellett jönnöm, hogy a GT-ben csak papíron van meg a liter meg a (tört)köbméter, a gyakorlatban a formákban és ívekben elveszik a rakodótér fele; hozzáteszem: a szatyor, zacskó, stb. a gyengéknek való...én mindent hánytam be, mint mosatlant a mosógépbe.
Egyébként tényleg vicces, ahogy le van rabolva minden..."Hozzál csirkemellet és darált marhát"...Jó. Mindenesetre no para, nincs lehetetlen: hetekre elegendő mézes és bacon-ös mangalica kolbász, satjtválogatás, mindenféle egzotikus felvágott/sonka biszbaszok és minden pikáns szalámi fajtából legalább egy rúd/csomag. Ezekből nem lesz 'pékné csülök', de legalább nem éhesen várjuk az Apokalipszis lovasait.
Azért jól ki van ez találva, pl. a nyolcas 'zsugor' CCola már csak az anyósülés lábánál fért el. Na, nálunk senki nem iszik kólát...de annyira belejöttem a túlélésbe, hogy muszáj volt abból is vennem.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sorozatok
- Tőzsde és gazdaság
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Hardcore café
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen