- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz Stylewars_kp #1850 üzenetére
Nem tudom. Lehet, hogy elég lett volna, de inkább lecseréltem az egészet. Mert a computer olajcserére figyelmeztetett. Mondjuk gőzöm sincs, hogy mi alapján számolja az olajcsere ciklust. A legutóbbi nullázás óta alig 4000 kilométert mentem. És nullázni is csak géppel lehet
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
SLYM
veterán
válasz alázógyík #1846 üzenetére
hehe, én kb 2 naponta pályázok, csak most ez azt jelenti, hogy ez szinte mindig 25 km, míg felérek pestre, vagy érdre ercsiből. a részecskeszűrő kiégetése akkor kezdődik rendszeresen, mikor leérek a pályáról. onnan még van attól függ, hogy befele, vagy hazafele megyek még 20, vagy 5 km, mikor úgy érzi, hogy az 5 km-es szakaszon lesz jó kiégetni, akkor mikor állok be a garázsba pattog a kipufogó, hangos a motor, etc. nagyon egészséges dolog a részecskeszűrő, gondolkozok, hogy ki kéne üttetni, vagy kivetetni a picsába. (a másik autón az előző tulaj már megoldotta szerencsére ezt a problémát, tény, hogy kicsit gáz, hogy kormol, meg, hogy igazából hetente kéne emiatt mosatni, de még mindig jobb, mint a motort károsítani a forró leállításokkal)
[ Szerkesztve ]
-
-
Gergello
addikt
válasz Stylewars_kp #1850 üzenetére
Annyi lett volna a lényeg, hogy ne ő válasszon maszek szerelőt, mert ha utána bármi szar van az autóval -tisztességes maszek vagy sem, kiderül, hogy cserélni kell még valamit, fizetni kell-, akkor jön a duma, hogy "te mondtad, hogy ide vigyük a kocsit ...". Ennyi.
Szerencsére a kérdező megértette a válaszom.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz hroberto #1853 üzenetére
hát ez az, szerintem senki se fog csak ezért menni plusz 20km-ert. és nem értem miért nem akkor kezdi el, mikor felérek a pályára. óra szerint 140, tehát kb 135-137-el szoktam menni mindig tempomattal, ez 2500-3000 körüli fordulat ha jól emlékszem, simán elkezdhetné egyből és akkor nem lenne gond
Stylewars_kp adagoló, füstcsavar? hö? egyébként ha már itt tartunk, hogy szokták ezt csinálni, meg úgy egyáltalán mit csinálnak olyankor, amikor kiiktatják ezt a részecskeszűrőt? meg mennyire "komoly" munka ez? egy mezei átlag szerelő is el tudja ezt végezni, vagy valami speckó helyre kell vinni? esetleg ha tudsz valakit aki ért ezekhez, akkor adhatnál elérhetőséget, meg egy körülbelüli árat, hogy mibe kerül a dolog. thx
-
sasa134
addikt
sziasztok, 159-es Alfából 1.9 vagy 2.4 dízelt javasolt? melyik a megbízhatóbb motor? Szabad ezt automata váltóval venni vagy inkább a jó öreg kézit? köszönöm az infókat
Avanti Roma
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz sasa134 #1858 üzenetére
Szia,
lentebb már volt erről szó. Tudtommal nincs nagy különbség a kettő közt a megbízhatóságra. Bár városi legendák azok mindig vannak. Fenntartási költségeket gondolom nem kell ecsetelni.
Illetve érdemes azt mérlegelni, hogy kell-e a nagyobb ccm? Ki fogod használni?
Ráadásul szeretik tekergetni őket. Nagyon ki kell fogni a jót. Bár ez minden autóra igaz. Állapotra próbálj törekedni amit ugye nem könnyű felmérni. Könnyen be tudnak csapni pár dologgal, aprósággal. Meg ugye senkinek sincs röntgen szeme, hogy belelásson a motorba. Az a baj, hogy sokan pofátlanul letekerik 400 ezerről 200 ezerre vagy az alá.
Szerintem alapból kézi, de ha találsz egy jól szervizelt automatát akkor jöhet az is. Nem kell félni az automatától, az is lehet hosszú élettartamú és megbízható váltó, csak sűrűbb a szerviz ciklus ideje.
Elég kevés az elfogadható állapotú belőle szerintem itthon, lehet érdemes Németország vagy Olaszország fele is nézelődni a neten, főleg ha van ismerős aki kijár.
Sikeres vásárlást kívánok!
-
sasa134
addikt
válasz Stylewars_kp #1861 üzenetére
Köszönöm, visszaolvasok. Németországban élek amúgy, itt ahogy nézegettem, elég jó a kínálat és most elég jó áron mennek a 159el. 10ezer euró körül szépeket látok, de nem ismerem a buktatóit az említett motoroknak, eddig az Alfa nem volt a látókörömben.
Avanti Roma
-
.:Kristian:.
addikt
Itt az uj Giu [link]
-
hülyegyerek
addikt
válasz .:Kristian:. #1863 üzenetére
Nekem valahogy abszolút nem Alfás....Kicsit otromba, nincs benne a 159-es karaktere. Azok az első lámpák meg borzasztóak....De kinek a pap.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
őstag
sziasztok
hát nem lett valami ütős sajnos az új Alfa
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
a 159-es karakteresebb és szebb is volt szerintem
vajon mennyiért adják majd
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
j.bravo
addikt
válasz LaptopSystem #1868 üzenetére
Reméljük elég jó áron hogy jól fogyjon, megmentse a márkát, és hogy sokan le akarják cserélni a patika állapotú 159-üket, miáltal a használtpiacon sok, nyomott árú 159 (meg Brera) jelenik meg amiből válogathatunk
Whatever.
-
őstag
-
Prime110
aktív tag
válasz LaptopSystem #1868 üzenetére
Ősszel kiderül, bár szvsz nem volt feltétlen jó húzás élből kihagyni a polgári változatot (hacsak nem motort fejleszt a Fiat, amilyet még nem látott a világ).
Ha a méretosztály miatt a 3-as vetélytársának szánják akkor azért nagy a szórás, mert ott előrendelésre 18.000 EUR az alja, ha az Alfa ez alatt tudna lenni akkor van esélyük Németországban (teszem hozzá, hogy kissé "bajoros" lett az eleje, távolról akármilyen Audi-nak is elmenne). -
Stylewars_kp
senior tag
válasz .:Kristian:. #1863 üzenetére
Szerintem iszonyat vad lett. Valóban kicsit bajoros, de nekem bejön.
Youtube videón szép a hangja.
-
alázógyík
őstag
válasz Stylewars_kp #1872 üzenetére
-
j.bravo
addikt
Urak, a Grande Punyesznak elvileg hátul dobféke van, ugye?
Ma láttam egyet itt a munkahelyemtől nem messze parkolva ami szép piros, itt-ott egy-egy Ferrari logo tűnik fel rajta, és hátul is tárcsafék kandikált ki az alufelnin át.
Az első fényszórók ellenben a normál ezüstök voltak, nme volt fekete a belső oldalfal.
Milyen modell lehet ez?Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz Stylewars_kp #1881 üzenetére
Nincs kizarva, bár oldalt nem volt Abarth csík.
Mondjuk a 75 lovas az elég korrektül megáll dobfekkel is, de természetesen el tudom képzelni hogy nagyobb mocihoz nagyobb illik[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
őstag
válasz Stylewars_kp #1874 üzenetére
legjobb ha a részecskeszűrő kijön belőle,amióta kiszedettem azóta hibátlan
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
SLYM
veterán
válasz LaptopSystem #1884 üzenetére
hol csináltattad és mennyiért, ha szabad tudni?
-
őstag
-
hroberto
veterán
válasz LaptopSystem #1887 üzenetére
Helyileg hol van? Az MiTo nem egyszerű eset. Már próbálkoztak vele, de valamiért nem engedte kiolvasni az ECU a szoftvert.
Még vasárnap elviszem egy másik szakihoz, ha ő sem boldogul vele, akkor megkereslek priviben.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
őstag
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz LaptopSystem #1884 üzenetére
Azóta nem büdösebb a kipufogógáza a kocsinak? Pár ismerősöm azt tapasztalta a "beavatkozás" után, hogy kicsit mintha szúrósabb szaga lenne.
-
őstag
válasz Stylewars_kp #1891 üzenetére
nem igazán néztem,főleg nem tettem alá a fejemet a kipufogónak,nekem egy a lényeg,kevesebbet fogyaszt és jobban megy,és nincs hiba jelenség stb,,,
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
SLYM
veterán
válasz Stylewars_kp #1891 üzenetére
nekünk a 2.4-es-ben ki van szedetve (előző tulaj oldotta meg), az hagyján, hogy büdös, de kormol is keményen, kb hetente kéne mosatni a kocsit. szóval most mivel nem tudom mennyi fogyasztást lehet nyerni a kiszedetéssel, kicsit tanácstalan vagyok, hogy mennyire éri meg vele szórakozni, ha valakinek van pontos infója, válaszolhatna. thx
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
SLYM
veterán
válasz LaptopSystem #1894 üzenetére
nálunk 5.6-6 között eszik az 1.9-es JTDM. 5.6 a nyári. ennél biztos nem fog 1 literrel kevesebbet enni, de ha csak pár deci az is megfontolandó és elég is igazából ahogy így számolgatom. kösz az infót
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
hroberto
veterán
Egy MiTo 1.3 JTDm tulaja vagyok. Sokat használom rövid távokon, ezért a gyakori regeneráció miatt felhígult a motorolaj. Azt tanácsolták többen is, hogy iktattassam ki a DPF-et szoftveresen és fizikálisan is. Sajnos az ECU-t nem lehet OBD-n kábelen átírni, ezért a szerelő kivette és más megoldással próbálkozott. A próbálkozás nem járt sikerrel, és az ECU megdöglött.
Úgyhogy szereznem kell egyet. A motor 1.3 JTDm 90LE, 2009-es gyártású, EURO4-es.
Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni, megköszönném.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
SLYM
veterán
válasz LaptopSystem #1896 üzenetére
nekünk az 7.5-el megy el most kb, de nem a sedan kivitel van, hanem sportwagon vagy hogy hívják, az nehezebb valamivel
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- További aktív témák...