- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Három Pixel 9 is lebukott
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- iPhone topik
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
ph Ezek rejtik a cég útiterveit, a partnerek érkező platformjaival együtt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
it A jelentések szerint újra viselhető eszközzel próbálkozna a Meta, ezúttal AI-alapon.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz iceman007 #47429 üzenetére
Meg van adva az euros ár már, boosted média videóban. €389-ért rendelheted majd a weboldalról.
Vagy 400-ért a Fana v3-at, mondjuk erre még rájön a szállítás. Vagy 300-ért az elite v2-t.
@Solt: 70 euro, wow. Én megvárom most mit alkotnak black fridayen aztán meglátjuk. Nincs sok opcióm, mert az NLR 2.0-ra csak ezt meg a TM-et lehet gyárilag mountolni, a többi ahogy néztem szélességben sem fér el. A TM kiesik, ennyit nem ér a hall szenzor, a szeki váltó része nem érdekel. A TM-nek az áráért load celles simagic kézifék van (vagy lesz hamarosan) és a Heusinkveld sem sokkal drágább. De magát az árat drágállom egy sima kézifékért. Nem bánnám, ha a Fanatec kihozna egy hall szenzoros kézit egy picit drágábban.
Sokaknál olvastam, hogy eltört a műanyag alátét a fana kézifékben, ilyen gondod neked akkor ezekszerint nem volt?
Kotyogás annyira nem zavar, ha nem esik szét és ez az ár szimpatikusabb.
[ Szerkesztve ]
-
tome0001
Topikgazda
válasz iceman007 #47558 üzenetére
Nem kötekedésből, de egy Logitech váltónak érzetre semmi köze egy utcai autó váltójához.
Egy utcai autó váltóját konkrétan "be kell szúrni" a fokozatba, a Logitech-re meg ha erősebben "rálehelsz" már váltottál is - kis túlzással.
Kezdésnek van olyan akinek megfelel, nekem nagyjából 1 órát tartott az élmény, mielőtt rájöttem hogy semmilyen köze nincs a realitáshoz.
Ki kell próbálni élőben, ezzel egyetértek.
Vannak hozzá modok amivel a váltást erősebbé lehet tenni - ha valakinek van erre affinitása, akkor ezzel tud fejleszteni a váltási erőn.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
-
JulesTS
őstag
válasz iceman007 #48123 üzenetére
Raceroomnak nem nagy erőssége a grafika. 2013-ban a GTR2/Race Injection ISI motorjának továbbfejlesztett verzióját kezdték használni. Már évek óta igérgették, hogy lecserélik. Nincs éjszaka, nincs eső...
Vele párhuzamosan fejlesztették a GT3-at Unreal Engine-en, de pár igéretes előzetes videó után az is elhalt...
Most már tudjuk a te neved is!
Kb oda tudnék én is felmászni. Annál előrébb csak rengeteg gyakorlással... -
zsozsa74
senior tag
válasz iceman007 #48610 üzenetére
Az AMS2 ffb-jét nyugodtan veheted a legjobbak közé! Persze itt is minden attól függ, hogy milyen kormányod van és milyen custom ffb file-t használsz. De már alapból sem rossz.
Meg tudnék még mit hozzáfűzni az osztályozásodhoz, de inkább csak, mint "nagyjaink": Boldog Karácsonyt!"
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Solesz84
aktív tag
válasz iceman007 #48610 üzenetére
Rendben kiprobalom amit irtal! Boldog Karacsonyt mindenkinek!
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
zsozsa74
senior tag
-
GalaHU
őstag
válasz iceman007 #48614 üzenetére
Nálam senki sem fikázta jobban az AMS2 fizikáját és szerette volna szeretni, de lassan egy éve nem ment, pedig még a finanszírozásban is részt vettem, de csak a fanyalgás jutott
Aztán a legutolsó frissítéssel húztak egy komolyat a Reiza-ék és custom FFB-vel nagyságrendekkel jobb lett! Jimmy táblázata (amivel nagyságrendileg egyetértek, bár a Viperconcept-é közelebb áll) máris elavult. Akkor és ott igaz volt, de nagyon sok játékon reszeltek azóta…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
iceman007
aktív tag
válasz iceman007 #48627 üzenetére
Na akkor jöjjenek a tapasztalatok, és hozzátenném, hogy én ezen a fórumon most beszéltem az AMS2-ről utoljára
Nem vitaindítónak szánom és nem is akarok meggyőzni senkit semmiről, csupán a tapasztalatok:
Először leszedtem a demo-t amibe csak elsőkerekes autó volt. Az első reakció így WTF ez az FFB tényleg rohadt jó. Oké menjünk tovább megvettem a fullos csomagot.
Először 98-as CART gép, Laguna Seca. Basszus ez az FFB tényleg javult jó lenne finomhangolni. Na hát "FFB meter" még mindig nincs a játékban. Ezek alapján, hogy lövi be az ember az erőt?
Következő egy Porsche 911 RSR volt a Nordschleifén. Na itt kezdődtek a "gondok" meg a felismerés. Megyek, későn fékezek, benézek egy kanyar csúcspontot, na mondom ez korlát lesz..picit belefékezek fordítok egy kicsit a kormányon és beforul..."He?". Na itt kezdett el derengeni, hogy valszeg nem az FFB-vel vagy csak azzal volt nekem bajom, hanem a fizikával.
Oké nézzük meg E30 GrA-t azt is össze lehet hasonlítani más játékokkal. Na itt egy az egybe vissza jött a PC2 nyúlós-csúszós semmilyen fizikája.
Volt még aztán GT3 Spa-ban.
Aztán classic Spa-n 60-as évek végi F1-es autó ahol lehetett volna kamatoztatni ezt a csúszós "fizikát", de itt meg valamiért alulkormányzottak voltak az autó mint az állat.
A kegyelemdöfést pedig a C csoportos Porsche szúrta be Montrealban. Az 5-ös kanyarban hirtelen brutál alulkormányozottság, de mondom ezt már ismerem kicsit fék és kormány és brutál módon be fog tapadni. Így is lett. Aztán a hátsó visszafordítóban váltok vissza, de az 1-es és 2-es között elb@sztam a gázfröccsöt. Elindult a hátulja és a maximumhoz közeli ellenkormányzásnál egyszercsak megtapadt majd végigdrifteltem a kanyartSzóval vannak változások, sokkal jobb mint a PC2, de az én elvárásaimmal nem találkozott.
Nagyon jó játék, annak aki nem keres vérbeli szimulátort és nem a századokat vadássza. És nagyon jól elhiteti az emberrel, hogy épp Ő René Rast vagy Hans-Joachim Stuck és hibátlanul végigcsapatja a pályán, bármilyen helyzetet megfog, tényleg nagyon jó a flowja. A grafikáról esőről és VR-ról nem is beszélve.Egy szó mint száz, ment a refund és jött a R3E Pro Pack
-
zsozsa74
senior tag
válasz iceman007 #48726 üzenetére
"Nagyon jó játék, annak aki nem keres vérbeli szimulátort és nem a századokat vadássza."
Én pont ezt keresem. És az AMS2-ben meg is találtam.
Amúgy írhatnék dolgokról egyes szimek kapcsán én is úgy, mintha tudnám, hogy hogy kell mondjuk egy gt3-as verdának reagálni dolgokra, mennyire tapad ilyen-olyan gumin, és pont ilyen profin hangzana, mint ahogy te írtad, pedig gyanítom pont annyi közöd van a valódi versenygépekhez, mint nekem. Jó is az, ha valaki kerek-perec ki tudja jelenteni, hogy melyik is az a vérbeli szimulátor.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
GalaHU
őstag
válasz iceman007 #48731 üzenetére
Abszolút nem bántásból írom, félre ne érts, de azért akad más is a topikban aki szagolt már versenybenzint bukóban. Arcoskodás nélkül nem igen tudnám ezt a témát jobban boncolgatni, hagyjuk is…
Leginkább azért, mert az ég egy adta világon nem jelent semmit, hogy a való életben. Ugyanis a versenyzők között sincs egységes álláspont arról hogy melyik a legjobb. Arról meg pláne, hogy melyik a valósághű, mert egyik se… Mindegyik máshogyan áll a kérdéshez, de amíg a “valóságban” a seggeddel vezetsz, addig itt szent grálként hajkurásszuk az FFB, ami az egyetlen információforrásunk a versenyzès alatt. “Kint” meg már régen rossz, ha a kormányon érzett dologra kezdesz csak reagálni…
Ráadásul a pilóták is mást és mást neveznek meg mint kedvencet! Ok, Verstappen gyerek az iRacingot, nem is mondja senki hogy használhatatlan, valószínűleg a csapkodó napirendje miatt legalább annyit számítanak a minden időpillanatban tömött lobbyk, mint maga a fizikai modell. De Löki viszont ACC-zik, akkor az szarabb, mert csak második lett a bajnokságban és akkor valószínűleg ehhez se ért? Vagy a legjobb egy hétszeres világbajnok véleménye szerint a Gran Turismo? Kiss Norbi a RRE-re esküszik, Michelisz szerint a mai napig a GPL az etalon…
Tegyél igazságot, de nem lehet..,
A csúcs szimek igyekeznek a versenyzés illúzióját megadni a fotelracereknek, és ha ez valakinél az AMS2, valakinél meg az iRacing akkor egészségükre!
Peace!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
zsozsa74
senior tag
válasz iceman007 #48755 üzenetére
Én sem fogok többet ilyen témában ide kommentelni, igaziból már meg is bántam, hogy válaszoltam ezekre. Egyetértek, maradjunk az eredeti témánál.
És akkor egyben meg is kérdezem, hogy használ itt valaki hidraulikus féket? Az utóbbi időben beleszerelmesedtem a Simagic P2000-es pedál szettjébe, ami már ilyen hidraulikus fékkel ellátott szett és nem mellesleg rohadt jól néz ki (bár nyilván ez a legkevésbé mérvadó, na de mégis), na persze az ára is megvan, de a hidraulikusok közt kb. a legolcsóbb (3 pedálos szett 800 euró körül van) és elég jók a rivjúk róla. Ez lenne: [link]
Volt némi leárazás egy hónapja, 760 euróért lehetett volna rendelni, erősen remegett az ujjam, de nem tudom mennyi pluszt adna a Fana V3 után, mert ugye elmondás alapján nem nagyon lehet átadni az érzést, mindenestre a szimes youtubereknek eléggé bejött. Végül nem rendeltem meg ilyen vérzivataros-inflációs időszakban, valamiféle hasonló kipróbálása nélkül nem nagyon merném...
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Speedy007
őstag
válasz iceman007 #49184 üzenetére
Én használtan vettem elő életéről nem tudok semmit kb. éve van nálam.Nekem már "elvan törve" ha fém házhozzá xzintén nem elérhető "földi halandóknak" tudtommal. Nekem is be van zsírozva egy darabig biztosan jó lesz csak alkalom adtán játszom már a kamion szimulátoron nem tolom úgy mint anno a T150-l. Át esni a ló túlsó felére nem akartam bár mennyire is tűntem annak. Ha "zöld fülüként" kezdi el használni az ember szerintem elég szívás a G29-t használni miután kezdi kérni a törődést addig teljesen jó ha le veszzük a szoftveres anomáliáit. Ha azt nézzük egy megkímélt T150 50k-tól indul igaz ez csak a 2 pedálos de szerintem az is megteszi mivel a mostani járművek már mind automaták bárhogy is nézzük teljesen így reális élményt tud nyújtani az is. De a Pro se sokkal drágább 60-70k környékétől lehet találni használtan míg a Logitech G29/923 ami a tulaj elmondásai alapján max 1-2 éves és még ad hozzás váltót is az 80-90 körül mennek. De náluk nagyobb az akna mezőre futás is mivel sokan azt hiszik hogy ő Max Verstappen és eléggé szét tudják taposni. De újononn T150 is jó vétel 80k-s átlag árával mind eközben a G29 10-20k-val drágább
-
Speedy007
őstag
-
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #49266 üzenetére
Pont ezért kérdezem, mi a lényeges a csavaron, hol kell rögzítsen? Miért lényeges hogy a nyak ki van könnyítve, ha a kúpon rögzít? stb. Nagyon trükkös csavarok léteznek sorozatgyártásban is, nem biztos hogy ez csak a fanatec sajátja
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #49268 üzenetére
De ki van könnyítve, a nagy képen ha megnézed.
ezek szerint a kúpon rögzít, kell a kúp? az illesztő csavar sík felülete nem passzol?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #49270 üzenetére
Ez az illesztőcsavar:
A lényege, hogy a szerint veszed, milyen menet, milyen hosszú menet, a nyakon az illesztő henger átmérője (0.0 pontossággal) milyen átmérő és hossz. De nem kikönnyített. A műhelyben is van, megmérhetek ilyet neked.Fanatecem van, de fém QR-t hanyagolom, mert se a csörgősipka nem kedvelt, se a kotyogás, se az, hogy valami gyorskioldós, ha előtte inbuszkulccsal kilazítom.
A P1 kormányra szereltem gyorskioldós bilincset, így csavarmentes lett (turbócső rozsdamentes bilincs és egy kerékpár nyereg gyorszár), a házi GT kormányon meg müanyag QR lite van, nem csörög nem kotyog és a csl elitehez tökéletes
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #49275 üzenetére
"De akkor nem érted, hogy hogy működik " bakker szerinted miért kérdezem, mi a lényeg a csavarban, hol kell rögzítsen, és lényeges e a kúp? Hát azért kérdem, mert nem láttam kézben ilyet, ellenben a 10.000 féle gyártásban lévő de ritka csavar közt lehet találni megfelelőt, és nem németben.
"Ezt a kikönnyítettet meg felejtsd már el csavart nem szoktak kikönnyíteni."
Azt a bele esztergált nyakat, meg mindent ami keresztmetszet csökkentés, kikönnyítésnek hívnak. De mindegy, tőlem almásderes is lehet, a lényeg hogy kell hogy kisebb legyen, beférjen a QR pereme, ok.
(ja és de, kikönnyítenek egyes csavarokat, ha lényeg, hogy hol törjön el ha túlterhelődik, ne akárhol, de ez nem ennek a csavarnak a kérdése. azt programozott törési pontnak nevezik.)"A gyorskioldásról meg annyit hogy ha perecet cserélsz akkor a gombok kiosztását úgyis át kell állítanod az adott szimben..."
Ja, nálam nem autófüggő hanem simfüggő a kormány, DR2.0 csak a kerek pereccel, ACC/Raceroom csak a GT pereccel, ATS is csak kerekkel, így nem kell kiosztás csere (ami lehet profil a játékban pl)
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #49282 üzenetére
csomagolástechnikában utaztam 22 évig, ilyen gépeket szervizeltünk, és ehhez rendeltem a rengeteg alkatrészt, amiről kiderült, nem tudok semmit a kolléga szerint
Node, ezek a gépek egy része pl acélszalagot végtelenít, vagy hüvellyel, vagy átütőbélyeggel, ami olyan mint a zippzár, három pár villámot üt bele, amik összeakadnak
Ezeken az átütőprés 10-12.000N erővel üt, hidro-pneumatikus (igen, pneumatikus munkahenger hidraulikus négyszerezővel), és ennek a talpa 4db ilyen csavarral van rögzítve, ha bármi gond lenne, a kezelő rossz szalagot tesz be, vagy akármi, akkor letörjön az egész talp és a kilógó csavarszár mentén kiszedhető a törött csavar. Ha nem lenne ilyen, akkor megenné a fene, ott szakadna a csavar ahol tud, kellően megnyúlva kitépve a menetet
De pl a motor amivel a szalagot feszíti, az is ilyen csavarokkal van feltéve, ha a határoló nem tilt le, akkor inkább szakadjon le a motor, mint hogy az acélszalagot szakításig feszítse, és az elszakadva levágja a fejét a kezelőnek mondjuk.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
Géjza
őstag
válasz iceman007 #49268 üzenetére
Ahogy nézem a gallér felett is ugyanolyan az átmérője, mint a menetes résznek, azaz sima csavart is bele lehetne tenni. Annyi a lényeg (már ha jól gondolom), hogy annyira hosszú legyen a csavar, hogy betekerve a feje ne érjen bele a gyorskioldó hátrahúzós részébe. Ez a hátrahúzós rész majdnem olyan széles, mint a csavar feje, azaz a menetes részbe semmiképp sem akadhat ez el.
Szóval mi miatt is kell ez a spéci csavar csillagászati áron és mi miatt nem jó egy megfelelő hosszúságú szimpla csavar helyette?
-
Laby
senior tag
válasz iceman007 #49637 üzenetére
Rendeltél már ilyen perecet?
Vagy bárki próbálta a mzw-simhardware pereceit Clubsport Universal Hub-hoz?Az M4 GT3 Replica (meg igazából mindegyik) elég frankónak tűnik.
Universal Hub teljesen olyan minőség, mint a többi clubsport perec? Nem kotyog semmi, merev, és stabil minden?
CSL Hub volt egyszer, de borzalmas gagyi volt. Hajlott mindenfele, mint valami 10 000 forintos műanyag kormány. -
Laby
senior tag
válasz iceman007 #49644 üzenetére
Nem a QR-nél kotyogásra gondoltam, hanem a gomboknál a tartók rezonálnak, meg nagyon rossz minőségű gombok voltak érzésre, plusz ha benyomtam egyiket akkor hajlott egy kicsit a tartója. QR-rel nem volt gondom ha jól emlékszek. Azonnal visszaküldtem, és jó pár éve volt úgyhogy már nem olyan tiszta minden emlék, de arra emlékszek hogy nagy csalódás volt.
-
GalaHU
őstag
válasz iceman007 #49647 üzenetére
Elég GT3-as 30 centi fölötti kormány a Fanánál? Melyikre gondolsz? Mondjuk nekem a GT3-as kormány a Knight Rider-es kivitel (ahogy a kolléga írta), hiszen köralakkal manapság talán már senki sem megy. Ebből meg csak a Meki van, esetleg idevehetjük a Porsche-et, de a többi max GT, meg az Formulának nevezett valamik amik 28cm-esek...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- eBay
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Xbox Series X|S
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs