- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz akela91 #11187 üzenetére
Igen megéri feltéve ha ki is használod online ligákban(GTR-Masters, VSR stb), ha csak otthon körözgetsz akkor fölösleges megvenni. Ez az én véleményem.
ui.: a publikus szervereket felejtsd el nagyon sok gyökér van, gyakorlatilag lehetetlen egy normális versenyt futni.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz akela91 #11187 üzenetére
Ár/érték arányba nagyon megéri, bár tény, hogy ennyi tartalmat az életben nem fogsz végigpróbálni.
De ha meg csak a felét vennéd meg külön, az is ennyibe kerülne.Csak a Race07-et viszont önmagában nem ajánlom, mert ha rájössz később, hogy online is akarsz menni, akkor az kevés lesz hozzá. És rá fogsz jönni, mert a gép ellen menni csak fele olyan élmény.
Online futamokra itt lehet jönni: [link]
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
neilszab
őstag
-
Jack@l
veterán
válasz akela91 #11211 üzenetére
Játéktól függ, nekem már sikerült lefulladnom egy gt ferrarival, mert túl gyorsan engedtem fel a kuplungot...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
KaraDani
addikt
válasz akela91 #11211 üzenetére
Simbimes játékokban, rFactor 1-2 -ben nincs semmiféle váltó és kuplungmodell. Úgy váltassz kuplung nélkül ahogy akarsz Annyi, hogy leffuladdni le tudsz ha megállsz kuplung nélkül, de a váltáshoz nem kell.
rFactor1-hez simán tudtak modot csinálni, úgy ott megoldható. Hogy a készítők mért nem képesek rá, ha egy egyszerű modder meg tudja csinálni számomra rejtély. Hogy a kettőt is kiadták így az meg egyszerűen ma szánalmas.
iRacingben (itt van idióta kuplung help, ha megállsz, ami gyakorlatilag leffuladásgátlóként viselkedik, nem tudom mért nem lehet kivenni , azonkívül váltás terén rendben van ), Asetto Corsában, Live for Speedben van rendes váltó és kuplung modell.
netCarPro-ban most szégyenszemre nem ugrik be,hogy van-e vagy sem.
Annyira ugyan nem lesz élethű érzés, mivel általáb sima potis rugós kuplungpedálról beszélünk, nem fogja visszaadni a lábadban az érzetet, úgyhogy csúsztatni annyira nem könnyű mint az életben, de megoldható gyakorlással.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz akela91 #11249 üzenetére
"Ti a kormányon váltotok sebességet (gombbal pl), vagy a váltóval? Gondolom gyorsabb gombbal, de feelingesebb váltóval"
Én ahogy az igazi autót váltani kell, ha mondjuk régi autóval versenyzünk épp, akkor bizony H váltózok és Heal and toezok rFactorban is
Szerencsére az újabb igényesebb szimekben, és az igényesebb rFactorban modokban már jól megvan oldva a dolog. Nem igazán lassabb a váltás akár H váltóval és heal and toe technikával sem ha jól csinálod.Race 07-ben példaul szinte midennel egyerételműen a szeki lenne az élethű. Kivétel pár extra forma meg sportkocsi ahol pillangó, meg a wtcc bmw, ami akkor még H váltós volt nem szekis.
Amúgy DFGT-n is van pillangó váltó csak gomb és nem fül, meg ott lesz a szekvenciális. Modern versenyautókat ezzel a ketővel lefeded.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz akela91 #11274 üzenetére
Hát nem tudom, hogy vagytok vele, de nem tudom normálisan beállítani G25-höz. Egy picit fordítok a kormányon és rögtön keresztbe áll a Gokart mert annyira hirtelen fordul. Ez minden de nem reális.
Ha valaki tudna képet mutatni, hogyan kell rendesen beállítani azt megköszönném.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Gigi01
őstag
válasz akela91 #11332 üzenetére
Igaz,de a 320-at én speciel nem használnék,esetleg forma1-ben,azt meg nem szeretem.
Oda kisebb kell,rally540,pályautó(race07pl.)720.
Meg,most szerintem az Euro Truck 2 is jól sikerült,oda 900.
Ez csak magán vélemény,ez mindenkinél változhat!
Én se használom mindenhol ki a 900-at,de valahol az a jó.
Pl. iracing-ben,Lfs-ben,belövöd 900-ba a Logi profilba,a játék meg átállítja,amilyen éppen annak az autónak kell.
Lfs biztos,de majd a profik jobban megfogalmazzák. -
Flashget
félisten
válasz akela91 #11330 üzenetére
módja válogatja de zártkasztnis modot rf-ben 720 fok alatt nem használom..a mod meg ha csak 25 -ig engedi a kormányt csak egy fájlt kell átirni a 35-re vagy 45-re és már kész is a 900 fokra a mod akár
minnél nagyobb szög van beállítva annál könnyebb az autót megfogni.Realme GT Master Edition
-
fLeSs
nagyúr
válasz akela91 #12396 üzenetére
A vezetésre gondoltam hogy olyan, mint a netkar pro, a grafikája nyilván nagyon jó.
A hangok belső nézetből is tompák (sztem), csak úgy játszok."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Tecsa
aktív tag
válasz akela91 #12429 üzenetére
Az F1-es autókban is van kuplung sőt abban dupla kuplung van. Ők nem kuplungolnak váltáskor, nincs ember aki olyan gyorsan tudna
Egy GT autónál, már más a helyzet. Láttam olyat aki heel&toe technikát is használta, elvileg ez nem szükséges, mert az elektronika "mindent" megcsinál helyetted, kivéve az elindulást és a megállást!
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
Tecsa
aktív tag
válasz akela91 #12431 üzenetére
Az elunduláshoz, megálláshoz még az F1-es kocsikon is kell kuplungolni! A komrány hátulján a váltókarok alatt van egy kicsi kar ami a kuplung!
A pillangó váltóknak éppen az lenne a lényege, hogy brutál gyorsan váltson sebességi fokozatot. Így tehát pl.: egy LeMans Prototípus kocsiban sem kell a váltások között kuplungot használnod.
A szekvenciális váltókkal rendelkező autóknál is az elinduláshoz, megálláshoz kell kuplungolni. Felváltáshoz nem láttam, hogy valaki használta volna, viszont le váltáshoz láttam már olyat, hogy egy versenyző heel-toe technikát használt. (Michelisz Norbit amikor meghívták a Hungaroringen rendezett futamra ahol erősebb BMW-vel hajtott, ott a mezőnyben volt egy pilóta aki az említett technikát használta)
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
tikshow
addikt
válasz akela91 #12462 üzenetére
Na arra várhatsz!
Viszont azt tudnod kell, hogy utánvét nincs, én PayPalal fizettem, nem tudom pontosan, hogy milyen más opciók vannak, csak ne 6.-án derüljön ki. Egyébként most is előrendelheted mert néha csúsznak ezek az időpontok, attól függően, hogy megrendelik-e a raktárra szánt mennyiséget előre a vásárlók, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz akela91 #12569 üzenetére
Haverom vett egy fél olyat, kormánykerék nélkül. Csak a kormányelektronikát kellene rádugni amíg átváltjuk ps3 módba.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Zozzer888
addikt
válasz akela91 #12648 üzenetére
Én a GT5-el szoktam játszani, kormánnyal (DFGT-vel) pedig még csak barátnál próbáltam, mivel én még nem tudom a sajátomat a TV elé varázsolni. Amúgy meg megjelenés óta nyomom, így nem volt gond kikapcsolni mindent (abs-t szeretem bekapcsolva hagyni)
Inkább a Race07 felé raknám, de kevesebb az állítási lehetőség és a visszajelzés is elég szegényes. Visszajelzés alatt értem azt hogy előtted, mögötted mennyire vannak, gumikopás és hőmérséklet pedig egy kis változó téglalap színe és mérete alapján ítélhető meg.
Vezetni szerintem jó benne, én szeretem. Mivel utcai kocsik vannak benne nagyrészt (azokkal próbáltam csak kormánnyal) azok máshogy viselkednek, sokkal krémesebbek,puhábbak stb mint a Race07 versenyautói...de hogy egy versenyautó milyen benne azt nem tudom.
Demo alapján nekem úgy tűnt, hogy a GT6ban jobb lehet egy picivel vezetni.
ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/
-
arty
veterán
válasz akela91 #12648 üzenetére
Szerintem mindkét említettnél jobb (gta6 legalábbis biztosan, a nemrégiben lezárult academy körözgetés/demo alapján). GT5 óta sokat javult a fizika, ffb is.
Viszont, ahogy más is írta, a körítés nem szimulátoros egyáltalán. Ami pl nekem előny inkább
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
m0h0senator
őstag
válasz akela91 #13278 üzenetére
hát igen a pedál... az elején szokatlan volt hogy a fék kb 5 centis úton jár, de most már nem is tudnék mást használni. lehet h pontosabb a fogaskerék viszont a szíj csöndessége kárpótol ebben. Már csak egy jó cockpit kellene mert az IKEA-s asztalomat szétrázza kormány meg hát a felfogatása sem egy csúcs, ami érthető is mert arra tervezték hogy lecsavarozd...
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke