Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
GalaHU
őstag
válasz iceman007 #39436 üzenetére
Mihez képest?
Jó-jó, tudom hogy van hozzá kalkulátor, de ami abból jön egyáltalán nem áll a szememre, és a kollégának is ezzel van problémája .
Általában VR-ozok, amikor meg nem, ez hozza leginkább az élmènyt. Még az üléspozícióval lehet sokat javítani, 21:9-ben mindig a belső tükörig tolom általában. Amikor 3 moncsis rendszerem volt, tudományosan volt belőve, de élményre nekem nem adott többet.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #39440 üzenetére
Ja, akkor egész jó, de fura érzés mert a való autóban hátratolódva ülök. Az a torz nekem, hogy az 50cm-re tolt 29”-es monitor két széle kb 90fokos szöget zár be de kb 35fokot kell játékban hogy passzoljon. Raceroomban a mutatott képpel egész otthonosan megvagyok, és ezt a nézetet nem találom el a többi játékban, vagy órmótlanul kitakar valamit az A oszlop vagy egy bukócső
Mint ahogy az F1-ben a halo oszlopot el kell rejteni mert nem valós hogy egy bazi nagy cső kitakarja a pályát előtted. Normál esetben ha magad elé teszel egy ilyen 5-6cm oszlopot kb 60cmre és távolba nézel, a két szemed mellette néz el és az agyad összerakja a képet. Játékban meg nem látsz tőle semmitÉs nem akarok két kormányt látni, ezért rejtem el a kocsi kormányt általában
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #39469 üzenetére
[link] innen kellene segítség. Kb ez az a fov érték, ahol jól menne, lásd a videó második felében a hood cam részt, de ha beülök, akkor ez a max előretolása a kamerának, és itt még teljesen rossz a tér érzet, esek kelek, nem tudom hol vagyok.
Na a hoodcamhez képest hogy tudom ezt elérni belső nézetben? Nem jövök rá.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
FLx
addikt
válasz iceman007 #39490 üzenetére
Furcsa dolgok vannak itt, ahogy olvasom soft lock nincsen egyaltalan az AC-ben megoldva, szoval lehet tovabb tekerni a fizikai kormanyt, mint a virtualis. De ami erdekesebb, hogy a kalibracio folyton 1180-asnak ismeri fel a fanatec kormanyt, szerintem ettol csuszik el az egesz. Hiaba allitom vissza 1080-ra mindenhol, nem stimmel.
-
fatal`
titán
válasz iceman007 #39519 üzenetére
Nekem egy Wheel Stand Prom van, más nem fér el. Valószínűleg egyébként sem használnám full FFB-n, de a Fanatec ökoszisztémája szimpibb, mint a Thrustmasteré (annak ellenére, hogy váltóból és pedálból TM lesz, a clubsport pedál nekem már túl drága). Kérdés, hogyha lejjebb veszem az FFB-t, nyerek-e bármit a T300-hoz képest.
-
addikt
válasz iceman007 #39617 üzenetére
Az Assettonál a vezetés jó volt, azzal nem volt bajom, inkább játékmódok hiányoztak. Abban a kormánybeállításnál nekem minden alapértelmezett. Nem vagyok még olyan nagyon tapasztalt versenyző, nekem ezekben a játékokban ehhez a kormánytípushoz rendelt alapértelmezett beállítások megteszik és jónak tűnnek. Nem vagyok elég jártas ahhoz, hogy az apró módosításokat egykönnyen megérezzem, észrevegyem, és ha mégis észlelem, nem feltétlenül tudom eldönteni, hogy attól most ez realisztikusabb lesz-e, vagy éppen ellenkezőleg. Ilyen szőrszálhasogatásokhoz több tapasztalat kell.
Az egyetlen dolog amit csekkolok, hogy a kormány forgatásszöge megegyezik-e a játékban látottal, de ez általában alapból jól van kalibrálva. Meg ha véletlenül valamelyik játékban túl erős a FFB, azt lejjebb veszem, de ilyen sem szokott előfordulni, talán egyszer volt ilyen, de abban a játékban minden el volt cseszve, a Deadzone-tól kezdve mindent kalibrálnom kellett. (már nem tudom, melyik játék fejlesztői voltak ilyen "ügyesek")
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz iceman007 #39633 üzenetére
odaírta, hogy a support nem segít, és nem cserélték, innentől kérdéses állapotú. Én nem venném meg ennyiért így.
A basenek van értéke, a perec innentől nem.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
arty
veterán
-
fatal`
titán
válasz iceman007 #39984 üzenetére
Játékfüggő. Árkádabb játékokban pl. általában nincs ilyen (én néha szoktam velük játszani, attól függetlenül, hogy a szimulátorokat is szeretem).
WRC-ben pl. adaptálódik, de nem soft lockot használ játékon belül, hanem átállítja a driverben. És kilépéskor nem állítja vissza, 540 fokon marad a vezérlőpultban.
-
DaniV8
csendes tag
válasz iceman007 #40030 üzenetére
Látom senki sem érti amit írtam, nem az FFB-t kapcsoltam ki, csak azt az idegesítő rázást amit csinál.Egyszerűen borzalmas.
De nekem nem kormánybeállítási problémám van, az autóbeállításoknál nem tudom minek hány fokon kell állnia bizonyos pályákon. Hány fokra kell rakni a dőlésszöget, mennyinél jó a kerékösszetartás és a spoiler beállítások.
Szeretek szimulátorozni, de nem sok időm van rá. Arra meg különösen, hogy azokat babrálgassam, melyik mikor jó. -
DaniV8
csendes tag
válasz iceman007 #40039 üzenetére
Collision 0
Suspension-t meg levettem 5-re így nem olyan idegesítő.Asetto meg olyan furán viselkedik az autó beállítása nélkül, amit egy normális autó nem csinál. Pl nagy sebességnél kis kormánymozdulatnál is elkezd jobbra-balra mozogni. De ezt fel kellene vennem videora hogy megértsd. Arra meg nem nagyon van időm hogy felvegyem és feltöltsem valahová.
A kérdés az lenne, tudsz-e olyan oldalt javasolni, ahol le van írva, mit hány fokra kell állítsak az autón hogy élvezhető legyen a játék?
-
DaniV8
csendes tag
-
FLx
addikt
válasz iceman007 #40649 üzenetére
Szerintem ez a lista tipikusan arra jo, hogy az ember megprobalja meggyozni magat, hogy nem kell a dragabb kormany. Eleg lett volna egy mondatban osszefoglalni, hogy nem akarok tobb penzt adni kormanyert es kesz. Ez egy teljesen ertheto es vallalhato erv, nem kell (al)tudomanyt moge krealni szerintem. A T300rs GT mindenkeppen egy jobb kormany, siman megeri a felarat, foleg amikor akciozzak. Ahogy a fanatec is siman megeri a felarat, akarki akarmit is mond. Ettol fuggetlenul nem akar mindenki ennyi penzt kifizetni, ezzel sincs baj.
-
Joshi
titán
válasz iceman007 #40649 üzenetére
Ahogy FLx fórumtárs is írta, kár volt ezt a hosszú hsz-t írnod. Itt nagyon sokan végig próbáltuk az összes ajánlható kormányt, és nem kérdés hogy a sorrend gyengébbtől a legjobbig Logitech->Thrustmaster->Fanatec. Hogy aztán kinek mire van pénze és igénye, az megint egy más kérdés. Arról nem is beszélve, hogy a gyártók nagyon ügyesen beárazzák a terméküket, még akár a konkurenciát figyelembe véve is.
-
Emunem
aktív tag
válasz iceman007 #40649 üzenetére
Lehet benne valami, de a hsz első fele nem az én véleményem (elvétve a zárójeles résztől) az alsó része már igen, de abban kifejezetten hangsúlyoztam, hogy fény évekkel jobb a TM, és nem értek én se egyet minden ponttal, amit ők mondtak (lásd felfogatás TM-nél mintha űrtechnológia lenne neki, sztem meg tök intuitiv..)
Addig jó, hogy itt sokan megjárták ezeket a köröket, de így összefoglalva nem találtam itt pro/kontra véleményt.
Nyílván ez is olyan, hogy pap vagy paplan dolog, ezért is volt a korrekció egy-kettő helyen.Válasz:
Elektronikusan nem rosszabb, mint a t300 -Itt nem tudom hogy mire gondolt a költő az alatt hogy "elektronikusan" - Sztem alap el. alkatrészekre gondolt, de rákédezek még1xdarabos működés megszokás kérdése - Igen de ez egy jó nagy közhely, a világon mindent meg lehet szokni. A "darabos" alatt az FFb lyukat értik középállás környékén?
- azt, hogy érzed kicsit a fogaskerekeket tekerés közben, nem olyan lágy, folytonos.jobb Support (garanciális is) - Osztrákiában? - igen, a hsz közben is többször megjegyeztem, én is itt lakom.
jó pedálok - Jónak jók, de miben jobbak mint egy TM? Max kinézetben. Kopó potméterek? - ezt viszont nem csak ők mondják, sok helyen, töbek között itt is sokan írták, hogy jobb mint a sima RS vagy GT pedálszett...
érzésre minőségibb a bőr miatt. -T150-hezképest tuti, T300-at nem fogdostam még, de nem hiszem, hogy az olyan rossz lenne - A bőr meglléte szerintük teszi azzá, amennyiben low cost TM az ellenfél. De a gumis TM sztem ugyanolyan jó fogású volt. A drága fana, mit jó állapotú vese árán volt teljesen más kategória (valaki emlegette itt )
Méret gombok: Igen, szerintük csak, szerintem meg kényelmesebb, mint verseny közben billel szar@kodni...
Erős kormány ffb vs gyenge - Nem érted, hogy ki az aki végletbe esik - Igen, ők sajnos igen, nekem túl erős ffb-vel mennek, nem csodálkozom hogy ennyi baja volt a kormányuknak. (Fatal írta, hogy neki is "csak" 80% környékén van)
Melegszik: Igen, mondtam, hogy csak dobozből lett kivéve, ebben egyet értünk, hogy ebből a júzer nem jön rá használat közben.
Gyerek apuka: mert olcsó, ha valami tönkre menne rajta a gyümölcslé miatt
Uprage TM vs Logi: Igazad van, a Logi az amolyan ready to play a dobozból koncepció, ezért van az, hogy profi szerszámoknál is nagyon drága minden, és egy dobozba nem zsúfolnak bele annyi minden kiegészítő szerszámot, hanem vedd meg szépen külön mindet, külön dobozzal...
[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
FLx
addikt
válasz iceman007 #40660 üzenetére
Sok eve nekem is volt egy Logi kormanyom, ami akkoriban eleg erosnek tunt es alapvetoen semmi gondom nem volt vele. Aztan sok evig nem nagyon jatszottam, tavaly kezdtem ujra a Gran Turismo-val es akkor vettem a Fanatec CSL-t. Elsore olyan erosnek tunt nagyjabol barmilyen beallitason, hogy el nem tudtam kepzelni mit lehet ezzel egyaltalan csinalni. Sokat olvasgattam a forumokat az ajanlott beallitasokrol es mindig ott kotottem ki, hogy tuti velem van a baj, ha masoknak teljesen oke ez az ero, sot inkabb mindenki erosebb beallitasokkal hasznalja. Mert mondom elfogadom, hogy 60 kilo vagyok vasaggyal, de azert heti 5 sulyzos edzes mellett, ahol nem ritka a 20+ kilos kezisulyzo se, ne legyen mar ez ekkora problema.
Szoval kezdtem napi 1 max 2 oras jatekidokkel, kb 50% FF-el es par het utan mar baromi gyengenek tunt. Most 100%-on van a kormany, az ACC-ben 65-75% korul autotol fuggoen es teljesen oke. Sot neha mar gyengenek is erzem, a clipping meter meg teljesen oke, soha nem piros kb. Viszont az autot igy nagyon jol erezni, ha egy picit is mozdul barmilyen iranyba azonnal van visszajelzes. Sokaig nem tudtam honnan tudjak az emberek mit csinal az auto ha nem erezni a gyorsulast, es egy ideig magamnak sem tudtam megmagyarazni miert kezdem erezni az auto mozgasat, aztan rajottem, hogy persze az FFB, csak nem feltetlen tudatosult, hogy honnan jon az informacio.
-
wolf033
senior tag
válasz iceman007 #40664 üzenetére
Ok. Ez így már világos. Köszi mindkettőtöknek a felvilágosítást. Amelyik játékban nincs semmi vizuális visszajelzés ott, hogy ellenőrzöd, hogy van e clipping? Dirt Rallyban sem emlékszem ilyen visszajelzésre, meg F1-ben sem. Nem birkózósra van állítva az ffb, de AC-ban mégis néha belenyal a pirosba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
- HP 27-cr0757nz - ÚJ 27"-os FullHD All-IN-ONE PC - i7-1355U, 32GB, 1TB SSD, W11, 300nit
- Eladó Fujifilm X100T fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen