- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Netfone
Hirdetés
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Én a G29 és a T300 között vacillálok, hogy melyiket vegyem. Csak PS4 kompatibilis kormányok jöhetnek szóba. A G29-ben az a jó, hogy egyben kapok egy korrekt kormányt és pedált, nem cserélhető de nem is érezném nagy szükségét.
A T300 ránézésre kicsit műanyagabbnak tűnik, és youtube-tesztek szerint hangosabb is (az a tipikus cipzár hang, amit a DFGT esetén utáltam ezért eladtam), a G29 viszont hangtalan, puha és gumírozott fogású ugyebár. Mondjuk egyiket sem volt alkalmam kipróbálni és mivel vidéki vagyok, nem is lesz alkalmam, de a youtube-videók által valamennyire megismerhetem.
Szóval úgy tűnt eddig, hogy a G29 mellett döntök, aztán megláttam a Ferrari F1-es kormányt. [link]
Milyen király lenne így tolni az F1 játékokat! Viszont rendes autókhoz meg kerek kormány kéne. Szóval vagy legyen kétféle kormánykerekem, amit váltogathatok, vagy legyen csak a kerek alakú. De vajon megéri az 50k felárat az, hogy amikor épp nem Gran Turismo-val vagy hasonlóval játszok, hanem F1 játékkal, arra az időre kicseréljem? Hm...
Aztán megláttam ezt a csomagját a T300-nak. Csak 30k-val drágább, mint az alap csomag, de jobb pedálokkal van (mondjuk engem nem érdekel a kuplung, sem a H-váltó, szóval elég lenne két pedál is), ami külön 35k felár lenne, illetve a Ferraris kormánykerék, ami külön 50k felár lenne, így 85k felár helyett csak 30k-val drágább ez a csomag. Az a Ferrari kerék nagyon tetszik, mert rohadt jó anyagból van és szebben néz ki, nekem fontos az, hogy fogásra jó legyen. Viszont maga a kormány működése nem jobb, mint a sima, és ugyanúgy van benne némi cipzárhang a hirtelen forgatásokkor. Mégis egyelőre úgy tűnik, hogy ezt a csomagot fogom választani, aztán majd eldöntöm, hogy megér-e plusz 50k-ért bevállalnom egy olyan Forma 1-es kormányt is, de úgy már majdnem 200k-nál tartanék, és igazából én már 100k-t is erősen sajnálok rá, de nem igazán van jobb alternatíva.Mi a véleményetek erről?
-
addikt
Igen, működik azzal. Gyakorlatilag ahhoz való (na jó, a T500-ashoz készült, de az csak részletkérdés ).
Csak le kell szedni a kerek kormányt, és felhelyezni az F1-est a helyére.A kormánymű mindegyik T300-as csomaghoz ugyanaz, csak más kormánykerék van rajta.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Természetesen F1 2016 (2015 azért nem, mert csak a játékmenet jó, de nagyon kevés a tartalom - pl nincs karrier mód), Assetto Corsa, Gran Turismo Sport (pedig ez lesz a legjobb szim. szerintem ), Project Cars, Dirt Rally, ezek mind be vannak tervezve nálam.
Ha az F1 2016 játék sem lesz jó, akkor egyszerűen csak kihagyom az F1-es kormányt, és majd akkor szerzem be, ha lesz egy igazán jó és tartalmas F1 játék hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Eddigi tapasztalataim alapján pont fordítva. A Gran Turismo talán a legjobb szimuláció, de mint játék, elég gyengus.
Úgy értem, hogy a legjobb fizika, amivel találkoztam eddig, rengeteg autó és pálya, de én tartalom alatt a versenyekre is gondolnék, és sajnos versenyek terén nincs jól kivitelezve. Sokszor fordult elő ahhoz hasonló eset, hogy sokkal jobb autóval 4 körös versenyen már a harmadik körben kört adtam a versenytársaknak. Egy jó versenyjátékban nem szabadna előfordulnia annak, hogy valaki ha megteheti, akkor sokkal jobb autóval indul, mint az ellenfelek, és így semmi kihívás nincs benne megnyerni...
Sokkal jobb játékmódokat kellett volna összehozni, amiben jól összeszedett fejlődési rendszer van.De ez a GT5 és a GT6 volt az előző generációból, most PS4-re már a következő rész jön, szóval bármi lehet. A fizikára és a grafikára tuti nem lesz panasz.
Az F1 2015 játékban is hiába van minden autó és pálya, ha annyi az egész, hogy lenyomok pár versenyt, aztán megunom. Vagy azt hiszem az a legtöbb, amit lehet benne csinálni, hogy egy egész szezont lenyomni. Ez semmi... ez még a korábbi részekhez képest is visszalépés... egy tartalmas mód kéne abba is, ami sok szezont foglal magába, van fejlődés, pl kisebb csapatban kezdeni újoncként, aztán fejlődni és átkerülni egy nagyobba, és hasonlók.
[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
Most néztem, hogy ami nekem volt, a DFGT nagyobb átmérővel rendelkezik, mint bármelyik felsőbb kategóriás kormány, amit vennék. Ez szerintem elég nevetséges azért... minél kisebb a kormány, annál inkább csak játékkormányként hat.
A DFGT 33cm-s átmérőjű. Ezzel szemben a G29 csak 28cm-s. És a T300RS is.
Amit kinéztem és bő 1 hét múlva meg akarok venni, a T300 Ferrari Alcantara verziót, az egy kicsivel jobb, 30cm-s, de még az sem akkora... Nem tudom, milyen érzés lesz kisebbre átszokni. -
addikt
Én viszont sima asztalhoz akarom rakni a T300-asom majd, ha egyszer meglesz. Mi a gáz vele?
A DFGT-n tökéletes volt a felfogatás.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Agyzuzo #21102 üzenetére
Gondolkodtam én is egy wheel standen, de az a helyzet, hogy van egy tök jó kis viszonylag könnyen hordozható íróasztalom, olyan kis egyszemélyes írótábla ami néhány suliban is előfordul, aztán arra tök jó felfogatni, és a lábnál még a pedálokat is megtartja. Egyetlen igazi probléma van vele, az pedig az, hogy a kanapé, amin ülök, és az asztal külön van, szóval gyakran előfordul, hogy a verseny hevében eltolom magamtól az asztalt, a másik negatívum pedig az, hogy egyébként nem olyan könnyen hordozható az, mint gondolom egy igazi wheel stand.
Az, amit te említesz, ott az ülés egyben van a kormánytartóval? Vagy hogy van? Lehet, hogy kéne vennem egyet, csak jó kérdés, hogy megér-e annyit, vagy hogy mennyibe kerül egyáltalán, mert már láttam többfélét.
-
addikt
Valakinek van itt Fanatec Clubsport V2-je?
Mennyivel jobb vajon egy olyan T300-as Alcantara Editionnél, ha a T3PA pedálokat lecserélném T3PA Pro-ra?
Így ez a T300-as kiszerelés is rohadt drága lenne, talán nem is engedhetném meg magamnak, a Fanatec pedig csak fikció, csak kíváncsi volnék, hogy az mennyire jó. Persze használtan lehet, hogy kb ugyanannyi, mint az Alcantara újonnan. Hm...[ Szerkesztve ]
-
addikt
Olyan Wheel Stand Pro-t hol lehet venni? Kutakodom interneten, de nem találni.
-
addikt
-
-
addikt
Egy körkérdést tennék fel, ha nem gond.
Kinek milyen "játéksarokja" van?
Tehát van a kormány, és az hol és hogyan helyezkedik el a képmegjelenítőhöz képest? És milyen a megjelenítő?
Gyakran látom youtube-on, hogy 3 átlagos méretű monitort vesznek, és azt állítják be rögtön a kormány elé. Vagy 1 monitort, centikre a kormány előtt. Míg pl vagyok én, aki nagy 127cm-s TV előtt 2 méteres távolságból tolom. Mindig is így játszottam, ezért nem igazán van összehasonlítási alapom. Vajon ebben az esetben inkább hátránynak számít ez a megoldás, ahogy nálam van?
Jó nagy TV távolról, vagy kisebb monitor, esetleg 3 kisebb monitor, közelről?[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz RaGi91 #21154 üzenetére
Hm jó, hogy megemlítetted a VR-t. Szerintem abban van inkább a jövő. Nagyon megtetszett a 3 monitoros játék, ahogy nézegettem, de belegondolva, ha ilyesmire kéne költeni, akkor már inkább VR-re. Arra még kíváncsi leszek, hogy vajon milyen lesz az Oculus Rift, és milyen a Playstation VR. Az előbbihez nagyon erős gép kell majd, de akkor kíváncsi vagyok, hogy a PS4-en hogy fogják ezt megoldani, jóval gyengébb hardverrel.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Holnap érkezik nekem a T300RS Ferrari Alcantara.
-
addikt
-
addikt
válasz wolf033 #21189 üzenetére
Nem annyira OFF ez.
Egyébként éppen tegnap jelentették be a Playstation VR árát, és 120k lesz kb, szóval egy PS4 + egy PS VR annyiba kerül majd, mint egy Oculus Rift egymaga, és ahhoz még bőven 200k fölötti PC is kell, 400-500k a gép meg az Oculus Rift együtt, miközben a Playstation megoldás 220k körül ki fog jönni, PS4-re is van Project Cars, jön a Dirt Rally és az Assetto Corsa is, illetve lesz Gran Turismo Sport és majd Gran Turismo 7 is, szóval akár az is megfontolandó, de persze nem mindegy, hogy melyik hogyan fog működni.
-
addikt
-
addikt
válasz ozoli78 #21193 üzenetére
Majd meglátjuk. Nekem mindkettő van, de én egyelőre PS4-en tervezek inkább szimulátorozni, mert sokkal kényelmesebb, azon minden kész van, be van állítva és összeforrott.
PC-n ugyanazért az élményért sokat kell barkácsolni hardveresen és szoftveresen is (driverek, kalibráció, stb), így több a hibalehetőség is. Kivéve, ha valami megoldható PC-n, ami konzolon nem, mert akkor viszont már más a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ha minden jól megy, holnaptól kormányzó leszek, de nem biztos, hogy a játék is megérkezik holnap (Project Cars PS4-re). Természetesen nem fogom kibírni, hogy egy napig itt álljon használatlanul a drága T300RS Ferrari Alcantara, úgyhogy azt szeretném kérdezni, hogy PC-re milyen szimulátort ajánlanátok nekem elsőre.
(eddig csak a Gran Turismo részekkel játszottam - illetve a F1, Dirt és az NFS Shift, de ezek csak félszimulátorok-, szóval minden más új lesz nekem)[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
Megérkezett a T300RS Ferrari Alcantara Edition. Majdnem minden szuper és zseniális. Egyvalami nem: én.
Project Carsban akármivel megyek, nem tudok egy tiszta kört menni semmivel. Bénább vagyok, mint azt gondoltam. Betettem az ideális ívet, és még úgy sem maradok a pályán egy teljes körig.
Egyébként a játék is szuper, meg a kormány is.
Nagyon sokat kell még tanulnom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Szerintetek az nagy csalás, ha úgy fogom végigtolni a Project Carsban a karriert (most egyelőre a Gokartoknál járok még csak), hogy az ABS, a Traction Control és a Stability Control be van kapcsolva?
Azt mondják a profik, hogy anélkül az igazi szimulátor. Na de ezek az elektronikai segítségek a valóságban is sok autóban benne vannak, szóval miért? Én ezeket kikapcsolva állandóan kipördülök, bekapcsolva igazi élmény a játék, csak böki az oldalam, hogy így viszont nem biztos, hogy valóságos szimulátort játszok. De annyira még nem értek hozzá.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
-
addikt
válasz Fehercsoki #21338 üzenetére
Igen. Nekem Alcantara van. A kormánymű ugyanaz, a kerék és a pedál más.
-
addikt
Van egy T300RS Ferrari Alcantarám.
Eddig nem használtam kézi váltót, csak a kormány mögötti karokat. Ahogy nézem, lehet hozzá venni TH8A váltót. Érdemes ezt megvenni? Vagy van más alternatíva? Jól leszimulálja a váltást a való élethez viszonyítva?
-
addikt
Köszönöm a tippeket, ezek alapján a TH8A mellett döntök.
-
addikt
És ha játszok egy szimulátorral, egy ehhez megfelelő autó vezetésekor van a váltás annyira valósághű, hogy csak kuplungot használva történhet meg, mint a valóságban is?
Mert eddig csak a kormány mögötti karokkal váltottam (bármilyen autóról is legyen szó) és a kuplungot még soha nem kellett használnom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Shodan #23702 üzenetére
"el lehet váltani kuplung nélkül is"
Minden játékban? Ez gáz, így nem élethű. Ez valóban így van, minden körülmények között? Csak mert nem akarok az élethűség miatt kicseszni magammal gázelvétellel-kuplungozással, ha anélkül is meg lehet csinálni, csak akkor meg felmerül a kérdés, hogy mi értelme a harmadik pedálnak, és mi értelme az ilyen kéziváltónak, ha még vele is gyakorlatilag automatikus...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nekem van a T300-ashoz T3PA pedálom. Mivel most az elkövetkezendő hetekben F1-ezni szeretnék, zavar a harmadik (felesleges) pedál. Megoldható biztonságosan a leszerelése, hogy aztán majd valamikor vissza tudjam tenni?
-
addikt
válasz Gigi01 #27521 üzenetére
Talán meg lehetne oldani másképpen. Azért zavar, mert az F1 annyira intenzív és gyors autósport, hogy nem férnek bele az időbe olyan századmásodpercek, hogy elveszem a fék felől a lábam és lerakom támasztani, onnan időbe telik mire visszatalál a lábam ha gyorsan fékezni kell és ezen sokat ront még az is, hogy van mellette másik pedál, ami akadály és nem kéne oda, annak a helyére könnyebb lenne letenni pihentetni a lábam mert közelebb van, ha viszont a fék fölött meresztem a bal lábam egyfolytában fékkészenlétben, akkor fél óra alatt beáll, egy reális idejű másfél órás futamot a vége fele kínos lenne végigtolni az F1 2017-ben egyhuzamban.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ülés témában tudnátok valamit ajánlani? A Playseat Evolutiont néztem ki, annyit még talán hajlandó vagyok kifizetni érte (100k) bár jobb lenne olcsóbban megúszni, viszont az olcsóbb Playseat Challenge nem tűnik elég minőséginek, annál jobb kell. Tehát egyelőre az Evoluton tűnik befutónak. Tud valaki esetleg egy jobb ár/érték aránnyal rendelkező alternatívát?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok! Továbbra is jól muzsikál a T300-asom. De nem találom meg azt az "igazi" szimulátort, ami hosszú időre hozzá tudna szegezni. Segítenétek megtalálni?
Amit szeretnék:
- A vezetési élmény a legrealisztikusabbak közé tartozzon
- Nagy tartalmat szeretnék: többféle versenykategória, autó, pálya. Például az ACC azért nem jó, mert az csak GT szériát tartalmaz. A régi Assetto Corsában legalább sok más is van.
- Legyen benne olyan játékmód, amiben van valami progresszió. Ne arról szóljon tehát, hogy elindítom az autót és az egyetlen cél az, hogy a saját köreim javítsam, vagy legyőzzem a többieket a versenyen, hanem legyen valamiféle szintfejlődés, pontszámítás, vagy felsőbb kategóriába lépés, vagy pénznyeremény, amiből aztán lehet az autót fejleszteni, vagy jobbat venni. Egyszóval legyen "lelke" a játéknak.
- Jó lenne, ha nem lenne benne "rágógumi effektus". Ez az, amikor ha lassú vagy, a gép által vezetett autók is lassabbak (gyakorlatilag megvárnak), ha viszont nagyon gyors vagy, akkor minden ésszerű következetességet meghazudtolva ugyanazon a versenyen sokkal jobban mennek ők is, magukhoz képest. Mindezt azért, hogy folyamatos kihívást jelentsen. Hát ez nem éppen valósághű viselkedés, és sok játékban láttam már ilyet,.Amiket eddig próbáltam vagy utánanéztem: Az alap Assetto Corsa tartalomban és vezetési élményben jónak tűnik, de semmi olyan játékmódot nem láttam, ami pár próbavezetésen felül hosszabb ideig képes lett volna ott tartani. Ráadásul a hangok nem túl valósághűek, és állítólag az AI sem jó, de ezt én még nem vizsgáltam meg annyira.
Az Assetto Corsa Competizionéval, ahogy említettem, az a probléma, hogy csak a GT szériát tartalmazza.
Project Cars 2 tűnik a legkerekebb élménynek, minden van, rengeteg autó, pálya, napszakváltás, évszakváltás, különféle időjárási körülmények. A vezetésnél azonban azt érzem, hogy jó-jó, de valami nem stimmel teljesen. Ráadásul habár játékmódok terén is jól el van látva, valahogy nem sikerült megfelelően elhelyezkednem benne pl. nehézségi beállításokat illetően, néha nagyon nyertem, néha nagyon lemaradtam...
Automobilista 2-ről tud valaki mondani valamit? Úgy hallottam egész jó, bár arra is volt, aki panaszkodott.
Dirt Rally 2 és F1 2020 oké, de ezek nem az utcai versenyzésbe tartoznak (az F1 amúgy is árkádosabb).
iRacing - nem merek belekezdeni, ahhoz túl költséges, és kinézem magamból, hogy nem lesz kihasználva, nem fogok eltölteni vele annyi időt, hogy megérje.
Forza Motorsport 7: egyszer próbáltam, nekem egyáltalán nem érződött az igazi szimulátorok közé említhetőnek annak ellenére, hogy sokan oda sorolják.
rfactor 2: nem próbáltam, a grafikája nem tetszik, ránézésre úgy tűnik, mint aminek az ideje már lejárt. Ráadásul úgy hallottam, macerás a modokkal foglalkozni és mindent összerakni és beállítani úgy, hogy az ember egyszer végre vezethessen egy jót.Mi van még? Valami, ami nekem jó lehet, és nem ismerem? Esetleg az említettek közül valamelyiknek több esélyt kellene adnom? Talán nem létezik olyan, amelyikben minden szempont teljesül, de egyikből-másikból valamilyen kompromisszum megkötésével sülhet ki még sok jó dolog. Esetleg hátha valamelyikhez vannak olyan modok, amik jobbá teszik.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Az nem elvárás, hogy minden kategória benne legyen. Nekem az is elég, ha csak 1-2 kategória van, de legalább legyenek benne mellette bármilyen random utcai autók is, amik amúgy semmilyen sportkategóriába nem tartoznak azon kívül, hogy a kispista arról álmodozik, hogy egyszer a garázsban legyen neki egy ilyen, amivel hazaviszi a boltból az asszonyt.
És nekem már az is megfelel, ha egy-egy kategóriából csak egy-két modell van meg, nem kell egy kategóriának az egész felhozatalát tartalmazni. Inkább legyen változatos, mintsem egyetlen kategória, és abból az összes autó (mint a Competizionéban). -
addikt
válasz iceman007 #39617 üzenetére
Az Assettonál a vezetés jó volt, azzal nem volt bajom, inkább játékmódok hiányoztak. Abban a kormánybeállításnál nekem minden alapértelmezett. Nem vagyok még olyan nagyon tapasztalt versenyző, nekem ezekben a játékokban ehhez a kormánytípushoz rendelt alapértelmezett beállítások megteszik és jónak tűnnek. Nem vagyok elég jártas ahhoz, hogy az apró módosításokat egykönnyen megérezzem, észrevegyem, és ha mégis észlelem, nem feltétlenül tudom eldönteni, hogy attól most ez realisztikusabb lesz-e, vagy éppen ellenkezőleg. Ilyen szőrszálhasogatásokhoz több tapasztalat kell.
Az egyetlen dolog amit csekkolok, hogy a kormány forgatásszöge megegyezik-e a játékban látottal, de ez általában alapból jól van kalibrálva. Meg ha véletlenül valamelyik játékban túl erős a FFB, azt lejjebb veszem, de ilyen sem szokott előfordulni, talán egyszer volt ilyen, de abban a játékban minden el volt cseszve, a Deadzone-tól kezdve mindent kalibrálnom kellett. (már nem tudom, melyik játék fejlesztői voltak ilyen "ügyesek")
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Atesztől szerzett vázamra (köszi, hogy ajánlottátok!) van feltéve a T300RS. Egy problémám van vele: a kormány "gyári" fogantyúja nem igazán tartja ott. Némi agresszív használat után nagyon könnyen előrecsúszik és lejön.
Az állvány furatokkal van tűzdelve, hogy odacsavarozható legyen. Na mármost a T300-amat én nem szeretném megfurkálni, ha nincs benne alapból ilyen, mert könnyen lehet, hogy egyszer ezt még el akarom adni (Fanatecre váltani), és leendő tulaja nem biztos, hogy örülne neki.
Anélkül, hogy visszafordíthatatlan változást tennék a kormányban, hogyan lehetne rendesen odarögzíteni?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Igazatok van, van benne két lyuk. Már csak azt kéne kitalálnom, honnan szerzek hozzá csavart, mert ha volt is hozzá gyárilag, már nagyon rég nincs meg a gyári csomagolása.
Annyit találtam róla, hogy M6-os és 2cm hosszú.
Van itt esetleg olyan, akinek benne van a gyári csomagolásban és tudja, hogy nem lesz rá szüksége? Megvenném.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Ukrajnai háború
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Google Photos
- Hobby elektronika
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- OTP Bank topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen