- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Légyszíves valaki segítsen rajtam. Nem tudok tovább guglizni, mindenhol kerestem már, de egyszerűen sehol sincs már fent.
Van egy régi Microsoft SideWinder Precision Racing Wheel típusú kormányom és ehhez keresnék valami drivert.
Windows 7 64 bites oprendszerem van, felismeri, de a kalibrálásnál mindig azt érzékeli, hogy teljesen be van nyomva a fékpedál. Pedig régen tudom, hogy játszottam vele, még a Colin Dirt 3-mal. Ott tudom, hogy jó volt, de most meg nem tudom miért csinálja ezt.
Valaki segítsen, mert már nagyon idegesítő -
thehunter5
csendes tag
Hali! Szereztem egy használt DFP-t, és nagyon nem bírom működésre bírni... Összerakom, bedugom a tápot, a drivert(5.10.127) leszedtem, telepítés start. Na, itt kezdődtek a problémák...elindul a telepítés, felrakja a drivert, majd bejön az az ablak, mikor felismeri, kalibrálja, teszt és finish. Mikor kéri h dugjam be, bedugom, az egyik LED világít, a másik(bal) villog. megy a detection, közben a sarokban villannak fel a windowsos eszköztelepítéses ablakok. A telepítőben feljön közben a következő ablak,(devices found,status) és amíg a windows nem fejezi be a saját telepítését, addig a statusnál az van, h device needs calibration, mikor a windows végez, device is ready.a következő ablak a testing, de a kormány meg sem mozdul, a led tovább villog, és nem történik semmi... Tulajdonképp a kormány nem kalibrálta magát.. Mit tegyek? Ez csak nálam van? A srác, akitől vettem, csak PS2-n használta, és nem volt semmi baja... Lécci segítsetek, mert már sanszos az akkut idegbetegség.. Előre is köszi!
-
Pat1979
csendes tag
Sziasztok.
Van egy thrustmaster ferrari f430 kormányom.Az a probléma vele ,hogy játék közben kb 5 vagy 10 perc után (változó időnként)eltűnik a gáz.A gázpedál többszöri lenyomásával visszajön. A potméterrel lehet a baj vagy valami más okozza ?Kontaktspray megoldaná a problémát?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv: Pat
-
seawolf570
aktív tag
válasz Pat1979 #8353 üzenetére
Szia!
Nagy valószínűséggel kontakthiba, de nem biztos, hogy a poti, lehet a vezeték kontóakthibája is. Mindenféleképpen szét kellene szedni, máshogy nem fog kiderülni a hiba oka.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Pat1979
csendes tag
válasz seawolf570 #8354 üzenetére
Szétszedtem kontaktspray most már csak negyed gázom van!Próbáltam bekalibrálni de nemsikerül. Ötlet?
-
Pat1979
csendes tag
na ez mi volt kinomba kivettem a potit és mire kiforgattam megjavult .?lehet most száradt ki a spray.
-
seawolf570
aktív tag
válasz Pat1979 #8356 üzenetére
Valószínűleg az volt a baj, hogy nem szedted ki a potit, és nem úgy fújtad be. Ilyenkor minden esetben ki kell szedni, mert amikor bent van, nem fordul el végállásig egyik irányba sem. Ha már szétszedted, mind a kettőt be kellet volna fújnod, így megspóroltál volna még egy szétszedést a jövőben.
Egyébként sokfajta speciális spray létezik, de a legjobb még mindig a WD 40. Az a poti ami WD 40 után sem működik jól, az dobós.
Ezek szerint probléma megoldva.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8357 üzenetére
Helló!
Én kb 3-4 hónapja kényszer szüneten voltam, mert a használtan vett saitek r440em nyikorgott mint a veszedelem, gondoltam egy kis WD40el "mi baj lehet", szétszedtem befújtam a fogaskerekeket és a motor mindkét végén a tengelyt. Ez után vettem észre, hogy szikrát hánynak a bronzkefék a motorban, de durván. Lehet, hogy előtte is csinálta nemtom. Panaszkodtam is itt, hogy "nehéz" a kormány, nem lehet jobbról balra dobni az autót a kanyarokban.Valószínűleg a WD40 volt a ludas, ami a motorba került, mert a minap gondoltam egyet és kiszereltem a szervó motort a kormányból és durván belefullasztottam féktisztító spray-be, szintén "mi baj lehet" elvek vezéreltek. Aztán kifújattam óvatosan kompresszorral.
S most nagy a happy mert a kormány visszanyerte régi "fényét", motor vidáman teszi a dolgát, könnyen pörgetem át jobbról balra mind a 180 fokon Ehhez kellett az is, hogy féktisztító spré' után nyomjak egy tögázt és lesz ami lesz alapon elkezdtem menni vele idegből, tekertem ha szétmegy hát szétmegy alapon. Gondolom akkor tisztult le a kontaktus a bronzkefe és a motor kollektora között teljesen.
Most biztos kijött minden kocsikenőcs a motor tengelyéből, és ha elkezd nyikorogni nemtom mivel merjem megkenni
Egy próbát esetleg megér a féktisztító, ha WD40re nem javul, akkor már úgyis mindegy..
"Mi baj lehet"ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
seawolf570
aktív tag
válasz Gyöször #8358 üzenetére
Szia!
Ilyenfajta kenésre a WD 40 alkalmatlan. A műanyag fogaskerekek kenésére fehér színű szilikonzsírt kell alkalmazni ( a kőolaj alapú megtámadja a műanyagot hosszútávon), csak vékonyan, nem összekenve vele mindent. A motor kommutátoraihoz valamilyen oldószert kell használni, én régen denaturált szeszt használtam, mert az elpárolog, és nem hagy maga után semmilyen összetevőt. Ahhoz hogy rendesen ki lehessen pucolni, szét kell szedni a motort. A féktisztító nem rossz ötlet, mert valójában zsírtalanító, és kioldotta a bronzreszeléket, ami lerakódott a kommutátorok közé, ezért is szikrázott. A motor tengelyébe lévő csapágyhoz nem volt jó ötlet befújni, mivel a zsíroldóhatása miatt a kenőanyagot kiviszi, ezért hamar meg fog kopni a tengely, vagy a persely amiben fut. A tengely és a csapágy kenéséhez szintén szét kellene szedi a motort, és vékonyan megkenni grafit alapú kenőzsírral (csodákra képes).
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
8Ba8
csendes tag
Eladóvá vált egy Logitech Driving Force Gt kormány. 2011 Decemberi vétel, kifogástalan állapotú, összes tartozék, cd, eredeti doboz megvan hozzá. Természetesen garanciális, ezért a garanciajegyet, illetve a számlát adom mellé. Ha valakit érdekel dobjon egy Pm-et.
Ára:25.000 Ft
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8359 üzenetére
Igazából fehér színű szilikonzsírral kentem be a fogaskerekeket, csak így is annyit rizsáztam, hogy ezt még nem akartam beleszőni mert mindegynek gondoltam De szerintem a WD40 nem bántaná a müanyagot. Vagy igen?
A motort nem tudom szétszedni, mert egy fém fogaskerék van ráforrasztva az egyik végén, a másikon meg ráragasztva a műanyag lyukacsos tárcsa (mint a régi golyós egerekben volt). A motor vezetékeit sem tudom egyszerűen leszerelni, így marad a kívülről fújás.
A féktisztító bizony kivitte a régi zsírt a motorból, de máshogy nem tudtam megoldani. A féktisztító szintén olyan mint a denszesz, a belekerült zsírt lemossa és utána fújásra azonnal elpárolog, semmit nem hagy maga után. De tervben van, hogy szétszedem és valamivel megkenem, a grafitos ötlet jónak tűnik, van itthon MOS2 tartalmú pasztám, motorok vezérműtengelyére való, hogy összerakás után kenjen amíg oda nem ér az olaj. Szerintem tökéletes lesz, és majd a 2 végéről, odanyomogatok a tengelyhez, egy nagyon kevés mennyiséget és forgatva majd belevisz annyit a csapágyba amennyit az éppen kér.
Milyen csapágy lehet ebbe? Sikló vagy valami egyéb golyós, stb? Látni nem lehet, én siklócsapágyra tippelek.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
seawolf570
aktív tag
válasz Gyöször #8361 üzenetére
Nekem egy Saitek R660 GT-m volt, így pontosan tudom, milyen motor van benne. Szerintem is kipucolta a spray a kommutátorokat, így ezzel nem lesz baj. Szerintem a motorban nagy valószínűséggel két sima siklócsapágy van, aminek valamilyen rézötvözetből van a perselye.
A WD 40 nem támadja a műanyagot, viszont az is oldja a zsírt. A tárcsa amit a motor hátulján látsz, az egy optokapu, és ez érzékeli a kormány elfordulását. A MOSZ tartalmú paszta jó ötlet, csak nem tudom, mennyire tudod majd odajuttatni, ahová kell.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8362 üzenetére
Reggel bekentem molibdénium diszulfiddal, azonnal érződött, hogy könnyebben forgatható, aztán kaptak még egy kis szilikonzsírt a fogaskerekek, ez meg lefogta ameddig a nagyját le nem dobta
Nézegettem nagyon a motort, de semmit nem lehetett látni benne, én is csak valószínűsítem a siklócsapágyat. Egy műszerész csavarhúzóval könnyendén be lehetett kenegetni a tengely tövét, végére állítottam a kormányt és beleforgott. Aztán a másik oldal is ugyan így kapott.
Összeraktam kb 1-2 percig frankó volt, majd megint elkezdett darabosan menni a motor, nehéz volt forgatni és nem volt benne erő, mikor teszteltem az effekteket. Még fél óra játékra viszont teljesen megjavult és jobb mint mielőtt hozzányúltam. Majd lehet ezzel a műszerész csavarhúzóval kivakargatom a kommutátorokat, és ránézek nem-e belefolyt a mos paszta. Akkor meg hülyét kapok
Ilyen motor van benne:
Nem lehet ilyet venni esetleg valahol?
Feszkót kapja rendesen azt kimértem.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
seawolf570
aktív tag
válasz Gyöször #8363 üzenetére
Nem tudom lehet-e ilyen motort kapni Magyarországom, meg kellene nézni a pontos típusszámát (biztos rajta van valahol), és rákeresni a Google-ban. Hasonló motorok vannak az RC autókban, és az akkus barkácsgépekben. Biztos lehet helyettesíteni is, viszont ahhoz kell tudni a paramétereket. Ha motorcserére kerülne a sor, akkor ki kell szedni, viszont ha kint van, akkor meg meg kell bontatni, lehet hogy javítható. A kiszedés nem olyan nagy ördöngösség, viszont a bontás nem egyszerű dolog, mivel a fogaskerék rá van ragasztva a tengelyre. A fogaskerék levétele nélkül viszont nem lehet széthúzni a motort. Ilyennek csak az álljon neki, aki tudja mit csinál. Szerintem a motorcsere nem kifizetődő, én pl. az R660 GT-t 7k-ért adtam el, és ennyiért meg lehet kapni szinte bárhol. Egy új motor kb. 3-5k környékén mozoghat.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8364 üzenetére
Van egy számsor az árnyékoló lemezen, arra nem hoz semmit a google.
Fogaskerék nem ragasztva van hanem forrasztva meg kéne egy kicsit pirítani, hogy az onnan lejöjjön, de sztem abba könnyen elhalálozna teljesen a motor.
Majd egyszer rászánok időt, megmérem és elkezdem vadászni a motort, hátha valami szabvány dolog. Nem vagyok ebbe jártas.Egyébként ami feltűnő változás lett még, hogy mikor megvettem akkor mindig büdös szaga volt. (olyan amperszag) akartam rá barkácsolni aktív hűtést is
Mikor először szétszedtem, vannak rajta ilyen 3 lábú dolgok, (gondolom tranzisztor) amik TO220 tokosak, és a nyákon hűtőfelület van kialakítva nekik, konkrét borda nincs. A nyák égette a kezem olyan forró volt egy játék után.Na mióta nem zárlatos a kollektora a motornak, mostmár épphogy langyosak ezek az alkatrészek játék közben nézve
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
kovi831
aktív tag
Üdv.
Kormányt szeretnék vásárolni, 20-30 eFt(inkább 30 csak ne legyen rossz) között.Mit javasoltok?Elég sokat vissza olvastam a fórumban, meg a Kormány Kalauz Szimulátorozáshoz cikket is megnéztem,de mégsem tudok dönteni.Még soha nem volt kormányom, de azért 10 ezres kategóriával nem akarok bohóckodni.Egyszer próbáltam haveromét, hát nagyon nem jött be.Akkor azt gondoltam milyen sz@rok a kormányok, gondoltam nem érdemes ilyet venni.Szóval visszagondolva, amit próbáltam nem hasonlított az igazi autó vezetésére.Kicsit tekertem a kormányon, már keresztbe is fordultam ...vagy arcade game lehetett
Nem tudom még milyen játékkal játszak, most próbálom(egérrel ) a Live For Speed demo-t(egész jó).Fontos lenne, hogy később tudjak a neten is játszani.ami még fontos:
-legyen 3 pedál
-külön(illeszthető) váltóGondolom a ebben a kategóriában a H váltót elfelejthetem,meg a 900 fokot is.
A 900 fok mennyire javítja a realitást,érzékelést, vezetést?
Ezeket néztem ki egyelőre:
[link]
[link]
[link]ez már kicsit Off:
Wéber Gábor és Michelisz Norbert melyik játékkal játszottak?(már mint a szimulator világbajnokságban)Szerk.
Melyik kormányban nincs FFB lyuk?(vagy mi)Mennyire zavaró?[ Szerkesztve ]
-
lipido
senior tag
válasz kovi831 #8366 üzenetére
Úgy látom, annyira azért nem fontos a 3 pedál.)) Megnyugtatlak, ha nincs H váltód, egyáltalán nem kell a 3 pedál! Nekem volt RGT-m (első linked) Nagyon jó kormány, de kb 1x-sem nyomtam le a kuplungot rajta! Váltottam, méghozzá DFGT-re (2. linked) 900 fok nagyban hozzájárul ahhoz, h az igazi érzeted megmaradjon (nem is a 900, de az 570-720 közötti mindenképp, és mint tudjuk, a Thrustoknál nincs meg ez a lehetőséged) Én mindenképp a DFGT-t ajánlanám. Szerintem nagyon sok az 50 k, kapsz olcsóbban is (főleg ha kifogsz egy nem agyonhasználtat a PH-n)
-
seawolf570
aktív tag
válasz Gyöször #8365 üzenetére
Az "amperszagot" nagy valószínűséggel a TO220, és a motor adta. Amikor a kommutátorok közötti szigetelő rések telemennek szennyeződéssel, ami általában a kefékről kerül oda (maga a kefe anyaga), akkor a kefék ez fölött elhaladva elektromos ívet húznak. Ha kopottak a kefék, és nem fekszenek fel teljes felülettel a kommutátorokra (esetleg anyagszemcsék vannak köztük és a kommutátor között), akkor is ív képződik. Az elektromos kisülés többlet áramfelvétellel, és nagy hőképződéssel jár. A TO 220 egy 36V-os teljesítménytranzisztor, amin maximálisan 2,2A egyenáram folyhat, és 125 fok a maximális hőértéke (ezért is kell hűteni). Ez a tranzisztor nagy valószínűséggel a motor tápellátását hivatott stabilizálni más alkatrészekkel egy áramkörben. A kisülésekből adódó többletáram nagy terhelésnek tette ki, ezért is volt olyan forró. Ráadásul az áram nagy része, nem a kommutátoron keresztül a tekercsekbe jut, hanem a levegő ionizálására megy el, ami miatt a kisülés bekövetkezik. Tehát az a kevés áram ami átfolyik a tekercseken, nem tud akkora indukciót gerjeszteni bennük, ezáltal a forgatónyomaték drasztikusan lecsökken, pont ezt tapasztaltad meg.
Mivel a kommutátor általában a hátsó csapágy közvetlen közelében van, szépen felhevíti azt is, meg a tengelyt is, és az a kevés kenőanyag ami ott van szépen elfolyik, elpárolog. Ezáltal megnő a súrlódás, ami tovább terheli a motort, és még inkább csökkenti a forgatónyomatékot. Ráadásul kenőanyag hiányában, és a megnövekedett hőmennyiség hatására, a tengely szépen kikezdi a csapágyat (siklócsapágy esetén), és előbb utóbb elkezd verni a tengely. Ez hatással van a kefék további romlására, esetleg a forgórész hozzáérhet az állórészhez, minek következtében a tekercsek szigetelése sérül, megszakad, zárlatos lesz stb.. Valójában ez egy lavina, aminek a vége a motor halála, feltéve, hogy a motor stabilizáló áramköre kibírja az egyre nagyobb, és tartós többlet terhelést.
A fizikaóráért elnézést kérek, de talán másnak még hasznára válhat.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
kovi831
aktív tag
Tényleg sok az a 50 k, 59-ért már meg g27-et lehet venni.Gondolkozok, hogy G27 legyen-e...de ezek használtan marha drágák, akkor inkább egy 10-est hozzárakok és újat kapok.
Szerk.
Még játékot nem mondott senki, de fontos lenne mielőtt azt is vennék(net miatt).Nem tudom melyikkel e legjobb neten játszani.(iracing, LFS stb.)[ Szerkesztve ]
-
atomeec
senior tag
válasz kovi831 #8369 üzenetére
Ki lehet fogni olcsón is a G27-et, én 53-ért adtam el a bontatlan, 2 év garis kormányom. Sőt, lehet a "használtat" is kénytelen leszek, mert külföldre költöztem és nincs aki utánam hozná...azt pl 50 alatt fogom meghirdetni. Persze azért még reménykedem, mert imádom, nem sok kormányom volt, de ez nagyon ott van
[ Szerkesztve ]
-
kovi831
aktív tag
válasz atomeec #8370 üzenetére
Pedig erősen gondolkozok rajta, hogy újat vegyek 59-ért.Csak a rizikó annál is, hogy lehet hogy új de selejtes aztán meg postázhatom vissza meg kínlódhatok vele. De, ha meg bemegyek boltba a környékemen simán 70 fölött van.
Ennek a Logitech-nek Pesten van szervize?(ahová vissza tudom küldeni, vagy vinni)[ Szerkesztve ]
-
atomeec
senior tag
válasz kovi831 #8371 üzenetére
Ha boltban veszed, akkor a boltba viszed vissza problema eseten, es vagy adnak masikat vagy nem tudom. Nekem a hivatalos honlaprol lett rendelve, ott ha gond van, akkor futar megy hazhoz, nem kell csinalnod semmit, csak varni, hogy hozzak az ujat
Igaz, honlaprol rendelve most 100k felett van az ara... -
e-zoli
tag
Eladóva vált Forza Motorsport CSR kormány, kihasználatlanság miatt.
-
rokefeller
senior tag
válasz kovi831 #8366 üzenetére
Én két hónapja vettem egy fanatec carrera 911-et.
900 fok, 3 pedál, H váltó külön csatlakozással, 36 körül van szállítással.
Szerintem jó kormány, jó nagy, kényelmes a fogása. A pedál... hát az olcsó. Semmi ellenállása nincs a gáznak. Ezt én mondjuk nem nagyon bánom. A fék sem túl kemény, de legalább nem töröm el a műanyagot. Szerintem a pedál a gyenge pont, de mire eltöröm, lesz pénzem clubsport-ra, és veszek egy olyat. Addigra talán már számítani is fog :-)
A H váltó jó, de nekem a GT legends és a Live For Speed sem hajlandó rendesen használni.
Összességében szerintem ár-érték aránya nagyon jó, a kezdeti hibákkal nem találkoztam. Az egyetlen amit változtatnék a döntésemen, az az, hogy megvenném a szekvenciális botváltót is. Van egy nagyon jó kormány összehasonlítás egyébként az insidesimracing-en, logitech, fanatec és thrustmaster kormányokkal (és egy - szerintem - jómellű riportercsajjal:-))Game-ek:
Richard Burns Rally - jó oktató, nekem baromi nehéz... easy left...és már tetőn állok az avarban, ebből vagy warez van, vagy vaterán használt dvd, egy szlovák cégnél lehet csak újat rendelni. Van hozzá csomó mod.
Live For Speed - ennek is van tök jó oktató része, pályaautózós, a Formula BMW hatalmas móka nekem, eddig kedvenc autóm, amit valaha játékban vezettem. Ebből van demo.
SimBin-es cuccok: GT legends, nekem annyira nem jön be egyelőre, a minit nem élvezem, a lotust nem tudom vezetni. Ez valami 10 euróba fájt
Race07 meg 2010 kieg: most ez a kedvenc, ez a túraautózás láz magával ragadott engem is. Lehet benne Zengő dizájnos BMW-d. Az alap game 5 euró, a kieg 10. Steam-en megvan.
Ezekről is találsz teszteket, értékelést insidesimracing-en. Ott az RBR-t meg az LFS-t ajánlják, ha vezetésoktatást akarsz. Az iRacing-nek is van ha jól tudom, de azt nem használtam.Micheliszék asszem a GTR FIA GT-vel tolták, ha jól olvastam, de ez nem tuti.
[ Szerkesztve ]
A télapó nem a régi már...
-
KaraDani
addikt
válasz kovi831 #8369 üzenetére
Netes játékra:
- iRacing: jelenleg szerintem a legjobb online szimulátor, de elég drága magyar szemmel és pénztárcával nézve, meg a többi szimhez hasonlítva is. (nem akarom tudni, eddig mennyit költöttem rá )
- rFactor: a könnyű modolhatósága és beszerezhetősége miatt, halom ligát találsz, ami rFactort használ.
- Simbimes játékok: GTR-Mastersen van népesebb tábor ezekkel is, GTR2, Race sorozat, GT Legends
LFS-t nem tudom még mennyire tolják neten, illetve netKar-Pro még jó szim a GTR-Mastersen indult vele sorozat, az most nem tudom, hogy áll. -
acsati
aktív tag
válasz KaraDani #8378 üzenetére
Sziasztok!
Nagy kutakodás után rátaláltam erre a hozzászólásra. Elolvastam és megörültem, hogy végre meg tudom oldani a problémámat. Most már csak annyi van hátra, hogy le tudjam tölteni a hsz-ban linkelt fájlokat. Segítene ebben valaki? Mert én arról az oldalról még reg után sem tudok letölteni.
-
kovi831
aktív tag
Az Arkadi mediamarktba néztem, de az baj hogy kiállított darab.Nyílván az emberek forgatják tekergetik, meg telefonba azt mondták, hogy a support ingyenesen hozza-viszi a jó/rossz tetméket.Elkéne menni érte 100km-ert
-
neilszab
őstag
válasz kovi831 #8366 üzenetére
Szia,
A Fanatec 911 Carrera lehet az ideális választás neked, ezzel a kormánnyal egy gond van, nagyon kevés tapasztalatunk van róla és a Fanatec-kel sajnos régebbről rossz tapasztalatok vannak. Érdemes külföldi fórumokon alaposan utánajárni, hogy 1 év használat után hogy bírja. Amúgy papíron nagyon jó kormány.
Ha biztosra akarsz menni, akkor Logitech G25/G27, akár használtan is nagyon jó vétel, nagyon nehezen mennek tönkre és a Logi support is kiváló.
Ha szintén tutira akarsz menni, de kevesebb pénzből, akkor Logitech DFGT, nincs kuplung + H váltó, de egyébként majdnem G25 szintű, biztos, kiforrott darab.
A Thrustmaster RGT és F430 is jó kormányok, viszont azokat nem ajánlom, ha komolyan akarsz szimulátorozni, azok inkább a könnyedebb játékokhoz valók.
Az FFB lyuk pedig helyes beállítások mellett nem zavaró/észrevehető, emiatt nem kell aggódni.
Külön H-váltót nagyon nem lehet kapni, ha igen akkor nagyon drágán, vagy barkácsolsz magadnak. Ezek jellemzően külön USB-és megoldások, tehát nem a kormányhoz kell párosítani őket.
****************************
Wéber és Michelisz anno a a GP Legends nevű szimulátorral játszott és aratott nagy sikereket. Ez volt az első komoly online szim még az előző évezredből, ma már nagyon kicsi (és fanatikus )tábora van. Utána a GTR-Masters-en jöttek még néha GTR2 és Race07 futamokra, amikor volt idejük. Ami szintén nagyon jó az az LFS és a netKar Pro, ezeknek mára szintén leapadt a közönsége, illetve az iRacing ami nagyon jó, de igen komoly ára is van.
Ami most nagyon megy, jó is és relative olcsó is, az az rFactor, valamint a Simbin szimulátorai.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
seawolf570
aktív tag
válasz rokefeller #8376 üzenetére
Szia!
Látom hiányolod a szekvenciális váltót a Fanatechez. Szerintem meg tudnánk oldani a problémádat okosban. A te kormányodhoz nem jár a szekvenciális váltó, ezt tavaly kivette a csomagból a Fanatec, és külön sem vásárolható meg, csak komplett csomagban. A csomag tartalma a két váltó, a két rúd, és a vezeték. Nekem viszont a GT3 RS-hez nincs váltóm, de igazából csak a H váltóra, a rudakra, és a vezetékre lenne szükségem. Ha gondolod megegyezünk egy árban, én (vagy te) megrendelem (megrendeled) a komplett szettet, és mindenki jól jár. Egyébként a komplett szett ára 29,9 € (kb.. 9000Ft) + a szállítási költség.
Ha érdekel a dolog keres PM-ben.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
kovi831
aktív tag
Én most vettem a a G27-et, másról nem tudok nyilatkozni.
Eddig ezekkel játszottam, valaki segíthetne:
Live For Speed - az miért lehet,hogy egy idő után sebességben is bőg a motor?
Vagy a kuplung csúsztatástól leégett, vagy játék hiba??!! eddig csak a demot próbáltam.rFactor - na ezzel meg valami bitang nehéz játszani.itt meg egy idő után állandóan balra vagy jobbra ki akarja csavarni a kezemből a kormányt.-persze itt még nem, állítottam rezgés erőségén, egyelőre minden kinai az angol miatt
-
8Ba8
csendes tag
válasz kovi831 #8375 üzenetére
Bocsi a késésért, most értem haza.
Képek a kormányról:
http://kepfeltoltes.hu/view/120515/2012-05-15_19.57.07_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120515/2012-05-15_19.59.45_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120515/2012-05-15_20.08.20_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120515/2012-05-15_20.08.35_www.kepfeltoltes.hu_.jpgEgyébiránt Te vagy az utolsó, akinek ennyiért odaadom, ha nem kell, vagy másik kormányra esik a választásod, akkor lehetséges, hogy megtartom magamnak. Miért? Egy G27-re cseréltem le, amit jelenleg is használok. MédiaMarkt-ba volt kiállítva 120.000 Ft-ért, amennyit soha nem adnék egy kormányért, de mostanában felére leesett az ára, és miután ismerős által megkaptam a "felezős" kedvezményt is, így a pedálszett miatt megvettem.
Kb egy hete használom, és igaz, mivel nem vagyok elvakult szimes, így nem használom naponta több órán át, de amit első benyomás után mondanék róla:F1 2011 DFGT-n kikapcsolt segítségek mellett éreztem a pálya egyenetlenségeit, bukkanóit, "rázkódott" a kezemben a kormány, ha a pálya állapota olyan volt. Sokkal jobban bejön a kis váltókar a kormány mögött, mint a G27-n a nagy pillangó. Tudom, ez egyénfüggő, de jobb érzés benyomni, illetve az ellenállása is jobban illett a kezemre. (DFGT_n nehezebb benyomni a kis pöcköt) Sok gomb, és mind a kormányon van!!!
Gyengesége a G27-hez képest: pedálszett, annyiban, hogy fékpedálnak van "olyan 1-1,5 cm-es üres tere, ahol ugyan tökéletesen érzékel, de ellenállás nincs. A határ ráadásul jól érezhető, sőt, hallható így "üresen" nyomogatva (játék közben természetesen nem, sőt, jelentősége sincs)!"
FFB lyuk, ami engem egyáltalán nem zavart, de G27-en nincs.Logitech G27:
Ugyancsak F1 2011 játékban segítségek nélkül egyenlőre nem érzem annyira a pálya egyenetlenségeit, bukkanókat, de ez lehet, hogy a beállítások miatt van, még nem igazán volt időm beállítgatni a kormányt.
DFGT-n segítségek nélkül előfordult, hogy megpörögtem, G27-el ez egyenlőre nem sikerült.Volt, hogy bekacsázott a kocsi, de, és ez hülyén hangzik, mintha "bolondbiztos lenne" és jóval könnyebb vele korrigálni, amit nem tudok miért van.
És amit még utálok benne, azok a gombok elhelyezése. Ha megnézel egy DFGT-t a tekerős tárcsa kivételével minden gombra tudsz állítani valamit, amik ott lesznek a kezed ügyében! G27-n ha a kezednek kialakított vályatnak megfelelően fogod a kormányt, akkor a kormányon elhelyezett 6 gombot csak a hüvelykujjad tenyér felőli részével tudod (illetve tudnád, de nem lehet) lenyomni. Nekem ahhoz, hogy lenyomjak egy gombot el kell engedni a kormányt, illetve elengedni nem, csak lazítani a fogáson és az ujjaim végével tartani, amíg keresgetem, hogy a hat egyforma gombból melyik pl a középső.
Szeretek sötétben játszani, így a váltón lévő gombok között nem tudok kiigazodni. Keresgetnem kell, ami idő és figyelemveszteség, DFGT_n ilyen nem volt nagyszerűen kézreállt nekem minden gomb, és bizbasz, így azt csak dicsérni tudom ezért..És pont ez az a dolog, ami miatt már nem szorgalmazom az eladását. Decemberben 40.000 Forint volt szállítással, és annyira nem volt kihasználva, hogy szinte még bejáratós. Legfeljebb a gyereknek még jó lesz, ha elromlik az övé..[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz dangerzone #8387 üzenetére
Hát azért videókból leszűrni egy játék fizikájának milyenségét nem éppen tökéletes teszteredmény. Az egyik legjobb fizikájú szimulátor, persze semmi sem tökéletes. De amúgy az életben is elég durván tudnak pattogni az autók, ha olyan a pálya, pl.: [link] Grafikailag meg a most kint lévő szimeket felesleges a codemasterses játékokhoz hasonlítani, azért az minden téren sokkal szebb. Jóval újabb motort használnak a codemastersesek, mint akármelyik komoly szimulátor. Nagy fejlesztő csapat, lényegesen népessebb célközönséggel és bevétellel, mint a szimulátorokat fejlesztő csapatok.
-
JColee
őstag
válasz dangerzone #8387 üzenetére
-
JColee
őstag
válasz dangerzone #8392 üzenetére
Ez azért néz ki szarul, mert nem repked 5000 alkatrész. Egyébként miket próbáltál, hogy ránézésre meg tudsz állapítani ilyen dolgokat?
[ Szerkesztve ]
-
Bakitm
tag
válasz dangerzone #8394 üzenetére
Boccs, de itt csak én nem látom az állításodban az összefüggéseket? Amúgy is azért mert a törésekkor meg hasonlókkor történnek érdekes dolgok, nem kötelezően előfeltételei annak, hogy egy játék alap fizikája "ratyi". Csak venni kell egy rfactor például egy nem a profi kategóriába tartozó de nem is a legegyszerűbb szimulátor és ott is vannak ilyen dolgok, sőt még talán a race sorozatokban is lehetne ilyeneket találni és ha megkérdezel itt bárkit, aki jártas a szimulátorokban vagy visszaolvasod a posztokat, mindenki ezeket ajánlja.
A látszat egy dolog, de aki csak azért kezd el szimulátorozni, mert hogy milyen jónak látszik a játék szerintem már pont rossz, mert az kb két hét után ott is hagyja az egészet, mert hogy nem az ő világa. -
dangerzone
addikt
-
JColee
őstag
válasz dangerzone #8396 üzenetére
Nem gázoltál te sehova. De én már akkor összeráncoltam a homlokomat, amikor te megemlítetted az f1 2011-et. Maradjunk annyiban, hogy még ezzel az ütközős videóval együtt sokkal jobb az összes eddigi szimulátornál, amivel eddig dolgom volt (bár az nem sok). És drágább is sajna.
Amúgy ezért is kérdeztem, hogy te mivel játszol, illetve milyen tapasztalatod van eddig más szimekkel, hogy ránézésre meg tudsz állapítani dolgokat?[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz dangerzone #8396 üzenetére
Hát olyan szoftvert nem fogsz találni, ami az ég világon minden téren élethű.... és az ütközések utáni szanaszét szakadó alkatrészek az utolsó, amit egy igazán komoly szimulátorban meg fognak valósítani... elég egyértelmű, hogy ott elsősorban nem erre fognak komoly hangsúlyt fektetni a fejlesztők, egyébként a kocsik színtiszta mozgásában nem látok komoly problémát a baleset során...
Szóval nem tudom mivel játszol te, ha neked minden téren fontos az élethűség, mert - halkan jegyzem meg, az F1 2011-el ezt már ott buktad, hogy elindítottad a játékot.
Egyébként nem támadni akarlak, csak hogy kicsit érzékeltessem: "szakmai körökben" kicsit úgy fest a megnyilvánulásod, mintha a pirosban állva egy Ladából kihajolva fikáznád a mellett álló Ferrari-t belekötve vmi apróságba, a járókelők meg értetlenkedve bámulnak, hogy ez meg mit evett??
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz seawolf570 #8399 üzenetére
Én most elsősorban az Assetto Corsa-ban látom a legnagyobb potenciált, az rF2 és CARS esetében jelen helyzet szerint sajnos komoly kétségeim vannak...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- Összeszerelt asztali számítógép eladó egyben vagy alkatrészenként
- Windows 10, 11 Professional, Home, Enterprise licenckulcsok 64, 32 bit - MEGA Akció!
- Windows Server 2016, 2019, 2022 Standard, Datacenter, Essentials termékkulcsok - MEGA akció!
- Ryzen 7 5800x Félkonfig VGA nélkül!
- Vírusirtó, Antivirus, VPN licenckulcsok - kedvezményes ajánlatok (frissítve: 2024. 05. 01.)
- Office Professional Plus 2013, 2016, 2019, 2021 RETAIL licenckulcsok - MEGA Akció!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest