Hirdetés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
Akkor vissza a fórum közszolgálati ágára, többen kérdeztetek a Leoxz XGT Ultimate-ről, íme az első heti tapasztalatok:
Direkt öszehasonlítást jelenleg csak a Simagic GT Neo-val tudok tenni, ami bár tudásában kevesebb, de kéznél van. Így alakulnak a méretek:
A kép annyiból csalóka, hogy a Neo már megkapta a nálam lassan már szokásosnak számító bőrborítást, ezért kicsit vastagabb (örök hála Kozmy-nak a szerelésért!) de ezzel együtt is picit nagyobb az átmérő. A markolat fogása viszont szemmel láthatóan húsosabb, az alsó képen látható púptól a Neo-nak sokkal biztosabb a fogása. A XGT se rossz, de a markánsabb tenyérrel bíró fahrer-eknek keskenyebb fogással kell számolni.Hál'Istennek a XGT nagyon jól szerelhető, látszik, hogy erre is hangsúlyt helyeztek a fiatal kínai mérnökök:
A markolatokat egy pofonegyszerű rendszer alapján 3 csavar tartja, ebből adódóan könnyű dolga lesz az autókárpitosnak, illetve előrevetíti hogy a 3rd party cégek előállhatnak a jövőben a saját markolati megoldásukkal.A PC-vel történő összeköttetést vezeték nélkül oldottam meg, a hozzáadott dongle elhelyezésében sokat segít a beépített jelerősség-mérő alkalmazás. Ez egy menü a kormány saját szoftverében, és az antenna mozdításának hatása rögtön követhető. Az ideális, legerősebb jelszint akkor van, ha közvetlenül a Base felé rakja az ember az antennát, de ezt azért kevesen tudják megtenni, és nem is különösebben esztétikus. Nálam a TR120 cockpitre lett felfogatva, a monitortartó állvány függőleges karjára, de a monitor mögött! Itt is szinte mindig zöld a jelszint (a kormány forgatásával minimálisan változik) de sem lagot, sem fagyást nem okozott eddig.
Kérdés volt még az áramellátás, meg a hozzá kapott USB kábel értelme. Nálam a kormány áramellátását a Simagic bázis tűs csatlakozójáról kapja, de itt elég korlátozott a teljesítmény. Az user manual szerint érdemes levenni a gombok fényerejét a biztonságos működéshez, és az LCD-t is. Nálam egyébként is 30% körüli a fényerő, úgyhogy ez sem okozott gondot. A kormány adatkapcsolat valósul meg az antennán keresztül, tehát működik full wireless is.
Ha valaki az USB-vel köti össze akkor mind az áramellátás mind a kommunikáció azon a madzagon lesz, garantáltan nulla lag-al, cserébe nézi a kábelt. Ez egyéni döntés kérdése...
Persze a lényeg úgyis a Simhub, itt szokás szerint mindent is lehet állítani. Kell hozzá egy plugin, ami felkészíti a Simhub-ot ennek a konkrét eszköznek a kezelésére (a honlapról letölthető) és utána megjelenik az eszközök között. Nos, aki nem akar 30 percig debuggolni mint én, az már rögtön az elején a jobb oldali menübe kattint és külön kézzel bekapcsolja az eszközt, különben nézheti a tizedik boot után is a disconnected feliratot... Szívesen!
Érkezeik a driverrel egy tök jó gyári beállítás a fordulatszámmérőhöz, és egy elfogadható színskála a gombokhoz.
Azok a játékok amivel próbáltam (AC, ACC, AMS2, LMU, RRE) hiba nélkül rögtön felismerték és kezelték. Annyi gomb és tekerentyű van rajta, hogy GT autókkal már nem is tudsz mit rátenni, de formulát is bőven kiszolgál.
A kuplung fogáspontja természetesen állítható és jól érezhető, a váltásérzet nekem nagyon bejön (sokkal inkább "vas" jellege van mint a Neo-nak) és a család szerint nem hangosabb.
A Simagic-nak házon belül van hasonló megoldása, de az a számok alapján kisebb átmérőjű, kevesebb gomb van rajta, és bár natívan kezeli a Simagic keretszoftver, jóval drágább... De az igazi wasist a Fanatec tulajok kapják, mert QR-el felrakva megmarad a Fana FFB és ugyanígy működik a kormány. Tudomásom szerint ez az egyetlen ilyen szintű megoldás arra a platformra.
Úgyhogy egy hét után elégedett vagyok, ha be lesz bőrözve és kissé vaskosabb lesz a fogása akkor szerintem megmarad a flottában!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen