Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mozso

    senior tag

    válasz fatal` #43941 üzenetére

    Lehet konzisztensen fékezni load cell nélkül is, csak sok próbálgatás és szinte minden kanyarhoz meg kell jegyezni a fékpedál utat, ami autó setup függő is. Tehát agybaj.

    Elég komolyan szimulátoroztam 7-8 évet a 2000-es évek elején (RSW, HF1L, No aids racing, stb). Tudtam gyors lenni nemzetközi összevetésben is.

    2011 után már kizárólag csak a saját autóm tuningolásával és valós versenypálya (Hring, Euroring) mókázással foglalkoztam, est hobby szinten űzöm azért.
    Most 3 hete vettem elő a 13 éves Logi G25-öt, aminek semmi baja, csak szinte nulla olyan visszajelzést ad, mint a közel 300 pacis autóm a versenypályákon biztosít.

    Újra hozzá tudtam szokni a G25 virtuális visszajelzéseihez pár nap alatt, megint egészen jó volt a tempóm is, csak az élmény szar, a valósághoz képest.

    - fékpedál: megint csak minden kanyarban meg kell jegyeznem mennyire taposhatom (ABS off, Assetto Corsa + 2021 F1 moddal szorakoztam)

    - FFB: a hátsó tengelyen történő kanyarbeli túlkormányozottság esetén minden kanyarban meg kell jegyeznem mennyire taposhatom (TC off, Assetto Corsa + 2021 F1 moddal szorakoztam)

    - ha mégis túl bátor vagyok kanyarodás közben a gázpedállal, akkor nem az FFB mondja meg leghamarabb (Logi G25), hogy mikor lesz sok, hanem a monitoron látod, hogy akkor is kezd magától elfordulni az autó (rossz irányba), pedig a kormányszögön nem változtattam.

    Most már szerencsére vannak sokkal jobb alternatívák, viszonylag kevésbé horror áron. Ezért ugrottam bele a CSL DD-be, nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz.

    rFactorhoz anno megcsináltam a saját igazi autómat mindenestül, lehet majd azt is kipróbálom ismét.

Új hozzászólás Aktív témák