Xiaomi M.I. mint mission impossible

A Xiaomi elképesztően népszerű Indiában (is). Az idei kínálatot ott a Xiaomi Redmi Note 4 nyitotta, amely nem ok nélkül vált a kategória legerősebb ajánlatává, amihez a teljeskörű hálózati kompatibilitás is hozzájárult. Itthon legalábbis biztosan. A Samsung továbbra is dominálja az indiai piacot 22,8%-os piaci részesdéssel, amit a közvetlenül a Xiaomi követ 22,3%-kal. Nem kell matematikusnak lenni ahhoz, hogy érezzük, van min gondolkodnia a dél-koreai gyártónak. A lehetetlen küldetés egyébként a 4 millió értékesített készülék lett volna egy hónap alatt, de a Xiaomi ezt is megugrotta.


[+]

Szeptember 20 és október 19 között percenként nagyjából 300 telefont szórtak el a fények ünnepének (Díváli) nevezett időszakban, ami nyilván nem kizárólag a gazdagság és jólét ünnepe, de azért láthatóan határozottan jót tett a vásárlási kedvnek. Az értékesítési adatok alapján, amellyel az IDC is egyetért, egyébként továbbra is a Redmi Note 4 a legkelendőbb. A kínai gyártó november elején új készülékeket is bemutat Indiában, főleg szelfi-specifikus megoldásokra számíthatunk a hónap elején.

Azóta történt

Előzmények

  • Xiaomi Redmi Note 4 - takarék-szövetkezet

    A két kiszerelésben elérhető Redmi Note 4-ből a lóerőben szerényebbet, kitartásban viszont annál sikeresebbet teszteljük. A Xiaomi a Note 3-ra is lapot húzott, és még az ár is kedvezőbb lett.

Hirdetés