Tiltott gyümölcsöt előzött a Xiaomi

A második negyedévben csak a Samsung szállított le több mobilt.

Tovább folytatódik a Xiaomi sikerszériája: a Canalys Research felmérése szerint a második negyedévben a kínai márka a teljes globális okostelefonos leszállítás 17%-ával felpattant a dobogó második fokára, megelőzve az Apple-t (14%), 2%-ra kerülve a piacvezető Samsungtól.


(forrás: Canalys) [+]

Nem is az előrelépés ténye, hanem a növekedés mértéke az igazán feltűnő: míg az Apple 1, a Samsung pedig 15%-ot erősített egy évvel korábbi mutatókhoz viszonyítva, a Xiaomi 83%-ot, alighanem a Huawei hátán felkapaszkodva, és ha kitart a lendület, akár a dobogó legfelső foka is meglehet. De nem csak odahaza erősített a sok almárkával rendelkező vállalat: Latin-Amerikában 300, Afrikában 150, Európában pedig 50%-os az előrelépés.


[+]

Persze a második negyedévben nem jelent meg új iPhone, szóval az majd az őszi-téli részesedési mutatókat dobja meg, ha pedig a BBK Electronics kötelékébe tartozó márkákat veszem, az Oppo és a Vivo együttesen az aranyérmes pozíciót birtokolja, és akkor a Realme, a OnePlus és az iQOO részesedése még nincs a 20%-hoz hozzáadva.

Hirdetés