Folyamatosan kapnak szárnyra hírek azzal kapcsolatban, hogy az Apple 2018-tól kezdve leváltaná az IPS paneleket, és AMOLED kijelzőket használna az iPhone-okban, amiket vagy a Samsung, vagy pedig a JDI gyártana. Az almás vállalat mindenképpen fellendítené a keresletet, ám addig sem szerepel rosszul az AMOLED. A 2016 harmadik negyedévére vizionált eredmények a leszállítások számát tekintve 35 százalékos emelkedést mutatnak, méghozzá az előző három hónaphoz képest mérve. Ennél is lenyűgözőbb adat, hogy a 79 millió darab képernyő kétszer annyi, mint az ezt megelőző évben.
A Samsung Galaxy S6 edge+ kijelzője [+]
Persze a széleskörű használatból származó – mivel egyre több gyártó építi be az AMOLED paneleket a mobilokba – 3,29 milliárd dolláros bevétel még nem dupla annyi, mint 2014 Q3-ban, nem áll messze attól. A panelek piaci részesedése ráadásul elérte a 18 százalékot, nem meglepő módon ebből 95,8 százalékot a Samsung gyártott. A globális megjelenítő szegmenst nézve a Samsung a kijelzők 38,5 százalékát birtokolja, a JDI a második 17, az LG pedig a harmadik 13,8 százalékkal.