Nokia: 80 millió fontos Mango kampány

Hirdetés

A Nokia számára a Windows Phone sikere kiemelten fontos, hiszen az a következő 5 év során a Microsoft platformja jelenti a finn cég okostelefon-stratégiájának alappillérét, ráadásul a Ovi Store és Ovi Maps beolvasztásával a konkurens gyártók eladásaiból is részesülhet, vagy legalábbis ezek révén a licencdíjak mértéke jelentősen csökkenhet. A Marketing Magazine értesülései szerint az októberben kezdődő fél éves reklámhadjárat több mint 80 millió angol fontot, azaz körülbelül 24,5 milliárd forintot emészthet fel, melyet valószínűleg fedezni fog a Microsoft sokat pletykált „döntéskönnyítő” kezdeti tőkeinjekciója. A Nokia szóvivője természetesen nem kommentálta a Marketing Magazine állítását, mely nem meglepő, hiszen egyik gyártó sem szokott be nem jelentett készülékekkel kapcsolatban nyilatkozni, pláne nem azok tervezett reklámhadjáratainak költségeiről.

Hirdetés