Microsoft: A WP7 az egyszerűségre fókuszál

A fejlett szolgáltatásokkal bíró telefonok térnyerésének egyik kellemetlen mellékhatása, hogy sokan a digitális világ rabjává válnak, vagyis többet foglalkoznak készülékükkel, mint a körülöttük lévő világgal, illetve baráti kapcsolataikat is közösségi oldalakon élik ki. A Microsoft alant látható „Real Time Trials” reklámkampánya egyértelműen nem ezen réteg számára készült, hiszen a Windows Phone 7 platform kapcsán pont azt hangsúlyozza, hogy a villámgyorsan elvégezhető műveletek után sokkal több idő marad a világ más dolgaira.

A Microsoft üzenete kísértetiesen emlékeztet Marko Ahtisaari, a Nokia dizájnfelelősének a tavalyi LeWeb konferencia alkalmával tartott beszédére, mely szerint a jelenlegi mobilok bonyolult menürendszere túlságosan is elvonják az emberek figyelmét, így egyre gyakrabban fordul elő, hogy az emberek társaságokban, moziban, színházban sőt felmérések szerint esküvőkön is lehajtott fejjel a telefonjukat bűvölik.

Azóta történt

Hirdetés