Halo 4 a Lumia 520-on?

A Windows Phone 7 platform premierje óta valószínűleg sokan várják, hogy az Xbox Hub egyszer az avatar és az eredmények megjelenítésén túl bárhol lehetővé tegye az ismerősökkel való online mérkőzéseket. A teljes Xbox játékok futtatására nyilván esély sincs, hiszen az 1,75 GHz-es nyolcmagos AMD processzort, bivalyerős grafikus gyorsítót és 8 GB RAM-ot igénylő szoftverek nem nagyon tudnának mit kezdeni egy telefonos konfigurációval. A Microsoft nemrég a Lumia 520 segítésével demonstrálta, hogy igenis van lehetőség olyan meglehetősen magas erőforrás igényű alkalmazások „futtatására” is, mint például a Halo 4, noha maga a játék természetesen nem az alsó kategóriás telefonon futott. A titok nyitja természetesen egy fejlesztés alatt álló streaming szolgáltatás, mely segítéségével a távoli szerveren futó játékok a telefonok, táblagépek vagy épp gyenge PC-k segítségével is használhatóak lesznek. Ehhez persze meglehetősen nagy sávszélesség szükséges, ám a Microsoft szerint a teszt során mindössze 45 ms volt a rendszer teljes késleltetése.

Előzmények

Hirdetés