Hirdetés

Bővül az Android táblagépek piaca

Hirdetés

Az ABI Research legfrissebb piaci kimutatása szerint az internettáblák eladási listáját továbbra is az iPad vezeti, ám az elmúlt egy év során az Android-alapú megoldások piaci részesedése 20 százalékosra bővült. Jeff Orr, az ABI vezető elemzője szerint a lassú bővülés hátterében a Google platformjának széttagoltsága áll, hiszen a különböző gyártók legalább három fő verzió köré építik multimédiás táblagépeiket. A hardveres és szoftveres széttagoltság a fejlesztők számára nem tűnik vonzó célpontnak, mely visszatükröződik a szűkös alkalmazáskínálaton is. Jeff Orr szerint idén legalább 50 gyártó rukkol majd elő rendkívül alacsony árfekvésű készülékkel, mely ugyan látványos piaci bővülést eredményezhet, ám a gyenge felszereltség sokakban negatív érzést válthat ki a termékkategória iránt. Az ABI Research várakozásai szerint 2015-ben 120 millió internettábla talál majd gazdára, mely jelentős része továbbra is az Apple műhelyéből származhat.

Azóta történt

Hirdetés