Az LG Shine, a cég prémium kategóriás Black Label mobiltelefon sorozatának második tagjaként robbant be az angliai, valamint az európai piacra egy hónappal ezelőtt és máris óriási sikereket könyvelhet el. A Shine telefon értékesítési eredményei az Chocolate telefon tavalyi, ugyanezen periódusban elért eredményeit is túlszárnyalják.
A Phones4U, Anglia vezető mobilkereskedője szerint, az LG Shine telefon két héttel bevezetése után a legkelendőbb készülék lett, és most is több mint 2000 Shine talál gazdára naponta az angliai kereskedőknél.
Franciaországban és Németországban is hasonló a helyzet. A Shine az LG lenyűgözően sikeres Chocolate telefonjának eredményeit is felülmúlta, mert már több mint 200,000 darab kelt el belőle az európai bevezetés óta (a Chocolate telefonból 160,000).
„Az LG újra bebizonyította, hogy vezető szereplője a világ design központú mobilszektorában” – mondta Dr. Skott Ahn, az LG Electronics Mobile Communications Company elnöke. „A Chocolate telefon sikerének felülmúlása óriási eredmény és egyben igazolása is a cég design és marketing központú szemléletének.”
Anglia vezető szakmai lapja, a MOBILE’s értékesítési figyelője, a Mobile Tracker felmérése szerint az LG Shine a legnépszerűbb telefon Angliában (március 9-én lezárt felmérés).
„Az LG Shine bemutatását megelőző, illetve a termékbevezetőt övező intenzív érdeklődés a média és a vásárlók részéről nem csak a marketingesek hozzáértését, hanem az LG márkanév vonzerejét is bizonyítja. A Chocolate telefon magasra tette a mércét mind a design mind az eladási eredmények tekintetében, és bármilyen hihetetlen, az Shine telefonnak még ezen az óriási mércén is sikerült átlépnie – mondta Brian Na, az LG Electronics UK elnöke.