Megérkezett Európába az LG Shine

Az LG kereskedelmi forgalomba hozta LG Shine-ra keresztelt KE970-es modelljét, a cég prémium kategóriás Black Label telefon sorozatának második tagját az Egyesült Királyságban.

Hirdetés

„2007 a Ragyogás éve” – mondta a Shine szó jelentésére utalva Dr. Skott Ahn úr, az LG Electronics mobilkommunikációs részlegének elnök-ügyvezető igazgatója. „Az emberek természetüknél fogva vonzódnak a ragyogó tárgyakhoz. Mindenki nap mint nap üzeneteket továbbít boldogságról, örömről, izgalomról, vágyakról, vagyis mindazon jellegzetességekről, amelyekkel az LG Shine is tökéletesen jellemezhető. Az LG ismét magasra tette a mércét a mobilpiacon, mert a Shine vonzereje nagyobb annál, mint hogy bárki is egyszerűen csak birtokolni akarja a telefont.”


Koreában már több mint 180 000 darab Shine telefon talált gazdára a termék 2006 novemberi bevezetése óta és még ezekben a pillanatokban is naponta 3500 készüléket értékesítenek. Az LG várakozásai szerint hasonló érdeklődés kíséri majd a Shine-t Angliában is, a David Blaine világhírű illuzionistára épített erőteljes reklámkampányt követően.

„Mivel ez a készülék a Black Label sorozat második tagja, ezért elkerülhetetlen az összehasonlítás a Chocolate-tel, a 2006-os év LG telefonjával. Míg a Chocolate telefon volt kétségtelenül, amely az LG-t jelentős erőként emelte a köztudatba a design központú mobilszektorban, addig a Shine egy teljesen egyedi vállalkozás arra, hogy szélesebb rétegeket érjünk el másfajta esztétikai és technikai jellemzőkkel” – mondta Chang Ma úr, a marketing csapat alelnöke.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés