Bevezető
Nem fogy úgy a Samsung Galaxy S6 család, mint ahogy azt a gyártó várta. A Sony Xperiák piaci helyzete egyáltalán nem pozitív. A HTC One sorozat lendülete idén megtorpant. Az LG G4 nem tudja megismételni elődje sikereit. Akárhova néz az ember a mobilpiacon, azt láthatja, hogy a tradicionális gyártók komolyan megküzdenek piaci részesedésük megtartásáért, nem elég ugyanis a nagyképernyős Apple iPhone-ok kolosszális sikere, lassan nincs olyan szeglete a világnak, ahol ne bukkanna fel a kedvező áraival hódító kínai konkurencia.
Ha hozzávesszük, hogy sok ilyen eszköznek nem kell szolgáltatói kínálatba bekerülnie, hogy kelendő legyen, bukkanjon fel akár egy online üzletben gyártói garanciával, szürkeimportos formulában bolti jótállással vagy tengerentúli rendelésből némi kockázattal, be kell látni: nem nehéz ezekhez a mobilokhoz hozzájutni.
Nem véletlen tehát, hogy nálunk is sorra jelennek meg az eddig ismeretlen márkák. Az Oukitellel eddig csak a mediatekes okosórája kapcsán találkoztunk, most azonban a Pandawilltől eljutott hozzánk a kereken 100 dollárért forgalmazott U2 mobiltelefon, öthüvelykes kijelzővel és mutatós, fémkeretes kivitellel, a fiatal gyártó szándéka pedig Európában is pont az, mint máshol: a felhasználók átcsábítása a nagy gyártóktól.
A feltörekvők tudják, hogy már a csomagolásnál is meggyőzőnek kell lenni, így gyakran mellékelnek tokot vagy fóliát. Készülékvédő tokot ugyan az U2 nem kapott, a narancssárga, figyelemfelhívó doboz előlapi fóliát viszont igen, amely már a készüléken virított a fedél leemelésekor. Ezt leszámítva a szokásos felhozatal került ki a fehér papírbelsőből: egy microUSB kábel, egy 1 amperes töltőfej és némi leírás. A mikrofonos fülesről ezúttal le kell mondani, a spórolás viszont láthatóan jót tett a magának a főszereplőnek: több erőforrás jutott az eszköz küllemére és összeszerelésére.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!