- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenan
aktív tag
Hát akkor pláne nem értem, nem is tudom, de kb 70cm-re lévő hátsó lencsefénysugarába még biztos nem takar be a "kis" bajonet a sony-n, a leica M-en meg így szemre ez lehet vagy 30-40 cm. Nem ismerek sok ilyen lencsét.
A shift lencséknél lehetne elvileg egyedül baj, de a sony-n használtam már canon 24 TS-t, elég jó volt. -
rumos14
nagyúr
válasz #31733248 #5350 üzenetére
SEL 35/1.8 vs. Sigma 30/2.8: ahogy párszor említettük, a Sony mégis csak 1 és 1/3 FÉ-kel fényesebb és van benne stabi, ami nekem a videónál nagyon jól jön.
de tény, hogy használtan, 40-ért jó vétel a Sigma. a látószög meg ízlés kérdése.a teléért amúgy kár, nosztalgiával gondolom vissza a fillérekért beszerzett Tamron 55-200-ra, ami 120mm-en még F4-et tudott, legalábbis azt állította magáról
-
.mf
veterán
Na várjál, ugrottál.
A fő probléma a leghátsó lencsetag közelsége a szenzorhoz, és a képszélt nagyon lapos szögben elérő sugarak, egyes obiknál. Pl. a Leica obik, 35 mm alatt pár kivétellel mindegyiknél a bajonetten túl eléggé mélyen benyúlik a hátsó lencsetag. Ahogy Lenan is írta, filmre tervezték, ott még működött, de ennek a hatása a digitális Leica vékonyabb optikai stackjén (0.5 mm-es szűrő üveg) is már jelentkezik, a Sony 1.5-2 mm-es üvegén meg pláne.
De ezek a Leicák nem retrofokálisak, a gyútáv fixen meghatározza a helyzetet.A bajonett szűksége ott jöhetne be, hogyha a kilépő pupillát elkezded a szenzortól távolítani. De egyrészt, az már retrofokális obi lenne, másrészt nem is szükséges olyan nagy mértékben távolítani.
A kérdés inkább az, hogy miért nem terveznek kisebb retrofokális széles obikat (oké, a 28-as mondjuk egész elmegy), illetve normál gyútávnál már nem is kell retrofokálisnak lennie, mégis miért olyan nagyok, pl. az 55-ös....
Rumos: de csak azért lett, mert azt mondtam, hogy nem!
Digitalrev rablóbanda. Jópár dolog helyben olcsóbb, mint amennyiért ők a félárú szürkeimportot ide elhozzák. Inkább abban reménykedek, hogy hamarosan máshol is lesz.
De amúgy a kérdés azóta se hagyott nyugodni. Az EA4-es úton gondolkoztam még közben. 28-70-es kitobi mellé A-mounton viszonylag olcsón (főleg, ha használt) össze lehetne tenni egy kompakt sort (s lehetne újra Minoltám ).
- 20 f2.8, csak a sarkokért sokat kell rekeszelni
- 35 f2, ha sikerül találni (sokkal jobban szeretem ezt a látószöget, mint a 28-ast)
- (50 f1.4 éjszakára meg normál látószögűnek, bár rekeszelve is messze marad az FE 55 élességétől, de használtan olcsón kapni)
- 85 f2.8, bár elfogadhatóan éles sarkokért f5.6-ig rekeszelős, de nagyon kompakt és olcsó
- vagy Sigma 105 f2.8, ami sokkal nagyobb, nehezebb, drágább, viszont közepe és sarka is élesebbÉs kéne valami még a tele tartományba...
Ritkán szoktam kistelénél hosszabbat használni, de most tudom, hogy a következő úton időnként kelleni fog, egy közepes (pl. 135) meg egy hosszabb (200/+) is; akkor meg praktikusabb lenne egy telezoom. Az FE 70-200 nekem túl drága; de EA4-gyel A-sok közül is lehet válogatni. Ott néhány elképesztően olcsó is van (pl. 70-300-ból Sigma DG Macro, APO DG Macro, Tamron Di LD (A17) mind 12-16k JPY újan, dyxum szerint az élesség és színek sem vészes, Tamron 70-300 Di USD (A005) meg 40k JPY). Aztán még ott vannak a régiek is használtan. Na de melyik legyen?
Itt-ott Sigma bizonyos vázakkal gyorsan szétkopós műanyag fogaskerekeiről látok sztorikat, meg általánosságban az olcsóbbaknál óriási minőségi szórásról: egyik embernek adott típus nyitva is pengeéles, másiknak ugyanolyan típus sehol se...
Meg persze nem ártana, ha viszonylag könnyű is maradna, mert elég sokat fogok velük gyalogolni, hegyekben kirándulni... Tudom, ennyi kívánságot az aranyhal sem teljesítPersze még mindig csak elméleti síkon
Lehet, hogy vicces, hogy még mindig csak tépelődök, de azért a rendszert összerakni sok... A7m2 + 28-70 EU-ban legolcsóbban 1900 EUR vagy 1300 GBP, legalább egy F20 vaku, EA4, s ha a fentiekkel még olcsón meg is lenne a fix-sor (20, 35, 50, 85) és egy telezoom, még ezekkel a válogatottan legolcsóbb beszerzési módokkal is már könnyen milla körül vagyunk.
Itt azért még én is visszahőkölök.
Főleg, hogy a jelenlegi, már összeállt és bevált rendszerrel többnyire elégedett vagyok, ahhoz képest csak pár dologban szeretnék előrelépést; és közben a kirándulásnál kritikus tömeg is jelentősen nőne a váltással...Szóval eddig csak a használt 5R/T + Samyang 12 f2 biztos terv.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
konyi79
addikt
-
#31733248
törölt tag
válasz rumos14 #5352 üzenetére
A SEL 35mm-es valóban nagyon jó, fényerős obi. Nálam valószínűleg az emberi szempontok játszhatnak leginkább főszerepet e téren, nagyon hozzászoktam már a 30mm-es látószöghöz, emiatt érezhetem kényelmetlennek a 35mm-est. Meg aztán a lassabban fókuszáló adapteremmel azért csökken a felhasználói élmény is az E-Mount obikhoz képest.
-
tacto
aktív tag
Most egy utazas miatt felmerült a (sima, elsö) A7 bevallalasa a meglevö Voigtlander M - "sorral": 21mm, 35mm (legutolso, M-es verzioju palacsinta Skoparok), 90mm, 135mm (jo) Jupi.
Ezek szerint ne legyenek illuzioim? Vagy csak a kepszelek, sarki sötetedes lehet problemas?
(Anno a Nex-5 a szeleken nem volt csucs ezekkel, söt a Fuji szelek sem...de az elsö verzioju mar M-es 15mm nem volt rossz crop szenzoron)
Par tesztkepet latttam az uj ff szenzorral (meg az A7), nem veltem rossznak.
Nagyon csabito a meret, a relative elerhetö ar, es hogy nem porosodnanak szegenykeim (ki)hasznalatlanul.[ Szerkesztve ]
-
FEDman
addikt
Nem tudom, nézz utána. Nagyon eltérően viselkedhetnek ilyen szempontból adott objektívek.
Itt például találsz A7r + Voigtländer Color-Skopar 21mm F4-gyel készült képet.
Igaz nem túl nagy, de azért az így is átjön, hogy mennyire lilul a szélek felé.
-
tacto
aktív tag
Köszi mindkettötöknek. Olvasmanyaim alapjan ( ) ennel azert össszetettebb, az elsö nexek nem voltak tul toleransak, a logika persze azt diktalja, hogy a nagyobb, nagy felbontasu meg nehezebb eset alaphelyzetben, bar nem ugyanaz a szenzor azert. Az r eseteben külön pikansabb a dolog a felbontas miatt talan. Beleasom magam, amennyire tudom.
A linkelt foton a masik utca mar masik bolygon[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
Az nexek eleje a 14MP szenzorok ebből a szempontból nem voltak rosszabbak, A 16MP-es jel-zaj-dinamika terén lépett nagyot. A 24MP-es nex7 volt a mumus, de még házon belüli lencsékkel is. A sokkal kisebb pixelek sokkal kisebb mikrolencséi képszéleken rendesen feladták a leckét mindenkinek. Ezt az A6000-ben talán javították a mikrolencsék tologatásával.
A FF vázak megjelenése sem más a nagyobb képkör miatt. Az A7r esete hajaz a nex7-re, nem olyan túl bonyolult ez. Ott szinte a képszéleken a mikrolencsék prizmaként képesek bontani a fényt, ha túl lapos szögben érkezik. A probléma értelemszerűen legkevésbé a hatalmas pixelekkel rendelkező A7s-t érinti.
Javult-e ebben az A7ii? Ez jó kérdés, egyenlőre az az általános vélemény, maradt az A7 érzékelője, talán kicsit visszább is fogva a kisebb hőtermelés miatt. Mivel az új lencsék eleve már ezekhez lettek tervezve, nem hiszem jelentősen belenyúltak volna.
Bár az A7rii-re (A9?) nagyon kíváncsi leszek, mert ha a nex7 és A7r-nél képszélen problémás volt a kicsi pixelméret, valamit villantani kell 50MP-hez. Várjuk. -
tacto
aktív tag
válasz konyi79 #5360 üzenetére
Köszönöm, elgondolkodtato.
Most egyelöre lehet, egy 5100 (5000, de itt epp az lcd nem a legjobb) lesz a befuto, keresö vegülis nem kell, allvanyos föleg a dolog. Megvarom, mig lejjebb megy az ara esetleg picit, de ez nem biztos, hogy nagysagrendileg törvenyszerü. Ami megijeszt, hogy az adapter vonal csucsan elhelyezkedö gyari Voigtlanderek ill. a Novoflexek kapcsan is vegyes velemenyekkel talalkoztam, ami a vegtelent illeti, ami eleg meredek az arukat tekintve. -
konyi79
addikt
A5000 legnagyobb hibája valóban a kijelző. Ha manualozni akarsz, elég szívatós lehet az a felbontás. Sokan akik pont ilyen célra vették meg, hamar továbbléptek. Bár, gyanítom néhány esetben csupán meggondolatlan vásárlás is volt. Én ha manualozok, elfogadom jellemzően a peaking tanácsát nem szokott vele baj lenni. Ahhoz meg ugye irreleváns a kijelző felbontása, a fogás viszont úgy jóval kényelmetlenebb ha lcd-ről állítok élességet. Inkább az EVF hiánya talán, az EVF jobban illik a kézi fókuszáláshoz, egyszerűen csak mert stabilabb. Túl lágy képű objkektíveknél persze már felértékelődik a felbontás is, egyszerűen a peaking ilyeneknél nem mutat semmit.
Azonban ezekkel a gépekkel (APS-C) még mindig az eredeti látószög elvesztése a legnagyobb baj, ennyiből sokkal jobb az A7 sorozat. Abból az iparág most ugye az A7ii-re esküdik a stabi miatt, bár szerintem továbbgondolva a stabit simán pótolja a 7s egekbe tolható érzékenysége, a jó nagy pixelek miatt nem finnyás a szenzor, nehezebben is mozdul be, a régi üvegeknek nagyjának meg bőven elég a 12MP-es felbontás.Adapterekkel szerintem nincs akkora baj, Nekem 2db fotga (m42; Konica_AR) jó, végtelen és központ a helyén, van egy Contax ami jóval drágább volt, annak nem annyira méretpontos a Contax fele, az lényegében összenőtt miután ráküzdöttem a jupitert. De legalább jó drága volt, szóval a tanulság: nem szabad drágát venni :-D
Sebaj, hál' istennek nincs másik ilyen szerencsétlen bajonettes obim. -
tacto
aktív tag
válasz konyi79 #5362 üzenetére
Jogos amit mondasz, a crop szenzorral kapcsolatban is. Mar csak par objektivem van, nem is jellemzöen a legerösebbek. Fujin hasznalom öket, nagyon ritkan. Varok meg. Uton egy DP3, epp ilyesmi kell, a nem szerethetösegei ellenere.
(Valo igaz, a 7s egy logikus döntes ezekhez az üvegekhez, am luxus csak ezert venni egyet. Amely esetben epp az objektivek jelentik a szük keresztmetszetet). Sokat segitettel. -
.mf
veterán
Megjelent az első teszt az FE 28-as adaptereiről. Spanyol, ezért egy kicsit darabos gugli-fordítás
Nos... nyitva a széleken elég csúnyán esik a felbontás a tesztben. A választott kép viszont nem a legszerencsésebb, igazán tehettek volna be pár igazi kültéri képet.
Csodát nem vártam, de a széleken csak f5.6-tól kezdi magát összeszedni. 250 EUR-ért és ekkora méretért egy kicsit jobbra számítottam. Lehet, hogy érdemesebb egy manuális (Nikon AI, Voigt SL) 20 f2.8~3.5-öst adapterrel: kisebb, könnyebb, olcsóbb, szélesebb, s talán már f4-en élesebb...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
konyi79
addikt
Számomra még mindig a 16-35 lenne a nyerő, ha a 7-es szériában gondolkodnék. Adnak egyféle kényelmet ezek az adapterek, de a plusz lencse akármit tesznek, csak megöli az iq-t. Azok a képszélek kinyírják a fényerőbeli előnyét a 28f2-nek az említett UWA-val szemben, ha tényleg ennyit romlik. Pedig az remek üvegnek tűnik magában.
Viszont nagy sokára csak ideért az új családtag:
Eresztem is össze a 1018-cal!
Csak egy maradhat...[ Szerkesztve ]
-
tacto
aktív tag
Ha mar szobakerült a 15mm 3 generacioja/verzioja:
-
MártonSz
csendes tag
Kedves Tagok! Üdv! Keresek eladó fekete/ezüst szinű Sony a5000 vagy Sony a5100 gépet + 16-50 PowerZoom kitobit - ajánlatokat ide kérnék szépen: marton.szilagyi.mail@gmail.com Nagyon szépen köszönöm!
-
konyi79
addikt
Új firm van az utolja gépekhez, akit érint!
-
konyi79
addikt
válasz Deadpapa #5369 üzenetére
Ettől nem lesz szarabb nyugi. Elvileg betölti a vázba csak az új FE obik korrekciós profiljait, meg javul a távvezérlő app. Meg erről nem írnak, de mivel jön ki az új sony mobilokra a Lollipop, és ezzel idáig nemigen működött az app, gondolom meghozza a Lollipop kompatibilitást is.
(Olyat sajna nem írnak, reszeltwk a jpeg motoron, finomhangoltak még af-en, vagy meghozná az időjárás állóságot A6000-re) -
lenan
aktív tag
Használok sok M-es obit A7s-en, nem tökéletesek, de lényegesen jobbak mint az A7-en voltak. 35mm alatt nem ajánlom az A7-et, a lilulás a legkevesebb, sokkal rosszabbak az elkent képsarkok.
Az A7s-en eleve sokkal kisebbek ezek, rekeszelve már-már egész tűrhető, demessze nem tökéletes.
A leica M9-en is lilulnak a sarkok mondjuk egy biogon, vagy az emlegetett 15-ös heliarral, de sokkal kisebb a sarkok maszatolása mint akár az A7s-en. Egyszerűen fontosabb nekik jobban megoldani a problémát.A7 árban akár már M8-at is vehetsz, azon ugyan 1,33a szorzó, de mindegyik tökéletes. 15-ből egy príma 20-as lesz, alacsony ison nem sok kifogás érheti a gépet sem.
-
konyi79
addikt
válasz gcsikos #5372 üzenetére
Elég sok frissítést csináltam már 5N óta (Win7; 8; 8.1), de egyikkel sem volt baj. Ott az oldalon, hogy kell csinálni, simán lemegy:
Elindítod a progit, tároló módban rádugod a gépet. Nyomogatod a 'next"-et, a fényképező figyelmeztetni fog törölheti a beállításaid (nekem nem törölte). Nyomni kell neki egy "OK"-ot. A PC alkalmazást ha kb 1 perc alatt nem indítja el a firm frissítést (vagy ha nem ajánlja fel) bezárod, kicsit várva újraindítod. A FÉNYKÉPEZŐT EZALATT NE KAPCSOLD KI VÉLETLEN SE! Meg ne is húzd le a gépről. Szóval ha újraindítottad a firm frissítő programot, csak nyomogatnod kell a "next"-et, amíg el nem kezdi. A folyamat lassú, de látod a folyamatjelzőn hol tart. Ha lement "finish"; kicsit vár majd gépet lehúz PC-ről, akku ki-be, majd bekapcsol. Lemerült akkuval ne kezdj neki.
Érdemes felrakni szerintem, az 1.1-től pl az biztos gyorsabban indul. Nem biztos olyan lényegtelen az.
Persze ha nem akarod, akkor nem.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
Akit foglalkoztat UWA ezen a rendszeren:
(..és szeret olvasni )Sony SEL1018 vs Samyang 12 f2 NCS
Kezdetnek a Samy megdöbbentő nyitva mit mutat a képközépen. Már f2-n is marha éles, simán elkalapálja a Sonyt nyitva. Sarkokban már más a helyzet, ott puhább a Samy. F4-en se éri utol a Samy a sarkokban a Sonyt, míg az rekeszelve gyorsan észhez tér: f5.6-ra képközépen is beéri a Samy-t, képszéleken élességben jóval lelépi, a Samy f8-on éri be nagyjából a Sony-t sarkokban.
A Samy sajnos végig küzd főleg a széleknél ca-val, ez még valamennyire f8-on is észrevehető. Simán korrigálható, de ott van. A Sony ebben jobban mutat, jóval kevesebb a színi hiba a képén. Érdekes mód a photozone-os teszttel ellenben nálam f5,6-on már alig észrevehető a színi hiba, pedig a vázon belüli korrekció ki van kapcsolva. Pedig a ca-ra nemigen lehet hatása a photozone által használt Nex7 hisztis szenzorának.
12mm-en a Sony torzítása elhanyagolható, a Samy-t korrigálni kell.
A Sony színeihez képest a Samy hidegebb, jóval kékebb vele minden. Ami érdekes, a Samy-val készült képek szinte kivétel nélkül alexpósak a gyári obihoz képest kb 1/3-ad FÉ-kel. Ellenfényt a Sony nagyon jól tűri, akár a direkt napot is jól bírja, a képen szép sokágú csillagot rajzol belőle lerekeszelve. A Samy-nak is jól kellene bírni, de nem olyan jól tűri mint a Sony. A napból kicsit torz 6 ágú csillagot csinál, elég sok becsillanást mutat hozzá a képen. Ez még tud jól is kinézni, azonban a függőleges szivárványos sávosodás nem annyira.Szóval elég árnyalt a dolog, a cél meg a keret a döntő, melyiket vegye az ember. A Samy eszméletlen éles teljesen nyitva is középen, a fényereje pedig adja magát éjszakai eget fürkészni. Ebben Sony nem alternatíva.
Másik jellemző fellhasználása a tájkép, ahol szinte lényegtelen f2 vagy f4, meg hogy rajzol f8 alatt. Itt a Sony hozza a jobb eredményt.
A Sony mellett szólna a stabilizátor, meg mégiscsak lehet vele zoomolni 10-18mm között, azonban az ára is duplája. A olcsóbb (bár így sem túl olcsó) Samy építési minőségével nincs baj, a fókuszgyűrű az ami zavaróan feszesen jár, ez remélem bejáródik. A kézi fókuszálás ezen a látószögön nem olyan problémás, bár azért lassítja, ezzel átgondoltabbá teszi a kép készítésének folyamatát. Ez néha nem is baj, bár egy-egy teljesítménytúrán nemigen van idő tökölni. Kár legalább az objektív és rekeszinformációt nem adja át a váznak, bár egy kirándulás képeit visszanézve ennek nem sok a jelentősége. -
konyi79
addikt
Nem, minden korrekciót az összevetés idejére kikapcsoltam. A Sony 10mm-en durván hordótorzít, 12-14 semmi, 18mm-en megy át párnatorzításba.
ca-t nem értem. Akár az ooc jpeg-et, akár c1-wl a nyerset nézem szintw semmi, alig észrevehető. Pedig a photozone-os tesztwn van, az tény. -
konyi79
addikt
Az a6k csak a 16-50-nél nem engedi kikapcsolni a torzítás korrekciót, de azt jelzi is menüben. ennél igen. Igazából pont 12mm-en nem torzít semmit, alatta így, felette úgy.
(Bocs a minőségért, csak lekaptam vele gyors a monitort, látható legyen, meg leméreteztem ez így is látható.)
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
Ettől függetlenül a torzításnak nem sok jelentőséget tulajdonítok, egy mozdulat korrigálni, akár vázon belül is van lehetőség utólag. Sokkal inkább félek a ca-tól, hogy muzsikál majd a csillagok alatt, itt volt hiányérzetem a gyári obival. Bár ha a pont a te képeidből indulok ki: Jól.
-
.mf
veterán
válasz rumos14 #5347 üzenetére
Visszatérve erre:
28-as továbbra sincs listázva kakakun (japán árösszehasonlító), de boltokban sem láttam,. Tegnap voltam a Yodobashiban, Tokióban, megkérdeztem, mikorra várható: fogalmuk sincs, de biztos nem a következő hetekben.Megnéztem élőben is a 24-240-est: nem kicsi, de legalább hatalmas. A vázakkal nekem nem tűnik túl jó kombónak.
Ja meg ha már ott voltam a Yodobashiban, megnéztem, mennyi az A7m2. 185k JPY mínusz 10% pontokban; kitben 235k (-10% pont); na de a nemzetközi változat kit, amiben angol is van, kap egy laza +15%-ot, 270k (-10% talán? vagy lehet, hogy még az sem?). Csak azért, hogy angol nyelv is legyen...
Konyi: érdekes összehasonlítás, köszi. Kár, hogy a Samyang ennyire gyenge a széleken... mivel tájképre és éjszakára is kéne széles...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
HÁZIGAZDA
szoní emberek, melyik a legolcsóbb váz, amin van mikrofon-bemenet és normális videót is tud? használt is játszik.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Drótszamár
őstag
5N-re lehet tenni kiegésző mikrofont: ECM-SST1
Külön bemenet sajnos nincs rajta
1080ps- videót tud 50 fps-sel, teljesen manuál beállításokkal. (akár éjszaka 1/10-es záridővel. Ekkor duplázza a képeket, hogy meglegyen az 50 fps) /extrém példa/
[ Szerkesztve ]
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
HÁZIGAZDA
válasz Drótszamár #5388 üzenetére
köszi. melyik modellekkel kompatibilis még? 5T? a5000?
persze videóra a 16-50 kéne mellé, meg 5N sincs már sehol, de ezen legalább el tudunk gondolkodni.dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
FEDman
addikt
A PZ A6000-en tesztelte talán minden idők legellentmondásosabb Sony üvegét.
-
haarmaan
tag
Hát amennyit elkérnek most egy használt Nex 5N-ért, (60-70ezer). Plusz kell egy 16-50-es obi is. Inkább egy új A5000 vennék, most nagyon nyomott áron van.
[link]Vagy használtan nézegetnék A5000-et:
[link]Erre is kíváncsi lennék, a képek alapján egész jó vételnek tűnik, de nem tiszta hogy a 16-50 is jár e hozzá:
[link] -
madgie
titán
Szerintem ugyanaz a kamu, amiről most az mft csencselősben beszélgetünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...
- Zenit ET + Helios M44M-4
- AKCIÓKAMERA tartozékok - GoPro Hero 12/ 11/ 10, Inta360, DJI Osmo Action kiegészítők
- Sony A6000 + 16-50 mm kit - Szinte teljesen új állapot
- Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6 II compact telephoto zoom
- 4K UHD autós kamera,dashcam, VIOFO duo,valódi csúcsminőség,SONY EXMOR csip, WIFI,GPS,G-szenzor