- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
aesir
veterán
válasz csaba54 #34412 üzenetére
Elárulok egy titkot. Valóban jó állapotú használtautót egyáltalán nem művészet eladni, inkább kifogni az.
"1.1-et mondtam volna rá és ott hagyom a telefonszámom"
Aztán várhattad volna ítéletnapig hogy felhívjanak.
Mellesleg Motionra aztán tényleg nem mondhatja senki hogy elkapkodta volna a kocsivásárlást. Gondolom régóta olvasod a topikot hogy ennyire képben vagy, bár az újonc titulusodból és ebből a gusztustalanul fölényes beszólásból nem ez látszik.
Tessék, lehet nekem is beszólogatni...
Van saját életem...
-
_Voyage_
aktív tag
-
_Voyage_
aktív tag
válasz csaba54 #34463 üzenetére
Persze, külföldön megmondják neked...
Winner_hun: Te se sok kézzelfogható eredményt tudsz felmutatni, szal jobb, ha csendben maradsz.
Tipikus hondas, jön, azt beszól...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
neduddki
nagyúr
válasz csaba54 #34502 üzenetére
HI!
a kereskedok altal tagasdott de a torvenyek szerinti szavatosssagal nem probaltal elni? /olvastam mit irtal korabban, de csakrakerdezek:-)/
udv
neduddki
p.s. meg ken kereni, mert nem emlexem pontosan, hogy csak a tudotra vagy a nem tudodtra is vonaltkozik-e?
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
anjani182
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz csaba54 #34507 üzenetére
HI!
Igen az akerdes a tudas, de ha aszondo akkro elhiszem en utanna nem megyek keresgleni kompexben aqzt meghagyom a jogaszaimank:-)
idv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz csaba54 #34511 üzenetére
Mert amikor allsz a lampanal akkor az 1.4-sbe 25%-l kevesebbet benzin kell a jo AFR-hez, mint pl az 1.8-snal. A benzint az egesterbe kerult levegomennyiseghez kell adni, ezert vannak szenzorok, pl a legmennyisegmero es a MAP, es korrekciora a homerseklet szenzorok meg a lambda szonda, az 1.8-s motor meg nyilvan tobbet sziv be, igy tobb benzin is kell hozza. Az, hogy utana, ha elindul, a valtoattetelek miatt mennyit forog x sebessegnel, mar megint masik kerdes. De ha megnezed a nagyobb ccm-s motoru autok varosban szallnak el fogyasztasban, orszaguton nem sokkal esznek tobbet, mert rendszerint azonos sebessegnel kevesbe forog a motoruk, igy kisebbek a vesztesegek is es jobb a toltescsere hatekonysaga is
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz csaba54 #34619 üzenetére
A fordulatszammal romlik a toltescsere hatekonysaga es no a surlodas, plusz az eppen szivo utemben levo henger fekezi a forgast, ami megint csak egy veszteseg. Turbos motornal viszont toltesen jobb a toltescsere -raadasul az azonos kimeneti teljesitmenyt eleve alacsonyabb fordulaton is hozza-, ami miatt kisebb a surlodasa (is), es toltesben nem kell szivni sem -nem lassit a "szivo utem"-, tobbek kozott ezekert lesz jobb a rendszer eredo hatasfoka -> kevesebb uzemanyagbol allit elo azonos kimeneti teljesitmenyt. Persze ez nyilvan azonos felhasznalast feltetelez, mert ha kinyomod a padlolemezt, akkor nyilvan eszik, mert azert a lovak zabbal mennek, kell az az AFR
De a turbos motornal meg kisebb a CR, igy szivo uzemben vmivel gyengebb a szivonal, de ezert kell jol megvalasztani a csigat, hogy ne csak 4000-tol rezduljon meg, mert addig egy hulla lesz, az meg nem annyira jo, a cel, hogy minnel tobbet legyen a jo hatasfoku savban, mert akkor barhol is all a fordulat, odalepsz es elindul. Ha megnezed a gyartok is arra gyurnak, hogy mar 2000rpm korul toljon, meglegyen a nyomatekcsucs, pl a 150LE-s Bravo 1.4TJET 1750-tol tud 230Nm-t, a gyari Abarth buzera utan meg 270Nm-t, azert ez mar kb egy 3 literes V6-s szivo motor nyomateka, az már bír huzni egy akkora bódét
A manapsag gyartoknal divatossa valt 1.4T motor kevesebbet eszik atlagban, mint a vele ~azonos teljesitmenyu szivo 2.0-s egyseg. Ha nyomod, ugyanugy megy, mint az, ha allsz a lampanal akkor meg csak a kis ccm-s szivomotor az is. Amolyan 2in1. Az 1.4T motor a 2.2-s szivo nyomatekat tudja, a 2.0 erejet, mindezt 1.8-s atlagfogyasztassal, de megis csak 1.4ccm-bol dolgozik, es meg az emisszioja is tarthato.... sot
Ezert allnak at a gyartok sorban erre, lasd ev autoja lett Polo 1.2TSI is ezt az elvet koveti.
A regi 1.6 8v motort valtja, csucsban ~ugyanannyi az ereje (102 vs 105LE), ha vki csak ez neti akkor az esik le, hogy cöö nem egy nagy vmi, de reszterhelesen biztos jobban megy, mert alul az egy 1.8-s szivo motor nyomatekat tudja (175 vs 150Nm). Es azert ez meg messze nincs kihegyezve, 200Nm-t ez rohogve fog tudni barmelyik nevesebb tuningceg csak stage1 kit-jevel is, az meg mar egy 2 literes motor nyomateka. Egymasra teszed a ket gorbet, ahol a 1.2 TSI nyomatekgorbejenak vonala van feljebb, ott az megy jobban, az meg csucsba kiegyenlitodik az mar semmit nem jelent. Ulj bele mindkettobe es probald ki."Horsepower sells the car, torque wins the race" (Caroll Shelby)
hobizoli
több drón kell ;P
-
Sas madár
őstag
válasz csaba54 #35581 üzenetére
Ezeket az új elektronikákat nem ismerem én is csillagászati javítási összegeket hallok.
Viszont ha nem 18 éves vagy és nem a piros lámpánál való indulásnál akarod az autód minden tudását kihasználni akkor nem kell ilyeneket javítani.Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
Boxer001
veterán
válasz csaba54 #35779 üzenetére
Hát figy, asszonynak felnőtt havi bérlet 9800 Ft, nekem meg még több, mint 1 évig diákom van szerencsére, mert esti suliba járok munka mellett, az 3850 Ft.
Igaz néha a HÉV-en fizetünk a pótdíjért, mert még oda is kéne...a fővárosi közig. határon kívül lakunk, de olyan max. 15k körül megáll a havi kiadás utazásra.
Autó kényelmesebb, főleg hétvégén lenne jó, de inkább gyűjtjük a pénzt fontosabb dolgokra. Ez van sajnos, pedig szeretnék autót.[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz csaba54 #35788 üzenetére
Ez igaz. Csak aki átalakította, az jó eséllyel sokat ment vele és nem véletlenül adja el.
Sas madár
Akkor nézelődj 1200 ccm környékén.
jóval nagyobb a kínálat:
206, Punto1, Polo3, Swift, stb.
ezekkel még 6L körül maradsz simán.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Aktív témák
- Mobilinternet
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Linux kezdőknek
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen notebookot vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Call of Duty: Mobile
- sziku69: Szólánc.
- kissgábor007 károsultjai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen