- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
Aktív témák
-
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #25252 üzenetére
Nem kell szerintem ezt ennyire komolyan venni. Ez kb olyan, mint amikor kitalálták x éve, hogy 3 hónap múlva átáll egész Amerika digitális műsorszórásra, mert az analógnak mennie kell a lecsóba, de azonnal. Azóta kb 33-szor lett elhalasztva-módosítva, még most sem állt át minden.
Hiába nagy motor, 80-110 kilométerrel agyalhatsz max, főút- főút,autópálya - autópálya hátán. Itt ahol lakom kijövök az utcánkból, 300 méter és kimegyek a főútra, ott 80 km/h, ha melózni megyek, akkor onnan autópálya 110 km/h majdnem végig a melóhelyig. Ha boltba-vásárolni megyek, akkor a főút bevisz a városba ott végig 60-80 km/h...
Az 13 éves 1,9L 16 szelepes 6,6-os "átlagokat" csinál ilyen körülmények között a 85-ös 123 ft-os benzinből.
A 20 éves 3,8L V6 benya meg még nem tudom mit tud, mert még nem mentem vele el egy tankot se, de nézd a fordulatszámot. Semmi trükk, nyíl egyenes úton, automata O D-beItt a spórolást nem ismerik
Fogyaszt amennyit fogyaszt, jól nézzen ki, jól menjen mind1 mi az.
Addig amíg be nem szarik, aztán mehet a kukába, rendelünk újat.
Generátor csapágy zörgött, kérdezem a kollégákat ,hol van itt csapágybolt?Minek kell az?
Generátorba kéne csapágy.Hja azzal ne foglalkozz,majd ha beszarik veszel újat.TY![ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
válasz gaborbol #25253 üzenetére
Na most én lehet analfabéta vagyok hozzá de itt most az a baj:
- hogy kicsi fordulat?
- vagy ehhez a fordulathoz sok a km\h?
Egyáltalán milyen sebességben van, vagy autómata?"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Dare2Live
nagyúr
válasz gaborbol #25253 üzenetére
Nem én veszem komolyan és mint mondtam a vegyes értéknek kell pl eseted kategóriás kocsinál minimum 39mpgnek lennie.
A tv szigorítása és előrehozása pedig komoly változást mutat az USA energia politikájával kapcsolatban: Az új szabályozás szinte EU szerü.üzemanyag árakba nem akarok belemeni, de amint vége a válságnak újra elindul az olaj a 200$felé aztán főlé.
Én amúgy sajnálom, hogy vége a "Buffet" féle USAnak igaz nem ma lett annak vége.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
anjani182
őstag
válasz !Overdose! #25250 üzenetére
Mindenképpen a sportosabb irányba mennék el, a W210 Sottozero II ráadásul nagyon új fejlesztés, szerintem ezt választom.
Ennyit találtam róla:
ADAC - Német Autóklub (205/55r16): Különösen ajánlott
ÖAMTC - Osztrák Autóklub (205/55r16): Különösen ajánlott
Autobild (225/55r16): Példás
Automagazin / Auto Motor und Sport (205/55r16): Különösen ajánlott
Auto Zeitung (205/55r16): Legjobb vétel[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Integra
titán
válasz anjani182 #25242 üzenetére
van nálunk sotto zero 2 és ug7+ téligumi is, mindkettő jó, az ug7+ tuti halkabb.
többet nem nagyon tudok mondani, mert a két autó ég és föld mindenben és mindkettő vadonatúj garnitúra amit most télen vettem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
anjani182
őstag
válasz Integra #25257 üzenetére
Mondjuk én abból indulok ki, hogy pl. ami most van a kocsimon (Michelin Pilot Sport 2), az 17"-tól kezdődik, sportosabb kocsikhoz fejlesztették, a W210 Sottozero II is 16-17"-tól indul, kevés méretbe kapni szintén!
Ergo, specifikusabban, sportosabb kocsikhoz lett fejlesztve, mint ami 13-14"-tól egészen mittudomén 18"-ig kapható ezer féle váltóméretbe, annak azért szélesebb körben kell megfelelnie.
Szerinted van ebbe valami? Vagy hót' mindegy...
MOD: nálunk a 206-oson UG6 van, de hát köze nincs a két kocsinak egymáshoz...
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
-
G@bi90MR
aktív tag
Lada Classic 2
Mi durva már. Vajon mennyiért árulják?mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
-
Integra
titán
válasz anjani182 #25259 üzenetére
ug7+ egyik civicen van, 185/60r14-es méretben
sotto zero 2 meg outlander turbon 215/60r16 méretben. ebben a méretben nem is volt ug7+, bridgestone lm-25 volt még, de arra 3 hetet kellett volna várnom mire megjön, úgyhogy így lett a sotto zero 2. a többi téligumi meg ilyen méretben felejtős volt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #25246 üzenetére
Valszeg majd nem vasbalna tomegu kasznikat fognak csinalni es akkor majd nem kell bele az eddig megszokott bohom nagy ccm-s motor, hogy meg tudja mozditani amikor all. SZVSZ arra az idoszakra vezetheto ez a nagy vas mania vissza, amikor meg a repules draga volt es kocsival mentek az ottani az europaihoz merten joval nagyobb tavolsagokra is. Az olyan utazasokhoz kellett a kenyelem meg a hely, a hely miatt nagy volt a bódé, nagy bódéba meg nem lehet frutti 1.6-s meg 2 literes motort tenni, mert annak ki kell nyomni a szemet, hogy gyorsuljon, meg eleve, hogy megmozditsa a kocsit is, amikor all, hacsak nem akarod szenne egetni a kupplungjat, vagy rovid attetelezes kell, de vagy 7 sebessegi fokozat...50-s 60-s evekben mar annak is orulhettel, ha volt 4 gangod
Lasd pl mostansag az 1.2-s 65LE-s, de hozza 1.2tonnas onsulyu Corsa, kb ugyanez a szitu. Semmivel sem eszik kevesebet igazabol, mint a nagyobb ccm-u, es meg menni sem megy. Ja amikor mar beall orszaguti 90-re, akkor jol eszik, de amig azt elered vele addig nem... viszont ennek atlaga meg egyatlan nem biztos, hogy kevesebb lesz, es onnan "kigyorsitani" meg elozni kb lehetetlen vele.
Nagy sulyhoz kis fordulaton kell nagy (kerekre juto) nyomatek, vagy kis ccm-t rax bele es akkor kruzolaskor es dugoban allaskor nem fog ennyi, de addig igen, vagy nagy ccm-t rax bele, ami kruzolaskor es dugoban allaskor is eszik, vagy felfujod a kicsit, amitol egybol lent is es fent lesz nyomatek, mintha nagy ccm-s lenne, de dugoban allaskor es kruzolaskor nem fog zabalni, mert akkor egy kis ccm-skent operal, es akkor otvozod a kis ccm es nagy ccm elonyiet
10kg/LE a megfelelo tomeg-loero aranyszam.
hobizoli
több drón kell ;P
-
VR6-Fan
veterán
válasz hobizoli #25266 üzenetére
nagy súly nagy motor témát aláírom, az nyilván való hogy akkor tájt az volt a legpraktikusabb megoldás a nyers anyagokat figyelembe véve.
de azért a 90's nem volt olyan horror a repülés arra felé ha jól tudom azóta meg közel 20 év eltelt nem igaz hogy nem lehetett volna egy picit átszervezni az autó gyártást és elfelejteni ezt a hosszú utazás nagy kényelem stb, most már nekik elégé szaré-hugyé van repülő jegy.
az aki meg 4 keréken akarja átszelni a kontinenst gyártanak lakó "buszokat".
de akinek meg ingáznia kell napi ~200km-t igaz nagy részt pályán az meg vehessen egy europai mértékkel egy közép katos közép méretű motorral szerelt hazai kocsit.
és akkor lehet nem kéne most a vegyes fogyasztáson agodni meg azon csodálkozni hogy miért öli meg őket a külföldi autó gyártás.
no de mindegy...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Sipi16
senior tag
válasz hobizoli #25262 üzenetére
A kocsi nem jár városban. Vagyis napi 45km országút és 4 km város. Így nem olyan vészes a fogasztás...
Nemtom miert az lenne a mervado, hogy min-re mennyit tud. Mi is a kérdésed?[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Tothgera30
Ármester
válasz fekeandras #25208 üzenetére
Áhhh,... kizárt. Nekem terepjáró kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #25276 üzenetére
"szép peres gumikkal"<---->"azért elmennék vele földútra, mezőre, vagy csak kirándúlni."
csak én érzem az ellentmondást ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tothgera30
Ármester
válasz VR6-Fan #25277 üzenetére
"csak én érzem az ellentmondást?" - nem én is érzem...
Mondjuk szépen levezet hogy érhetőbb legyen.
Tehát (1.garnitura) - gyári felni (16-os), gyári terepgumi (bár 1.7-es Níván már nem is terep az a terep.)
(2.garnitura) - az én 17-es alufelniejim és a peres gumik.
Érthető? Tehát egy otthoni fél órás cserével máris kész az utcai vagy offroad gép. Így akár mehetek terepezni vagy utcán. Olyan mintha lenne egy crossmotorm, meg hozzá egy supermoto szett, csak ez autóban. A'la motors múlt..., vagy még jelen. XD[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #25275 üzenetére
nem bízol a fordban, de egy szakadt suzukiban, vagy ladában igen.
szép peres 17"es gumikat akarsz tenni egy niva alá.érdekes gyerek vagy te.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #25278 üzenetére
na így már mindjárt más...
tibi666:nono azért a szamurját nem csesztetni terepre az kell 1,3-as injektoros motorral, az mindenhol elmegy... olyan helyen ahol a ford vagy a tényleg terepjáró land rover-ek elakadnak.
ez olyan mint hogy a sima swift és a swift gti is csak külsőre ugyan az, meg törésre( )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
The DJ
addikt
Gyors kérdés: Adott egy 90-es 1,5-ös benzines Fiat Uno és egy benzines, 1,3-as 1992-es MK2-es Fiat Uno Turbo. Ha én az 1,5-ös sima modellt lecserélem a Turbosra érezhető lesz-e különbség, tehát megéri-e lecserélnem rá, ha mondjuk minden elfogadható állapotú rajta?
[ Szerkesztve ]
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
The DJ
addikt
válasz !Overdose! #25282 üzenetére
Tisztában vagyok a két autó különbségivel, az előbbi évek óta az én tulajdonomban van, én járok vele, az utóbbi pedig az, amit holnap megyek megnézni. Azért írtam be ide, mert az egyik ismerősöm azzal szegte a kedvemet, hogy nem lesz érezhetően nagy különbség a két kocsi közt, mert az enyém ugye 1,5-ös, de turbo nélküli, a másik pedig csak 1,3-as. Ő azt tanácsolta, hogy inkább költsem a jelenlegi kocsira az átírás meg az egyéb költség díját, újíttassam fel a motort stb.
Én viszont elolvastam a neten az összes tesztet/véleményt/népítéletet a turbos kiadásról és mindenki ódákat zengett róla (már ami a teljesítményt illeti.)https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
!Overdose!
őstag
válasz The DJ #25283 üzenetére
A racionális döntés valóban az lenne, ha inkább a sajátodra költenéd a pénzt, de valószínűleg a haverod még nem vezetett Uno Turbo-t. Én igen. Eszméletlen beteg kis gép. Ne érts félre, ajánlani nem fogom, mert annyira nem ismerem és nem is különösebben érdekel, de az tény, hogy nagyon megy.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
The DJ
addikt
válasz !Overdose! #25284 üzenetére
Na hát ez volna nekem a lényeg. Imádom a mostani Unomat is, rengeteg mindent éltünk már át együtt és sose hagyott még cserben. Egyetlen egy baja van, az hogy már öreg, a motor is lomha, néha félek előzésbe kezdeni, mert hiába nyomom oda neki, egyszerűen nem húz úgy ahogy kellene és számomra ez már így kevés. Nem vagyok az az őrült sofőr, aki életveszélyesen vezet, félreértés ne essék, de szeretem tudni, hogy ha kell, akkor van az autóban tartalék és képes kiugrani. A turbos változatban négy tárcsafék van, elől hűtöttek, ez sem hátrány. Ráadásul amit kinéztem abban van riasztó és központi zár is, valamint ha minden igaz fél év garancia van a motorra és a turbora. Szóval ha nem derül ki semmi gebasz, akkor lehet, hogy holnap jön is velem haza.
Winner_hun: Ismerős fogalom, igen. A lényegen nem sokat változtat. Lassan 3 éve járok vele, karban van tartva, de fiatalabb és gyorsabb sem lesz már, költeni meg nem igazán szeretnék rá.
[ Szerkesztve ]
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
-
fekeandras
őstag
válasz The DJ #25281 üzenetére
Az MK2 az 1.4-es?
Sokkal jobban megy a turbo és szerintem azonos vezetési stílussal a fogyasztásában sem lehet számottevő külömbség.A kérdés az, hogy ki bírja megállni, hogy legalább néha ne nyomja ki a szemét?A műszerfal közepén trónoló turbónyomásmérő is elég rallye feeling... -
VR6-Fan
veterán
válasz The DJ #25283 üzenetére
kasztnit-motort-turbot--> nagyon alaposan átnézni!
a kasztnit azért mert ezeket a kis méregzsákokat előszeretettel törték, és amúgy is hajlamos rohadni.
motort azt meg azért mert feltöltés és aki ilyen kocsit vesz nem arra használja hogy 2500-nál elváltogasson.
a turbo meg vagy jó vagy nem, annak azért nem olyan horror a felújítása a többihez képest.
az elektronika elég halovány lesz rajta, de ezt szerintem sejted ha eddig is uno-d volt (ha meg nem volt ilyen téren gond vele akkor inkább a csak a motor cserén gondolkodnék )
ha turbo-s lesz végül akkor 3000 felett csak ésszel az első pár napban
amúgy hány lovasok ezek alapban, 110-120?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #25289 üzenetére
súlya esetleg? (tudom lusta vagyok )
illetve nyomaték?
köszi
hüm lehet van mitől félni a korosztályólból, jövőre csak elkél a G-töltő vagy a 6 henger
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz VR6-Fan #25290 üzenetére
Wiki szerint az 1.3-asé 146nm az 1.4-esé 161nm.
Súly 711-910kg.mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
The DJ
addikt
Köszi mindenkinek. Elvitték. Ha nem írok sms-t a srácnak meg se tudom, mert visszajelezni luxus. Kicsit dühös vagyok most. Beszerveztem a szerelőt, aki holnap jött volna velem átnézni, szabit vettünk ki, adásvételiket nyomtattam, végigolvastam a neten az összes infót, tesztet, tippet, lemostam és kitakarítottam a mostani Uno-m, mert beszámítás lett volna, megterveztem az utat, minden készen volt. Direkt szóltam még a hét elején: "Az autót megyünk megnézni (megvenni), ha lehet addig tartsd már meg." "Jó, persze!" Most meg jön egy válasz sms: "Bocsi, elvitték." Mi lett volna ha holnap csörgök rá Pest alatt, hogy itt vagyunk a kocsiért? Ááá mindig el tudok képedni az embereken és ez most jól meg is ölte a hangulatomat. Fenéért élem én is bele magam mindenbe
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
!Overdose!
őstag
válasz The DJ #25296 üzenetére
Tényleg nem volt korrekt, hogy nem írt vissza, de azt viszont meg lehet érteni, hogy eladta. Jött valaki, aki kp-ban kifizette, te meg be akartad számíttatni a tiedet, ráadásul te is mondhattad volna, hogy mégsem kell, ha meglátod. Szóval csak a biztosra ment.
Mod: Ha van időd biztos találsz jobbat, mindig van jobb.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rick4
félisten
válasz The DJ #25296 üzenetére
Másik oldal: Jópárszor jártam már úgy, hogy hirdettem egy autót, felhívnak, ekkor meg akkor megyek, ne add el, és azóta is várom, hogy jöjjenek, vagy legalább hogy visszaszóljanak. Még olyan is volt, aki csak megcsörgetett, és amikor visszahívtam, kérdezte, hogy én árulom a kocsit? Mire mondtam neki, hogy majd hívjon fel, ha feltöltötte a kártyáját, és letettem. Szóval azt is meg lehet érteni ahogy ő állt hozzá. Se előleget, se mást nem küldtél neki, egy voltál a 10 érdeklőből. Ennyi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Alvin_ti4200
félisten
Első autónak (lassan 25 éves leszek) próbálok típusokat gyűjteni, de elég nehezen megy Ami tetszik az biztos, hogy nem lesz (Mitsubishi Carisma 2001-2003-mas kollekció), több ok miatt is. Pénzben olyan 7-800 ezer lenne a plafon az egyéb kiadásokkal együtt (átírás, stb), nem baj, ha alacsony fogyasztású, normál áron javítható, megbízható lenne és nem lenne egy vagyon rá a biztosítás (pesti létemre ez necces lesz). Gyakorlatilag akármilyen típusokról olvastam, mindegyik tele van hibákkal Azt tanácsolták, hogy ne akarjak nagy autót elsőre, mert jogsi után se lesz könnyű vezetni (Chevrolet Aveo sedan-on tanulok). Skoda Octavia is tetszett, de hát az se kicsi
Viszont arra már rájöttem a tanulókocsiból, hogy az erősen megdöntött szélvédő nem az esetem, ahogy a hozzá tartozó marha mély és böszme műszerfal sem
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
Aktív témák
- Horgász topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hálózati / IP kamera
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- OpenWRT topic
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó i5 7500 3.4GHz + ASUS GTX 1050 Ti 4GB + 2x8GB DDR4 2400MHz + Kingston 500GB SSD
- Huawei Sound - Co-Engineered with Devialet - gyönyörű kis méregzsák
- iPhone 13 mini RED 256GB tárhely - független
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen