- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Majd ha látom ezeknek az ellenőrzéseknek az összegzését akkor véleményt tudok mondani, addig viszont marad az ncap . Egyébként ncap-nél tények vannak, neked meg a volvonak véleménye /ráadásul a volvoét Te sem ismered velem együtt/, innentől kezdve azt hiszem ez nem mérvadó . Lehet szidni az ncap-t, de mutass jobbat . Hozzáteszem szerintem sem a legjobb, csak sajnos nincs más .
Az élet kegyetlen .
-
Ariadne
őstag
válasz !Overdose! #24299 üzenetére
Annál mondjuk tényleg nagyobb, mint gondoltam. 400/1300 liter a csomagtartó, a Mondeo 500/1700 körül van. Egy ilyen kisautótól meglepően sok, tényleg. Amúgy régen olvasgattam tesztjét, régebbieket dicsérték nagyon.
Mindenképp bele kell próbálni mondjuk, mielőtt bármilyet veszünk, mert párom bicója pl. kerékkel együtt 175x110 centi. Szóval örülhetünk, ha kerék nélkül befér, és akkor még az enyém is, meg némi csomag... Tudom, milyen szuper tetőcsomagtartók vannak, de kifejezetten bent akarjuk vinni őket, ilyen egyszerű. Részben mert a két bicó árából mondjuk kijönne egy tisztességes használtautó... Jut eszembe, azért az szép élmény volt, amikor ismerősék Mégane-jába begyömöszöltünk 4 kerékpárt (kettő a tetőn, kettő a csomagtartóban), plusz négy emberre kétnapi cuccot, két sátrat, hűtőládát, majd négyen beszálltunk.
És nekünk kifejezetten arra kell, hogy túrákra, versenyekre menet ne vonaton kelljen szenvedni a bringákkal, horribilis áron, meg centizni, hogy van-e kerékpárszállító vagon vagy nincs, és felférünk-e egyáltalán. Csináltuk, de elég volt, thx MÁV...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #24300 üzenetére
Mielőtt elkezded osztani az észt olvass már vissza, hogy a kedves vásárló szeretné a bringáját az autóban hordozni!
Hihetetlen, hogy tanácsot nem vagy képes adni és csak akkor szólsz hozzá a topikhoz, ha lehet valakivel veszekedni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Versus82
aktív tag
azt is megnézted hogy miért 4 csillag? ha jól emlékszem azért mert ha elcsapsz vele egy gyalogost az 1600-1700 kilós tömény svéd acéllal annak sanyi. hát pont leszarom a gyalogost. a sok 5 csillagos rönyóról meg fiatról szólva, no komment. egy s60-annal ha összefutnak egyszer farkukra húzhatják az 5 csillagukat.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
E-Max
tag
válasz Ariadne #24302 üzenetére
BMW-ből Merciből valószínüleg 2000 előtti fér bele az árba, de 2-2.5 millióba egy 2002-2003-as Volvo V70 is belefér, az meg 3-szor akkora mint a jazz, és mindenképpen a legbiztonságosabb autó, ezt még a toyota, meg mazda, meg honda fanok is elismerik.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
lsc
nagyúr
válasz Versus82 #24304 üzenetére
Sőt, a képen össze-vissza matricázták, biztos az volt a baj . Az hogy a tető és az A oszlop megrogyott az rendben van, biztos a hülye gyalogosok miatt van . Akkor neked is, mutass jobbat, véleményem neked is meg nekem is van, viszont az nem igazán van mérvadó . Egyébként a súly sem igazán ok, merci, bmw, audi sem hiszem hogy könnyebb lenne .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Ariadne
őstag
-
Versus82
aktív tag
volvo s70? régebbi modellt nem találtál? 440? magyarázd már meg azt lécci hogy egy volvo nak szar a biztonsága... linkelhetsz barom teszteket, én "láttam" már pár volvo t, sajnos törve is... olyan gyűrődési zónák, védelmi rendszerek , merevítések vannak bennük, hogy fogalmad sincs róla.
toyota avensis 5 csillag jó rendszer, hogy egy klasszikust idézzek: "kurva jó kocsi, vedd meg!"
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Ariadne
őstag
Hmm, viszont ez is Volvo teszt, igaz kicsit nagyobb és kicsit fiatalabb...
Gyanítom ez eldönthetetlen örök kérdés, hogy mennyire valós és mennyire mítosz a Volvo meg mondjuk a Saab hűdebiztonságossága. Mindenesetre egy hasonlóan batár testű Mondeo meg egy Volvo között azért nagyságrendi különbség már csak nincs. Nyilván egy Daewoo Matizzal nem egy súlycsoport biztonságilag, de egymáshoz képest gondolom csak nincs hatalmas különbség.
Azóta találtam is 1,3 milláért magántulajos benzines Mondeót 2002-ből, meg Volvo V40-et 2 millióért. Ja meg egy piros kombi Alfát, az azért számomra elég röhejes, nem úgy él bennem, mint az a tipikus családi autó márka. A Jazz viszont meglepően drágának tűnik.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
lsc
nagyúr
válasz Ariadne #24310 üzenetére
Egy szóval sem mondtam hogy rosszak a volvok, de azért túlbecsülni sem szabad őket, ennyi . Ha megnézed ezeket :[link], [link] ,[link] , [link] azért a tető / A oszlop is/ mindegyiken megrogyott, ezek meg nem 50-es tempóra tervezett kocsik .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
E-Max
tag
válasz Ariadne #24310 üzenetére
Mert honda iszonyat túl van árazva használtan...
Ford Mondeo vs Volvo V70: mondeoban valószínüleg kevesebb a légzsák, mint amennyi v70-ben alapból van, volvoban valószínüleg több a túlélési esélyed kb 2-szer mint a mondeoban.
[link] Ha túrázni mentek, gondolom nem árt egy AWD(összkerékhajtás)bele...
Mondeoból bőrrel, ilyen felszereltséggel, automata váltóval, ilyen motorral nem nagyon kapsz.
Az meg a másik, hogy összkerékmeghajtású nincs is.Az én S60-amban ugyanez a 2.4T 200lovas motor van, AWD-vel, geartronical, isteni, mennyei, imádom.
Nincs az a mondeo a földön, amelyik ilyen kényelmet, biztonságot tud adni.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz Khelben #24316 üzenetére
Lehetett, de olyan ritka, mint a fehér holló.
Legalábbis előbb körbenéztem, talán 2-t láttam, a sokszázból...
Volvoban pedig minden másodikban 6 vagy 8 légzsák van, nem tudom pontosan, enyémben 8, az biztos.
Az meg a másik, hogy nem sok olyan autó van, ami 100%-os oldalvédelmet produkált, mint S60, S80, V70...Nincs mit meséljek, már párszor leírtam, gyak. full extra...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Versus82
aktív tag
nem becsülöm túl, de ha baleset van én a volvo ban ülök, és pont. biztos nyugodtabb vagyok mint pl a szembejövő fiat 500-as v. avensis. megrogyott az a oszlop... a karosszéria deformálódik, az a lényeg hogy kiszállj belőle. haverom egy s40-essel ment neki egy szép fának, 50-60 lehetett az ütközés pillanatában, működött minden rendszer, semmi baja nem lett. egy másik barátomat oldalról kapták el szintén egy s40-el 50-nél városban ,kocsikról levágódva egy vasoszlop fogta meg... 10 éves volt a gép,szintén nyílt az összes lufi(oldalsó függöny is-10 éves az autó), semmi baja nem lett. ezek nekem nagyobb referenciák mint hogy pár fizetett hülye milyen színűre satírozgatja az autó rajzát. a volvo biztonsági legendája meg nem véletlenül alakult ki, aki ezt vitatja az egy okoskodó hülye.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Ariadne
őstag
Aaaah, nem vagyok egy autórajongó, de ez azér' szép, mi tagadás. 4000cm3, uff. És jééé, ennyi hárombetűset még nem is láttam múlt századi autónál, biztos csúcsautó lehetett a maga idején. Ááállat.
Viszont jut eszembe, a Volvónak elég drága a szervizelése, nem? Ex munkatársamnak meg főnöknek volt Volvója, és szidták a szervizt ezerrel...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz Dare2Live #24324 üzenetére
Azért felszereltségben még mindig ez a Mondeo viszi a pálmát azok közül, amiket most hirtelen találtam. De egyébként most még csak nézegetünk, hogy egyáltalán merre induljunk, de kezd kialakulni az irány, hála mindannyiótoknak. Úgy látom, hogy 1,5 millánál több nem fog kelleni rá.
Az a világoskék Focus milyen durva már, ilyen színűt sosem láttam még az utcán... A családban van egy kb. ilyen évjárat, az teljesen jól bírja, csak néha esős időben nem nyit központi zár.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
E-Max
tag
válasz Ariadne #24321 üzenetére
Volvo alig drágább, mint pl. ford.
Én márkaszervízbe hordom, opelnél drágább, bmw-nél sokkal olcsóbb.
Kb ford szint, max 4-5%-al drágább.
Legalábbis volvo galéria elég olcsón dolgozik, ha lehet mondani, és teljesen korrektek!# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz Ariadne #24327 üzenetére
Csak abban a mondeoban nem 156.000 van, hanem duplája, triplája, kitudja hányszorosa.
A tulaj egy autónepper, nem véletlen van az udvarán frissen behozott német rendszámú verda is, nem véletlen messziről fényképezte, hogy bajuszkapcsolókról, kormányról, váltógombról ne lásd mennyire kopott.Khelben: Nem tudok kinek van itt über-mondeoja, aki állandóan minden hsz.-ében 2-szer leírja, hogy minden szar, csak a mondeo jó, és kit néz hülyének az egész fórum...
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
lsc
nagyúr
válasz Versus82 #24329 üzenetére
aki ezt vitatja az egy okoskodó hülye. Nem ismerős, nemrég írtad ?Mondjuk ha a tények elfogynak akkor már csak ez marad . A "tapasztalataidról" meg annyit, nekem nem egy ismerősöm van aki trabantból, ladából és hasonló kocsikból szálltak ki épen, akkor azok is biztonságosak ? Egyébként hagyjuk, majd ha lesznek tényeid akkor visszatérhetünk a dologra .
Az élet kegyetlen .
-
Versus82
aktív tag
-
E-Max
tag
válasz Khelben #24335 üzenetére
Az ciki, hogy egy awd-s autóban, ami nem terepjáró nincs szintszabályozás?
Akkor a te übermondeodban van 4 kerékmeghajtás?
Nincs, hát ez ciki...
Na, ennyit rólad, okoska.Egyébként melyik ér többet, 4 kerékmeghajtás vs front hajtás vagy szintszabályozás vs nem szintszabályozás....
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz Khelben #24335 üzenetére
[link]
Érdekes, 1 találat van...Four star performance in 2001 and 2002 NCAP crash safety tests and did particularly well in side impact test.
4 csillagos a te tüneményed, amiben még awd sincsen, hát ez nagyon ciki...
Amúgy [link]
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
ABE
őstag
Tök aranyos a cívódásotok, felnőtt emberek...
De hogy ON is legyek: a Renault a legjobb!
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
-
E-Max
tag
válasz Khelben #24344 üzenetére
Nem, hanem azt, hogy 6500 körüli ford van eladó, ebből 1db van a kritériumoknak megfelelő, és az se az újabb, hanem a 2-es mondeo, míg az 1500 volvóból 8 is megfelel ennek.
Kár, hogy összkerék meghajtásra, illetve légpárnákra, meg légzsák mennyiségre nem lehet keresni.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
mayerlaci
senior tag
Helló!
Veszprémi illetve Nagykanizsai BMW szervíz tapasztalatok érdekelnének.Illetve ha valaki tud alternatívát itt Zala / Vas / Veszprém megyében az lécci írjon köszi! -
Ariadne
őstag
No ne vesszetek össze, nem akartam itt hangulatot szítani.
Adtatok egy csomó ötletet meg lehetséges ellentmondást, elrágódunk még ezeken egy ideig, hálás köszönet. De a tényleges vásárlás, az nehéz lesz, amit eddig olvastam, hallottam a használt autókról, az alapján előre rettegek. Muszáj lesz mozgósítani az összes ismeretségemet, és keresni ismerős ismerőse autókereskedőt, az hátha jó valamire, utána meg sokat vezetett rokonnal menni megnézni... Azért ha ebbe belegondolok, mindjárt kevésbé tűnik soknak az a 4-5 millió egy új Kiáért. De pénzkidobás lenne első autónak, rutintalan sofőröknek, és pláne udvaron tartani utána - szóval akkor is használt kell, mese nincs.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
TexT-BoY
addikt
válasz Ariadne #24348 üzenetére
nem kell 4-5milla egy uj kiáért, de tényleg gondolkozzatok el inkább egy uj verdán, vagy pl itt kérjetek segitséget, én hondák közt vagyok otthon, ha aktuális, vagy akár most is tudok neked leinformált, megbizható autót, de alapvetően használtautót venni, nagyon lutri.
Biztos vagyok benne hogy mások is vannak (pl opel és vW biztosan akad köztünk) leinformált forrásai.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen