- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
E-Max
tag
válasz
philoxenia #24099 üzenetére
Nem, nem ez a legolcsóbban fenntartható.
A legolcsóbb a Swift. Régi swiftet nem lehet elrontani, lehet vinni a sarki zöldségeshez is javítani, és a sufniba is van hozzá alkatrész, de a gyáriak is súrolják az utángyártott árakat, és reeeeeeeeeeeeengeteeeeeeeeggg a bontott vagy a használt alkatrész hozzá.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
trassher
addikt
válasz
philoxenia #24099 üzenetére
Szerintem régi swift a nyerő. (nem csak azért mert 18 évesen én is azt hajtok
) Elnyűhetetlen kis kocsi, olyan mint egy matchbox. Bármit meg lehet szinte csinálni rajta ottho is és ah van benne benzin levisz a térképről. Alkatrészek szarért-hugyért vannak hozzá.
Redmi Note 7
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
trassher #24102 üzenetére
A Swiftnél a töréstől félek csak, ismerősök két kocsi közé szorultak vele, az előttük lévő, illetve a mögöttük érkező őket toló kocsiknak szinte semmi bajuk nem lett, a Suzuki meg tropára tört.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
trassher
addikt
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
Ilyen idős kocsiknál szerintem ebben a kategóriában egyik se sokkal biztonságosabb. De ha már hátrányoknál járunk akkor van még pár hibája:
-kemény a futómű de kanyarban semmit se ér csak annyit hogy ha átmész vele a tyúkszaron akkor a veséd is kirázza
-nem valami stabil a kasztni, simán fejre lehet vele állni
-fékek könnyen fáradnakOlcsó kiskocsinak jó és olcsó ugye az alkatrész hozzá. Az 1.3as éppen megyeget de a váltó marha hosszú, 2es tiltás 105.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
E-Max
tag
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
Nem azért, de egy f astra, pláne ha épp egy külső alatt rohadó darabot fogsz ki, kb ugyanúgy törik, mint egy swift.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
trassher #24105 üzenetére
"Ilyen idős kocsiknál szerintem ebben a kategóriában egyik se sokkal biztonságosabb. "
Azért vannak kivételek pl gondoljunk csak a volvora meg prémium kategoriára. Persze swift régi astra az nem ez a a kategória.csak 2000után kezd leszivárogni azon gyártók "megfizethető" kocsiaihoz a 4csillag akik foglalkoztak a témával. És 2008-2009ben is tömve vannak a szalonok koporsókkal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dokar
addikt
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
én is anno azért választottam az astrát, faterom és öcsém rendőr, láttak már pár balesetet, mindenkit óva intenek a régi swift vásárlásától. '96-tól az astrákat pedig speciális rozsdásodás elleni védelemmel látták el. egyébként a régebbi fordok is szóba jöhetnének, nem?
extra - SEXRay
-
E-Max
tag
válasz
Dare2Live #24110 üzenetére
Ilyenkor mondom azt, hogy inkább egy nagy, prémium márka autója, mint egy kicsi tömegautó.
Az f astra, szuzi újkorában is 2-3 millió körül van, volvo, meg pl. s60 8-10+ millió fölött van.
Használtan 200-300e a különbség, nem kérdés, mit vennék.
Mellesleg egy volvo pl ezerszer kényelmesebb, tágasabb, erősebb, biztonságosabb, szebb, mint egy f astra(pl 460,850,s40-v40,stb...)# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
philoxenia
MODERÁTOR
Arra gondoltam, hogy az a típus a legkönnyebben szervízelhető, amiből sok van. Escortból van, de azért nem annyi mint az Astrából.
E-Max: A prémiumokkal az a baj, hogy az alkatrész árak olyan magasak, hogy komolyabb javítanivalónál már nem érdemes megcsináltatni.
Volvoba komolyabb alkatrész gondolom nagyon sokba kerül /motorfelújítás, váltó, ilyesmire gondolok/Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
E-Max
tag
válasz
philoxenia #24113 üzenetére
Nekem volvóm van pillanatnyilag, és márkaszervízbe hordom.
Hogy miért?
Nem, nem azért, mert sznob, milliomos bunkó vagyok, hanem azért, mert merci/bmw/audi/volvo négyesből a volvó alkatrész árai messze a legolcsóbbak!
Ok, egy automata steptronic váltó, 870.000ft az s60 awd-mbe, de más egyáltalán nem drága.
Ok, nem egy astra árszint, de egy vectra árainál egy iciripicirit magasabb.
Ezelőtt nekem volt rengeteg más autóm, egyiket sem vittem szívesen márkaszervízbe, inkább ismerős szerelőhöz. De márkaszervízbe alkatrész/munkadíj olcsóbban jön ki, mint ismerős szerelőnél, pedig jóba vagyok vele, és tényleg nem vág át!
Benzinesnél igazából egy szíjcsere amire számítani lehet, volvo motorjai nagyon megbízhatóak, de dízelt ilyen korút nem vennék, mert ott tényleg besz@rik egy-két dolog a motorban, az már fél misi, de benzinesnél váratlan kiadás a volvo motorjainál nem igazán van.
Az 5 hengeres motorok az egyik talán legmegbízhatóbbak sok-sok autó közül, mármint benzinesben. 2.3i vagy 2.4i pontosan nem tudom melyik, a 850-esben T5 jelzéssel ellátva egyik legjobb motor. Ezenkívül az 1.8i nagyon jó még, de a többi sem rossz.
Ha dízel, akkor D5, bár nem tudom, azokban volt-e már D5, ha igen, akkor egy D5-ös volvo 850-el megfoghatod az isten lábát!
Azokban 300.000km meg se kottyan, ismerek valakit, akinek S80-asa van, rengeteget megy vele, talán 2000-es, D5 motor van benne, újonnan vette, most van benne 870.000km, és egy-két dolgot már cserélt benne, váltót, turbót, stb-t, de majdnem 900.000km-nél ez a minimum.
12-ért vette az autót, és ennyi kilóméter alatt, kopó dolgokat beleszámítva is, márkaszervízben 5milliót hagyott ott eddig. Ebből a D5 S80 váltó páros munkadíjjal kapásból 1.2misi, turbó olyan 180körül. Azt már 3-szor cserélték.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
lúzer
veterán
F és H astra között mi a különbség?
bcs ha láma kérdés, netán MO-n készült a H?MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.
-
Dare2Live
nagyúr
nos sztem nem véletlenül kerül egy használt prémium kocsi annyiba amennyibe. Pedig mindenki szivesebben ülne egy volvoba/bmwbe/mercibe/lexusba mint egy Astra/Swift...ba.
btw tudod mennyi egy új váltó egy swiftbe? turbo? (
) éshogy munkatársam swiftjében 400.000kmvan és még egyiket se kellett cserélni?
Persze szóse róla kényelmeseb lenne a volvo csakhát...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
apropo idevág. [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
E-Max
tag
válasz
Dare2Live #24120 üzenetére
Swiftbe turbó?
Váltó nem tudom mennyi, de nem hiszem, hogy 5 gangos steptronicos.
Amúgy igen, tudom, hogy olcsóbb az alkatrész, ezt nem is állítottam, de volvo prémium márkához képest, egyáltalán nem drága!# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
lajafix
addikt
dimenzió tévesztésben vagy, philoxenia egy kezdő sofőrnek, ráadásul épp a saját gyerekének keres megfizethető és olcsón fenntartható(üzemanyag, bizti, szervíz) autót, ami egy konzervdoboznál biztonságosabb. Túl vastag nem lehet, mert akkor nem az F Astrát keresgélné.
A Volvó -pláne egy turbóbenzines- nem ez a kategória, bár az áráért tényleg kevés kompromisszumra kényszeríti a sofőrt és philoxenia valszeg először magának venne egy Volvót, a gyereke meg megkapná a jelenlegi családi járgányt.Rock'n Roll
-
Rick4
félisten
-
rien
senior tag
ja
de milyen gáz lehet a boltos vitte el az álvevőt, havarját egy körre mit tud a kicsikevagy épp a haver vezetett és azért nem szállt ki az utas, amit lehet olvasni...............mert odafagyott, hogy mi lesz ebből
engem nagyon érdekelne, hogy is volt ez
szerk: tudom szenya vagyok........és remélem a hölgy jól van[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Integra
titán
válasz
philoxenia #24113 üzenetére
f astrához bárhol kapsz bármilyen alkatrészt, ahogy a swift-hez is.
swiftből sanszosabb hogy szebb, jobb darabot kapsz, f-ből nehezebb, de nem mission impossible.
jó lehet az f, ha nem szeretnél swiftet.
a swiftnél egyszerűbb, olcsóbb, megbízhatóbb autó nem létezik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Adodott egy lehetoseg,ami miatt nagyon megerne dizel kocsitt vennem.Max 800k mindig.Milyen markat erdemes akkor venni?A javitas miert draga a dieselnel?
-
Khelben
nagyúr
remélem ebből nem lesz flém, de aki környezettudatosan gondolkozik, az nem vesz dízelt.
Nem lesz flém, mert ez nem vita tárgya, hanem tény. Szmogriadóban nem kéne bohóckodni a páros meg páratlan rendszámokkal, egyszerűen a dízeleknek kellene megtiltani, hogy menjenek.
És igen, a buszoknak is, mert egy busz szállít átlag 40-50 embert, közben egy korszerű személyautó szennyezésének a 100-szorosát produkálja. -
AAA dehogy
DeadMeat: Az elso,az kicsi a 2. gyenge,mert egy gyenge kis kocsi melle(fiesta 1,8D 43Le
)mar kene egy nagy eros kocsi vegre.
Pestre csak ritkan jarunk,nem mi vagyunk a bunosok a smogert.De ha muszaj,mert szeszamokat nem cipelhetjuk a buszon es az uzemanyaggal meg ha sokat lehet sporolni,akkor ki kell hasznalni(kb 35% megtakaritas)
-
dabadab
titán
válasz
Khelben #24130 üzenetére
"Nem lesz flém, mert ez nem vita tárgya, hanem tény."
Lennel szives PM10 meg PM2.5 (mivel az elobbi miatt volt szmogriado, az utobbi meg a neten terjedo bolcsesseg szerint meg karosabb mint az elozo) kibocsatasi adatokat adni reszecskeszuros dizelekrol meg benzines motorokrol? Csak hogy lassuk, hogy egeszen konkretan mik is azok a tenyek.
(Persze, a reszecskeszuro nelkuli vackok tenyleg szemetdombra valok, de mostanaban azok szerencsere kezdenek kimenni a divatbol.)[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Khelben
nagyúr
válasz
dabadab #24132 üzenetére
szerinted a Magyarországon futó meg az itt szóbakerült használt, 8-10 éves dízelek hány %-a részecskeszűrős? Még az új autókban is legtöbb helyen feláras extra és nem költenek rá, mert nem érdekli a vevőket. Arról ne is beszéljünk, aki +2 lóerőért otthon kiszereli, mert ilyen is van.
2009. szeptembertől kötelező lesz a dízelekre a részecskeszűrő, persze nálunk a legtöbb a vásárlás után kikerül a kocsiból, mert "nem megy úgy". -
Versus82
aktív tag
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
nézzétek meg volvo kat is, 2000-es s40-esek olyan 1.1 millióért mennek. át kell nézetni jó szakival, ha szép a motor hangja és nem folyik sehol az olaj akkor ok lesz. haveromnak is ilyen volt, összetörték, megmentette az életét: ABS, ASR (kipörgésgátló), ESP (menetstabilizátor), utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, oldal légzsák, tempomat, stb...hát ezek nem biztos hogy benne lesznek egy hasonló korú astrában vagy swiftben. az alkatrész áraktól ne félj, a régi volvo khoz vicc áron van alkatrész, nézz utána.
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
dabadab
titán
válasz
Khelben #24133 üzenetére
Na most akkor egyertelmu tenykerdes az, hogy aki kornyezettudatos, az nem vesz dizelt, vagy esetleg azert az is elkepzelheto, hogy ennel valamivel arnyaltabb a kep?
(Es persze ott vannak a szetrohadt benzinesek, amit tobb olajat fogyasztanak, mint benzint, meg amikbol kiberheltek a katalizatort, stb. Az egyebkent erosen alatamasztast kivano allitas, miszerint a legtobb reszecskeszuro kikerulne az autokbol.)[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
SpeedR
őstag
válasz
Khelben #24133 üzenetére
2009. szeptembertől kötelező lesz a dízelekre a részecskeszűrő, persze nálunk a legtöbb a vásárlás után kikerül a kocsiból, mert "nem megy úgy".
Szerintem nincs az a hülye, aki garis autóból kivenné. És nem is biztos, hogy teljesítmény növekedéssel jár a kivétele.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
-
dabadab
titán
válasz
SpeedR #24141 üzenetére
Van egyszerusitett, AdBlue nelkuli valtozata is, raadasul itt a "kornyezettudatos" vasarlorol lenne szo. Raadasul az AdBlue kb 100-150 ft/liter, kb ezer kilometerenkent fogy belole egy liter es a fogyasztast is csokkenti, szoval nem nagyon van miert sporolni vele, tulajdonkeppen az ablakmoso folyadek nagyobb tetel.
lsc: most itt magarol a motortechnologiarol van szo, tessek azt hasonlitani (E Klasse kategoriaban nincs, ami kevesbe szennyezne a Bluetecnel). Ha beindul a tomegtermeles, akkor majd a Smartokba is ilyen dizelmotor kerul.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
fekeandras
őstag
Aki környezetkímélően akar autózni járjon gázos kocsival...
Mellesleg 2/3 annyiba kerül mint ha simán a benyát locsolná bele ugyanabba a kocsiba illetve kb. azonos költség mint ha adott autóból a dízel motorral szerelt verziót használna az ember.És nem hangos, nem rezonál annyira, de ami a lényeg nem fossa a kipufogó a koromdús füstöt!A gázautózás minden hátránya elenére a leginkább életképes kompromisszum a környezetkímélő és "olcso" autózáshoz. -
dabadab
titán
válasz
fekeandras #24144 üzenetére
"Aki környezetkímélően akar autózni járjon gázos kocsival..."
A szamokat mondd, a szamokat!... CO, CO2, NOx, PM - mert az ilyen ex has kijelentesek azert sokat nem ernek.
DRM is theft
-
fekeandras
őstag
válasz
dabadab #24145 üzenetére
Nyilván itt most nem a szalonból frissen kigurult Accord Euro5 motorjára gondolok.Arra értettem ha veszünk mondjuk egy 90évek közepi kocsit (mert, hogy kb. abból fut a legtöbb jelenleg az utakon) pl.: 1.9TD és 2.0 benzin motorral.Ugyan számot nem tudok mondani de a nyakam tenném rá, hogy az előbbi kettőnél lényegesen környezetkímélőbb egy ugyanolyam évjáratú b+g üzemű kocsi.
-
dabadab
titán
Azert azokban a hibridekben a villanymotor mellett megis csak egy tok hagyomanyos benzinmotor van, ami onmagaban nem teljesit tul fenyesen (osszehasonlitaskent a Mercedes GLK BlueTec Hybrid (ok, ez csak koncepcioautokent letezik, de azert erdekesek az adatai): 5,9 l/100 km es 157 g/km).
DRM is theft
-
lajafix
addikt
válasz
dabadab #24145 üzenetére
"A tökéletesebb égés következtében szilárd részecskék (PM) a gázüzemû autók kipufogógázában nem találhatóak. A benzin üzemhez képest a légkörbe jutó károsanyag mennyisége, különösen a régebbi típusú karburátoros autók esetében csökken jelentõsen. A gáz levegõ jobb keveredési tulajdonságainak köszönhetõen az olajfogyasztás lecsökken, az olajcsere periódusa megduplázódik, ennek következtében kevesebb fáradt olaj keletkezik. "
szóval amikor laja bácsira rádől az otp, akkor turbós összkerekes benzines autót vesz gázüzemre átállítva. (miután anyósának 5 tonnás síremléket állított)
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
Aktív témák
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- PlayStation 3
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Parfüm topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Le Mans Ultimate
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen