- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz csillagwagen #9300 üzenetére
Bele tudod rakni fizikailag, mert a 190 kaszniba belerakják a 320-as sorhatos benzinest is.
De ha jól tudom bele passzírozták már a 350-es TD-t is:Felhívnám a figyelmeteket hogy az ott a kép alsó részén az nem a nagyanyám kuglófsütő formája! Bár a mérete megegyezik vele
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
csillagwagen
csendes tag
tudom hogy bele lehet tenni, de nem mellékes hogy legális is legyen és a forgalmiba bejegyezzék a 2.9 sprinter blokkot, ehhez kérek segítséget hogy valaki csinált-e már hasonlót és sikerült-e neki
-
nagyúr
válasz csillagwagen #9302 üzenetére
Úgy tudom, hogy most már a típus azonos átépítés nem akkora adminisztrációs macera.
Bár egy barátom egy Toyota MR2-be épített egy 1.6-os turbós 16V Suzuki motort és valami 30 ezer plusz kiadást jelentett a papírozás, meg valami átépítési műbizonylat beszerzése.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Gebriel
veterán
Kerékcsapágynál melyik típust érdemes venni W124-hez?
-
Batman2
őstag
Az index akkor gyorsul fel, ha csökken a terhelése, valamelyik izzó kiesik !
Ez lehet az izzószál elszakadása, de lehet szimpla kontakt hiba is.Nálad a kontakt hiba lesz !
A rendszer lámpáinak a fénye álló motornál, vagy működő motornál jelentkezik ?
Ha állónál, akkor nincsen tippem, ha üzem közben, akkor a generátorra gyanakodnék !
Ha a generátor kommutátora koszos pl. akkor szépen csinálja ezt a jelenséget.
Periodikusan nő illetve csökken az áramtermelés, ezzel együtt a rendszer feszültség.Ha üzem közben jelentkezik a hiba, akkor figyeld meg, hogy a fordulatszámmal változik e, vagy sem vibrálás üteme ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Fontos infó !
A 123-as, 200D-be nem a 10mm-es, hanem a 7,7mm-es tűzkarika való !
Ugye nálam az volt a jelenség egy jó ideje, hogy hidegen fokozottan, illetve gyorsításokkor szabálytalan csörgő hangot hallatott a motor !
Neten találtam egy cikket, ahol említik, hogy a 200D-be kisebb lyukú tűzkarika kell, mint a többibe, mert az előkamra lyukja is kisebb, és nagyobb karika esetén az előkamra peremén megül a gázolja, majd becsepeg, egy csörgést és rossz, kormos égést eredményez.
A hideg járása a motoromnak kissé bizonytalan volt, ki-ki hagyott egy-egy pillanatra egész, amíg már nem melegedett kicsit.
A 24-esben van ilyen tűzkarika.A hétvégén meg volt a tűzkarika csere.
A csörgés teljesen megszűnt, és a hideg járás is majdnem tökéletes, pedig a befecskendezők már gyengék, nem rötyögnek, ahogy kellene.
A gyorsításkori korom csökkent, és hidegen sem terít kékes-fehéres füstöt.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
csillagwagen
csendes tag
Akkor ezek szerint egy műbizonylat, meg plussz pénz és legális lehet a dolog ? ennek örülök
-
oncsi
őstag
válasz csillagwagen #9302 üzenetére
Csakis, és kizárólag típusazonos motort épithetsz bele. Ha érdekel a téma, tudok privibe küldeni pár kontaktot, akik nem házi szervíz színten épitették be az erősebb motort, de nem tudták legalizálni. Tehát 201-be csak olyan motort épithetsz be, amivel gyártották a típust.
Saját példa.
W140 420-as motorja teljes egészében megeggyezik a w210 színtén 420-as motorjával (olajteknőn van egy pici változás) Csak ugy tudtam volna legalizálni, ha "sérült" motorszámra hivatkozva kapot volnea egy AF-es számot. (Pontosabban egy motorkód számot) nem mentem bele, inkább az eredeti motort ujjitottam fel (nagyon sokért :-(Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
nagyúr
Sziasztok! Szeretnék csatlakozni (újból) a topichoz.
Sikerült szert tennem egy 12 éves E270 CDI-re. kb 400 ekm lehet benne, szép csilingelő merci-dízel hangja van, nem a borzasztó kerregő mű-dízel
Működik mindene, illetve a parktronic-ja makrancos. Ezt egy vasbeton virágládával kötött hirtelen ismerkedés után tudtam megTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
ÖÖööö... szerintem nem. Mert amikor előre megyek, akkor az első kijelzőn mutatja amit "lát" amikor hátra kapcsolok, akkor meg a hátsó ablak felettin. A jobb-bal oldalt rendesen mutatja. Most már. Mert nekiálltam és megjavítottam.
Első gazdájától vettem, hús nagykereskedelemmel foglalkozik. 10 évig használta, utána vett egy bimmer 740L-t azóta jóformán a garázsa hátuljában porosodott a kocsi. Ő mondta, hogy amikor beadta a nepperhez akkor még 402 ezret mutatott, és most "véletlenül" 259 lett benne. Mondjuk ha nem ismertem volna a kocsi előéletét a 260-at is simán elfogadhatónak véltem volna olyan szép állapotban van.
Számomra nem is annyira a km a mérvadó, hanem a baleset mentesség és hogy lehetőleg minél kevesebb gazdás legyen a kocsi. A haverom olaszban vett egy soros 320CDI T-t 440 ekm-el az órájában. Elég lepukkant állapotban, de 600 ezer volt átszámítva. Csodálkoztam is, hogy ennyire megviselt a kocsi 400 ekm-el. Aztán mikor beszélgettünk, mondta, hogy már átfordult Valami protokoll kocsinak használták és Dél-Olaszország meg Németország között ingáztak vele napi szinten! 3 szervizkönyve volt a kocsinak, egy szervizkönyv 400 ekm-ig szól! Ja, és pöcc-röff indult!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Robika11
csendes tag
Üdv szakik!
Kérdésem: a szintező hidraulika szivattyú hogyan szedhető le a motorblokkról?
w124 2.5 kombi
-
csillagwagen
csendes tag
2.0 D, az adagolón hol van a "füst csavar" ?
-
Batman2
őstag
válasz csillagwagen #9322 üzenetére
A 200D adagolón külön füst csavarról nem tudok, csak alapjárat állító csavarról
Az adagoló hátulján levő csavarral az alapjáratot lehet beállítani.
A 300-ason, vagy a tubo 300-ason van valami tényleges füst csavar is, de azt nem ismerem.200D és 240D-nél csak az előtöltéssel lehet a füstölésen állítani, illetve az alapjárati csavarral, az alapjárati üzemanyag mennyiséget, ezáltal részben a füstölést is, bár több kajától még nem kell füstölnie, ha van hozzá levegő is.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
csillagwagen
csendes tag
a célom nem az h okádja a füstöt, bár az se zavar, hanem h egy picit erősebb legyen köszönöm a segítséget
-
nagyúr
válasz Batman2 #9321 üzenetére
Nem igazán értem egyébként őket; csak nekik van mit veszteniük ha kiderül a sunyiságuk:
1, jogi útra tereled, akkor járhatnak be a bíróságra. Persze kimossák magukat; azt mondják, hogy óracsoportot cseréltek a kocsin, mert a régi nem működött; ergo a km-ert sem írták (és a hirdetésben sem volt feltüntetve!!)
2, este visszamész a kereskedéshez a gyerek hátadra csatolhatós nyári vizipuskával amiben nem víz van, hanem kromofág... folytassam?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Ivan15
senior tag
válasz KillHates #9319 üzenetére
szoval akkor a husnagykereskedö neve van a kocsi korabbi papirjan is bejegyezve, ha elöhuz egy szamlat, amin az akkori 265e nel nagyobb km is rajta van...
"akkor az első kijelzőn mutatja amit "lát" amikor hátra kapcsolok, akkor meg a hátsó ablak felettin. A jobb-bal oldalt rendesen mutatja." Pont ez az, hogy csak az "elöl" es "hatul" van erzekelve es a kijelzö olyan, mintha jobb es bal oldal is lenne -
-
nagyúr
Nem a húsnagykeres 400-al adta le a kocsit, aztán ki is volt borulva mikor a 260-at meglátta. El is küldte a qrvaanyjába a neppert, hogy nem adott erre felhatalmazást.
Nem, két kijelző van a kocsiban; az egyik a műszerfalon, az csak akkor működik mikor D-ben van a váltó és amikor R-be teszem akkor feléled a hátsó ablak felett. Mindkét kijelzőben két sor LED vam, külön egy a jobb- és külön egy a bal oldalnak. Sárga és piros lámpácskákkal, ahogy közelítek a tereptárgyhoz, úgy "pirosodik" és egyre sűrűbben csipog, majd becsapódás előtt folyamatosan sípol.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
válasz csillagwagen #9324 üzenetére
Tökéletes, újszerű állapotú motornál elvileg a gyári beállítás nyújtja a legjobb teljesítményt.
Kopottabb motoroknál szokták picit előbbre venni a befecskendezést, hogy legyen ideje rendesen elégni az üzemanyagnak.
Ez lehet hogy jó állapotú motornál is jelenthet valami minimális plusz erőt, többlet fogyasztás mellett, de ezt nem tudom, csak tippelek.
Ha későbbre állítjuk akkor szerintem csak romolhat a teljesítmény, mivel nincs ideje elégni az üzemanyagnak.Az csak akkor lenne jó, ha gyúlékonyabb, gyorsabb égésű üzemanyagot tankolnál bele, mondjuk kerozint.
Nekem jelenleg 240-es adagoló van fennt, ami elvileg több kaját kell nyomjon, mert a 240-es motornak valamivel mindenképpen több kell, de ebből semmit sem lehet érezni a motoron, semmivel sem megy jobban, mint a 200-as adagolóval.
Sőt, olyat is hallottam, hogy 240-es adagolóval a 200-as jó beállítás mellett is mindig enyhén kormol, ami biztos, hogy nem pozitív sem motor teljesítmény, sem működés, sem élettartam szempontjából.
Én is épp azon gondolkodom, hogy visszacserélem a 200-as adagolóra, erz a 240-es sem egyenletesebb és nem is megy jobban vele, talán tényleg kormolósabb is a kedve azóta, mióta ez van fent.Ha felszerelnél egy kompresszort, azzal még plusz üzemanyag nélkül is gyorsabb lenne a motor töltő ciklusa, kicsit a sűrítési végnyomása is, így biztos, hogy jobban gyorsulna.
Turbó töltővel hasonló lehetne a helyzet.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Robika11
csendes tag
Kompresszort hogyan lehet befaragni bármilyen motorba is? Ötletek?
w124 2.5 kombi
-
nagyúr
válasz Robika11 #9330 üzenetére
Rohadt nehezen, mert elektromos, vagy direkt hajtást igényel.
Magyarán vagy egy indítómotor nagyságú ampertemető hajtja, vagy külön lánc illetve fogaskerekes hajtás kell neki a főtengelyről, a gyengébb kivitelek megelégszenek a hosszbordás szíjjal is.Ez egy univerzális kompresszor, utólag beépíthető, de kell neki hely bőven!! Meg kismillió szirszart is be kell építeni még a rendszerbe!
A turbó sokkal egyszerűbb történet.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Puma K
veterán
Estét!
Korábban mondtatok egy helyet ahová vihetném a generátort.
Erre a helyre gondoltatok? : Hanácsek és Társa Bosch Szervíz Kft.
Ide nyugodtan beadhatom, hogy nézzék át és ha kell foglalkozzanak is vele?
Üdv
Puma[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
Szia!
Nem, az puccos drága hely!
Poros, kupis szerviz, morcos bácsikával, de 100%-os munkát végeznek, lelkiismeretesen, garanciával, nagy szakértelemmel.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
csillagwagen
csendes tag
a képen bekarikázott alkatrész mi célt szolgál, mert eddig nem igen jöttem rá -> http://mobilarena.hu/dl/upc/2014-11/10/516438_hcevksysvie9snkq_kep1-crop_2.jpg
-
nagyúr
válasz csillagwagen #9337 üzenetére
A tempomat az:
Kiborítva így fest.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
Mennyi lehet egy ilyen tempomat készlet manapság ?
Egyáltalán beszerezhető még ?Mivel lassan egy éve mindennap hosszú utakat járok, a bokám rendszeresen kikészül, mindíg sántikálok, jó lenne valami tempomaqt féleség, legalább annyi, hogy a gázrudazatot valahogy fixálom ott, amennyivel éppen menni akarok.
Az út errefelé végig sík, így után állítani nem igazán kell, amit csak a eredeti tempomat tud.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #9339 üzenetére
az utángyártott azt hiszem a conrad nál 60-80e
de máshol
http://www.metroman.hu/product/Autoelektronika-Autoextra/tempomat-utolag/utolagos-tempomat/Waeco-Magic-MS-50-vakumos-tempomatde hopplá máshol olcsóbb
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=851329de kerékpár boltban veszel bovdent meg házat ,a kertikapához kapható kézi tekerős gázkar , és beszereled
pl
http://www.kertigepalkatresz.hu/index.php?option=com_virtuemart&category_id=66&page=shop.browse&Itemid=1&limitstart=0&limit=50http://www.kertigepalkatresz.hu/index.php?page=shop.browse&category_id=67&option=com_virtuemart&Itemid=1
MB 123 3.0d
-
nagyúr
válasz t.zsolti #9340 üzenetére
Ha a bovdenes megoldást választja, akkor azért tud meglepő dolgot produkálni, ha kinyomja a kuplungot!
Ilyesmivel nem szabad próbálkozni, illetve meg kell oldani valahogy, hogy fékezés esetén a rögzített gázpedál azonnal kioldjon!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Puma K
veterán
Hali!
Vannak fejlemények.
Múltkor lekerült a gipszem és a gyógytornák is megtették a hatását meg a pihentetés és ugyan még nem tökéletesen de tudtam járni bottal.
Elindultunk ketten egy hipermarketbe venni ezt-azt mert ott jó a minőség jó áron.Ugye korábban voltak elektromos gondjaim, akkor úgy nézett ki a dolog, hogy az új akku megtett a hatását... hát nem... 12km-es távot megtettünk majd megint elment az áram és rángatni kezdett. Szerencsére szinte a célnál voltunk így egy közeli benzinkúthoz begurultam.
Ismerős elment bevásárolni, majd visszajött indítom az autót beindul elindulunk. Megtettünk 8-9 km-t, megint elment az áram... remek dugó van az egész városban lefulladt kocsit toltuk dudált mindenki aki csak mögöttünk volt. Szerencsére a közelben volt egy parkolót ott gyorsan leparkíroztunk a kocsival. Megint hagytam fél órát indítanék, de most nem indul. Még egy párszor megpróbáltam, de semmi. Hívjuk az egyik taxitársaságot, hogy vállalnak-e vontatást, de mondja a nőci, hogy nem rég szűnt meg ez a szolgáltatásuk így sajnos nem tudnak ebben segíteni, de hívjuk fel a Magyar Autóklubbot.
Felhívtuk őket mondjuk mi a kínunk erre mondják ha most kötök 1 évre klubtagságot akkor az magába foglal 2 ingyenes tréleres hazaszállítást és egyebet. Jó nekem mindegy csak jussunk haza. Mondta a diszpécser, hogy első körben kiküld egy szerelőt aki megpróbálja beindítani az autót és ha nem sikerült akkor jön majd a tréler.... jó jöjjenek-jöjjenek!Kijött a manusz felvázolom neki a szituációt majd nyitom a motorháztetőt és méricskél, de az autó nem indul még pár órával később sem. Rárakott egy akkut majd indítottam és beindult.
Bemérte, hogy a generátorom nem tölt. Leállítom a motort, megkocogtatja a generátort indítok és tölt.
Hagytuk kicsit hagy töltsön rá a generátor az akkura. Majd mondta, hogy ezzel most már haza tudunk jutni.
Úgy is lett hazavitt a kicsike.Közben javult a lábam is, és ismerős elvitt egy bontóba ott szereztem egy ugyanolyan felújított generátort mint ami az enyémben van. Szerintem a régit fel fogom csináltattni és lesz egy tartalék biztos ami biztos alapon.
Plusz egy ismerős akinek most egy E300D W124-es Mergája van (hú de jó volt vezetni ) rendelkezik pár alkatrésszel ami az előző 190-eséhez vett még anno és nála maradt. Pont volt egy kormánya, egy hátsó ablakfűtés kapcsolója és még egy pár apróság, ami mind-mind jó ha van.
Ez az ismerős meg mivel imádta az előző 190-es Mercijét és a mostanit nagyon jó Mercis kapcsolatokkal rendelkezik és fog tudni segíteni (végre).
Ez a srác, megnézte az autómat és mondta, hogy jó vásárt csináltam az árához képest, mert a motorja, a váltója, a hajtása jó alap csak a kasztnival kell foglalkozni úgy igazán meg az elektromossággal.Ja és kapott az autócskám egy szép csillagot az elejére, mert az előző tulajnak letörték...
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
Mindnyájan írtuk, hogy nem az akkumulátoroddal van a gond. Töltés nincsen, vagy testelés. Ha a generátorod ütögetésre magához tér, akkor nincsen nagy gond vele, mivel a generátorban van az egyenirányító és a feszültség szabályzó is ezért ott van valami kontakt hiba. Ha nem vagy bütykölős beállítottságú akkor szaki, viszont ha nem riadsz vissza az csavarhúzó tapintásától és az olajos ujjaktól akkor te is szétszedheted (neten nézz meg robbantott rajzot!!) és akkor csak az elektromos alkatrészeket kell átforrasztgatnod a generátor fenekéről leszedett panelen.
Szolid W201 tuning!!! Kattints a nagy képre a többi lapozásához!!
Szerk:közben látom, hogy a BOSCH fenekén csak egy grace van és egy fet tehát azon nincsen mit patkolni, ott cserélni kell ezeket, a VALEO-t lehet csak bütykölni...
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
... a régit fel fogom csináltattni és ... és lesz egy csomó kicsi generátor !!
No, csak gonoszkodtam egy kicsit.
Akkor jól gondoltuk, hogy valszeg nincsen töltés !
Ezt egy multiméterrel egyszerűen ki lehet mérni.
Ha jár a motor, eleve 14V, vagy felette kell legyen a feszültség, ha pedig fényszóróval megterheled, akkor is 13,6V felett illik lennie, de semmiképpen sem mehet 13V alá, akkor nincsen töltés biztosan.
Ajánlom figyelmedbe ezt a kis szerkezetemet, amit ha bekötsz az elektromos rendszerbe (akár szivargyújtóba), akkor folyamatosan tudod monitorozni szemmel, a LEDek színe alapján, hogy milyen feszültség szintek vannak, mennyit tölt a generátor, mennyire terhelnek egyes fogyasztók !Én is jártam már úgy, hogy menet közben megadta magát a feszültség szabályzó és nem volt töltés, mindez persze este sötétben, de a dízelemmel még így is simán meg tudtam tenni az 1 órás utat, mivel csak a lámpákat kellett hogy táplálja az akku.
Mondjuk látni igen keveset láttam, mivel a lámpák egyre gyengébbek és sárgábbak voltak, ahogy merült az akku.
Viszont nekem már akkor is benn volt ez a kis feszültség monitor kapcsolás, így rögtön észleltem, hogy mi a gond és láttam, hogy kb. még mennyi energia van az akkuban.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Gumi alkatrészeket hogyan lehet kicsit felújítani, hogy fényesebb, feketébb legyen, a már kicsit fakult, enyhén repedezett elem ?
Ha már lefestem rendesen a járgányt, jó lenne a lökhárító gumi sarkokat is kicsit rendbe szedni.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...