Hirdetés
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #285500 üzenetére
Kamuhumbug, placebó . Vicc nélkül, simán lehet, hogy nálam is placebo volt az egész. Ugyanakkor az is számít, mire mennyire vagy érzékeny, lásd. te a váltásra, én a gumikra. Van, aki meg mindkettőt lesz*rja, még a láncot sem keni, de ruhában Castelli alá nem adja, mert arra érzékeny.
Hambini teszt valszeg már sosem lesz, mert a négyszögtengely, octalink lejárt lemez, bringás szemszögből birngának nevezhető bringákon már integrált van.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #285501 üzenetére
Persze, az előnyei ezeknek legtöbbször egyértelműek, még akkor is ha ez aligha érezhető, hisz nem mindegy mennyire vannak távol a csapágyak alátámasztásai egy középtengelyen, vagy milyen nagyok azok a csapágyak egy kúpos homlokcsőben tartósság, könnyítés stb. szempontjából. Mind1 is, a fejlesztések mennek a maguk útján és ha "megragadnak" akkor azok leszenek az új minimum, ha tetszik ha nem.
#285502lsebestyen...4szögtengelyes? Mart ha igen te bizony elég keményen nyomod neki és így gondolom időnként le is ér egyik-másik pedál az aszfaltra úgy lehajlik a tengely vége.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz Maximum1 #285459 üzenetére
Ha én csak azt tudnám, amit tanítottak, szerintem roppant tudatlan lennék
Érdekes, amit írsz, mostanában szüntették meg Kőbányán a Liget utca elsőbbségét, az összes kereszteződése jobbkezes lett. Ahogy a kertvárosi részekben a 30-as sebességkorlátozású utcák túlnyomó része is jobbkezes. Szóval én kicsit ellenkező trendet látok. -
-
Csokicsibesz
tag
válasz mauimagic #285481 üzenetére
Ha lehetek őszinte:
Szerintem hagyd ezeket az edzéseket a fenébe. Azt találd ki, hogy nagyjából hány órát mennél egy héten és azt oszd el szépen.
Ha montiznál szerintem próbálj meg menni kb. 2 órát fel-le megállás nélkül, nézd meg milyen NP jön ki, ezt tudod folyamatosan figyelni. Ha nő az NP van fejlődés.
Utána a héten legyen olyan 1-2 órás tekerés, ami sík és beton és tényleg benne vagy z2-ben.
Pihenő nap is legyen azért a héten.
Meg legyen heti 1 nagyobb tekerés, ahol mondjuk 4 óra megvan.
Ha fejlődni akarsz, akkor vagy a tekerési időt növeld, vagy ugyan annyi idő mellett az intenzitást(avg power vagy NP).
Nem akarok szemétnek tűnni, de márciusban elkezdett edzéssel nyárramár nem lesznek itt nagy formák. -
Friczy
senior tag
válasz dom1n0 #285505 üzenetére
Szerintem pedig elvárható, hogy a rá vonatkozó szabályokat jól ismerje. Attól még nem lenne baj (sőt), ha tananyag lenne az iskolában - vizsgával együtt akár. De ha mondjuk most bevezetnék, felmenő rendszerben eltelne vagy húsz év, amíg a közlekedők többsége már KRESZ ismeretekkel rendelkezne, az meg túl sok. Egyébként statisztikai tény, hogy a kerékpárosok kb. 80 százaléka rendelkezik jogosítvánnyal, más kérdés, hogy a jogosítvánnyal rendelkezőknek mennyire pontos a KRESZ ismerete , illetve mennyire szarnak bele a szabályokba.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz mauimagic #285481 üzenetére
Z2-nél az alacsony watt szám miért baj? Ott nem az erőt növeled, hanem a tankot (több mitokondrium képzésére serkenti a szervezetet, ami több energiát állít így elő. Vagy ilyen)
Amúgy meg tekerj 2 órát Z2 séta tempójában, lehet, hogy utána lefordulsz a bringáról Nekem a fél óra is elég, de csak azért, mert unalmas.
Persze, ha a szabadban bringázol, nem pedig gépen nyomod, akkor sok sikert és kitartást a Z2 tartásához Legalábbis bringán nekem nem megy.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Khelben
nagyúr
válasz dom1n0 #285505 üzenetére
Most is tanítanak KRESZ-t a suliban. És minden közlekedésben részt vevőnek ismernie kell. A kerékpárosnak nem kell vizsgáznia, de ha balesetet okoz, nem hivatkozhat arra, hogy nem ismerte az elsőbbség szabályait vagy a jobbkézszabályt. Ugyanúgy megbüntetik, mint az autóst.
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #285493 üzenetére
hentes555nek add oda az octát, te meg vehetsz integráltat. Win-win. Szívesen!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
-
balintbaba
tag
válasz Csokicsibesz #285506 üzenetére
Hát világot váltani szerintem sem lehet 2 hónap alatt, de sokat lehet fejlődni. Attól függ mik a célok, de a hazai montis, de főleg országútis átlagnál talán nem annyira nehéz erősebbnek lenni, ha ez valakinek elég.
Egyébként egyetértek, nem kell túlbonyolítani.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
Szeretnék kicsit fejleszteni a montimon (Cube Analog). Gyárilag ugye közismert, mennyire szar kerekekkel vannak szerelve a Cube biciklik, ez se kivétel. Valami Alexrims-es szörnyűség, 2600g, Tourney kónuszos agy, minden mosásnál újra kell építeni az egészet, hangja egyáltalán nincs már, pedig alig futott 1500 km-t.
Két kerékszettet néztem ki, egyik a Rodi Blackrock 21 DC32, másik a Mavic Crossride FTS-X. Súlyra majdnem egyformák (2200g körül), mindkettő ipari csapágyas. A Rodi 32 küllős, a Mavic 24. Nyilván a Mavic drágább, 115k körül láttam legolcsóbban, míg a Rodi megvan kb 70-ből. A 100 kilómhoz melyik lenne jobb választás? Megéri a Mavic a felárat, miközben súlyban kb ugyanannyi? Nem ugrálok, nem downhillezek, leginkább túrázni használom, aszfalton és jobb minőségű földutakon. -
peetie1
aktív tag
válasz Friczy #285445 üzenetére
Egyszer én is jártam ilyen utcában, oké hogy engedélyezve van a bringás forgalom szembe, de bennem mégis megvolt az, hogy csak én megyek szembe az autókkal. Szóval ha jött egy, akkor bementem 2 parkoló kocsi közé hogy elférjen. De a legszarabb az utca vége, mint itt is, ahol egyszercsak a semmiből szembe fordul veled egy autó, neked nincs hova húzódni, vagy nem is látod, ő se lát a parkoló autóktól, szóval nem egyszerű egyik félnek sem a helyzet. Nem is megyek többet arra
-
Friczy
senior tag
válasz peetie1 #285515 üzenetére
Vannak olyan helyek, ahol nem használom ki én se. Mostanában egyirányúsítottak néhány utcát a megszokott munkábajárós útvonalam környékén, szerencsére értelmesen váltogatva az irányokat, kerékpáros szembeforgalom engedélyezett. Itt tök mindegy, hogy melyik utcán fordulok be, ugyanolyan hosszú az útvonal, szóval csak akkor lenne értelme, ha az egyik ilyen utcában lenne az úticélom. Viszont van olyan is, ahol vagy túl sokat kéne kerülni, vagy forgalmasabb úton hosszabban menni, olyankor bemegyek szembe, természetesen ésszel. Jellemzően kisforgalmú mellékutcák, és igen, van, hogy be kell húzodni a parkoló autók közé, mert másként nem férnek el a szembejövők.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Khelben #285513 üzenetére
A legolcsóbb megbízható kerékszett, amiről tudok, a Deore, ipari csapágyas tubeless ready-ból (nem írja rajta, de az!) meg a Crossride. A Rodi nem tudom milyen lehet, lehet az is okés már. A Crossride árak mostanában szálltak el, régen olcsóbb volt. Nálam 25.000+ kilóméter van benne, nagyrészt terep, de még centírozni sem kellett.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Khelben #285513 üzenetére
Az agyakban van a kutya elásva, így inkább Mavic.
#2855106030D...hentes meg kinek adja a 4szögtengelyt? (esetleg nekem, mert szerintem vakteszten úgyis elbukna az integrált? )
#285517jjeahh...ezt viszont én sem tudom hogyan csinálják a komolyabb kerékgyártók (DT , Fulcrum és Mavic-al volt eddig dolgom), nevezetesen azt, hogy X idő és Y terhelés után sem kell utána állítani a küllőknek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
Egyszerű bringára keresek egyszerű hátsó kitámasztót. Néztem a decathlon oldalán, de most csak olyat találtam, ami csak a hátsó villa alsó szárára rögzül, viszont úgy emlékszem, hogy régen volt olyan, ami rögzült a felső szárra is (volt egy C alakú felső része).
Létezik, hogy már nincs kínálatban, vagy csak én hallucináltam, és soha nem volt?
Ha nincs és nem is volt, akkor csak az alsó szárra rögzítős megoldás mennyire lehet stabil? Félek, hogy elfordulna idővel a szár körül, megnyomni nem szeretném a vázat. Most egy középső kitámasztó van, de minden, csak nem jó, mert nincs kialakítva a helye, és elforog, ezt a szenvedést szeretném elkerülni.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #285521 üzenetére
Ez nem biztos, hogy jó lesz neki, ha olyan nyüzüge láncvillája van, mint a "boltbajárós" gépemnek. Azon kb minden is elforog.
Szóval azt is tudni kéne, hogy mire kell, hogy esetleg mást ajánljunk
Amúgy a hétvégén megyek egy ilyenért a Decába, mert amit eddig használtam pont ilyet, az hétfőn este elfáradt...
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
lsebestyen
addikt
válasz -=RelakS=- #285522 üzenetére
Abban lehet valami...Egyébként most nézem, azt írják, hogy 25kg-ot nem meghaladó bringához. Hát az enyém biztosan több volt, mert alig tudtam megemelni. Simán bírta, éjszakánként is súllyal volt mindig így letámasztva.
-
DeFranco
nagyúr
válasz -=RelakS=- #285520 üzenetére
@-=RelakS=- @lsebestyen: köszi, akkor jól emlékeztem, gondolom pár hétig készlethiányos. Ha bevált a mostani, akkor rápróbálok, hátha jó lesz, de előtte megnézem a láncvillát, mennyire vékony. 10-15+ éves Trek monti váz, szerintem nem lesz nyüzüge.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Csokicsibesz #285506 üzenetére
Nem most kezdtem a felkészülést, ősz óta alapozás van, bár volt 2 hónap kihagyás betegség miatt.
Régóta montizom, viszont nagyon sokáig mindenféle struktúra nélkül, felültem azt toltam neki, ami a csövön kifér.
Tavaly elkezdtem a pulzus alapú edzést, sokat fejlődtem, ősszel meg vettem egy powermetert, mert az must have
Mindegy próbálom csináltatni, ahogy a Garmin javasolja, aztán meglátjuk. Heti 6-8 óra, amit bele tudok fektetni, de megváltani a világot biztos nem fogom, nem is az a célom.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz 6030D #285527 üzenetére
Aggass fel egy teru teru bouzu-t az ablakba
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
balintbaba
tag
válasz mauimagic #285526 üzenetére
A felkészülés nagyjából hogy nézett (hogy néz) ki? Most kb. milyen súlyhoz, milyen teljesítmény tartozik (critical power, ftp vagy bármi más jöhet)?
Csak kíváncsi vagyok, hogy mi az a szint, ahol már edzéstervet kell követni, hogy rendesen fejlődjön az ember és nem elég a Zoliwrc féle, csak fel kell ülni a bringára, és minél többet menni módszer. Egyébként én is inkább az utóbbiban hiszek hosszú távon, amatőr szinten.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #285529 üzenetére
Szerintem kicsit máshogy van ez.
Alapvetően Zoliwrc-nek teljesen igaza van abban, és az a kulcs, hogy rá kell ülni a bringára és sokat kell menni.
Viszont azt garantáltam nem lehet megtenni heti 5x3-4 órában hogy Z3-ban végignyomod ezt a 15-20 órát mert kiégsz fizikálisan és metálisan is.
Pontosan ezért mondják a nagyok is, hogy Z2+résztávozás, mert azzal lehet menni 20 órát.
És a 20 óra a kulcs (minél több menés) konstans hétről-hétre, nem a mindenféle edzéstervek. Szerintem -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #285528 üzenetére
Fel kell kötni a felső csőre mint ZolkoW a csirkéjét...hátha.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #285501 üzenetére
Én már csak azért megléptem az integrált hajtást, mert sokkal könnyebb szerelni és karbantartani. Utáltam mindig is, hogy külön kell leszedni a hajtókart, meg külön a monoblokkot. Ha berozsdásodik a monoblokk, akkor már rémálom kiszedni, integrált hajtóműnél a csapágyházon kívül vannak a csapágyak így ki lehet hajtani sokkal könnyebben, mégha a ricnik meg is sérülnének. Nem kell azzal sem vesződni, hogy milyen hosszú legyen a tengelye a monobloknak ha tönkremegy.
Az ára meg egyáltalán nem sok, itthon sem drága például egy Deore M5100, de Alin Anniversary Sale alatt vettem 12ezer Ft-ért (középrésszel!) a ProWheel Claw-t az asszonynak + 5ezer az alu lánctányér. Acél lánctányérral kijött volna 15-ből az egész. Ennyiért csak gagyi Tourney szegecselt hajtóművet kapni itthon.
-
balintbaba
tag
válasz dom1n0 #285530 üzenetére
Heti 15-20 óra alapból rohadt sok, itt a topikban kevés ember megy szerintem ennyit még szezonban is.
Szerintem nem kellenek ehhez zónák, a test elég jól megmondja, ha sok volt neki, akkor pedig érzésből is visszavesz az ember. Szerintem, ha valaki beleteszi a munkát és nem tolja full kreténbe, akkor edzésterv nélkül is lehet relatíve erős.
Én próbáltam résztávozni, görgőn talán még jobb is, mintha az ember csak simán tekerne egy konstans teljesítményen. Nálam viszont kint teljesen elvette a kerékpározás élvezeti értékét, ez egy teljesen más világ. Ha valaki szeret montizni, az pedig le is mondhat a legtöbb esetben a terepkerékpározásról, mert a résztávokat megcsinálni műúton is körülményes, terepen pedig majdnem lehetetlen. Itt látok nagy különbséget a kerékpár és a többi állóképességi sport között (futás, úszás).
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #285530 üzenetére
Ezt mondtam én is El kell dönteni mennyi időd van erre a héten és azt lehetőleg minnél jobban be kell tartani.
Igazából nem akarok itt mindenféle számokat puffogtatni, de elég jelentős fejlődést tudtam elérni 9 hónap alatt. Nyilván baromi szar formában voltam és volt hova visszamenni. Mivel vezetem a havi számait excelben látom, hogy mikor értem el egy normális szintet (májustól kezdtem, októberre értem el egy elfogadható szintet).
Sajnos csodák nincsenek.
Btw. saját tapasztalat, de terepen nem lehet rendesen FTP tesztet csinálni. Ahhoz beton kell mert ott tudod egyenletesen leadni az erőt.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Pár alkatrészre kérnék javaslatot.
Nincs még külső menetes Centerlock tárcsa leszedőm. Egy ilyen gondolom jó lesz.
Ahogy nézem a Microspline kazettához jó lesz a HG kazetta leszedő.
Kellene a M7100-as SLX 12 sebességes sorhoz egy lánc, hogy legyen itthon tartalékban.
A Shimano XT M8100-as az ajánlott ugye? Ha jól emlékszem Hasaggymeg is ezt használja.
A quick-linkjét tényleg egyszer lehet használni?
De mindenképp kellene nekem egy tartalék is, ha véletlen szakad a lánc akkor legyen.
Mi az ajánlott? A gyári?
-
Weareus
addikt
Egy 2008-as katalógusban nagy nehezen sikerült megtalálni a bringát, amit vettem.
A méret- és egyéb adatok még a hálásítás során jól jöhetnek.
[kép]Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #285536 üzenetére
Nem sírok, nem is neveztem be.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #285535 üzenetére
Nem olyan jó az a szerszám, könnyen lefordul, inkább ilyen kell. Az XT CN8100 lánc nagyon tartós (nálam ~9ekm/~160e szint), de a patentszeme marha erős, alig lehet szétszedni/összerakni, így nem tűnik többször használatosnak. (én nem szedem le csak 1x mikor kukázom).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #285540 üzenetére
Köszi szépen.
Az SLX lánc patentszeme elég egyszerűen lejött egy BBB-s patentszem fogóval.
Én sem szoktam egyébként leszedni a láncot takarítás céljából, nekem nem ér annyi vesződséget. -
Tin
veterán
válasz dom1n0 #285530 üzenetére
20 óra/hét bringázás frankó is lenne, ha az ember nem dolgozna, vagy csak mondjuk 4 órában, vagy semmi család. Nekem a fele sem nagyon jön össze, csak ha jó az idő.
Most is, fél óra múlva indulok haza melóból, és ha mindent gyorsan csinálok, akkor 16:30-kor bringán ülök, nettó 2 óra a táv, és ma Z2-t megyek (ki vagyok nyíródva még mindig), ráadásul munka utáni időben a városban, kicsit fejfájós is lesz. 18:45-re hazaérek, amikor asszony indul fitneszelni, és akkor még át kell beszélnem a gyerekkel az anyagot, mert holnap dolgozatot ír. Akkor se tudnék többet menni, ha akarnék.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #285533 üzenetére
engem biztos nem fenyeget, a cél továbbra is az, hogy heti 6 óra meglegyen valahogy...
szerk: mármint kültéren[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #285542 üzenetére
Egyszer vettem külön Shimano láncszemet, és a használati útmutatóban szerint Hasaggymeg módszerét kellene követni, mert egyszer használatos. Mindazonáltal én a Deore láncot már rengetegszer nyitottam-zártam, és még nem panaszkodott.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
ricshard444
veterán
Sziasztok, kettő kérdéssel fordulnék hozzátok:
Felmerült egy tipikus komfort probléma, hogy a nyereg úgy 40 - 50 km után már nem szándékozik kooperálni a hátsó felemmel és elkezdi megsemmisíteni.
Jelenleg kb 10k -s nyergem van, ha feljebb lépnék úgy 30-40 -ig relevánsan kényelmesebbet találhatok vagy inkább az anyagminőséget / márkát fizeti meg az ember, illetve mit figyeljek választásnál?Másik:
Ez inkább tipp kérés, hogy mit tudnék kezdeni ezzel:
Jártam havi 400 km körül bringázni heti 1 alkalommal, ami teljesen jó érzést adott.
Körülbelül fél éve viszont munkahelyet váltottam, ahova kerékpárral járok és ez is havi 400 -450 kilométert jelent, csak nem 4 alkalomban van ez meg, hanem 20-22, amit a lábam nem igen tolerál.
Szerda / csütörtök felé már nem esik jól a séta sem állandó jelleggel be vannak feszülve a combjaim és rossz érzés állni is.Erre lehet valami megoldás vagy ne járjak dolgozni?
Vannak dolgok...
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #285533 üzenetére
Tudom hogy sok, én sem tudok ennyit belerakni, család munka mellett, de ez úgy működik mint minden, minél több minőségi munkát teszel be, annyi eredményt tudsz kivenni belőle
Nézd, én nem erőszakolom senki rá a zónákat, wattokat, félre értitek ezt szerintem.
_NEKEM_ ezek logikusak, ezek mentén látom a saját fejlődésemet.
Vasárnap a nagy szélben úgy voltam vele, hogy leszartam én is a pulzust, mindent, mert akkor nyomjuk neki.
A 3.5 óra átlaga 156 pulzus lett, ebből jócskán volt 160 feletti is, konkrétan ma majdnem leestem a bicikliről, pedig reco-t mentem
Ha a vasárnapi normális z2 lett volna, akkor ma is tudtam volna menni egy ugyanolyan 80-100 kilit. Ehelyett 20 lett, megérte? Nem.
Én csak annyit akarok mondani, hogy minden másnap 160-as pulzussal tolni 3-4 órákat nem lehet. Illetve egy darabig igen, aztán kiégés a vége, meg hogy elmegy a motiváció, kedv, stb. SzerintemCsokicsebesz: 20% nagyon szép fejlődés. Érzésre a Május-Júlisi szinteden vagyok most, Októberre szeretnék az októberidre
Tin: Lényeg hogy menjünk, nyomjuk, egyik hét erősebb, másik gyengébb ez van
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz balintbaba #285529 üzenetére
Szezon elején sok z2, a verseny közeledtével meg egyre több résztáv, heti 2-3. Ez volt tavaly, most is hasonlót tervezek, csak PM alapút.
FTP legutóbb betegség után 237 volt, 83 kiló. Én csak terepen bringázok, FTP-re van egy hosszú emelkedő, de az nem egyenletes nyilván.
Tavaly szezon után kölcsönkértem egy okosgörgőt, ott nyomtam egy 300 feletti FTP tesztet, de szinte biztos hogy hülyeséget mért, mert montin meg 240 körül volt többször.Nyilván az én szintemen tök felesleges a PM, lehet még a pulzus alapú edzés is, de engem motivál a kütyü, úgyhogy ez van
Az viszont biztos, hogy a "tekerjé 'oszt jóvan" módszerhez képest jobban megy a monti mióta "edzéstervekkel" bohóckodok. -
lsebestyen
addikt
válasz ricshard444 #285547 üzenetére
Másikra: izomból hajtasz vagy pörgetsz? Tippre alacsony fordulaton tekersz, illetve lehet, hogy a bringa is rosszul van beállítva. Bringázás után nyújtsál öt percet, már az is sokat segít.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen program, ami...?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs