Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz Vasinger! #10845 üzenetére
Azért pár km alatt nem fog elkopni Elég sokat bírnak ezek.
Vasárnap mátra. Ariadne te felkészültél már rá? Remélem jobb időt sikerül mennem , mint bükkön, igaz edzeni most se tudtam rá annyira. Még versenyig 2x tervezek menni egy-egy edzőkört. holnap egy keményebbet és majd talán pénteken egy lazábbat.
Szombaton már pihi. hétvégére ~40C lesz, lehet fürdőgatyában kéne menni -
Manitou
addikt
Köszönöm Ha nem lenne a verseny, akkor valószínüleg én is a strandon kötnék ki a hétvégén, idén még nem is voltam. Esetleg szombaton elmehetnék, de verseny előtti napra nem szerencsés ilyesmit időzíteni. Lehet péntekre szabit kéne kivennem és elhúzni strandra
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #10854 üzenetére
Nekem se sok, az a baj
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #10856 üzenetére
Én már kb egy éve nem voltam focizni, akkor jártam ph teremfocizni , de lesérültem, aztán azóta se voltam, majd ősszel lehet ismét megyek.
-
Manitou
addikt
válasz Dirtyz #10862 üzenetére
Ha már maraton, ide is bedobom a kérdést:
Continental Mountain King 2.2 félig kopott ( nincs oldalfal védelem) vs Continental Exproler ProTection (Duraskin) 2.1 viszonylag újszerűKi melyiket választaná hátsó guminak mátra maratonra? Igazából a mountain kinget használom most, de félek a mátrán a köves részen elvérzik majd a vékony oldalfal miatt. Defektállósági szempontból a másik jobb választás lenne, viszont az meg nem éppen ideális köves terepre. A kettőt kéne összegyúrni.
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #10868 üzenetére
Nekem most menni kéne tekerni, de nem sok ingerenciám van ebben a hőségben, talán később, ha csökken a hőmérséklet elmegyek egy bő órára.
Haverom specijén asszem pont ilyen gumi van és multkor a bükk maratonon az első kerekén szétvágta a külsőt valami kő pedig a bükk nem is annyira köves.Nekem nem sok lehetőség van válogatnom, elöl van egy exproler pro az marad, azzal még mita fennt van a gépen, azóta nem volt defektem kb ~2600-2700km óta. Hátulra meg amiit írtam két gumi azok vannak. Esetleg egy Panaracer Fire XC Pro 2.1 , csak az acélperemes, így nem olyan könnyű, ha kevláros lenne valószínüleg már ott figyelne a gépen.
Dirtyz: Akkor lehet az exprolert felteszem hátra, bár elöl a köveken elég izgága ez a gumi, gondolom hátul sem másmilyen.
Technikai résszel lefelé nincs problémám, az megy. Az erőnlétemen viszont van mit fejlesztenem.Akkor asszem én a sípályán majd kifekszek napozni
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #10912 üzenetére
Igen , én is csodálkoztam, hogy nekem a mountain kinggel még defektem sem volt a versenyen, pedig ez sokkal papírabb oldalfalu gumi, mint az a speci külső.
Speed Kinghez nekem is volt szerencsém, nekem annyira nem jött be, és nagyon hamar elkopott, illetve kiszakadt az oldalfala is
Sokan szerintem ott hibáznak, hogy nagyon alacsony nyomást használnak. Haverom mesélte, hogy volt egy emberke akinek az egyik maratonon segített a pihenőnél a belső cserélésnél. Aztán fújta fel és kérdezte, hogy szrinte elég? 2 bárt mutatott a mérő Pedig elég komoly bringával ment az illető.És már a 2. defektje volt, gondolom az elsőnél is kb 2 bart tolt csak bele. Nem csoda, hogy kidurrant. Minimum 3-at illik bele tolni, de inkább 3,5 a jó szerintem. Másik eset: enté mesélte, hogy az egyik versenyen egy fickó addig pumpálta a kereket műhelypumpával, amíg fel nem robbant ( de marha nagyot szólt ) aztán meg ott röhögött rajta, és asszem 2x eljátszotta egymás után.....Nooooormális?Komolyra fordítva a szót. Mátra maratonra melyik külső a legjobb? Én már nem követem mostanában a gummafejlődést. Tudom a schwalbe-ból van egy pár menő típus, racing ralph, noby nic, stb.. ezek mennyire jók köves pályán?
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #10916 üzenetére
Holnap lehet benézek vozzyhoz, aztán ha lesz valami akciós kevláros dolog (szokott) akkor veszek.
Vagy ha nem, akkor legalább lesz mire fogni
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Igen, középtávon megyek
Dirtyz, és Ariadne is indulnak a versenyen, másról egyelőre nem tudok.Az a sípályás rész tuti durva lesz, de ha mókuskerékkel fel lehet menni, akkor inkább tekerni fogom, mint tolni. A lényeg hogy ne essek ki a ritmusból és tudjak diktálni magamnak egy tempót amit végig tartani is tudok, mondjuk ez az egész versenyre is érvényes.
Tamoo
Neked közel van a verseny. Miért nem neveztél? Legalább rövidtávra Vagy nagyon betömegeltél? köszi[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz raczger #11059 üzenetére
Grat , az szép idő Meg a többi ph-snak is
Én 4:58-at mentem Sajna volt egy defektem ,ha az nincs akkor olyan 4:15-4:20 alatt abszolváltam volna a távot. Ez nekem jobban feküdt mint a bükk. Lefele zúztam ezerrel. A 2. frissítőnél még elég jó helyen álltam magamhoz képest, és nem is éreztem túl fáradtnak se magamat (az első lefelén nagyon sok embert előztem , nem akarok hazudni, de vagy 50 volt szerintem ) . Aztán olyan ~32. km-nél vettem észre, ahogy megáltam enni egy kicsit meg inni, hogy a hátsó gumiba van vagy 1 bár Már egy ideje ilyen lapos gumival mászhattam, mert éreztem, hogy nagyon rugózik, meg puding a hátulja a gépnek. Aztán nekiestem a kispumpával, ami kb alig akart bele levegőt tolni, de jött valaki, aki adott kölcsön egy pumpát, azzal frankón fel tudtam fújni, pár km-ig kitartott, aztán megint összefutottam az előbbi emberrel és megint ideadta a pumpát, aztán már csak az utolsó előtti frissítőnél álltam meg, ahol kicseréltem a belsőt. Aztán itten egy darabig jól haladtam, az utolsó frissítőnél nem álltam meg ami 47km körül volt. De kb a cél előtt 0,8-1km-el csak megálltam enni egy fél műzliszeletet, mert elment az erőm, pedig nem volt nagy az emelkedő. -
Manitou
addikt
válasz venember83 #11069 üzenetére
Az tuti. Az első ~7 km egy része aszfalton ment felefle, aztán sípálya volt a vége, ott egy két helyen toltam, de próbáltam menni, egyszer majdnem borultam , mert megállt előttem egy ember mászás közben. Azért elég volt felmenni a kékesre. Itt csak víz volt a frissítőnél, ebből ittam és utántöltöttem a kulacsomat is.
A bükknél szintén mászással indult a pálya. Ebben nem volt különbség. Ezután jött egy hosszabb lefele, itt nagy tempót mentem, részidőben ha mérték volna biztos elég jó lett. ( kiváncsi lennék rá) Sok olyan rész volt ami ha nme tekersz nem haladsz, ha tekeresz haladsz, de fáradsz is. A pálya nagyrészt köves volt egy két helyen gyökeres. Én ezeken általában átzúztam nagy tempóval, jobb túllenni rajta Egy két helyen volt nyomvályús út is lefele, ott nem tudtam előzni, ott kicsit feltartottak, meg egy két helyen, ahol egynyomsávos volt az út, pl a 2. frissítő vagy 3. előtt már nem tudom, ott elég sűrűn voltak a frissítők. , szóval ott valaki nagyon megfogta a sort. Persze ez max ilyen fél 1 perces időhátrányt jelentett csak, de sok kicsi sokra megyNéha azt hittem mindjárt széthullik a bicaj alattam a köves részeken, ahol engedtem neki. Ha nem tekertem, nagyon csörömpölt a lánc.
A mászosok is kövesek voltak sok helyen, de viszonylag tekerhetőek.
Elég késön értünk oda verseny helyszínére, éppen találtunk csak parkolót. Mintha kevesebb lett volna a hely , mit a bükkön, de éppen elfért mindenki.
frisítő pont több helyen volt , mint a bükknél, ott 3 volt, itt meg 5 helyen, igaz az elején elég sűrűn volt, azt lehetett volna tálán jobban széthúzni. volt izotóniás ital a többi frisssítőn, igaz én 3 frissítőnél álltam meg 7. 20. ( vagy 3.-, már nem tudom) és 38 körül. Az első kettőn pár percet töltöttem csak 3-4 percet max Az utolsó előttinél már jóval többet a belsőcsere miatt. Ráadásul odatűzött a nap, nem volt árnyék.
A vége fele bukott előttem egy ember egy meredekebb köves részen, félig neki is ment valami bazi fának. A rendezők ott voltak tőle kb 80 m-re azok mentek a segítségére, de úgy láttam , hogy felkelt. Aztán azon a hírhedt hídon meg át se mentem pedig vártam már, mellette tereltek el, lehet azért mert elég nagy lendülettel jöttem.
A pálya végén az a lépcsős emelkedő nem esett valami jól Jobban tetszett volna, ha nem mászással ér véget a befutó.
Egyelőre ennyi.Tamoo Nem tudom, csak jobban ment, szeretem a techinkásabb pályákat
Nekem nagyon durva rész nem is volt benne, de azért figyelni kellett rendesen a kövekre+ az útvonal választásra. Lefele élvezetes volt, bár azért a végére nekem is kicsit elzsibbadt a kezem. Esni nem estem egyszer se szerencsére. Sokan estek úgy tudom, mentőt is többször hallottam szirénázni. gumiszerelő embereket is láttam, illetve volt egy ember aki a hajtókarját hagyta el.Racger: Egy Continental Mountain King 2.2 volt fennt hátul, de tegnap este rámjött, hogy lecserélem egy másikra Continental Exproler PROtection 2.1-re Mellesleg elöl is azt használtam, így legalább egyforma gumik voltak rajta. Azért éreztem, hogy a mountain king sokkal ballonosabb volt , ez olyan virsli gumi feeling volt, de ebben legalább volt oldalfal védelem és a mintája is majdnem 100%-os volt. A mountain king szerintem szétszakadt volna, de hogy nem egy defektete kaptam volna vele az tuti, túl vékony oldalfala volt.
Láttam valakit aki meg vagy egy 1,4-1,5 -ös körüli teljesen slick gumival ment a pályán Nooormális?
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #11078 üzenetére
Pedig én figyeltem a full fehér specit, de nem láttam Igaz hamarabb is rajtoltatok.
Most elég kapkodósra sikerült a megérkezésünk, éppen volt csak időnk kipakolni elintézni a dolgokat, aztán már mentünk is beállni a rajthoz, de így is kb a hátsó harmadából indultunk. Ha nincs a defekt akkor férfi abszolutban kb 50 helyezéssel előrébb végzek, ahogy az időeredményeket néztem. Én az összes lefeflét élveztem. Pont ahol fotóztak az utolsó lefelé végén, ott esett előttem egy ember, lehet amiatt nem készült rólam kép, mert a fotós is az esésre figyelt és lemaradt rólam. Nekem a pályakijelöléssel nem volt gondom egyértelmű volt, a bükkön sem volt semmi ilyesmi gondom. Szerintem profi volt a verseny és a szervezés is. Igaz a végén a "fahídra" minket már rá se engedtek mellette tereltek el. Valószínű balesetveszélyessé vált vagy nem tudom
A teljesítményemmel elégedett vagyok tekintve, hogy idén az első hegyi tekerésem a bükk maraton, a második hegyi tekerésem a mátra maraton volt A két középtávos maratonnal ( összesen 119km , mért adat) együtt összesen idén 500 nagyon max 600km-t tekertem. Kedvet kaptam a maratonozáshoz, lehet jövőre felkészülök rendesebben. -
Manitou
addikt
válasz runner 125 #11258 üzenetére
Te nem vettél már multkor valami bringát?
Nem tűnik rossznak, az egy régebbi kellys fullyra vonatkozott. Bár nem tudom az újabbak mennyire jobbak, pofásnak pofás a gép.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz runner 125 #11272 üzenetére
Milyen magas vagy?
Nekem is M-es van 183cmhez, és nem kicsi. -
Manitou
addikt
válasz venember83 #11314 üzenetére
Klasszikus (nem félintegrált vagy integrált) ahead kormánycsapágyak terén tapasztalatok? Mit érdemes venni?
Chris King
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Ezzel a km órával nincs valakinek tapasztalata?
[link]Kaptam ajándékba egy alap vezetéknélküli km órát ( VDO A4+ wireless), de be szerretném cserélni egy több funkciósra. Nézegetem mik a lehetőségek, aztán közben ráakadtam erre az órára is.
Jól hangzik a 33 funkció, csak valahogy sehol nem találok róla leírást pontosan mi is az a 33 annyit tudok pedálcsapásszám mérő van benne.Amiket nézegettem még :
VDO A8+ wireless
VDO X1DW
Cateye Micro[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Manitou #11390 üzenetére
No elvileg ezeket tudja a PRO 33 funkciósa:
33 functions
2nd wheel size
Low battery indication
Speed - Maxi speed - Average speed - Speed comparison - Speed bar
Distance 1 - Distance 2 - Odometer 1 - Odometer 2 - Odometer 1+2 - Ride time 1 - Ride time 1 - Distance countdown
Time 12/24h - - % to arrival (bar display) - Stopwatch - Auto sleep - Auto lap (time/distance)
Calorie expenditure / Fat burned
RPM Cadence - MAX Cadence - Average Cadence
Temperature (C/F) - Max Temperature - Min Temperature
Easy calibration
Bike maintenance warning indicator -
Manitou
addikt
válasz lorcsi #11410 üzenetére
Jól emlékszel, sigma van. BC 2006 MHR.
Ezt a Giant-re akarom majd feltenni.
De itt ahol le kellett vásároljam, nem árulnak sigma-kat.Tegnap mindenféle órát néztem , végül ma egy teljesen más típusra cseréltem be ráfizetéssel:
[link]
ár /tudásban egész korrekt és a fehér jól fog menni a bicajhoz is
Mondjuk azt nem tudom ki gyárthatja valójában, a bontrager gondolom csak a nevét adja hozzá ( bár gyanúm szerint, ha tippelni kéne a cateye lehet magának az órának a gyártója ) Nem írnak róla rosszakat se külföldi, se magyar oldalakon.
Gyártói oldal:
[link][ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz KaraDani #11544 üzenetére
Nekem a 2006 a villamos vezetéket nem szereti , azt vettem észre. Illetve ha gyengébb már az elem akkor sokkal jobban hajlamos arra, hogy megzavarja bármi elektromos városi cucc. Nekem a nagyfeszültség nem szokott bekavarni. Viszont ami durva, hogy feltettem multkor egy egyszerű első lámpát , sima kis elemes , van benne 3 led. És ha be volt kapcsolva a lámpa a kormányon, akkor egy fél perc múlva kb már nem is mért az óra , nem írja hogy túl sok a jel, hanem, csak simán 0-t mutat. , amint kikapcsolom a lámpát, szinte abban a pillanatban életre kel. Volt már feltéve másik lámpa régebben, azzal nem csinálta ezt. Ezeket a dolgokat leszámítva szeretem ezt az órát mivel elég nagy tudású, kb mindent tud amire szüksége lehet egy bringásnak.
Semmi baj a vezeékesekkel sem. Szerintem megbízhatóbbak, csak hát manapság a wireless a szép, a jó ,a modern, (könnyebb szétkapni a bicajt, pl ha első villát ki akarod venni, nem kell a vezetékkel babrálni , meg az érzékelőt lekötni a villáról) azt veszik sokan inkább. Pl most mikor a másik órát becseréltem egy vezetékes VDO X2-t gondoltam ki első körben, de azt mondta boltos, hogy nem is szokott nekik lenni vezetékes VDO, mert mindenki a vezetéknélkülit viszi.
Nekem hosszú évekig egy egyszerü 7 funkciós Cateye Tomo XC km órám volt, mindenre elég volt és nagyon strapabíró is volt, mai napig megvan és működik, pedig igencsak 10+ éves, sose volt vele gond és az ára is valami 3k volt max. -
Manitou
addikt
válasz CL Smooth #11559 üzenetére
Én pont ma teszteltem le reggel az új vezetéknélküli Bontrager Trip 5W -t.
Menet közben nem volt vele gond, mindig mért, nagyfeszültség mentén/ alatt is tekertem hosszabb ideig is, de nem volt gondja, villamos közelében mondjuk nem jártam.
Igen ám, csak ahogy hazaértem, egy kis idő elteltével vettem észre, hogy az óra be van állva fix 3,7km/h-ra, és méri az időt, meg mindent már egy ideje. Aztán rájöttem, hogy valószínüleg a másik órával akadhattak össze, ott volt közel hozzá a sigma 2006 MHR rátéve a gyaloglós konzoljára + a pulzusmérős mellheveder. Arrébb vittem a bicajt és akkor állt be 0-ra, amíg a közelében volt, addig ezt a fix 3,7 -et mutatta.. Van wifi a lakásban, eddig ahogy rajta volt a kerón az óra, az nem zavarta be, szóval tuti ez a másik vezetéknélküli sigma kavart be neki.Cateye Micro-d volt ? Haverromnak is olyan van, de neki nincs vele gondja, igaz nem is lakásban tartja az órát, hanem tárolóban bicajon.
Ilyen hosszu utas telónál nem lehet gond hogy a kormány messze van a keréktől? Általában meg szokták adni milyen távolságig működik még a jelátvitel, a sigmámnál, úgy emlékszem valami 85 cm ez a távolság, 140mm-es telóhoz használom , ott még ok.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Jaja DTS a 2006.
A 9,5 év se kevés. Manapság nem a tartósság az első szempont egy gyártónál sem.
Jók ezek a vezetékes cateye-ok. Árban se vészesek , és strapabíróak.Reggeli tekerésem olyan 20-21km volt, csak elcseszte ez a lakásban mérés.
17. km-nél találkoztam egy ismerőssel úgyhogy addig számítható a tényleges tekerés, utána már csak 3-4 km levezetés volt.
17 km-nél leállítottam a pulzusmérést istáv:17km
átlag sebesség: 25,7km/h
max sebesség: 31,7km/h
max pulzus: 167
átlag pulzus: 138
szintkülönbség: 29 m[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Rugóstag cserén agyalok, de nem tudom be merjek-e vállani egy 200/500mm tagot, a mostani 190/50mm. Elbírja-e vajon a váz? Vagy 200/56-57 -et esetleg.
keresgéltem neten ezzel kapcsolatban de eddig nem lettem sokkal okosabb.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11713 üzenetére
No ez az, 1 cm lehet nem jelentene sokat, de lehet hogy mégis gubanc lenne.Ráadásul a mostani tag sem gyári tag, az fox triad lenne, de én Manitou Swinger Air 3Way SPV-vel vettem.
Az igazi egy Fox RP23 lenne, csak annak sokallom az árát.
Esetleg 2012-es Manitou Radium Expert Lock out-ot tudnék 190/50-ben.
200/50-ben viszont ezekeből tudnék válogatni:
2010 Manitou S-Type SLR
2010 Manitou Radium RL
2008 Manitou Evoler ISX-1[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11715 üzenetére
Van egy összeg ameddig nekem még megéri , ebbe amiket felsoroltam tagok beleférnek, illetve egy kettő neccesen. Vázat nem szeretnék cserélni
A mostani tagommal lett valami, ha meg tudom javítani / vagy javíttatni akkor maradna terméászetesen, de lehet nem lehet javítani, ezért nézelődök másik után jelenleg.
Az olajcsillapításom elszállt benne, már szerintem mátra maratonon is így mentem vele.
Azért volt olyan fura , hogy mászásnál jobban pogózott a kelleténél, mert nem volt csillapítás szinte semmi. A lefelén meg megintcsak érdekes volt, bár ott kevésbé zavart.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Csak annyit találtam , hogy 18bar/ 255PSi lehet a max nyomás ebben az M210-es tagban.
A mostani tagot 9,5-10 bar körül használom úgy rémlik. Gondolom a DT-be sem kéne nagyon más nyomás. Ez az M210 nem tűnik annyira kikönnyített darabnak, nem úgy mint a karbon darabjaikIgen valószínűleg maradok a 190-nél, nem kísértem a sorsot , én a geo miatt annyira nem aggódok, sokkal inkább amiatt, hogy nehogy ne mozogjon rendesen, mert valahol valami felütközik, nem lehet rendesen beszerelni. Pl így is ha 190-es tagot veszek így is figyelni kell egy két dolgot. Pl a mostani tagom sem a legideálisabb ilyen szempotból.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #11736 üzenetére
De nekem nem fox van és ha veszek is másikat az nagy valószínüséggel manitou, vagy DT lesz. Belenméztem a fórumba, de ott is mintha azt írnák, hogy az aki meg tudta csinálni a rövidítést már nincsen ott.
Első körben azt mondják valószínüleg a nitrogén ment el a tagból és 10k körül valószinü megoldható az újratöltése, akkor meg marad a jelenlegi tag.Runner_fxr
azt mondják a nagyokosok hogy olajat fél évente bár inkább km-ben érdemes nézni.
De olajcserére mintha ilyen 1500 körül rémlene.( félve merem leírni, hogy az egyik manitou telómban még gyári olaj van "nyílt olajfürdős" csillapításként , jöhetnekl a kövek )
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11750 üzenetére
Ennél az a szebb, amikor megveszel egy alkatrészt azért mert könnyebb lesz mint az aktuális, aztán kiderül,hogy még nehezebb mint az aktuális, mert a gyártó kevesebbet adott meg súlynak a valósnál
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #11871 üzenetére
Nekem múlt héten defektem lett, azóta se javítottam meg. Holnap szerintem megcsinálom, aztán hétfőn azzal kéne menni melóba.
Most elég idális az idő bringázáshoz, ami a hőfokot illeti, szelet mondjuk nem kérek. Max hátszelet
Ja meg holnap is kéne gurulni egyet.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #11891 üzenetére
Nekem nagyon nem bejövős. Egyszer majdnem vettem egy régi országútit úgy jó 10 éve, asszem régi 105 váltói voltak, ennyi rémlik belőle. Akkor lett volna egy 20-as használtan. Csak túl nagy volt a váza. Ennyit a majdnem országútim lett történetről.
Illetve belegondolva volt egy 5 sebességes Schwinn Csepel Appollo-m, amiről leszereltem minden felesleges dolgot, sárvédő , csomagtartó, kitámasztó.
Ilyesmi volt, csak egytányéros volt a hajtómű:
[link]
Csak aztán ellopták
Volt még a családban egy 10 sebességes még nem schwinn apollo is, gyakorlatilag ugyanaz volt, azt is ellopták[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Ariadne #11924 üzenetére
Jól nyomtad akkor
Én most hogy így számolgatom, nekem olyan 680 km és 5200 m szintkülönbség jött össze úgy hogy ebből a mátra és a bükk maraton 120km és 3100m szint volt öszesen.
Ez áprilistól számolva. Nem sokat tekertem számszerüleg, viszont nagyrészt terepen.
Még idén levezetésnek tekerni kéne annyit , hogy elérjem az 1000km-t, igazi "hétvégi harcos" kategóriába avanzsáltam, azon gondolkozom tavaly mennyit mehettem, mert az idei év sokkal többnek tűnt.
Mondjuk ha melóba bicajjal járnék minden nap, évi 10 hónapot feltételezve , az már magában 1800km lenne. -
Manitou
addikt
válasz hoffman_ #11946 üzenetére
Azt vedd amelyik szimpatikusabb. Nekem van sramom is és shimano is, igaz a sram, ami még ESP néven futott 97-es példány, de elég penge még mai napig is, és szerintem most is jobban szebben teszi a dolgát, mint a shadow XT h váltóm De havernak van újabb fajta X0 váltókar ( trigger) + X0 hátsó váltó, az terhelésre szebben vált mint a shimanok. Az már más kérdés, hogy neki jóval drágább volt a váltó és a váltókar is.
-
Manitou
addikt
válasz rétisün #11952 üzenetére
Igy van sram 1:1 bowdenhúzású, és valóban van shimano kompatibilis váltókar is, bár ennek akkor volt igazán létjogosultsága, amikor még markolatváltók voltak elterjedve a sramnál, mert akkor aki shimano váltót akart , de markolatváltóval, az is tudott venni hozzá. De pl egy sram trigger & shimano váltónak nem sok értelmét látom, akkor már shimano&shimano váltókar és sram&sram páros.
Azonos áron én shimano vs sram esetében a sramot választanám.
sramnál az X7-X9 már elég jó minőséget képvsel , illetve ezektől felfele.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen