Hirdetés

Aktív témák

  • Manitou

    addikt

    válasz ludsimon #5015 üzenetére

    Végülis keróépítés volt. Darabjaiban volt.

    Dióhéjban: :D
    Vázból ki kellett szedni a kormánycsapágyat, beleütni egy másiikat ( amit egy másik vázból ki kellett vennem előtte:DDD ) plusz másik villa nyakáról levenni a kcs alsö részét, ezt áttenni egy másik villára. Villa bele a vázba
    No igen de itt is jött egy kis figura, kormánycsapágy 1 ,1/8" menetes, kontraanya nem volt jó, köszürülni kellett belőle, végül úgy se lett az igazi, de aztán megoldottam.

    Aztán középcsapágyat, hajtóművet, pedált feltenni, ezek gyorsan mentek.
    Hátsó kereket be, de előtte rá a fogaskereket, ami szintén nem volt egyszerü, egy 8-as sorból kellett 7-es sort varázsolnom + volt még néhány tartalék fogaskerekem, de megoldottam :D
    Aztán ment rá a lánc. stucni, kormány, üléscső+nyereg, fékek, fékváltókar , markolat

    Aztán jött az újabb feketeleves :D Nagy nehezen összekapartam itthon régi bowdenházakat+ bowdeneket, na ezzel is eltöltöttem nem kevés időt. A bowden bele volt rohadva a házba :DDD Az egyik bowdenházat szét is húztam a spirál kinyúlt benne :D

    Aztán miuán nagy nehezen minden bowdenház+ bowden felkerült bekötve a helyükre, jöhetett a "finomhangolás" Váltó állítás. Első kerék centírozása
    , hátsóban ki kellett cserélnem egy küllőt, mert el volt törve. Aztán ezt is centíroztam, fékeket beállítottam.

    És 7-re kész is lettem kb.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák