- iGO Primo
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz IreN!CuS #20077 üzenetére
A legjobb, hogy a bíráknak lett szólva(Maszat monzai esetében ilyen nem volt), azok meg tojtak a dologra. Pedig akárhogy is, ez áthajtásos. /mennyire írná át ez az esélyeket?/
Komolyan mondom, lassan a műszaki hiba és a saját hülyeség miatti hibákon túl lehetne jegyzetelni, hogy a bírók kinek mennyit hoznak a konyhára. Már összevethető mennyiség lenne! Monzában Hulk iparszerűen vágta a síkánt büntetlenül, Szingapúrban pedig utólag is megvágták miatta!Utánam a kondenzcsik!
-
venember83
nagyúr
válasz IreN!CuS #20187 üzenetére
Nem tudom, mi bajuk van a belga helyszínnel, folyton azt akarják kihagyni. Pedig minden évben nagyon élvezetes futam van azon a pályán. Na jó, a többi pályához képest. Megvan benne minden, ami kell. Gyönyörű íves kanyarok, technikás kanyarok, hosszú egyenesek, kiszámíthatatlan időjárás. Még a végén ez is Imola sorsára jut.
-
lujó55
őstag
válasz IreN!CuS #20316 üzenetére
Egyet értek!
Mitől félnek? Ennél nagyobb eső volt tavaly Suzukában. Lehet, hogy nincsenek megfizetve szegények eléggé, nem vállalhatják a kockázatot. Ha valaki benyögné, hogy amely csapat nem indul el, az 5 évig nem mehet pályára, hogy kapkodnának már...
Ilyenkor simán kiosztanám a közönségnek a gépkarabélyt, tessék lőni az álló kocsira. -
Nowhereman
őstag
válasz IreN!CuS #20787 üzenetére
ezt így végigolvasva, végiggondolva, nem nehéz megérteni, hogy miért csak Lonzinak és Webbonak van egyszámjegyes szorzója a bukiknál...
Ha Lonzi betlizne, akkor is csak Webber tudná olyan helyzetbe hozni, hogy Fortunára is szüksége legyen a címhez...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
PazsitZ
addikt
válasz IreN!CuS #20787 üzenetére
A Webber rinyál témához idézném:
"TV-stábok szinte a mezőny összes tagjával váltottak néhány szót, és a pilóták kivétel nélkül egyetértettek abban, hogy az autókat nem szabad fölengedni a pályára"Ez meg érdekes felvetés:
De azért, hogy mégse zárhassuk le megnyugtatóan a témát, gondolkodjunk el rajta, hogy Berger egyáltalán miért rukkolt elő hirtelen egy ilyen nagy feltűnést keltő nyilatkozattal! (...) Vajon miért akarna lélektani csapást mérni Webberre, ráadásul éppen most? (...) a Servus TV, amelynek Berger az ominózus nyilatkozatot adta, véletlenül épp a Red Bull tulajdonában van...- http://pazsitz.hu -
-
shteer
titán
válasz IreN!CuS #20924 üzenetére
az
14:30 - Kobayashi is csinált egy Petrovot, és a 7-es kanyarnál megforgott, de elkerülte a falat. A jobb hátsó gumija levált a felniről. A lassítás alapján Alonso egyszerűen visszaváltogatott, és leállította a motort. A Ferrarinál azt mondják, nincs gond, a motor úgyis az élettartama végén volt, és a második edzés előtt mindenképpen ki akarták cserélni. Közben vége lett az edésnek, a versenyzők jelenleg a rajtot gyakorolják.
azért a tervezett 2 edzésből 1-et se bírt végig, nagoyn spórolni kell
..szerintem jónak tűnik
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #21361 üzenetére
Webber témában én is azt mondom, hogy nem kell annyira leírni. Vettel IM-en ált. erősebb, utána futamon nem tud elmenni, Webber követni tudja. Tehát a versenytempójuk kiegyenlített. És hiába minden, ha Webber van előrébb, akkor ő az, akit támogatni kellene. Tényleg nagy görénység volt az, amit vele csináltak, mikor leszedték az autójáról a szárnyat, arra hivatkozva, hogy Vettel áll jobban összetettben.
Don't Tread On Me
-
prmcsk
addikt
válasz IreN!CuS #22232 üzenetére
Sumi gratulálhatott is alfonznak, mert egy gyengébb vassal kente el a száját, egy jóval több VB.-t nyerő bajnoknak és a ferkának, akik akkor top csapat voltak.
Ez érvényes az akkori kocsira, a taktikára és a sofőrre is...És ez a nagy különbség...
Oliverda Szerinted az RBR és a ferka műszaki szintkülönbségének a kompenzálása nem a sofőr tudásbeli különbségével magyarázható ?
Ha alfonz az RBR.-ben ül szerinted melyik hónapban lett volna VB. ?
És szvetter a ferkában ?[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #22436 üzenetére
Leghamarabb január második fele, leginkább utolsó hete (pl. Ferrari, McLaren, Mercedes). Egyes csapatok nem tartanak majd külön flancos bemutatót, hanem a teszthelyszínen, egy nappal előtte vagy az első tesztnapon.
Plusz lehetnek csapatok, akik interneten debütáltatják az autót előzetesen a média és a szurkolók kiszolgálásaként.
Konkrét dátumot még egyik csapat sem adott meg.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #22438 üzenetére
Idén is volt, néhol kiegészítésként, máshol meg exkluzívan.
Ferrarinál nem működött, hamar leterhelődött a szerver, McLarennél jó volt (a Vodafone UK bázisán volt a bemutató és szerver kérdésben is a Vodafone nem csak dísznek lehetett ott). A Virgin Racing exkluzívan internetes bemutatót akart, de bakik adódtak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #22552 üzenetére
Egy kis olvasnivaló (angol), nem akárkitől (lásd a Paul Newman kijelentést) és nem akárki az idézett alany sem. Ulrich Baretzky (Audi Sport motorfejlesztés feje), jelenleg az egyik legnagyobb motorfejlesztő koponya a Föld nevű bolygó. És az új F1-es motorspecifikáció megalkotásában is részt vett tanácsadóként.
The Way It Is/ Ulrich Baretzky's vision for the sport
Nincs semmilyen visszalépés. egyébként meg az idei autók nagyon gyorsak voltak; 1-2 pálya nem mondja el a teljes igazságot és nem 2004 a mérce, mert azután is vissza kellett vágni 'a hajtást'.
Az F1-nek nem az a célja (szabályalkotók szemszögéből), hogy gyorsabb és gyorsabb legyen folyton-folyvást. Hanem hogy a világ leggyorsabb szériájának megmaradva egy ésszerű spektrumban tartózkodjon. Attól függően, hogy épp hol tart az adott formula (szabályrendszer), és hogy épp milyen változások történtek, az aktuális tempó egy zónában ingadozik. Egyáltalán nincs olyan cél, hogy minden pályán 2004-es körrekordokat kellene döntögetni. A kanyarsebesség idén is már bődületes volt; bizonyos helyeken valószínűleg az eddigi legnagyobb. Még egy kicsit gyorsulna, már látásvesztésük lenne a pilótáknak és nyomáskiegyenlítő ruhákat kéne bevezetni. Ha az lenne a cél, már rég 400-zal kanyarodnának az autók és nem lenne gond az új pilóták érkezése sem, mert fogyóeszköz lennének, a futamokra meg csak öngyilkosjelöltek mennének nézőnek, épeszű ember nem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #22573 üzenetére
Az idei autókon már egy rakat leszorítóerő is volt; állítólag még a 2008-asnál is több. Tehát minden idők 'legleszorítóerősebb' autói lehettek. A dupla-tripla diffúzor betiltása már esedékes volt. Hallgattam az elmúlt hetekben egy podcastot benne Pat Symonds-szal, mint vendéggel. A követőautóknak pont az a turbulencia és légáramlatok a legrosszabbak, amit a diffúzor hoz létre.
Az FIA ma publikálta a 2011-es Technikai és Sportszabályzatot.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #22767 üzenetére
Na, ez legalább azt jelenti, hogy a versenyeket legalább majd utólag le lehet tölteni HD-ban innen-onnan.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy Börni mennyi felárat kér a HD-ért.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
zuchy
őstag
válasz IreN!CuS #23157 üzenetére
Érdekesen hangzik, kíváncsi vagyok élesben hogy fog majd menni. Ha már 1 másodpercen belülre ér a követő autó, akkor szinte biztos az előzés. Bár a 600 méter 300 körüli tempónál hamar lemegy. Reméljük azért nem minden egyes körben fogják előzgetni egymást, mert akkor az ember könnyen elveszíti a fonalat, és érdektelenné válik. Ha mekik megint a legerősebb motorral jönnek, akkor ez igen nagy előny szemben pl egy Red Bullal, aminek állítólag gyengébb motorjuk volt. Persze a szárnyak állásától is függ majd a végsebesség.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
JColee
őstag
válasz IreN!CuS #23163 üzenetére
Első is ugyanúgy nyomathatja a KERS-t.
Aggregátor KERS-nek bőven volt haszna, legalábbis nem KERS-es autót viszonylag könnyen előztek.
Egyébként szerintem is eléggé túl van szabályozva a dolog. Megint 5 versenyen keresztül fogják itthon ugyanazokat a kérdéseket ismételgetni.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #23374 üzenetére
Sok a német..
Nowhereman: Vettel-t szerintem kicsit alulértékeled, tavaly pl. Silverstone-ban azért megmutatta hogy tud előzni is.. lehet hogy nem Lonzi/Hamilton kaliber, de Massa-nal sokkal jobb és karizmatikusabb pilóta
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
válasz IreN!CuS #23419 üzenetére
Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén.
E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem. Volt asszem egy jó éve, de akkor is voltak szörnyen gyenge futamai. Nem vágom fejből a pályafutását, de annyira igen hogy joggal mondhassam hogy kifejezetten gyenge pilóta a mai mezőnyben még a fizetős pilóták ellenében is.Oliverda, igen ez így van. Csak éppen azért került ki az F1-ből Clien mert nem voltak megelégedve a versenyképességével. Ehhez hozzájön a több évnyi kihagyás amitől gyorsulni biztos nem gyorsult, majd ezek után volt jobb mint Senna. Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál. A lekörözéseknél is kinyílt a szája, hogy ő itt versenyezni van hö ne várják el hogy lehúzódjon...hát izé. Én nem bánnám ha bekerülne a rönyóba, pár futam után úgyis kivágják. Az igazán rossz az hogy így a csapat maga alatt vágja a fát. A Renault már szinte teljesen kivonult mögülük, privát csapatként elég bátrak ennek ellenére..
[ Szerkesztve ]
-
-
Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- Trollok komolyan
- Hisense LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyomtató topik
- iGO Primo
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Playstation 5 All Digital Edition 825GB, 12 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- HP OMEN 15 GAMING laptop (i7-8750H, 32GB DDR4, GTX 1060)
- Vadi új HP VICTUS 16 i5-12500H // 16 GB DDR5 RAM // RTX 3050TI // 1TB m2 SSD // GARANCIA
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független gyönyörű állapot új akku!!
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs