- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Aktív témák
-
popp
tag
Rossz volt látni a mai történéseket. És azzal nem vádolhat senki, hogy nem szimpatizálnék a vörösökkel, ugyanis Schumacher-en nőttem fel, és mindvégig neki szurkoltam. Akkoriban természetes volt számomra, hogy neki kell lennie az elsőnek. Az elmúlt 3 évben viszont már teljesen szubjektíven nézem a futamokat, nincs kedvencem, esetleg csak egy adott versenyen az éppen mutatott teljesítmény alapján szimpatizálok valakivel. Szal most már értem mit élhetett át szerencsétlen Barrichello annak idején. És azt is értem miért mutogattak lefelé a hüvelykujjukkal 2002-ben a szurkolók Ausztriában, illetve az USA-ban, ahol Schumacher visszaadtak Rubensnek az ausztriai elengedést. Ez nem jó a sportnak!
Ugyanakkor természetesen értem és részben meg is értem miért történt a mai helycsere, nyilván minden a pénzről szól. De ez akkor is elszomorító. „Oké”, legyen csapatutasítás, de ezt nyíltan csinálni? Ezt a verseny előtt kellett volna megbeszélniük a pilótákkal és elmondani mit szeretne a csapat egy ilyen szituációban, nem pedig egy ilyen nyilvánvaló, arrogáns felszólítással intézni verseny közben. Amúgy Alonso jobb pilóta, mint Massa, elég csak az utóbbinak a vizes pályákon nyújtott szerencsétlenkedéseit megnézni, de akkor is nagyon sajnálom, hogy ma nem nyerhetett. Elsősorban azért, mert pont egy éve volt az a horrorisztikus balesete, amiben majdnem oda lett. Nagyon kellett volna neki ez a siker, hogy ezt lezárhassa azzal, hogy újra versenyt nyer. És szerintem ő is ezért volt leginkább ennyire dühös és elkeseredett. Ahelyett, hogy ezzel esélye lett volna kikerülni ebből a válságból, inkább löktek rajta még egyet mentálisan. Abban biztos igaza van Wébernek, hogy sokat számít a versenyzői intelligencia, hogy ki hogy dolgozza fel a csapatutasítást, de szerintem az elmondottak miatt ez most egy különleges helyzet.Ui.: Az RTL Klubbos közvetítőkhöz 10 futam után sem jutott el az infó, hogy a 2. helyezésért nem 20 pontot osztanak? Nevetséges.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz skylaner #17550 üzenetére
De te mondjuk nem közvetítesz futamot, szal megbocsátható. És egy ideig még nekik is elnéztem, de hogy a féltávon túl senkinek nem tűnik fel ott, ez már több mint bosszantó. Először úgy volt, hogy 20 pont, de utána pár héttel később 18 pontra módosították, hogy nagyobb legyen az 1. és a 2. hely közti különbség, az előzésre ösztökélve ezáltal.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz DeckardCain #18191 üzenetére
Ez pedig durva volt, és azt hiszem a büntetés is ezt erősíti. Mondom ezt annak ellenére, hogy én is eszméletlen schumi fan voltam a visszavonulásáig. Azóta már "józanul" szemlélem a versenyeket. Azt kell mondanom hiba volt visszatérnie, lehet azzal takarózni, hogy szar a merci, de Rosberg mégis sorra elveri, a hétvégén is "csak" 8 tizedet kapott az időmérőn. Jövőre pedig lehet a vb címről ábrándozni, de ha a merci 1 mp-el gyorsabb is lesz mindenkinél, a házi csatában akkor is alul fog szerintem maradni. De kívánom, hogy cáfoljon rám, viszont a realitások nem ezt mutatják.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz hobizoli #18234 üzenetére
MS folyamatosan csalta a távot a fal felé, nem véletlen hiszen jobbról várta RB-t, egész célegyenesben azt a visszapillantót nézte. Ha megnézitek, amikor RB a merci hátsó kerekénél/oldalszekrény közepénél járt, még mind a ketten a pálya szélét jelző fehér vonalon belül voltak, utána került a brazil a fehér vonal és a fal közé a folyamatos, enyhe(!) szögű kiszorítás következtében. Nem gondolom, hogy ez sportszerű lett volna.
Persze a bleckflegezés is túlzás volt, mondjuk ezt Barichellotól már megszokhattuk, ha Schumacherről van szó. Sose voltak barátok, nem tudom miről beszéltek kedves kommentátoraink."A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Most nézem Májkül milyen régen (2002) nyert már Spa-ban, pedig ő itt a csúcstartó a győzelmek számát tekintve. Az is durva, hogy Kimi a legutóbbi 5 belga nagydíjból 4et megnyert.
Na vajon ki nyeri a hétvégi futamot?"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Valóban. Elég ha csak a várható rossz időre és az esőre gondolunk. Vagy, hogy már 1 hónapja nem volt futam, ki tudja ki mennyit fejlődött ezalatt. A redbullok legutóbb hatalmas fölényben voltak, de most arról beszélnek idei legnehezebb versenyük lesz a belga. A mclarenek utóbbi időben mutatott gyengélkedése, a ferkák erősödése, szal szinte megjósolhatatlan. Ennek ellenére tippelek: Alonso.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Oliverda #18572 üzenetére
Arra elég kevés esélyt látok, leginkább azért, mert finoman szólva sem esőmenő a srác, de persze bármi megtörténhet.
szerk.: P00By: biztos nem feltett kézzel fognak körözgetni a hátralévő futamokon, sztem tuti nyernek még futamot idén.
[ Szerkesztve ]
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Oliverda #18576 üzenetére
Oks, mostmár rémlik mi történt, az a srác finoman szólva is esőmenő, ő amúgy a második számú tippem.
szerk.: jó ég, addig az incidensig Kimi vezette a versenyt? Szal nem sokon múlt az 5/5?
[ Szerkesztve ]
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Remélem holnap nagy káosz lesz, és Májkül dobogóra áll. De szép lenne.. a 21. helyről a középszerű Mercivel.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Motion_Blur #18647 üzenetére
Nagyon király kép!
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Fortissimus #18677 üzenetére
thx!
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
1. Hamilton
2. Webber
3. Schumacher"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Hamilton azé nem sz*rral gurigázik, 1 másodperccel gyorsabb mindenkinél.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
mr gomb most összegyűjti maga mögött a mezőnyt.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
omg
szerk.: a végén Májkül tényleg dobogóra fog állni.[ Szerkesztve ]
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Motion_Blur #18720 üzenetére
Azért valaki maradjon már még képben a vb-i címért.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
hullanak ma rendesen a bajnokaspiránsok.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
nem semmi ez a futam.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Motion_Blur #18786 üzenetére
nagy butaság lenne leírni Webber-t, élete formájában van ..
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Valaki tudja, hogy működik a gyári Mercedes F-csatornája, hol/hogy vezetik rá a hátsó szárnyra az extra levegőt?
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Iron Funeral #19004 üzenetére
Szal ez akkor nem is egy teljesértékű F-csatorna, hanem valmi csökevény passzív cucc. Kicsit fura, hogy még csak ki sem próbálták a cápa uszony motorborítást, rajtuk kívül szinte mindenki ezzel fut. Vagy ennyire nem illene az autóhoz? Más okot nem igazán látok rá, bár amilyen harmatgyenge ez az autó sokat sztem nem veszthettek volna vele. Persze most már tökmind1, az év első felében lehetett volna ez opció. De biztos megvan az oka miért nem, hisz nálam sokkal okosabbak vannak ott, csak így kívülállóként picit furcsa számomra.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Motion_Blur #19009 üzenetére
Viszont túl sok öröm nem lesz benne a 7végén, kiiundulva a szabadedzésekből, szvsz ez is egy olyan verseny lesz, mint a hungaroring, ahol nagyon csúnyán ki fog kapni az időmérőn Rosbergtől.szerk.: ha jól értettem Webbernél elektronika hiba volt, és újabb motorcsere jön.
[ Szerkesztve ]
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
0.333 s hátrány Rosberghez képest még "teljesen" rendben van, nálunk 0.8 s volt küztük a különbség.
Alonso-nak meg grat, ez így a szép, Monzában egy ferka a pole-ban."A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Hol lehet erről olvasni, hogy ki hanyadik motornál jár? Vagy ennyire fanatikusok vagytok, hogy számoljátok?
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
uncsi verseny
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Így a szép, ha egy ferka halad az élen monzában.
szerk.: sikerült orvosolni nyalonsonak azt a szégyenletes rajtot.
[ Szerkesztve ]
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
webbernek is elég gyenge futama van, sztem vettel elötte lesz a kerékcsere után
szerk.: lehet vissza kell vonnom ezt a feltételezést, leggyorsabb kört futott Mark.
bobsys: nagyon rossz rajtja volt, 9.helyre esett vissza.
[ Szerkesztve ]
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Nekem az új kommentátor egyenlőre semleges, nem beszélt hülyeségeket. Inkább a Gyulai Balázs (vagy hogy hívják a műsorvezetőt) akit eltávolítanék onnan, ha rajtam múlna. Amúgy valóban a Wéber a legértelmesebb mind közül.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz shteer #19234 üzenetére
Csoda, hogy komolyabb sérülés nélkül megúszta, minimum egy lábtörésre tippeltem a video alapján mielőtt elolvastam a cikket."A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Szerintem is hiba volt a visszatérés, de most már ezen kár siránkozni. Viszont még nagyobb hiba lenne, ha most feladná és nem próbálnám meg jövőre ismét a harcot.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Jól látom h alonso f-csatorna nélkül m1?
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Ez az Eddie Jordan kezd már lassan sok lenni számomra[link].
"Csak tegyük fel őszintén ezt a kérdést magunkban: ha Michael Schumachert nem Michael Schumachernek hívnák, akkor az idei teljesítménye alapján vajon jövőre is helyet kapna a Mercedes GP-nél? Én úgy tippelem, aligha. "
Ezzel egyet kell értsek, de ez a kulcs, MS bizony MS.
"Rendben van, idén év elején hozott egy bátor döntést, de az autója nem volt elég jó, így kudarcot vallott. Most még fájdalom és veszteség nélkül visszavonulhat. De ha ráhúz még egy évet, és akkor se tud majd nyerni, azzal elpusztítja saját magát és azt a legendát, ami körülveszi"
Bullshit! Szerintem semmivel nem járna jobban, ha most felállna még akkor sem, ha jövőre is ugyanez lesz. Saját magát és elveit hazudtolná meg, amit egész pályafutása alatt hangsúlyozott, mégpedig, hogy soha ne add fel, a legvégsőkig küzdeni kell.
Igazából szerintem nincs azon mit szégyelni, hogy 41 évesen eljárt már felette az idő mind gyorsaságban, alkalmazkodóképességben, mind motivációban és kikap az erőtől duzzadó huszonéves tehetségektől, főleg egy ilyen sűrű mezőnyben, mint a mai."A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz TESCO-Zsömle #19816 üzenetére
Igazából nem hiszek benne, hogy valaha is vissza fog térni a régi formájába, sztem VB-ért nem fog tudni menni, de én fogok a legjobban röhögni ha rámcáfol. Nekem már az is elég lenne, ha lenne pár nagyon jó versenye, ahol megcsillantaná régi fényét, esetleg nyerne még 1-2 futamot és akkor már azt mondanám érdemes volt visszajönnie. Amit viszont minimálisan elvárok tőle, hogy sokkal jobban pariban legyen Rosberggel, mert ez az év még úgyis csalódás számomra, hogy kihagyott 3 évet és szoknia kell a dolgokat egy olyan mercivel, ami gyenge és amúgy sem fekszik neki. A régi Schumi sohasem kacsintgatással és pofavágással akarta felhívni magára a figyelmet.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz hunnylander #19821 üzenetére
Ha ezek tényleg tegnapi fotók, akkor nem úgy fest, hogy itt 3 hét múlva verseny lesz.. Hamilton idegrohamot fog kapni, hogy még ezt is megszívja.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz IreN!CuS #19824 üzenetére
Flame szagú? Nem volt ilyen hátsó szándékom vele, de akkor magyarázkodom, miért őt emeltem ki. Azért, mert 3 versennyel ezelőtt még vezette a bajnokságot, sőt egész évben ő az egyik, aki a legtöbbet volt az élen, de az elmúlt két verseny finoman szólva sem úgy jött össze neki, ahogy azt eltervezte (legalábbis gondolom nem a duplanullát célozta meg ). És, ha valóban elmarad a koreai verseny máris kisebb esélye van ledolgozni a 20 pontos hátrányát. Nyilván Vettelnek és Buttonnak sem jön jól, de ők már ezer éve nem álltak az élen, Alonso meg közelebb van a tűzhöz meg most a ferka is nagyon erős. Röviden ennyi.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz hodostamas #19933 üzenetére
Szerintem nyugodtan aludhatsz, áll a víz a pályán és esik.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Nem sietik el ezt a pályatakarítást, kezdődhetne már a verseny.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Szerintem egy picit csalóka a kép, mert Webber ugyan tényleg növelte az előnyét a VB-ban, ami alapvetően pozitív, de most már Alonso mellett Vettel is igazán lőtávolba került hozzá. Tehát most már ketten is veszélyeztetik az első helyét, ha nem úgy jön ki valamelyik futamon a lépés. És pont Vettelben látom a nagyobb veszélyforrást, hisz ugyanaz a gép van alattuk. Viszont nem kizárt, hogy Alonso lesz a nevető harmadik a Red Bullon belüli rivalizálás és a spanyolt elsőszámú státusza miatt. Szal szerintem egy futamot még nyernie kell Webbernek, de legalábbis Vettel nem végezhet mindig előtte. Meleg a pite, de hajrá Mark! Elvégre az időmérőn is minimális volt köztük a különbség és a rajtsorrend döntő volt a futamra nézve.
Kobajasi pedig durvát alakított. Kár, hogy Májkül nem tudta Nicot megelőzni."A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Nincs még official video a koreai futamról?
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
válasz Honey Bátyó #20911 üzenetére
Nagyon jó karikatúra.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Az ilyen meglepetések mindig mosolyt csalnak az arcomra. Izgalmas szezonzáró lenne ha holnap a bajnokaspiránsok ebben a sorrendben futnának be, és véletlen Alonsonak már nem lenne meg Hülkenberg. És ha Alonso lesz leghátul a bajnoki esélyesek közül, akkor szerintem kizárt dolog, hogy Vettel átadja a győzelmet Webbernek (előre megbeszélt csapatutasításra persze).
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
Ez a Gyuszi bazz... miért nem tudja felfogni, hogy szinte biztos, hogy nem fognak helyet cserélni a redbullok.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
popp
tag
A Ferrari már megint taktikai bakot lőtt, nagyon Webberre koncentráltak csak a kerékcsere időzítésével.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest