- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #8339 üzenetére
én meg már nem tudom megnézni, mert hunny módosította...
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #8476 üzenetére
azért valós tesztek nélkül nem kell annyira félni tőle
Alonso átlaga egy 5 körös etapban 1:21.336, a legjobbja 1:21.183 lett. Ez igencsak erős.
sáláláláááláláááá..szerintem jónak tűnik
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8476 üzenetére
Nem hiszem, nem titkolózás az ok, hanem késlekedés.
www.HunnyF1.com
-
laci666
senior tag
válasz Motion_Blur #8496 üzenetére
Lehet teli tankos köröket mennek
Amúgy meg szerintem egy nagy vicc amit ezek itt művelnek,de legalább ezek itt vannak(de minek)
A másik 2 meg........ ,
Főleg az amcsi már rég elzavartam volna őket halál .....,maradjanak csak ott ahol vannak ide még nem nőttek fel körözgessenek csak odahaza.[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8502 üzenetére
A visszavonulása előtti időszakból ítélve már elég rossz lehet a szeme.
Button:
"Követtem néhány versenyzőt a nap folyamán, Fernandót és Michaelt is. Mindig nagyon érdekes megfigyelni, hogy mi történik. Soha nem tudhatod, hogy ki mennyi üzemanyagot cipel, de azt láthatod, hogy milyen az autó egyensúlya" – magyarázta a brit pilóta.
"Nekem úgy tűnik, a Mercedes hátulja egy kicsit idegesen viselkedik, sőt fékezésnél olyan, mintha blokkolna a hátsó tengely, de ha 150kg üzemanyagot cipelsz, akkor ez abszolút érthető. Érdekes. A Ferrari jónak tűnik a pályán, kiváló az egyenletessége."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8502 üzenetére
Az autó ebben a formájában nem tűnt ma acélosnak. De ennek sok oka lehet, akkor is ha az autó jó.
Viszont a Red Bull és a Ferrari már a Bahreinbe szánt csomagokkal főpróbázgatott ma, a McLarennek meg van egy 'kamionnyi' új cucca, amit csak ezután tesz fel. Eltérő programon vannak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
pedig nem az [link]
bár ez így nem teljesen jó mivel nincsenek meg a boxba be és ki vezető körök -
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
Eltekintve Massa 95-104 közötti köreitől én úgy látom hogy Button jobb volt. Mondjuk Button is odatett pár jobbat 100-104 között. Na de amúgy sem Button-ra kell itt majd figyelni hanem a csapattársára.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
Már nem azért, de ha összeadjuk a köridőket, 63-63-at vagy Jensonét kiegészítjük még 3 1:25-ös körrel (és így 66-66-ot), mert ennyit vehetett el tőle a piros zászló, akkor Jenson teljesítette a versenytávot gyorsabban, bár szerintem az 1:23-as körök után rászóltak, hogy vegyen vissza és utána stabilan beállt 1:25-ös körökre a piros zászlóig, holott már nagyon könnyű volt az autó és az abroncsokban csak 13 kör volt.
Az 1:25-ös köröket már fele tankkal szórta.
Még az lehet, hogy Massa és/vagy a Ferrari pancserkodott ma, merthogy amit ma produkáltak, az még egy out-of-the-box beállítatlan McLaren ellen sem volt elég.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
GuB3Ra
aktív tag
-
addikt
válasz Motion_Blur #8532 üzenetére
Vicces lenne,ha az egyik mclaren szerelő nem fényképezőgéppel nézelődött volna
-
shteer
titán
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8569 üzenetére
Én most az alsóról beszéltem. Nézd meg azon a feliratot. Nem is vízszintes és alig lehet látni a végét.
A felsőt én tükröztem nagy hirtelen mert nem találtam jobbat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #8566 üzenetére
Ami szemmel látható: új első szárny. Új top body/kipufogó-kivezetés, új nagyobb oldaldoboz-terelőszárny, ami már leér a padlólemezig, új diffúzor. Ezek a nagyobb, szemmel is látható újítások, de BBC infók szerint már Bahreinre módosulni fog a csomag még újabb elemekkel. De ez sok csapatra igaz lehet.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8573 üzenetére
A PR kör már 1:20 alatt lesz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #8700 üzenetére
50%. Vagy igen vagy nem.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8700 üzenetére
Jordan szerint ott lesznek. Neki azért szerintem vannak jó forrásai. Remélem Börni elintézi hogy ott lehessenek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #8700 üzenetére
Remélem indulhat!
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #8700 üzenetére
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #8797 üzenetére
Eléggé ilyen vidéki művelődésházi érzést kelt az összes kép, a megvilágítás is egy nagy hányás.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #9000 üzenetére
Kétlem...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #9000 üzenetére
Maga a kerékcsere még megoldható lenne 2s alatt, de a kerékanya le/feltekerése már nem fér bele.
Esetleg még úgy tudom elképzelni, hogy abszolút kettő mindenből. Tehát a lecserélendő kerék anyával és légkulccsal együtt jön le, majd az új kerék, "benne" másik anyával és légkulccsal fel. Ez az egyetlen módja. Így csak a kerék levétele/felrakása számít igazán, a légkulcs seperc apatt végez az anyával. Ezzel lespórolnák a levételt a régi kerékről és a felrakást az új kerékre. Nem tudom van-e limitáció a kerékcseréhez használható eszközök számát illetően...
Vagy ott a lehetőség, hogy spéci rögzítést használtak, amit az új szabályok -elvileg- már tiltanak...
Mindegy, ha tényleg igaz, nem lesznek rest a versenyeken alkalmazni, úgyhogy valszeg megtudjuk. Addig meg minek hirdetni a módszert ugye...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
madstunt
addikt
válasz Motion_Blur #9000 üzenetére
kétlem.az Eddigi leggyorsabb(versenykörülmények közötti) 4 kerék lecserélés F1-ben asszem kétszer ekkora
-
brownus
veterán
válasz Motion_Blur #9000 üzenetére
simán, ha szerződtették the flash-t
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #9000 üzenetére
Hát ha igaz, az akkor nagyon kemény.
Bár hallottunk már ilyen utópisztikus teljesítményeket. Majd meglátjuk élőben.
Ferrari úgyis gyorsabb lesz.2007-05-06 óta itt!
-
-Mike-
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #9149 üzenetére
Akárhogy nézem, Button kilóg a sorból.
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #9156 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #9163 üzenetére
vótmá'
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #9326 üzenetére
Ebbe már az eltérő beállítás is belejátszhat. A Mercedes nagyon jó a 2. szektorban, nekik ott is lehet az erősségük. Az autó általánosan is ügyesebb lehet a lassabb kanyarokban, mint a McLaren. De ezen a pályán nincs olyan sok nagy sebességű kanyar, hogy olyan sokat érjen a Mclaren 'high-speed aero'-ja. Gyúrniuk kell egy 2-es szektorra megfelelőbb beállításra.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #9361 üzenetére
Sztem kopaszon gázabb volt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Bermi
aktív tag
válasz Motion_Blur #9361 üzenetére
#9329 P00By:
A szabály visszaállítása minden bizonnyal az időmérő teljes menetrendjét érintené, hiszen a három etapra osztott kvalifikáción nehéz lenne igazságosan meghúzni a határt. Amikor életben volt a szabály, az időmérőkön minden pilótának ugynannyi ideje volt arra, hogy megfussa legjobb köridejét.
a jelenlegit én jobban szeretem, bár voltak nagy csaták és jobban lehetett kalkulálni a versenyreén csak a képen látom, de ezen nagyon megváltozott valóban
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
7Heads Drago
veterán
válasz Motion_Blur #9385 üzenetére
Érdekes hogy nem a két koponya találta ki. (Schumi-Brawn)
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
zodo
nagyúr
válasz Motion_Blur #9385 üzenetére
Ma kezdtem el az idei híreket olvasgatni, mert jelenleg nincs kedvenc pilótám akinek drukkolnék, de így is érdekel az idei év (pláne) ,mint az ezt megelőzőek.
Szóval ezt olvastam arról az elemről:"A McLaren rendszerét azonban nem lesz egyszerű lemásolni, ugyanis a feltételezések szerint az orrelemen található nyílásból érkező légáramlatokat a pilótafülkén vezetik keresztül a hátsó szárnyhoz, így az egyenesben csökken a légellenállás. A pilóta a térdével azonban el tudja zárni a szelepet, amivel megszakíthatja ezt a légáramlatot, így a kanyarban az autó megfelelő tapadást biztosít."
Mindenesetre, érdekes fejlesztés.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #9534 üzenetére
Nem vesztettél sokat.
Én úgy láttam hogy Sutil-on kívül mindenki lággyal ment. Már csak az a kérdés hogy újjal vagy használttal...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #9534 üzenetére
Nem lehetett látni, de nekem gyanús hogy Lonzi és a Mercik is keménnyel voltak kint (Q1 köridő = Q3), a Mekiket nem tudom.
Peat: lehet, hogy benézte a körét, én csak azt látom, hogy ugyanazt mente Q1-ben, mint Q3-ban és Q1-ben tuti keménnyel volt.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #9633 üzenetére
Egy kerékcseréről beszéltek eddig. A kettő már nem kifizetődő.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #9633 üzenetére
Szvsz ez nagy homály...csak gondolj bele full tankon egy rajt utáni blokkolás vagy több túl szűk fék....gyakorlatilag ezzel a súlytöbblettel adott esetben az első két kör alatt leharmadolhatják az első kiállásig tervezett körszámot.
szerk:
Sutil helyzete is érdekes...az első 10 'gyengébb' (hosszabb távon) autóira veszélyes lehet Liuzzi is, vagy akár a Rubens..hisz ők szabadon választott gumival mennek.
és ha a puha nagyon lefogy akkor nem tudják kiautózni a szükséges távolságot vele.[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #9824 üzenetére
Kérdés, hogy más éjszakákon nem más pozíciókat álmodtál-e meg? Mert az levonna kicsit az előrelátói képességeidből.
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #9834 üzenetére
Schumacher lelátóra megvan már a jegyed?
Tomics: Mintha picit frusztrált lennél...
-
#95904256
törölt tag
válasz Motion_Blur #9834 üzenetére
Oh... Karun egy kört sem ment?
-
lenox
veterán
válasz Motion_Blur #9824 üzenetére
Na ja, de magam reszerol Webberrol tudtam, Gombosrol meg sejtettem, hogy gyengebb a csapattarsnal, a Nyugger meg remenykedtem, hogy mutat valamit. Zsooti is meg tudta mondani minden hetvegen, hogy melyik volt az az egy session, amikor jobb volt a csapattarsanal, de MS minden sessionben gyengebb volt, nekem ez a problemam.
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #10053 üzenetére
Kicsit beteg ez a gyerek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #10177 üzenetére
Miféle 1,5-2 másodperccel lassabb technikáról kvartyogsz itten? Oli probált kamuzni néhány 1,5s-es különbségre hívatkozva. Hadd ne sülyedjek erre a szintre, és hadd ne kezdjem bekaikázni azokat a köröket, amikor Lajoska neve mellett jobb idő áll mint Vettelé mellett. Vagy esetleg kontrázzak rá azzal, hogy milyen béna az a Vettel, hogy Lajoska egy 2 másodpercel lassabb autóval temposabban körözget, azonos gumin, tisztán...
Az ilyen színvonalú vitázáshoz remek lehetőség van a sok f1-el foglalkozó magazinok fórumain. Itt azért tartsunk valami színvonalat..."Mennyivel nyújtott többet a hétvégén Webbo, mint Vettel?" - mondjuk, hogy a verseny után nem kezdte el szapulni a szerelőket, amiért gombost őelé teleportálták. Pedig tegyük hozzá nem ez az első alkalom, hogy kicsesztek vele. Vettel meg hónapokig hajtogatja hogy a hungaroringen Kimi ment neki, miközben őkelme nem akarta figyelembe venni, hogy a mellette lévő másik háromnak is be kell fordulni a következő kanyarban.
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10175 üzenetére
Sztem ezt elég sok minden befolyásolja, árnyalt a statisztika ahhoz hogy gyorsan eredményt lehessen hozni...de agyonbiztonságozták a sorozatot az ziher, számomra.
pl. egy váltócsere, motorcsere a mezőny végére száműzött egy versenyzőt napjainkban, onnan természetesen előzött...hiszen jóval gyengébb autókkal mérkőzött meg..ez csak egy példa.
Mindenesetre sztem a kép még jóval szomorúbb mint az első pillantásra látszik....köszönhetően az üzleties gondolkodású menedzselésnek, ez kiterjed a pályákra, pályaválasztásokra, a túlbiztonságizott technikának...alig látni a nyers erőt, jó-jó még azért lehet, de teszem azt, és most utoljára emlegetem fel az IndyCar-t, a mostani Sao Paulo-i futamon (utcai pálya) nézd meg mit össze ugrálnak az autók, nesze neked féktáv.
- Youtube
A közvetítés is.., lehet lesajnálni az amcsikat (aki akarja), de foglalkoznak a dologgal, nem csak fejnek a sportból
..azért Sato megérkezett nem gyengén a kanyarba ...övé volt az első balhé.
Sztem simán el lehetne lesni pár trükköt a 'válságban' lévő Indy Car-ból. -
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #10236 üzenetére
Az a rossz hír, hogy egyáltalán kérdésként merült fel, hogy esetleg nem...
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10256 üzenetére
természetesen a megbízhatóságot szeretnék megnövelni...ahogy a többiek is
...nem is tudom eddig mit csináltak ezen a területen, az az igazság hogy mondjuk nekem ez csöppet sem vicces, csak már most mit lehet ezen mérgelődni.
Egy nagy maszlag...ha az FIA annyira tudná hogy mit kell lehúzni a megkért fejlesztések listájáról, akkor nem fejlődtek volna a motorok a befagyasztás alatt.
-/f1vilag.hu/hirek/renaultEz is egy nem jól működő dolog..ez a 'motorbefagyasztás'
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10283 üzenetére
Szvsz Bruno-nak már nincs hova menni, ...viszont elképzelhetőnek tartok versenyzői vándorlásokat év közben, ez nem könnyű sosem, mert ha egy támogató mint személyes szponzor érkezik a csapathoz, akkor általában megy a versenyzővel.
de nem mindig.
Előfordulhat hogy vagy megmaradhat a támogató a csapatnál mint a Santander a McLaren-nél Alonso távozása után, erre elég kevés az esély de a Senna név az Senna név, akár még a Torro Rosso is beüthet, ha a körülmények és a szerződések lehetővé teszik.
Le Mans-ban már indult, a Gp2 nem hinném hogy szerepel a tervei között,..a tengerentúl pedig biztos lenne helye, de azzal még ráér..Indy-be akkor is mehet versenyezni ha itt még 2 évig semmi nem lesz.
Én azt tartom valószínűnek hogy megpróbál sikeres lenni ebben az évében, és jövőre jobb lehetőséget találni...azaz a klasszikus úton haladni.
De még akár az is előferdülhet hogy a Virgin-nél Di Grassi megy és bekínálják Senna-t, az is megfontolandó lehet.
A Lotus-ra nem gondolnék...ők most sokat erősödtek azáltal hogy végigmentek a futamon, és egy teljes futam adataival tudnak dolgozni, valamint két tapasztalt versenyzőjük van, ráadásul az egyik időfutamerős a másik meg egy élcsapattól érkezett....én el nem engedném egyiket sem az első évben.én maradnék a sorozatban a helyében, leeshet neki valami jobb hely...a legfontosabb a meló és persze a nyitottság, innen csak felfelé vezet az út
[ Szerkesztve ]
-
Bermi
aktív tag
Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI kábel TV
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Óra topik
- További aktív témák...
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs