- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #5114 üzenetére
Nos, mondjuk a gumis munkádon a köridős dologban kihagytál nyomósabb dolgokat, mint a gördülési ellenállás, de azért gratula. Szinvonalasabb, mint sok hivatásos írás...
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5114 üzenetére
Csak kíváncsi voltam.
Amúgy én is benyomtam bukkmárkba meg mentettem pár képet.
Ez a favorit. Csak a középső tag nem (volt) az annyira.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
puttputt
őstag
válasz hunnylander #5112 üzenetére
Kösz a linket! Jó lesz végre valami értelmeset... ebben az "üresjáratban"... ("indexelés" helyett pl...)
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #5138 üzenetére
Olvastam már. Tetszik, amit írsz. Csak így tovább.
Miért pont 17?Talán valaki azt mondta, még 17 évig szeretnék élni, és amíg én élek, addig Silverstoneba lesz F1-es futam.
Egyébként Donington sokkal keskenyebb, rövidebb, kanyargósabb pálya, nem F1-re való.
JRC 1000-el viszont elég jó.(GRID)2007-05-06 óta itt!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #5121 üzenetére
Nos nem tudom, mennyire vagy otthon ennek a fizikájában. A gördülési ellenállás gyakorlatilag nem más mint a kerék-és a vele érintkező talaj süppedése miatt képződő egyfajta lejtő legyőzéséhez szükséges járulékos erőtöbblet, valamint létezik egy kevés letapadás feloldása is. Mármint egyenes menetben, az íven haladást most hagyjuk. Nos az első kétféle módon csökkenthető kemény kerék-út páros - a süppedés csökkentésére /erre jó példa a vasút/, a második a kerék átmérősének növelése - ezzel az azonos süppedéshez tartozó lejtő szöge csökken/erre pedig az óriásdömper/. A letapadás pedig anyagpáros és keresztmetszetfüggő - ez ugye olyasmi, mint amikor a sárból akarod kihúzni a lábad. Nos a gördülési ellenállás tényleg csökkenhetett, mert nagyobb lett az első kerék átmérője, és valszeg a letapadás is csökkent. De mondjuk ha az abroncsoknál maradunk, akkor a nagyobb kerék miatt nőtt a légellenállás, és ha már a légellenállásnál tartunk, akkor valszeg már korábban is csökkentették volna a mérnökök a szélességet, ha az ilyen pompás előnnyel járna hátrány nélkül...
Szerintem a tankolás körül kell keresni az okokat... - kisebb maximális tömegből adódó terhelés->puhább gumi, kisebb tank-> kisebb tengelytáv...Utánam a kondenzcsik!
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #5138 üzenetére
Meg azért Bernie nem gondolta komolyan, hogy most ne legyen brit nagydíj, amikor pont beindulna az üzlet azon a piacon. ( majdnem full angol csapat, ráadásul a jövő év favoritja )
(#5146) Nowhereman
Egyetértek.
Business is business. Ami három dologról szól: pénz, pénz, és még több pénz. -
Csabee.
nagyúr
-
hunnylander
őstag
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #5155 üzenetére
tetszett az írásod!
A tankolás legfőbb okainál írtad, hogy költséges veszélyes, és nem előznek miatta...
Veszélyesnek veszélyes, de simán meg lehetne oldani valami elektronikával, hogy ne tudjon elindulni addig, most meg a nagyobb kapkodás miatt lehet, hogy többeknek esik majd le úgy a kereke, mint Alonsonak. De miért olyan költséges? -
sekli
addikt
válasz hunnylander #5162 üzenetére
és ha egy elektronika nem hagyná elindulni a kocsit, amíg rajtavan a cső? hiába nyomná a gázpedált, nem indulna el a kocsi...
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5169 üzenetére
Ennyi erővel akkor adjanak mindenkinek pontot aki célba ér. 5 pont az első három között pedig már baromi sok. Elvileg nem hülye emberek ülnek a WMSC-ben de úgy látom néha tényleg hajlamosan elfelejtkezni a korábbi döntéseik okairól. Most éppen arról hogy miért olyan a pontrendszer mint amilyen. Ha már mindenáron ki akarják terjeszteni a 10. helyig (ami ugyan nem tudom hogy miért lenne jó) akkor legalább 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1 arányban csinálnák.
Érdemes újraszámolni hogy mi lett volna idén ezzel a 25 pontos rendszerrel... Még az a minimális kis izgalom sem lett volna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #5172 üzenetére
nem, yimmyayo-nál találtam a képet
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #5169 üzenetére
Jó érvelés. Remélem elfogadják a csapatok. Igazságosabb lenne így!
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #5169 üzenetére
Remélem, hogy ez csak valami félreértés/ elgépelés lehet. Mert így kicsit logikátlan a dolog. Kizárt, hogy arányaiban jobban értékeljék a 7. a 8.-hoz képest, mint a 6. a 7.-hez viszonyítva.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-1) 5 (-2) 3 (-1) 2 (-1) 1
Szerintem is úgy lenne logikus, ahogy te írod.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-2) 4 (-1) 3 (-1) 2 (-1) 1
Egyébként szerintem is rendben van, legalábbis jobb mintha éremrendszer lenne. Így legalább lesz értéke a győzelemnek, illetve a dobogós helyekért is foggal körömmel kell majd küzdeni. Így egy VB esélyes nem engedheti meg magának, hogy a 3.-4. helyen biztonsági autókázzon.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5232 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5263 üzenetére
Lehet hogy pont ezért jelentik be holnap Ross papa egy kis borsot törne az ex szponzor orra alá. Bár én szerdát olvastam, ez a kedd nem tudom hogy honnan jött.
Villeneuve-nek meg ott van az utolsó hely a (Sauber) Ferrari-ban, sőt így még a 27-es rajtszámot is megkaphatná.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5347 üzenetére
Húzza maga után a Panasonic-ot is?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #5347 üzenetére
Hipp hipp...!
-
Thrawn
félisten
válasz hunnylander #5347 üzenetére
Könyörgöm, valaki igazolja le Sato-t!
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
JJános
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5357 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5380 üzenetére
Akkor ezmi?
Pá: Úgy értem hogy vannak jobb F1-re alkalmas pályák is annál. Ráadásul nem is nagyon hatja meg a törököket az F1. Én ilyen helyre nem vinném a versenyt. Persze úgyis minden a pénzen múlik minden más sokad rangú kérdés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #5414 üzenetére
Én is nemrég olvastam ezt a hírt. Tetszik nekem!
Ha Sumi odamegy, egy szurkolójuk már lesz!2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5414 üzenetére
Úgy látszik hogy a Petronas-nál szeretik a német márkákat. A BMW-től mennek a Mercedes-hez.
Jön a Panasonic Sauber Ferrari. Vagy Sauber Panasonic?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5428 üzenetére
Lehet hogy egy magyar politikus ül a Petronas élén?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5480 üzenetére
Valaki szólhatott volna neki hogy Formula 1-es autót és nem motorcsónakot kell tervezni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #5480 üzenetére
Több, mint a semmi
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #5495 üzenetére
Karácsonyi ajándék?
Azért a tesztet megvárják még szerintem a véglegessel.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #5495 üzenetére
Kemény, mégis lesz kiért izgulni jövőre
Közvetve kapcsolódik, hogy a Petronas lesz a Mercedes névadó szponzora. Érdekes, Mobil1 kiszáll a dologból? Persze engem nem zavar ha kettő kenőanyag gyártó/fejlesztő cég logója van az autón[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Csabee.
nagyúr
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5495 üzenetére
Az gyönyörű lesz ahogy a Mercedes-ben Alonso-t fogja kergetni aki már egy Ferrari-ban ül. Ja és persze mindketten a 2-es rajszámú autó mögött fogják ezt az egészet művelni.
Enyhe tudathasadásos állapot azért szvsz majd felléphet a régi MS+Ferrari fanoknál.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #5501 üzenetére
Teljesen logikus amit írsz, csak kicsit el voltam tévedve a Mobil1 "hova tartozásával" kapcsolatban, de ahogy elolvastam amit írtál, hogy Exxon Mobil, egyből beugrott hogy nem is német a Mobil1
A RedBull meg boldog karácsonyt kíván[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
addikt
válasz hunnylander #5495 üzenetére
Mint már írtam ezt nem fogom tudni megemészteni.
Piros,mint Michael Schumacher a Ferrariban.Már óvodában is így tanították.Valaki leírná,hogy ez a Mercedes/McLaren szétválás háttérügyileg mit jelent?
Hamilton/Button nem az lenne a logikus,hogy a Mercedes-nél legyen,mert alapból azt gondolnám jobb csapatnak vagy ez nem igaz?
Akkor meg McLaren elég erős lehet,hogy MS a polér menjen?előre kár jósolgatni,de talán van valami sejtésetek.
MS-nek akárhogy alakul,azért illik Rosberget elvernie,mert Amennyivel nagyobb pilóta egy új kocsiban mindketten és a korát a lelkesedéssel kompenzálva nem szabad efelől kétséget hagynia.
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #5495 üzenetére
Na apukám a lecke fel van adva a drukkereknek.
Vagy Ferrari, vagy Schumi?
Sose hittem volna hogy kell majd ilyen döntést hozni egyszer.
Ki fog itt a pole-ért menni? Mert túl sok a jelentkező érte.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Bermi
aktív tag
válasz hunnylander #5495 üzenetére
nagyon örülök, izgalmas alonso-hamilton-vettel-sumi csatákra számítok.
F1.....
-
andy83
aktív tag
válasz hunnylander #5722 üzenetére
Hát az a F1 törésteszt a végén nagyon komoly felvétel!!!
facebook.com/SzeretekMozizni
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #5743 üzenetére
Akkor rossz volt egy cikk, ennyit a magyar médiáról vagy az én memóriámról. Egyébként leírtam hogy a gumi és kocsi megszokása Alonso sara, így felesleges a sok info, hisz ugyanazt gondoljuk. A pályatanulásról meg annyit hogy az új pályák amik bejöttek mindenki megtanulta a mezőnyből senkinek nem okozott gondot. A kategóriaváltáshoz meg annyit, hogy átült Alguersuari (tuti nem így írja, sry) és rögtön jól ment viszonylag, ahogy a rönyónál a francia srác sem volt rossz gyorsaságban (ott a fejében voltak gondok). De említhetném a Buttont megleckéztető srácot aki sokat nem tesztelt és azt sem azzal az autóval. Szóval én tartom magam ahhoz hogy ha egy autó illik valakihez akkor az nagyon gyorsan megtanulja ahogy az új pályát is az f1-ben. Alonso ebben elmaradt a McLarennél, ki tudja miért, én úgy láttam az autóval voltak gondjai mert nem vezetett olyan agresszívan ahogy szokott. Nem tudott alkalmazkodni és kész. Én leginkább az elvertékkel vitatkoztam, azt mindenki el tudja dönteni mennyire reális szó az eddigiek után.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #5746 üzenetére
Jaime folytatta a másik sorozatot is, nem csoda hogy kemény volt. Az első futamon viszont totál jól ment, a gyorsasága sem volt rossz. Túl sokat akart.
A francia meg szektoridőkben szorongatta Alonsot..csak nem tudott koncentrálni meg összerakni egy jó kört.
Koba lehet hogy évek óta tesztpilóta de én nem tudok arról hogy sokat tesztelt. Az akkori autó is elég új volt neki mert több hónapja nem tesztelte..
Ezek az arcok közül kettő kifejezetten rossz autóba ült. Ez sem mellékes, hogy rossz autóval eredményt elérni is nehezebb, mert muszáj kockáztatni.
Bizonyára van egy tanulási folyamat, Hamilton teljesítette azt ahogy írtam is. Azért jobban felkészítették, nem úgy mint a fenti srácokat, ezzel gondolom egyet értesz. Ebből szűrtem le hogy ezek az emberkék gyorsan megtanulják amit kell.
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #5749 üzenetére
Azt nem is vitatom, fejlődik mindenki, hogy ki mennyire az majd kiderül minden évben. Ezért is kérdéses számomra Schumi, majd kiderül. Első pár futam biztos baromi érdekes lesz már a körülmények miatt is.
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #5746 üzenetére
Speed, Bourdais klasszissal jobbak voltak ennél a spanyol kölöknél, mégis kigolyózta őket Tost a saját kedvenceinek kedvéért. Talán van egy újabb kiskedvenc, akiért a régit kiebrudalja?
A több szériát ne mondd hátránynak, aki ezt nem bírja, az nem igazi bajnok alkat. Helyből van, aki két alsóbb-kategóriás szériát is megnyer párhuzamban. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a hőskorban évi 40 versenyt is lezavartak a legendák, miközben gyakran a verseny előtti hajnalig bütykölgették a gépeket...
különben ha jövőre is a két legkésőbb elkészülő autó fog dominálni, akkor Sauber-Virgin párharc lesz...
Utánam a kondenzcsik!
-
stangli
senior tag
válasz hunnylander #5757 üzenetére
és van olyan fogadó iroda ahol év közben a versenyek láttán nem változtatják az oddsokat?
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5762 üzenetére
Mi ez a Pikés sztori? Vagy ez már szándékosan nem fért el a sok Pé között?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #5766 üzenetére
Hát, én örülnék neki, mert annak idején is mondtam, hogy vissza kéne hozni Nelsinho-t az F1-be, mert a többség csak azt mondta, hogy pff, béna, stb., mintha ez olyan egyszerű dolog lenne ...
Csak aztán később nekem sem tetszett, amikor kiderült ez a Szingapúros dolog. Nem lett volna szabad összetörni direkt az autót. -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5766 üzenetére
Ahh... akkor visszatér a crash test dummy?
Gondolom sima 802.11b vagy .11g. Az egy kalap **** ilyen célokra egy idő után és nem a mobiltelefonok miatt mert az más frekvenciát használ. Egyszerűen ezt nem arra találták ki hogy a sufni szolgáltatók kis területen több száz előfizetőt kiszolgáljanak. Persze ezt ők is tudják csak hát ugye a profit. Mondjuk én eleve nem is engedném hogy ezt az ingyenes frekvenciatartományt mindenféle jött-ment cég csak úgy kisajátítsa profitszerzés előre megfontolt céljából. Itt is ez van és már ott tart a dolog hogy az összes .11b és .11g frekvenciát használja ez a bizonyos cég, aminek köszönhetően az eredeti céljára már lassan használhatatlan lesz mert túlterheltek a sávok. Ergo szomszéd Pisitkével nem tudsz kis privát hálót csinálni mert amikor eljön az este és az előfizetők rászabadulnak a netre akkor szépen belassul ez is meg ők is meg minden és akkor lehet szidni mindenkit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #5769 üzenetére
Most kicsit furán hat amit mondasz, nincsen lekorlátozva a költségvetés? Ha le van korlátozva, akkor erősen kétlem, hogy pont a Mercedes (és a szponzorok) ne tudná(k) kifizetni a kellő pénzt. Arról nem beszélve, hogy jóval jobb alappal indulnak mint a Ferrari vagy McLaren, amire rátesz egy lapáttal, hogy jövőre nem lesz KERS
És akkor nem beszéltünk az -egyik- Adu ászról Ross Brawnról. Ellenébe kik vannak? Domenicali? LoL. Oké Whitmarsh nem csinált semmi szuperszonikus dolgot mióta ő a góré.[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5771 üzenetére
Én 1.5 év alatt eléggé kiábrándultam a Wi-Fi alapú netből, tehát ameddig van valamilyen ADSL vagy kábelnet megoldás addig inkább fizetek többet. Bár nem is igazán kerül többe, sőt. Ez a "kínai eszközök" duma meg szvsz elég gagyi. Nem tudom hogy mire gondolhatott "kínai" alatt de szerintem már az 5000-10000 forintos cuccok is viszonylag stabilak. Arról nem is beszélve hogy ma már minden hasonló cuccot ott gyártanak. A probléma ezzel van.
A Mercedes költségvetéséről meg annyit hogy én eléggé meglepődtem azon hogy Miháel potom 7 milláért jön vissza. Ismerve a korábbi fizetéseit ez egy vicc összeg. Persze ha még neki kellene fizetni ennyit azért hogy versenyezhessen még akkor sem kopna fel az álla nem azért mondom.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #5772 üzenetére
Én olvastam arról, hogy alacsony költségvetésű modellt akarnak, de az alacsony költségvetés relatív, pláne, hogy eddig szvsz évente tuti, hogy több mint 100 millát pumpált a Mercedes az F1-be
Sőt úgy emlékszem, hogy önfenntartó modellt akarnak kialakítani(avagy, profitáló, vagy legalább nullszaldós, nemde?), ez nem hinném, hogy különös képpen korlátozó tényező lenne a sikeresség szempontjából a korlátozott költségvetés tükrébenAzért Norbi szeretne sok-sok serleget látni a pilótái kezében
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #5769 üzenetére
Lehet hogy nem költenek annyit, de van már egy jó váltójuk, egy jó motorjuk amit a mercedes fejleszt és ha csak a nagyon jó alap autót fejlesztenék tovább jó irányba már elég egy jó teljesítményhez. Areoban ők vannak a toppon technikai lehetőségekben (szélcsatorna) ha nem tévedek. Én mindenképpen élcsapatnak mondanám őket és az is biztos hogy a mercedes azért ad valamennyi pénzt. Nem azért szerződteték le drága pénzért Schumit hogy befürödjenek, csak akkor térül meg ha ott lesznek elől.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5785 üzenetére
Ezt majd holnap elolvasom. Jobb is hogy a vezető szakemberek idén inkább nem tippelgetnek mert a tavalyi "sokkal több előzés lesz" teória is besült egy kissé. Ezért kár volt elbarmolni a hátsó szárnyakat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #5757 üzenetére
Majd a harmadik futamtól az lesz.
Aktív témák
- SörcsaPH!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mobilinternet
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Filmvilág
- Revolut
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Több db! Samsung 256GB M.2 NVMe SSD 2280 / PM981 / 97-99%
- Xbox One/Series játéklemezek,kiegészítők,kontrollerek -INGYEN FOXPOST- FRISSíTVE 06.04. DEADPOOL,AC
- Több db! Tesztelt, gyári Lenovo 61 és 61++ akkumulátor
- Gigabyte F2A85XM-HD3 alaplap processzorral
- Lenovo Legion Pro 7, ThinkPad P16 Gen1, Gen2 - utolsó darabok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen