- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #29114 üzenetére
"és annyira leszorította azt a pályáról, hogy ő maga is Williamsének mind a négy kerekével a belső rázókövön fordult volna el, ha a koccanás ereje nem löki vissza a külső ív felé. Lewis pedig kénytelen volt teljesen lemenekülni a pályáról, de még így sem tudta megakadályozni, hogy a két autó összeérjen"
Ez a pali mit szívott? Iróniának még elmenne, de egy ilyet komolyan leírni... LOL...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
válasz IreN!CuS #29124 üzenetére
Sok ember azt mondja, hogy versenybaleset. Sokan viszont azt, hogy tönkretette Hami mások versenyét.
Mint ilyen vélemény. A versenybírák helyesen döntöttek. Sztem. Én inkább az ő szavukat fogadom el, és amit látok, mint egy ellenvéleményt. Ezt sztem meg lehet érteni.
Hami harcossága nekem is tetszett, csak hiányolom az érettséget, hiányolom a megfontolt döntést. Inkább erőszakosságnak tűnik. De ha egyszer megérti, hogy azzal, hogy belemegy helyzetekbe, azzal másokat is veszélyeztet, talán megkomolyodik.
Én nem látom úgy, hogy a pilóták helyezésekre utaznak. Alonzó is megpróbálkozott, de nem mindenáron. Ez az ami Hamit ma még jellemez.
Mindenáron, bármiáron akármiáron, Gáboráron. Majd ha csak ú fizet azért, hogy rosszul dönt, akkor azt mondom menjen.
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz IreN!CuS #29127 üzenetére
"Tudod,egy előzés két emberem múlik lásd : Schumi vs Hamilton oda vissza nem húztak egymásra nem is volt baleset."
Én másként látom. Tény, hogy Sumi lassabb volt, tény, hogy Hami gyorsabb volt, de Sumi miatt nem volt ott ütközés. Mert időben észrevette Hami szándékát.
Ha nem veszi észre, akkor ott törnek mindketten.Nem két emberen múlik az előzés. Hanem azon aki előzni akar.
Én elengedem a simbe aki gyorsabb, és ez korrekt viselkedés.
De.Aki védekezik akármennyivel is lassabb, az hadd védekezzen, mert joga van rá, és ne azt támogassuk, aki a védekezőket kiüti. Az előzés manőverét annak kell kiszámítani, aki előzni akar, és nem a védekezőnek. A védekezőnek is vannak jogai!
2007-05-06 óta itt!
-
Mastre
tag
válasz IreN!CuS #29130 üzenetére
Hát eléggé kettőn áll a vásár, az biztos.
Ha elől megyek, akkor nyilván óvatosabban fordulok. Ha meg hátul, akkor óvatosan teszem be. Arra számítani kell, hogy rámzárnak. Erre találták ki a féket. Az nem megoldás, hogy feltolom az elől lévő a falra. Ez a Maldonados eset.A Massás esetet pedig elég nehéz eldönteni. Én nem tettem volna be oda az autót, mivel annyi hely nem volt. Massa nem vette annyira kívülről azt a kanyart, mint sokan tették. Miután meg már benn voltak egymás mellett, onnantól Massáé a dolog. Hamilton már nem tudott hova menekülni.
Ezektől függetlenül továbbra is az a személyes véleményem, hogy Hamilton túlontúl türelmetlen és optimista volt mindkét esetben. Ez a pálya nem erről szól.
Schumi persze, hogy elengedte, mivel már pályán is alig tudott maradni azzal a gumival. De azért mindenkitől ez nem várható el...[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz IreN!CuS #29132 üzenetére
Amikor Schumacher előzte Hamiltont, akkor lényegesen több hely volt, mint amikor Hamilton előzte Massát.
Amikor pedig Hamilton előzte Schumachert, ott pont annyi hely volt, amennyi az előzéshez kellett, Schumacher majdnem neki is csúszott a falnak. Erre fel Hamilton még integetett. Nem hiszem, hogy ezzel csak megköszönte az előzékenységet. Abban pedig biztos vagyok, hogy az egész mezőnyből SENKINEK (talán Alonso kivételével, aki a csúcson verte meg) nincs joga leintegetni a pályáról Schumachert egy ilyen manőver után. Az egész futamon talán ez szúrta leginkább a szememet... -
kukinyo
addikt
válasz IreN!CuS #29134 üzenetére
Szó szerint nem írtál ilyet,de minden szavaddal ezt sugallod.
Levédte rendesen a belső ívet nem? Pont ezért rohant bele ez az isten átka.
Nem ám az elől lévő autónak kell ívet korrigálni hanem a hátsónak lefékezni.
Hami menjen ki a vidámparkba dodzsemezni,mert másra nem jó
Persze hogy igaz,pont a Hamira gondoltam írás közben[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz IreN!CuS #29136 üzenetére
Írtam is, hogy a HAM-MAS esetnél Massat is hibásnak tartom, mert az egy dolog, hogy Hamilton így-úgy bement mellé, de az ütközést már csak Massa tudta volna elkerülni, viszont mint látszott, ez esze ágában sem volt.
Én főleg az első kanyar-belinél tartom hibásnak. Én csak szimulátorban mentem Monacoban, ami nyilván teljesen más, ezért ebből nem is nagyon vonnék le konklúziót, de annyit meg tudok állapítani, hogy az első kanyar különösen nehéz, mert nagy tempóban kell átmenni rajta, mivel hosszú egyenes jön utána. Csak 1 ív van. Ott beesni valaki mellé nagy bátorság, és szerintem nem volt előzési távolság.Mind1, ez meddő vita. A tény az, hogy az ellenfelei kiestek, ő meg továbbment. A bírák meg döntöttek. Ennyi.
-
JJános
addikt
válasz IreN!CuS #29130 üzenetére
Nem kifordított. A védekező korlátozottan látja mi folyik mögötte, a támadó mindent lát mi folyik előtte. Ezért a támadó a felelős a manőverért. Nem mindkettő, hanem a támadó.
Ehhez jön még, hogy milyen lehetőség van. Sztem.
És ha a védekező lezár, akkor lezár. Akkor a támadó vagy fékez, vagy öklel.
És ezért nem a védekező a felelős.2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #29132 üzenetére
Vezettél már valaha ligában szimulátorral?
Ismered pár liga szabályzatát? (Pl. GTR Masters)Nem véletlen hogy egy komoly ligában ilyen esetekért nem hogy egyértelműen büntetés jár, hanem a minimum kb. az utolsó rajthely a következő futamon. És ez nem véletlenül van így, F1-ben se véletlenül büntetik ezt. (nem, nem akarok párhuzamot vonni egy szim. liga és az F1 között, csak szeretném tudni hogy milyen alapon formálod a véleményed).
JJános nagyon jól írta eddig amit írt ezzel kapcsolatban és ez a véleménye nyilván nem véletlenül alakult ki az esettel kapcsolatban..
Ezzel a rácsukta a kaput című történettel meg hatalmas tévedésben vagytok...
Nem akarom folytatni mert ez teljesen meddő vita, akinek cirkusz kell amikor leül a TV elé, annak úgyis tetszeni fog ez a fajta versenyzői magatartás. Én nem ilyen vagyok.
peace
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #29132 üzenetére
A felfogásoddal óriási problémák vannak. Szvsz, tudom hogy a szerelem elvakít, de azért ennek is megvannak a határai.
Csak hogy Motion gondolatmenetét folytassam. Az előző RFT-s idényben pont egy utolsó rajtkockát kaptam köv. futamra, és az akkori futamom eredményét még pluszban törölték . Hogy miért? Kb. ugyan azt csináltam mint Hami, csak Szingapur -ban. Éppen csak meglöktem előzéskor a srácot, persze ő volt előbb. Ő kiesett, én továbbmentem. Már akkor tudtam, hogy ez bünti lesz. Én rontottam, nem tudtam kivárni a megfelelő alkalmat. Olvass végig pár szimulátoros versenyszabályzatot. Egy futam végén átlagosan 3 ilyen eset után szoktak büntiket osztogatni."Hamilton meg se tudta volna próbálni ha Maldonado zárja a belsőt."
Az F1 erről szól. nem arról, hogy ha a mögötted lévő gyorsabb, akkor elengeded.
Sanya595: Azt ne keverjük már ide ha lehet. A hülye kommentátor károgott, és mindenki azt fújta, mint a papagáj. Kimi akkor csúnyán megcsúszott, csak úgy mint most 2 ember is a mezőnyből. Annyi különbséggel, hogy Kimi megfogta az autót, amire valljuk be őszintén nem sok pilóta lenne képes. Még Rosberg -nek sem sikerült, pedig elég jó kvalitásai vannak. Az a szerencse fintora, hogy Sutil pont előtte volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #29114 üzenetére
Na, FP is Hamilton fan lett. Hova süllyed a világ.
BMW001: Tudom, hogy elég nagy az elvakult gyűlölet meg minden, de azért ennyire durván már csak nem kéne ferdíteni.[link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #29160 üzenetére
Engem a gyűlölet? Aranyapám, nézzél már vissza, hogy miket írogattam mostanában Hamidről. csupa pozitív, semmi bajom nem volt vele. Titkon még szurkoltam is, mert más nem tudná megfogni Vettel -t. Egy, mert jó kvalitásai vannak(ezt is mindig leírom, a mostani mezőny két magasan két legjobb pilótája Alonso és Hamilton), kettő mert jó technikában ül.
Az nem fér nálam bele, hogy összetöri a másikat, aztán utána még neki áll följebb.A másik: nincs nagy arcom, Veled vannak a problémák. Ha nem vagy tisztában az F1 szabályaival, az előzések szabályos menetével, akkor nincs is min vitázni. Tessék utána járni, nem ilyenek írogatni. A szimulátorozással nem jövök, leírtam mi a módi a ligákban. Ott így működik, pont úgy ahogy a rendes F1-ben. Nem tudom ez miért fájt Neked?!
"S továbbra is azt mondom tudni kell helyet hagyni a másiknak vagy feladni a szituációt ha már elbasztam vagy annyival lassabb vagyok,nem pedig a minden mindegy alapon kiesek vagy sem de betartok neki."
Ez amit leírtál úgy hülyeség ahogy van. Védekezésnél arra kell törekedni, hogy az ellenfeled ne tudjon optimális előzési pozícióba keveredni. Ezért általában mindig a belső ívet védik. Monacoban az első kanyar nem nevezhető optimális előzési helynek, mivel ha az első levédi a belső ívet, akkor már nem beszélhetünk előzésé pozícióról. Az hogy valaki lassabb nem teszi számára kötelezővé, hogy elengedje a másikat. Ekkora hülyeséget rég nem hallottam. Akkor nem is lenne verseny, mert mindig van olyan aki gyorsabb, és mögötted van. Vagy úgy gondoltad, hogy akkor nem csak a lekörözéseknél jár a kék zászló, hanem ilyen esetekben is?! Érdekes.... Maldonado pontért ment, ami egy olyan csapatnak mint a Williams nagyon sok plusz pénzt jelent.
A lényeg, ha elfogadod, ha nem. Maldonado az ideális íven maradt, nem húzódott le Hamiltonnak, mivel az jóval mögötte érkezett, vagy akkor úgy fogalmazok, nem volt előrébb. Hamilton kiszorított pozícióból próbált előzni, semmi esély nem volt onnan beférni. Be se tudott volna rendesen fordulni, ha nincs ott Maldonado, akit palánknak tud használni.
A Massa -s eset meg egyértelmű, Hamilton nekiment oldalról. Ott csak szélsőséges esetekben ehet előzni. Még csak azt se lehet mondani, hogy Hami Massa mellett volt. Kivágott mögüle, majd szintén mondinernek használva a Ferrarit, befordult. Ráadásul olyan helyen, ahol nem is szabadott volna. Mert a kerékvetőn túli rész nem tartozik a pályához, arra úgy kell tekinteni, hogy ott korlát van.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kukinyo
addikt
válasz IreN!CuS #29181 üzenetére
Nem ez a Forma 1 topik? Szerintem az,ha jól látom.Vettel pedig mintha ott versenyezne,úgy rémlik.És én (és még sokan mások) őt szeretjük,neki drukkolunk.Nem is kell magyaráznom,a pontállás mindent megmutat. Ezért is írtam az előzőt.
A dobogóra még Alonsót várom,mert megérdemli.A többiről inkább nem írnék véleményt. -
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #29515 üzenetére
Ezek alapján,szinte biztos hogy jól döntöttek akik esőre állították be a kocsikat.
És azok kik lennének?
A McLarenről a média kavart tévesen; nincs esős beállítás [ez belső infó, csapattag mondta, a beállítás 'adaptív'], az autón egyszerűen több[nek tűnik] a leszorítóerő/légellenállás, mint a riválisokon, ezért szenvedtek az időmérőn a DRS-On 'egyeneseken'. És van valami gubanc a 7. fokozattal is, az áttétel aránnyal.
A McLaren hátsó szárnya olyan koncepciójú, ami zárt állásnál ad kedvező leszorítóerő/légellenállás értéket (versenytempóra optimalizált), nyitott állásnál nem csökkent akkorát a légellenálláson, mint a többiek DRS-e, és alapvetően a szárny is nagyobb, mert ők nem készültek Montreal-spec szárnnyal, míg a Red Bull, Ferrari (és még jó néhányan) igen.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
blueMerle
veterán
válasz IreN!CuS #30306 üzenetére
Igazán megérdemelt győzelem, elvégre kigolyózta többek közt a saját csapattársát és Alonsót is. Szerintem egyszerűbb lett volna ha mindenkit kiejt, majd a végén ugyanezt mondja amit nyilatkozott:
Nem láttam, hogy ott van(nak), bocsánatot kértem tőle(ük)
Buttonnak Tankot Mozgalom!
-
Sundesz
őstag
válasz IreN!CuS #30328 üzenetére
Versenybaleset volt, csak nagyon szerencsétlenül végződött. Ha nem akad fent a rázókövön Alonso, akkor mehetett volna tovább.
MÁS: Miért kell fikázni Vettelt? Komolyan nem értem azokat, akik nem képesek elfogadni, hogy a mezőny legjobbjai között van. Eddig idén nagyon egyben van a srác, csak azért, mert 10 cm-el lecsúszott az ívről már lehordani bénának...
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
-
kukinyo
addikt
válasz IreN!CuS #30328 üzenetére
Tényleg szép teljesítmény volt.A saját csapat társát kiüti,Alonsot kiüti és utólag vizsgálják az ügyét.Na hagyjuk már.Ezt hívják semminek.A bírók nem következetesek,ha a győzelmét nem is veszik el de egy rajt büntit biztos hogy megérdemelt volna.
Hami kiesése után már nem is vizsgálták a Webber féle darálást.Azért mert kiesett még ott van a cselekmény.Kicsit nem kedvezményeznek a mekinek? -
kukinyo
addikt
válasz IreN!CuS #30357 üzenetére
Ha a mekiről van szó akkor egyből összeesküvés elmélet.
Ha a bull-ról akkor minden igaz.
Igazad van,ez aztán a pártatlan szemlélet.
Vettel a top pilóták közé tartozik,akármit is mondasz.
Shumi is annak köszönheti az eredményei nagy részét hogy nagyon együtt tudott dolgozni a ferrarival.
Jó páros volt,jó autó,nagyon jó pilóta.
Ugyan ezt testesíti most meg a Bull és Vettel.
Miért olyan nehéz ezt beismerni?
Soha nem írtam le a mekit,főleg most hogy két nagyon jó pilótája van.
Amiért hamira haragszom hogy rendkívül sportszerűtlen.
Buttonnal semmi bajom nem volt,eddig.De úgy látom hogy át veszi hami stílusát. -
Flashcash
Közösségépítő
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #31215 üzenetére
Persze de itt nem Barcelona következik. Inkább az a kérdés, hogy egy ilyen jellegű pályán melyik autót milyen mértékben érinti a szabályváltozás. Az is benne-van a pakliban, hogy a RedBull tisztán aeroból (ami folyamatosan rendelkezésre áll) jobb mint a McLaren, és az utóbbit jobban érinti majd a motorvezérlés meg a gázelvételre meghatározott max. kipufogógáz energia korlátozása.
Érdekes lesz majd, hogy miként változnak az erőviszonyok. Kíváncsi leszek a Toro Rossora, meg a Williams-re is.
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #31674 üzenetére
A Sky-on is esernyőt tartogatott a feje felett Hulkenberg, de az eső nem esett és a járólapok sem voltak igazán nedvesek.
mod: Hulkenbergnél már nincs esernyő.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Misi 007
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #31932 üzenetére
Senki nem mondta hogy egy lapon kell említeni a két esetet ez annak szólt aki azt állítja hogy Vettel nem tud előzni...
A másik hogy nem Vettelnek kell kockáztatnia mert nem ő van hátrányban és ha előz lehet hogy úgy járt volna mint most Massa akinek "véletlenül" nekiment hátulról...[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Epson nyomtatók
- BestBuy ruhás topik
- Androidos tablet topic
- Autós topik
- LEGO klub
- Nők, nőügyek (18+)
- Netflix
- További aktív témák...
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- Leef iBridge Air Flash Drive Memória, 32GB, Fekete Bontatlan
- Asus K43S notebook - 14", i3-2350M, 8 GB RAM, 128 GB SSD. HDMI.
- Riotoro Bifrost 240 White LED Processzor hűtő, AMD/Intel kompatibilis Szinte ÚJ
- Ponthegesztés Forrfülezés Li-Ion Lifepo4 akku cella építés felújítás 18650 21700 eladó cellák
- Oneplus Nord Buds 2 Thunder Gray Bontatlan fülhallgató
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen