- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #41508 üzenetére
Mindig tetszett ahogy Alonso vezet, most is.
Nálam az a helyzet, hogy szinte minden pályán van egy vagy két rész ami jó..ez is olyan.
Van az eleje ami döngetés, jó nagy lassítóval...ez lenne az előzéses rész.
Aztán elkezdődik a lassú rész..na ez még így onboard-ból nézve is kínszenvedés, nagyon törni kell az autót, gázelvétes kanyarrafordulás, nincs egy jó vigyorgós kigyors.
ha azt hiszem hogy tudok elemezni és megpróbálom akkor:
1: célvégi elfordulás, első kenyar: nagyon szimpla, lassú sebességről kanyarból nyitó bőgáz kigyors egy nagy egyenesre.
2: a következő (jobb) kanyar jó, szép ahogy átesik az enyhe balra rázókövére...ezt lehet élvezni, pont jó a fordulat.
3: az ezt követő jobbos jó lassító, kicsit el is úszott a hátulja mert bukkant kicsit fékre...szal a fékje az odafigyelős, de egyébként összességében ez is szimpla nálam.
4: a nagy döngetés után kicsit hasonló a helyzet mint előbb, de enyhébb, a kigyorsa mindkettőnek túl szűk ahhoz hogy igazán rá lehessen nyitni.
5: utána jön a 'technikás' rész...ami az is, látszik...de élvezni nem igen lehet sztem.
De a közepétől (visszafordító közepe és kigyorsa) megint egész jó, látszik ahogy emelkedik a tempó.
6: a vége, a célrafordulás megint nagyon szimpla sztem.Nem rossz egyébként, de sztem ennél Brno is jobb lenne az F1-nek, ott is lenne nagy szenvedés a középső szakaszban
Viszont ott az első kanyar sztem jobb, a középtől kijöve, a lejtős kisegyenestől meg már állat
szerk:
olyan hülye 'egér pályák' ezek, odaérjen mindenhova a mentő meg a daru, meg jól kamerázható legyen, de valahogy olyan izzadságszagúak, itt az előzési lehetőség nesztek, itt az aero rész nesztek, és van persze egy mechanikából megoldandó rész is hogy kompromisszumot kelljen kötni a beállban, és persze valahova tegyünk egy 'valamilyen jellegzetességet'.
kicsit szigorú vélemény, de ezt gondolom, nincs sok nagyvonalúság.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Politika
- Ford topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Opel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen