- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Aktív témák
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Xirtam #37949 üzenetére
Hát ja, ha nincsen Alonso meg Button és néha nem villant valamit az öreg akkor ez az év egy nagy nulla, így sem sokkal jobb, de mégis volt olykor-olykor valami.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Robi BALBOA #37951 üzenetére
Azért láthattunk szép harcokat az alsó-házban is...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Pá
addikt
válasz Gabesz1019 #37950 üzenetére
A Red Bull meg annyit tud, amennyit Webber megy vele.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hoffman_
nagyúr
"én: figyeld Lonzi, kap saját Ferkát
haver: jaja, mit rallizik! mindjárt abudhabi! massa nyerni fog!
én: ja, majd ha kilökte vettelt, és lonzira körönként ver másodpercet
haver: dede, figyeld meg, tiszta happy, mert nem rugták ki!
én: hm, elvileg Hamilton is elég bizakodó most ezzel a futammal kapcsolatban. asszem van egy sejtésem, hogy mi lesz ebből "
Lehte fogadni
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Robi BALBOA
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37952 üzenetére
Tavalyi évhez képest az alsó-ház is sokkal gyengébben teljesített idén.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Robi BALBOA #37956 üzenetére
Az egész idény gyengébben teljesített, mint tavaly...
Talán majd jövőre...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Robi BALBOA
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37957 üzenetére
Hát nagyon bízom a jövő évben.
Hami és Massa összeszedhetnék magukat, az élcsapatok is remélem jobban összerázódnak, a merci is remélem dobogóra jut, a jaguár is remélhetőleg sokat fejlődik.
Ez a DRS nem hagy nyugodni, mert ezek a előzések(kikerülések) nagyon nem jönnek be. Csinálhatnának vele jövőre valamit.
Kovalainen hiányolja Räikkönent , hát igen én is szívesen vedelnék Räikkönennel, úgy érzem rokon lelkek vagyunk!"Biztosan metál zene lenne, beleértve a Nightwisht." -Heikki Kovalainent is egyre jobban kedvelem!
Ezek ketten tudnának bulit csinálni, a buli végére szétvernék a pályát a kocsikkal együtt.[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Chosen
addikt
válasz Robi BALBOA #37958 üzenetére
"a jaguár is remélhetőleg sokat fejlődik."
Jaguár? ide nem mást akartál írni véletlenül?
[ Szerkesztve ]
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Chosen #37959 üzenetére
Basszus mindíg Jaguározok, Lotus akart lenni na.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Chosen
addikt
válasz Robi BALBOA #37961 üzenetére
Már a Lotust is elfelejtheted lassan, Caterham lesz ha jól tudom
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Chosen #37962 üzenetére
Már nem bírom követni a sok névváltoztatást, de ez az új név hát szerintem katasztrófa, nekem marad Jaguár és kész, ha ződ akkor csakis Jaguár lehet!
[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Robi BALBOA #37958 üzenetére
Hát, majd meglátjuk.
Már számtalanszor leírtam, hogy szerintem a F1 rossz úton halad. Régen ez a sport a technikai fejlődésről szólt. Az utcai autókban ma alkalmazott vívmányok zömét ez és az ehhez hasonló sportok termelték ki. Én ki merem jelenteni, hogy a mostani F1 semmilyen építő hatást nem fejt ki az autóiparra. A motorok fejlesztése befagyasztva, a KERS szintén használhatatlan és a legnagyobb hangsúlyt kapó aerodinamikát is a hajára kenheti a köznapi autós...
Valahogy olyan érzésem van, mint ha a vezetés szisztematikusan próbálná megölni a sportot, miközben folyamatosan sírnak döntéseik következményei miatt...
Kéne egy logikusabb, értelmesebb csapás, egy új irány. A verseny Zöldebbé tétele például nem rossz ötlet, de akarva-akaratlanul rossz felől közelítik meg. Sokkal értelmesebb megoldásokat is ki lehetne találni.
Csökkenteni akarják a fogyasztást? Hát korlátozzák a felhasználható üzemanyag mennyiségét! KERS? Kukába vele! Hybrid hajtást a kocsikra!Fontos volna, hogy a F1-et úgy tegyék környezetbaráttá, hogy abból az autóipar is profitálhasson... Mitőbb, az egész F1-et úgy kéne alakítani, hogy az minél több külsős ipart tudjon megtámogatni szabadalmakkal, technikai vívmányokkal, megoldásokkal.
Ehhez persze újra szabaddá, vagy legalább nyitottabbá kéne tenni a fejlesztést és tesztelést...
A Jaguárnak én is drukkolok...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Robi BALBOA
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37964 üzenetére
Ez így van sajnos, a technika meg lenne egy sokkal jobb kocsihoz, de a hülye szabájok, miatt nem lehet fejleszteni normálisan és tesztelni is alig lehet, aminek lenne értelme és használni is lehetne az autó iparban, azt nem engedélyezik, ami meg használhatatlan azt meg erőltetik, vissza sírom a régi időket.
A KERS még csak csak elmegy(főleg ha jövőre, erősebb és tartósabb lesz), de ez a DRS(főleg a mostani formályában) kikerülést segítő funkció, tényleg nagyon nem hiányzik.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Chosen
addikt
válasz Robi BALBOA #37965 üzenetére
A KERS jó elképzelés, csak a valóságban minden pilóta 99%-ban ugyanott nyomja, így gyakorlatban senkinek sem hoz előnyt.
A DRS se rossz ötlet, csak a kerülgetős szabály nem passzol hozzá.
-
Nowhereman
őstag
válasz Gabesz1019 #37945 üzenetére
Szerintem az a 40 verda nem hogy 20 évig, de percig se marad a raktáron...
Utánam a kondenzcsik!
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #37964 üzenetére
"Csökkenteni akarják a fogyasztást? Hát korlátozzák a felhasználható üzemanyag mennyiségét! KERS? Kukába vele! Hybrid hajtást a kocsikra!"
Ezzel teljes mértékben egyet tudok érteni. Hiába az űrtechnika, ha egyébként nem újrahasznosítható az a tudás, megoldás, amit kitalálnak. Ráadásul a szabályokat is egyre jobban bonyolítják. Szeretnék végre ismét jó versenyeket és hasznos fejlesztéseket látni.
-
attisx
addikt
válasz Nowhereman #37968 üzenetére
"Hülyeség mindkettő!"
Jelen formájában az. Viszont pl. a KERS-t el lehetne képzelni akár egyfajta nitró tartályként is: amíg van benne szufla nyomhatod, ha elfogyott így jártál. Csak ezt a x másodperc/kör marhaságot kellene elfelejteni, és helyette azt mondani, hogy 6 perc egész versenytávra, mindenki ossza be, ahogy tudja (ahogy a technika engedi).
Ugyanez a DRS-re: az előzési zónás nonszensz megy a levesbe, helyette 20 darab szárnyaktiválás/fő/futam. Mindenki gazdálkodjon vele saját belátása szerint: támadás, védekezés, box ki-bevezető körök megnyomása, vagy akár futam végi leggyorsabb körök dobálása...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Pompi
MODERÁTOR
Feel Good Inc.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz attisx #37970 üzenetére
Így lenne az igazi.
(#37966)TheChos3nOne: Az elképzelések jók lennének, de a szabályok miatt nagyon rosszul sültek el, főleg a DRS.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Nowhereman
őstag
válasz attisx #37970 üzenetére
Majdnem hasonlóan látjuk. Az 1-2 liter nitrót is be kellene osztani. Viszont az ilyen beosztásossal azok buknak, akik a hátulról előre fuss játékban többet kellene koptatniuk a rendszert. Nem jó ez sehogy se. Max. azon lehetne tenni, hogy a reklám csak az autó festésén legyen, ne pedig a kormányt is az tekerje.
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz attisx #37970 üzenetére
[szvsz]
Sztem a legnagyobb baj a pénzel van...vissza kell adni a csapatoknak a pénzt.
Amikor majdnem szakított a FOTA,..na az lett volna a megoldás, Bernie-nek be is kellett áldoznia Mosley-t.Nem olyan emberekhez kellene hogy vándoroljon a pénz akik lfszt sem csinálnak a pályán, hanem akik a résztvevői ennek a cirkusznak.
Ez pénzügyi és morális szempontból is jót tenne a már itt lévő és az ide vágyó csapatoknak.
Több pénz több lehetőség.
Nekem nincs bajom a DRS-l, ha működik, sztem egy egyenesben a régi világban is hátrányban volt az elől haladó...ha valakit utol értek akkor a szélárnyékban meggyorsultak és meg is előzték a célpontot. ..a szélárnyék velejárója az ilyen autósportnak (földi viszonyok között ).
Az hogy az autók aero kialakítása elment olyan irányba ami hátrányba hozta a lekövető autót, az a technika változásával jöhetett létre....ha bele gondolok óriási lepattanó...zavarjuk a lekövető autó leszorítását a lelépő levegővel, így legalább 3 dolgot nyerhetünk:
-leeshet az ívről.
-elkophat a gumija.
-nem tud támadási helyzetbe kerülni az egyenesre.
Nem hibáztatom a csapatokat, hogy ellépegettek ebbe az irányba is...de ennek következtében...mivel elzavarták a követő autó leszorítását, az valóban nem, vagy nagyon ritkán tudott szélárnyékban 'szippantódni'.
Ezt próbálták az egyszerűsített szárnyakkal, majd drasztikusabban a DRS-l 'megjavítani'.
Attól még tény marad, hogy 1mp-re be kell kerülni ahhoz hogy ezt a lehetőséget aktívája valaki, azaz gyorsabban kell mennie mint az előtte haladó.
...és utána el is kell tudnia szakadnia.
Igaz hogy egy ilyen megoldás más kiskapukat és problémákat hoz magával, mint pl. Toro Rosso nagy végsebje keresztbe hosszába alázta a DRS-t aktiváló támadót, és a McLaren-nek áldoznia kellett volna váltóján hogy ne a leszabályzáson mosolyogjon mindenki a Hamilton vs. MS csatában a Monza-i egyenesben.
..
a KERS jó dolog, szabadon használhatóvá kell tenni, miért ne? ...az autó termeli/tárolja...miért ne lehetne korlátlanul használni?
Lényeg hogy egy körben nullázzon a tárolókapacitás..majd kiforrna hogy és milyen lehetőségeket lehetne még kihozni belőle.
[/szvsz] -
Male
nagyúr
válasz attisx #37970 üzenetére
KERS-re szerintem egyáltalán nem kéne időlimit... a súly és hely úgyis behatárolja mekkorára érdemes csinálni az akksi-t (így ezt sem kell előírni), onnantól pedig ezt használják ki úgy, ahogy tudják. Így fejleszteni is sokkal jobban megérné, hiszen nagyon nem mindegy, mennyire hatékonyan tölt vissza... ez jól jön az utcai autókban is...
Igazából a teljesítményét sem korlátoznám szabállyal, ugyanis ezt szintén korlátozza a súly és hely, illetve hogy mennyi energiát tudnak visszanyerni a fékezések során. Így aztán ezen a téren is lenne fejlődés. A villanymotor súlyát lefaragni, hatásfokát növelni... ami szintén jól jöhet a széria autókban.
Ebből persze várhatóan az lenne, hogy minden egyes kigyorsításnál nyomnák.... viszont ha valaki előzni akar, akkor az némileg tartalékolhat is, ha elég nagy az akksi, akkor akár körökön keresztül is... elképzelhető, hogy ez az előzésekben is segítene.
-
JJános
addikt
Egy ifjú tehetség. Ha volt már, bocs. [link]
2007-05-06 óta itt!
-
attisx
addikt
& b-type
Persze, én is úgy gondolom, hogy hosszútávon környezettudatosság és autóipari innováció szempontjából az lenne a kívánatos, hogy a KERS, minél nagyobb mértékben, a hajtáslánc teljes értékű része legyen. Ám jelenleg az FIA csak egy az előzések könnyítését célzó kiegészítőként tekint rá, és mint ilyen, rossz a szabályozása.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#16741888
törölt tag
Szerintem ennek is pénzügyi okai vannak... józan paraszti ésszel egyszerűbb és olcsóbb olyan kerst csinálni ami egy behatárolt körönként meghatározott ideig működik. Ha nem így lenne mindenki ráugrana a fejlesztésre, a pénzes csapatok meg szerintem 1-2 éven belül a kör 60%ában kersel mennének...
Ugyanaz a szitu mint a motorfejlesztésnél... azt befagyasztották akkor fejlesszük a kipufogót meg a szoftvert. ha befagyasztanák az autófejlesztést akkor mindenki kb a szelepsapkára ugrana rá és azt fejlesztené, mint a víz nem lehet útját állni.
-
Male
nagyúr
válasz #16741888 #37982 üzenetére
Pont az a cél, hogy fejlesszék... az autógyártóknak megéri erre költeni... inkább, mint olyan részekre, amit sehol máshol nem tudnak felhasználni, és többnyire 1-2 éven belül betiltanak.
Attól, hogy erősen behatárolják, nem fognak kevesebbet költeni rá, csak éppen kevésbé hasznosan költik el azt a pénzt. Pont amit te is írsz, a motor befagyasztás esete.
Ha szabadon lehet fejleszteni, akkor legalább hatékonyan költik el a pénzt, és azt fejlesztik, ami a legjobban megéri, nem pedig azt, amit a kiskapuk megengednek. -
quby
őstag
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Xirtam
veterán
-
proof88
addikt
válasz decibel #37986 üzenetére
Sztem ezzel az átlagsebesség szöveggel nem a DTM-re gondolt hanem a LeMans Series-re, és a prototípus kategóriára ahol nagy vetélytárs az Audi és a Pözsó, de amúgy kíváncsi lennék h egyforma pályákon mire képes egymással egy LMP1-es meg egy F1-es autó. Mer ők azért nem ugyanilyen pályákon mennek. A végsebességük meg úgy tudom magasabb az LMP1-eknek mint F1-ben, de kanyarban nem tudom hogy ők is elérnek-e 4-5G-t. A fogyasztás az meg tény. De egy F1 autónak sokkal nagyobb a légellenállása is.
-
Motion_Blur
félisten
Webber rájött, mi okozza gyengélkedését
„Seb teljes mértékben az én ellentétem: a szombati időmérőn rendkívül erős, mint ahogy a futam első szakaszában is, amikor a tőle telhető legjobbat nyújtja. Ezután nem sok mindent kell tennie.”
Szegény Webbó nem tudja hogy butított autót raknak alá?
Nem akarunk szólni neki?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
pf nekem valami jútyúb videó is elég lenne de az a játék nincs meg pfpfpfpfpf
decibel: az mondjuk tény hogy a LeMans24 egyszer van 1 évben, de LMS-ből van néhány jópár 1 évben, bár még mindig kevesebb mint f1-ből az tény.
JColee: azisigaz. Bár ha bejönnek a fejlettebb motorok f1-be, mármint az újak 2014-től vagy mikor, akkor azok is kevesebbet fognak fogyasztani. Mindenesetre azt akartam mondani hogy egy F1 autónak főleg a fedetlen kerekek miatt jóval nagyobb a légellenállása és emiatt a fogyasztás sem túl jó.
-
werszomjas
őstag
Hmm, ma mondták a rádióban, a Ferrari azzal fenyegetőzik hogy kiszáll az F1-ből.
A követelései a tesztelés, az aerodinamika kevésbé legyen fontos, illetve a 3. autó
Kíváncsi vagyok mire mennek
A 3. autót támogatnám, milyen jó volt amikor 1-1 rajtbaleset vagy időmérő baleset után szaladtak a pilóták a boxba a tartalék autóhoz
üdv
-
Pá
addikt
Sport Bild szerint Schumi hosszabbított 2013-ra, opcióval 2014-re.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Xirtam
veterán
válasz werszomjas #37993 üzenetére
Azóta már történtek változások ezen a téren.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Motion_Blur #37991 üzenetére
Ez várható volt tőle így az évad vége felé, elmondta amit el kellett mondania és ennyi.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
Aktív témák
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 24
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen