- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz stevve #16475 üzenetére
Ez egy hülyeség, egy büntetés nem lehet hol ez hol meg amaz ugyanazon bűnért.
Hamilton magának köszönhette hogy nem Button mögé ért vissza.
Alonso meg a szitunak köszönhette hogy nem ő volt Button helyén Kobayashi-t üldözve.
Most akkor mit kellene csinálni, kompenzálni a Ferrari-t mert ők már elhaladtak a pit bejárat előtt az SC-re, míg a többiek még betudtak menni, és így ők is megelőzték a két Ferrari-t.
Elvileg ha Hamilton nem tétováz akkor ez a kép:
Vettel és Hamilton elmegy az SC előtt, Alonso valszeg már be kell soroljon, de Massa ziher, a többiek kimennek SC alatt a Pit-be és megelőzik Massa-t (és valszeg Alonso-t)...és most ezért mert uazon szituban a Ferrari pórul járt, és a többiek jobban kompenzálni kellene?
Mert ha most kivesszük Hamilton-t, akkor még egy csomóan megelőzték a két Ferrari-t pusztán azért mert rossz helyen voltak az adott időben.
Nem lehet egy szabály által szabott büntetés hol ekkora hol akkora.
Ráadásul Hamilton csak magának köszönhette az áthajtásost is...mert simán elment volna az SC mellett ha határozott.
Én értem hogy a büntetés nem érte el a hatást, de ez egyértelműen az SC szabály problémája, Hamilton-nal és Hamilton nélkül is sz@rul jött ki belőle a Ferrari. -
#70869248
törölt tag
válasz stevve #16489 üzenetére
Nem ment gyors kört (!) ahogy Vettel sem ment gyors kört.
Fényjelzésekkel figyelmeztetik a versenyzőket és megvan hogy milyen sebességgel teheti meg a kört fullos sárga alatt (ezért kapták a többiek a +5mp-t).
Azaz senkinek az életét nem veszélyeztették, se Vettel, sem Hamilton...mert különben azért is megkapták volna a büntit. -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz stevve #16496 üzenetére
Vettel jóval a SC előtt ment el, szal Ő azért maradt ki ebből az egészből, ezt mondták Palikék is, meg máshol is írták asszem, ugye Hami meg akkor előzte meg, amikor már nem szabadott volna.
Szal ahogy Te is mondod, azért megy itt az egész csetepaté, mert ténylegesen, akik már ott nem előzték meg az SC-t (mert szabály szerint nem szabadott volna) azok jóval hátrébb estek. De mivel Hami elment, így lényegében tudott menni egy gyorsabb kört, mint az SC mögött a többiek, így jóval gyorsabban vissza is jött a Box-ból, mint a többiek... Nah mindegy, sztem más variálás ezen már úgy sem lesz, ez van aztán kész... Bár kíváncsi leszek, Todt papának sztem fognak még panaszkodni páran.
Véleményem szubjektív...
-
#70869248
törölt tag
válasz stevve #16496 üzenetére
nézzük:
Vettel Pit-be vezető köre...értelemszerűen ez az a kör amit az SC előtt töltött:2:15
Hamilton Pit-be vezető köre:2:22..valszeg a tétovázásnak köszönhetően.
ők egy páros mivel mindketten az SC előtt haladtak.
Alonso és Massa Pit-be vezető köre:2:43/2:48
ők szintén egy páros mivel besoroltak az SC mögé.Barichello, Hülkenberg, Kubica...akik egyből behajtottak a Pit-be: 1:59 (Button), 2:01 (Rubens)2:07 (Rosberg,Petrov) és 2:11 (Kubica) között mozog.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz stevve #16515 üzenetére
Úgy tiszta a kép hogy Alonso és Massa után Hamilton-nak tartott a legtovább a pit-be vezető köre.
De ez semmit nem segít a két Ferrari versenyzőnek, mert az egész mezőnyből ők ketten bukták a legtöbbet.
Ezért nem vágom hogy miért Hamilton a lényeg, mert mindenki többet hozott a Ferrari-n mint Hamilton, mindenki.
Ebben a megközelítésben Hamilton szerepe, köre semmit nem jelent.Abban a megközelítésben már van szerepe, hogy elhaladt az SC mellett, de hogy milyen gyorsan ment az tök mindegy, mert ő volt a harmadik leglassabb.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz stevve #49543 üzenetére
Még büntetés sem lesz, kizárólagosan egy ok miatt. Egyik csapat sem óvta meg a Monaco GP eredményét, csupán csak vizsgálatot kértek az FIA -tól ez ügyben. Ilyenkor vagy szabályosnak nyilvánítják, vagy azt mondják ez így nem jó. Ez esetben a következő futamon már módosított elemmel kell menni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Sweet.tv - internetes TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Mac mini ( M1, 2020 ) 8/256
- Dell Latitude 7300 Aluminium i5-8265U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, ÚjÁllapot
- iPhone SE 2020 64GB Független Karcmentes/1 hónap gar. Akku 97%/p3418/
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- iPhone X 64GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3417/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs