- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom mobilszolgáltatások
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Aktív témák
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #22447 üzenetére
Webber meg eleve második számú pilóta volt a Red Bull-nál.
-
[CS]Blade2
addikt
A mercedesnél is maradt a jelenlegi sorrend: 7. Michael Schumacher 8. Nico Rosberg
Korábban bevált szokás volt, hogy az kapta az előkelőbb számot, aki több pontot gyűjtött az előző évben. Végül is mind1, csak ne legyen olyan, hogy bármi lehet, mondjuk 63, és 77, mert akkor már tényleg nem fogják tudni gyulámék, hogy pl.: épp kit vizsgálnak a felügyelők. Néha még így sem tudják, hogy kihez tartozik az adott szám. -
Nowhereman
őstag
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22447 üzenetére
Esetleg azért mert Hamilton 4. lett idén?
Pásztor lett Bari csapattársa a Williams-nél.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Jarod1
addikt
Nem ide tartozik: Ez Talma megint megszívta, Banderas csapat visszalép
-
Pá
addikt
Úgy tűnik kibuggyant az öregből, amit egész szezon alatt magában tartott.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
syl5
őstag
Sziasztok!
F1-es ruházati boltot keresnék. Tudnátok segíteni?
Konkrétan egy RBR-es pólót kéne vennem minél hamarabb.
Lehet akár online bolt is, de legjobb lenne egy pesti üzlet, ahol személyesen meg lehetne nézni!
Gpshop-nál jelenleg nincs méret, a hivatalos RB shop-ból meg hosszadalmas lenne megrendelni, ezért lenne jobb egy viszonteladó, vagy egy Mo-i RB forgalmazó akár online, akár Pesten valahol.
Segítségeteket előre is köszönöm!Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22461 üzenetére
Egy Dj. Nyomasek Bobó veszett el benned...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #22461 üzenetére
huh, ez már nagyon advanced
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Sauber C30-Ferrari: 2011. január 31. Circuit Rioccardo Tormo, Valencia
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Vajon ezek a pályák megfelelnének az fia előírásainak?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
shteer
titán
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
Nem értem Mosley-t.
Ha már nyugdíjba ment, miért nem tud nyugodtan ülni a seggén, még midig ugyanazt pampogja. Nem mindegy már neki?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Én nem is emlékszem erre a balesetre, teljesen kimaradt
Pedig még Schumi is ott volt, szóval nemértem, nektek megvan ez?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
"Injuries from a high-speed test crash at Monza in 2002, due to failure of the rear wing on the Jaguar F1 car, led to him missing some races in that year's British Formula Three Championship so he could not win the title - although he was easily leading it at that stage."
Bár erről én is most hallok először. Fotót vagy videót nem találtam eddig.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
2013-as F1 motorszabályok
* 1,6 literes, soros négyhengeres turbófeltöltős motor energia-visszanyeréssel és üzemanyag-mennyiség szabályozással
* Üzemanyag-fogyasztási hatékonyság növelése 50%-kal
* Összteljesítmény megtartva a jelenlegi szinten, kb. 750 lóerő
* Ellenőrzések és kiegyenlítések annak érdekében, hogy a költségek és motorteljesítmények hasonlóak legyenek
* Terv fejlett összetettebb/‘compound’ turbók bevezetésére a következő években
* A KERS teljesítményének növelése 60 kW-ról 120 kW-rawww.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #22476 üzenetére
Magával a Kers-sel eddig sem lett volna gond, mert minden féktávon szinte újratöltötte a jelenlegi 60kW-ot az elmondások szerint. Inkább az időkorlát volt az, ami miatt eddig nem volt elterjedve. Jó lenne 15-20 másodpercig is használni, vagy egyáltalán nem korlátozni...
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22476 üzenetére
A négy henger szerintem már vicc kategória F1 szintre. 6 alá nagyon nem kellene(ett volna) lemenni szerintem. Kár hogy elkaszálták a Ferrari javaslatát.
Az üzemanyag mennyiség szabályozást meg már régen be kellett volna vezetni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #22477 üzenetére
Egyes pályákon nem fékez eleget az autó és amúgy is még csak a hátsó kerekek felől gyűjt energiát a KERS.
Idővel talán át is válthatnak 4-kerékről gyűjtésre, ez pedig azt is eredményezheti, hogy majd az első kerekek is hajtottá válnak generátor-elektromotorok által. Tehát egyszer gyűjtik az energiát, fékezés alatt, majd hajtják a kerekeket, kigyorsítás alatt.
A komolyabb KERS rendszerekhez szükséges, hogy az alap belsőégésű motor kicsi legyen. A soros négyhengeres helytakarékos és gazdaságos, ezért leginkább ez passzol a jövő KERS rendszereihez. Emellett a szabálytervezet a turbófeltöltők fejlesztését is előirányozza. Abban is lehet energia visszanyerés, hővisszanyerés.
Az, hogy valami újat és előremutatót kell fejleszteni, mindenképpen pozitívum.
A négyhengerest csak amiatt fikázhatjuk, hogy jelenleg mit gondolunk a jelenlegi négyhengeresekről. Az F1 négyhengeresei sokkal brutálabbak lesznek ennél.
Más a 80-as években is elég volt 6 hengeres turbós motor V10-eket, V12-ket legyőzni.
Az autók sebessége nem fog csökkenni.
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #22476 üzenetére
"* Üzemanyag-fogyasztási hatékonyság növelése 50%-kal"
- ezt most hogy gondolják? Ha valaki többet fogyaszt, akkor kapja büntirajthelyeket?Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #22481 üzenetére
Gondolom adott mennyiséget lehet csak tankolni az autóba verseny előtt. Aztán faragják hozzá a motort a kiadott fogyasztási értékhez a tervezők..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #22480 üzenetére
Befagyasztásról nem láttam egy szót sem eddig, a jósolgatást és találgatást meg inkább hagyjuk. Amúgy ez kb. olyan, hogy bő 10 éve némely motor még egy versenytávot sem bírt ki, most megy egy-egy motor kibír bő 2 versenyhétvégét úgy, hogy ezek még erősebbek is.
Bőven lehet még a hatékonyságon növelni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #22481 üzenetére
Az a pont egy általános célkitűzést takar, miszerint az új motorspecifikáció feleannyit fog fogyasztani, mint a jelenlegi. De nem szükségszerűen már az első évében.
De az ilyen célkitűzés megvalósítása nem csak azáltal valósulhat meg, hogy korlátozó szabályokat vezetnek be, mert a technológiai fejlesztések révén is növekedni fog a hatékonyság, csökkenni az üzemanyag-fogyasztás. Viszont olyan szabályokban sem látnék problémát, hogy pl. 90 kg / 1 futam. Ha mindenkire egyformán vonatkozik, mi lenne a baj? Az üzemanyag-fogyasztás a motorok egyik lényeges jellemzője és a motorgyártók alapból is törekednek egyre hatékonyabb motorok fejlesztésére. Nyugodtan összemérhetik egymást ebben is, már most is megteszik. A Ferrari is folyamatosan fogyasztást csökkent, alapvető érdeke, hogy az autó minél könnyebben rajtoljon és az üzemanyagot minél hatékonyabban égesse el, minél több hasznos teljesítményt nyújtva.
A 'fuel restriction' kifejezés az első bekezdésben, ami a turbós motorra vonatkozik, lehet egyszerűen olyan szabályozás is, hogy másodpercenként mennyi üzemanyagot kaphat a motor maximum.
www.HunnyF1.com
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #22479 üzenetére
De mi lesz a hangjukkal?
-
Jarod1
addikt
-
-
Pá
addikt
Csúnyán néz ki.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #22484 üzenetére
Ha 50%-kal hatékonyabb, akkor 1/3-ával fogyaszt kevesebbet, ugyan akkora teljesítmény esetén. Az meg külön öröm lesz, hogy ha valaki jobban oldja meg a házit, évekre 1mp-vel gyorsabban köröz, és végig nyomja, míg a többi spórol. Megnézve, hogy mi pályákat tervez Tilke, és mi szabályokat hoz a FIA, kérdés, hogy nézik a saját futamaikat egyáltalán?
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #22489 üzenetére
sehogy
A pénzemberek sem elemzik a tőzsdét, ..régen tisztában vannak, a jóval jövedelmezőbb mozgatórugók manipulálásának hogyanjával.
Ecclestone inkább lehet könnyed bigott a 'szakmájában', mint verítékszagú ..elhivatottságában megmerevedett hódító.
Úgy tetszeleg az 'F1 ura' szerepben, hogy az bár már nem sajátja, még is bír az összes döntési szabadságával a köz szemében..
furafickó..biztos hogy érdekes szellem, és nem csak a pénze csábít el csajokat, vagy hoz számára új és újabb társaságot.
...még ha néha el is verik -
Oliverda
félisten
Webber törött vállal versenyzett az idény hajrájában
Én a Red Bull helyében karácsonyi ajándék gyanánt vennék neki egy ilyet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #22494 üzenetére
Mivel valószínűleg csak VBről neveznek el ilyeneket ezért ennek vajmi kevés az esélye.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #22499 üzenetére
lol, sztem jófej az öreg
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Volvo és Saab topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen notebookot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest