Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz Nowhereman #22481 üzenetére

    Gondolom adott mennyiséget lehet csak tankolni az autóba verseny előtt. Aztán faragják hozzá a motort a kiadott fogyasztási értékhez a tervezők.. :(

    Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

  • hunnylander

    őstag

    válasz Nowhereman #22481 üzenetére

    Az a pont egy általános célkitűzést takar, miszerint az új motorspecifikáció feleannyit fog fogyasztani, mint a jelenlegi. De nem szükségszerűen már az első évében.

    De az ilyen célkitűzés megvalósítása nem csak azáltal valósulhat meg, hogy korlátozó szabályokat vezetnek be, mert a technológiai fejlesztések révén is növekedni fog a hatékonyság, csökkenni az üzemanyag-fogyasztás. Viszont olyan szabályokban sem látnék problémát, hogy pl. 90 kg / 1 futam. Ha mindenkire egyformán vonatkozik, mi lenne a baj? Az üzemanyag-fogyasztás a motorok egyik lényeges jellemzője és a motorgyártók alapból is törekednek egyre hatékonyabb motorok fejlesztésére. Nyugodtan összemérhetik egymást ebben is, már most is megteszik. A Ferrari is folyamatosan fogyasztást csökkent, alapvető érdeke, hogy az autó minél könnyebben rajtoljon és az üzemanyagot minél hatékonyabban égesse el, minél több hasznos teljesítményt nyújtva.

    A 'fuel restriction' kifejezés az első bekezdésben, ami a turbós motorra vonatkozik, lehet egyszerűen olyan szabályozás is, hogy másodpercenként mennyi üzemanyagot kaphat a motor maximum.

    www.HunnyF1.com

Aktív témák