Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz D@ni88 #22477 üzenetére

    Egyes pályákon nem fékez eleget az autó és amúgy is még csak a hátsó kerekek felől gyűjt energiát a KERS.

    Idővel talán át is válthatnak 4-kerékről gyűjtésre, ez pedig azt is eredményezheti, hogy majd az első kerekek is hajtottá válnak generátor-elektromotorok által. Tehát egyszer gyűjtik az energiát, fékezés alatt, majd hajtják a kerekeket, kigyorsítás alatt.

    A komolyabb KERS rendszerekhez szükséges, hogy az alap belsőégésű motor kicsi legyen. A soros négyhengeres helytakarékos és gazdaságos, ezért leginkább ez passzol a jövő KERS rendszereihez. Emellett a szabálytervezet a turbófeltöltők fejlesztését is előirányozza. Abban is lehet energia visszanyerés, hővisszanyerés.

    Az, hogy valami újat és előremutatót kell fejleszteni, mindenképpen pozitívum.

    A négyhengerest csak amiatt fikázhatjuk, hogy jelenleg mit gondolunk a jelenlegi négyhengeresekről. Az F1 négyhengeresei sokkal brutálabbak lesznek ennél.

    Más a 80-as években is elég volt 6 hengeres turbós motor V10-eket, V12-ket legyőzni.

    Az autók sebessége nem fog csökkenni.

    www.HunnyF1.com

Aktív témák