- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10301 üzenetére
A francba hogy már mennyire kiismertük egymást itt az idők folyamán.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Tibiajax
nagyúr
bant. mindkettőnek.
-
-
sviba
tag
válasz Nowhereman #10306 üzenetére
Igen, de oliverda úgy gondolja, hogy webbo még boxerrel sem lenne képes halálos csapást mérni.
A nyuszika megy az erdőbe, és egyszer csak leesik...
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Bermi
aktív tag
válasz Motion_Blur #10308 üzenetére
kiváncsi vagyok a többi eredményre. én is kitöltöttem.
arra pedig főleg, hogy átemelnek-e majd valamit az évek során.F1.....
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #10297 üzenetére
Ez annyira csinált dolog...nem lehet matekolni mert nem müködik, amennyiben Massa valóban megnyeri a versenyt, ...mert az mellett hogy más versenyzők is képben voltak, a HunRing-n 3 körrel a vége előtt elfüstölt motorral ezt mindig feltételes módba kell tenni, szal ha tényleg megnyerte volna, akkor arra a McLaren-től is más reakció jön...teszem azt akkor nem 3 hétvégés motorral vágnak neki a évzáró futamnak biztonsági versenytaktikával.
Massa-nak nem ezen a futamon kell gondolkoznia, hanem az azt megelőző Monza-i versenyen, ahol volt egy akkora sansza mint állat, mert Hamilton a 15. Kimi meg a 14. helyre kvalifikálta magát a száradó pályán, ő pedig a 6. helyről rajtolva nem hogy nem nyerte meg a futamot, hanem uezen a helyen futott be pont Hamilton elött (1 másodperccel)...és miközben Hamilton az egyik legjobb versenyt futotta:
"Az extrém körülmények között feltűnően gyors Hamilton azonban néhány perccel később begyújtotta a rakétákat, és meg is indította felzárkózási hadjáratát. A brit a 10. és a 23. kör között Fisichellát, Räikkönent, Nick Heidfeldet, Timo Glockot, Robert Kubicát, Fernando Alonsót és Jarno Trullit is maga mögé utasította, így egészen a 6. helyig zárkózott fel."
Addig Massa-t nem lehetett észrevenni a pályán..
A számolgatás nem old meg semmit, amiből tanulni lehet az ez.Kicsit off:
TEN CORVETTES WIN iRACING.COM 120 MINUTES OF SEBRING
..azért az americanlemans.com-n szembenézni ezzel a hírrel szimesként nem gyenge élmény[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz #70869248 #10312 üzenetére
iracing-nél megnyer valaki egy bajnokságot, általában ilyeneket kap
akivel szoktam másik szimmel játszani, na az ő csapattársa megnyerte iracingben a jetta kupát és idén az egész idényt végigversenyezheti az igazi, amerikai jetta kupában[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10312 üzenetére
Nézd, ma már senki nem követeli meg egy bajnoktól,hogy igazi küzdő legyen. Elég, hogy ha az ülepe alá rakott legjobb autóval csinál egy pole-t,és behozza az autót az első helyen - és már ő az überállat. Legalább is hatalmas tömeg kezd rá a tömjénégetéssel egybekötött az új messiást dicsőítő himnusz éneklésének. Maszat igaz, hogy ritkán fordul elő vele, hogy átkönyökölje magát a fél mezőnyön, de mivel a legjobb autóval pole-ról nyerni megy neki megy neki, el is hiszi magáról, hogy ő überállat. Tehát ha nem nyerte meg a bajnokságot, akkor hibát másokban kell keresni. És ha megint az nem nyer a valaga alá rakott legjobb autóval, akkor megint másban lesz a hiba. És innét kezdve menthetetlen a dolog.
Máskülönben, Lonzi kifejezetten szereti saját birtokává tenni a csapatát, amit szerintem Massa is a sajátjának tekint. Már emiatt is fenn áll a hajbakapás veszélye...Szóval nem szükséges torzsalkodni a pályán a reakcióhoz, de az biztos, hogy remek gyutacs lenne belőle.
Utánam a kondenzcsik!
-
JJános
addikt
Menetrend:
péntek 1.edzés : 02:30
péntek 2.edzés : 06:30
szombat 3.edzés : 04:00
szombat Időmérő :07:00
vasárnap Verseny :08:00Ha valaki tud online linket, akkor legyen oly szíves. Please. Köszi!
2007-05-06 óta itt!
-
proof88
addikt
szerk.: a zenéről a 2006-os év jut eszembe, folyamatosan ment a Vodafone reklámban... a gombok is vöröskésebbek ehh... Ferrari 1-2 ehh...
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz proof88 #10317 üzenetére
Én anno a szabadedzésekkor regeltem az oldalra. A probléma, hogy mai napig nem kaptam meg az e-mail-jüket. Bejelentkezni nem tudok, mert nincs a reg megerősítve, és újra regelni sem tudok, mert a cím már használatban van. Ilyenkor mit lehet tenni?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
!Overdose!
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10318 üzenetére
Nincs véletlenül a spamek között?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz proof88 #10317 üzenetére
Jó lett a videó!
Az is látszik belőle, hogy Hamilton Massától függetlenül rontotta el a féktávot. Illetve nyilván nem függetlenül tőle, hiszen valószínűleg azért próbált ilyen későn fékezni, hogy maga mögött tartsa. Nem sikerült.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz !Overdose! #10319 üzenetére
Véletlenül sincs. Amióta megújult a Freemail, azóta egy darab Spam nem jött...
sz: Vicces... Megváltoztattam a jelszavam, és így beengedett.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
proof88
addikt
válasz #27441408 #10322 üzenetére
igen
Dennis szerint Vettel üzemanyagot spórolt Bahreinben
Beomlott egy alagút Spában a versenypálya alatt[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz !Overdose! #10320 üzenetére
bezony..az ott kicsit sok volt
Ez van. hétvégén jobban kell figyelni, Melbourne első S kicsit szűkebb lesz. -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #70869248 #10325 üzenetére
Remélem Massa is észnél lesz. Nem kellett volna elengednie Lonzit. Ha már az elején lezárja elötte az utat, Fernando nem tehet mást, mint védi saját posztját Hamilton-tól. És mivel Hami volt belső íven, ugyanúgy járt volna, mint Massa Alonsoval...
Vagy rosszul látom?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #10326 üzenetére
Sztem ha túl korán kimegy Alonso felé akkor gondolhatott arra hogy Hamilton beengedi az autóját és már nincs hova visszajönni...
Amikor egy pillanatra besorolt mögé akkor volt lehetősége Massa-nak döntenie, és sztem jól döntött...majdnem megcsinálta.
Elvileg az ő legjobban támadható felülete a belső, jobb oldal, hiszen balról nagyobb utat kell autóznia aki támad és ő ott lesz hogy útban legyen..valamint belső 'ívről' támadt Hamilton is.
Massa második döntése a féktáv volt..egy kicsit talán korán fékezett, de tehette mert nem az ideális íven kellett megfékeznie a kanyart, hanem túl bent.Utólag persze azt kell mondani, hogy a döntése nem volt jó, amikor mögötte volt Hamilton és Alonso is szinte egy vonalban, akkor ijesztenie kellett volna jobbra és azt amennyire Alonso autója engedi húzni felé a felgumizott részre a féktávhoz...azaz hogy Hamilton már úgy döntsön hogy nem próbálkozik be a poros támadó íven, és Alonso-t is kiszorítani a szituból.
Ez lett volna a jó döntés szvsz, mert így Alonso kijjebb kezdi meg a kigyorsítását, és hiába neki kedvez a következő balos, Massa megveri a jobb kigyorsával rövidebb úton és elveszi a helyet.De ez egy nagyon nehéz szitú volt, és nüanszon múlt hogy nem sikerült neki...egy kicsit bátrabb a fékje akkor Alonso már kiveszi és inkább Hamilton-ra figyel.
[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
-
SzalaiG
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10326 üzenetére
Előre menekült. A támadás a legjobb védekezés.
-
ToBeY
nagyúr
Ez vótmá? Alonso 36 milliós Maseratit kapott
-
Oliverda
félisten
How Sebastian Vettel lost the 2010 Bahrain GP to Alonso
Motorhiba, gyertya, üzemanyag, lerepülő alkatrész... mi nem volt még?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Chip
aktív tag
Aki vasárnap reggel élőben akarja nézni a versenyt figyeljen oda, hogy óraátállítás miatt 1 órával kevesebbet fog aludni.
Igaz szokás szerint megismétlik délután.Practice 1 FRI 02:30
Practice 2 FRI 06:30
Practice 3 SAT 04:00
Qualifying SAT 07:00
Race SUN 08:00 -
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Ahogy említik is az aktív felfüggesztést 1994-ben betiltották. Máshogy nem tudom hogy hogyan lehetne menet közben állítani a hasmagasságot.
"A német szaklap (Auto Motor und Sport) egységes diffúzort írna elő, és visszahozná azt a szabályozást, amelynek értelmében az első légterelőnek egységet kell alkotnia az orrésszel. Ezen kívül meghatároznák a keréktáv maximális méretét, és kötelezővé tennék a szélesebb, keményebb gumik használatát. A hetilap további javaslatai között szerepel a rajtot segítő szoftverek, a GPS és a telemetria használatának betiltása. A kerékcserét végző szerelők számát hatra csökkentenék, ugyanakkor nem tennék kötelezővé a kiállásokat."
A rajtot segítő kütyük nem lettek már betiltva pár éve? A GPS és a telemetria szerintem nem sok vizet zavar az előzésekben. A többi jó ötletnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10340 üzenetére
Így valaki nagyon elhúzna a többiek meg bottal üthetnék a nyomát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
-
hunnylander
őstag
Lyuly, az a hozzászólás: ez tetszik, és mit ír a szabálykönyv! Nyilván nem ellenzi ezt, mert akkor nem csinálnák! A fejlesztés erről szól!
A BBC bokszutca riportere (Ted Kravitz) már pedzegette. Tudni véli, hogy az idei Red Bull autóknak azért nagyobb és másabb kialakítású az orrdudora, mert abban van a hasmagasság-állító mechanizmus.
A hasmagasság állítása nem tiltott, álló autón. Mozgásban lévő autón viszont tilos, és valószínűleg parc fermé állapot alatt is tilos. Ez utóbbi meg a Q1-es első körre való kigördüléstől a verseny rajtjáig tart.
A Ferrarinak, Red Bullnak már van hasmagasság-állító megoldása (Brundle szerint), de a McLarennek még nincs (vagyis Bahreinben még nem volt).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Az unalmas verseny jobb?
Az egységes diffúzor szerintem jó ötlet, megfontolandó. Nem látom sok értelmét annak hogy a diffúzorba feccöljék a milliókat. Látványosnak nem látványos mert nem látszik. Az utcai autóknál nem hasznosítható a fejlesztés, ráadásul csak az előzést bonyolítja. Le vele én azt mondom. Olyan fejlesztések felé kellene terelni az egészet aminek az eredményeit lehetne hasznosítani a közúton is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Chip
aktív tag
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #10346 üzenetére
Mi értelme van hasmagasságot állítani álló autón?
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen