- Eleglide C1 - a középérték
- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #10244 üzenetére
"Az ugyanilyen tehetséggel rendelkező azon versenyző, aki az érzéseire hagyatkozik - jelen esetben Button -, ugyanakkor sokkal jobban ki tudja préselni a végsőket is egy kiegyensúlyozott autóból."
Ez most valami vicc?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az FIA módosít a diffúzorokra vonatkozó szabályzatán
Az egyik érintett, a McLaren Team csapatvezetője, Martin Whitmarsh ezzel kapcsolatban a hétvégén elmondta: „A mi starterünk nyílása sem nagyobb, mint azé az autóé, amely tavaly bajnoki címet nyert. És annál sem nagyobb, mint amit négy további versenygépen lehet itt látni."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Na ahogy olvasom a Renault megkapta az engedélyt a motorjának megpiszkálásához.
...hát nem szaladt fel a szemöldököm a meglepetéstől, kicsit cinkesnek tartom. -
ToBeY
nagyúr
Ez volt már? A FIA betiltja a McLaren trükkjét
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10256 üzenetére
természetesen a megbízhatóságot szeretnék megnövelni...ahogy a többiek is
...nem is tudom eddig mit csináltak ezen a területen, az az igazság hogy mondjuk nekem ez csöppet sem vicces, csak már most mit lehet ezen mérgelődni.
Egy nagy maszlag...ha az FIA annyira tudná hogy mit kell lehúzni a megkért fejlesztések listájáról, akkor nem fejlődtek volna a motorok a befagyasztás alatt.
-/f1vilag.hu/hirek/renaultEz is egy nem jól működő dolog..ez a 'motorbefagyasztás'
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Joóvanmá'...
Kezdjük ott, hogy ez a Brawn GP trükkje, ilyen indítómotor nyílással lett bajnok tavaly. Azóta meg nem is változtak (eddig) a diffúzorokra vonatkozó szabályok és interpretálásuk. Hoppá!
Hadd ne minősítsem, hogy ez a tavalyi év tükrében milyen húzás az FIA részéről...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #10259 üzenetére
De minősítsd!!!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10252 üzenetére
Amennyiben nem jött volna át akkor nekem az a problémám hogy Webbo erősen a bort iszik de vizet prédikál egyik elő példája. A nagyobb biztonságért lobbizik csak a pályán éppen ennek ellenére meglehetősen veszélyes megmozdulásai vannak. Szerintem...
Nyilván az F1 nem bridzsverseny csak az a baj, hogy páran azt szeretnék hogy annyira biztonságok legyen mint egy bridzsverseny.
bridzsverseny:
Nem én írtam. Azért jó lenne ha Button legalább Hamilton mögött szorosan tudna majd közlekedni mert így megint nem lesz sok esély a csapat VB-re. Azért én kicsit többet várok tőle...
P00By:
"Az FIA 2008 májusában kérelmezte, hogy 2013-ról 2011-re előrehozzák a befagyasztás végét, de az istállók elutasították a javaslatot. "
WTF?!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #10263 üzenetére
A Mosley vezette FIA-nál sosem lehet tudni, lehet hogy előrehozta volna, de feltételekkel..
Egyébként nem vagyok benne biztos hogy a FOTA egységes lenne ebben a kérdésben hiszen nem mindenkinek érdeke hogy feloldják a 'befagyasztást'...simán logikából, hiszen ezzel erősen belépne egy változó, még abban sem vagyok biztos hogy jelenleg a McLaren mondjuk mellette szavazna....ehhez fullosan ismerni kellene az erőforrások adás-vételi kitételeit.
A Renault pl. szerintem kifejezetten rosszul járna szvsz,..a Ferrari és a Mercedes valószínűleg mellette lenne...de a többiek..szerk:
Az FIA pénteken bejelentette, hogy mostantól várja azoknak az érdeklődését, akik a következő szezontól betöltenék a US F1 megüresedett helyét a Forma-1 tizenharmadik csapataként.
..én még ma leadom a nevezésem[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Iron Funeral #10265 üzenetére
vénember feltételeivel igen
Sajnos Juan barátom már kiesett az én álomcsapatomból ...aki mindig elsőként jutott eszembe ha versenyzésben magam mellé társnak gondoltam ha ilyesmin ábrándoztam.
Érzelmi okok miatt a versenyzői felállásról nem beszélünk, de egyébiránt az összes szakértői hely üres pillanatnyilag, jelenleg a pénzügyi problémamegoldó posztjának betöltése a legégetőbb
-
Xirtam
veterán
Srácok F1 2010 Játék topic
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #10272 üzenetére
hát igen, vele valszeg nem kerülnék kutyaszorítóba
Amennyire a belső kamerákat, valmint az új autók, új csapatok új autói, mozgását néztem hát nem csodálom az a sok másodpercet amivel lekésnek az elejéről.
Ezt mondjuk meg is értem, én magam is 4 futamnyi gatyábarázódást sejtettem. A HRT-nél az is csoda volt hogy elrajtoltak...eszetlen dolog így rajthoz állni, rohamtempóban, teljesítménykényszer alatt, az éles tesztelés lehetősége és tapasztalatai nélkül.
Ezt megfogják oldani 4 futam alatt, de ha akár Bruno-ról, vagy Karun-ról nem derül ki hogy jól tudja az autó fejlesztését segíteni, akkor végig bajban lesznek....egyenlőre csak a technikai lemaradásuk szembetűnő, de akár a Virgin, akár a Lotus versenyzőpárosításával összenézve, a HRT nagy hátrányból indul...talán egész évben ledolgozhatatlan hátrányból a mérnökökkel való jó együttműködés területén. -
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #10275 üzenetére
Érdekes trükk. Az a kocsi volt eddig a legszebb amelyiken volt igazi kopoltyú.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10275 üzenetére
Ezeket a kiskapukat direkt hagyják nyitva vagy tényleg ennyire hülyék a szabályhozók?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10279 üzenetére
Mindenesetre a Barcelona-ig hátralévő 3 helyszín sem éppen az a hideg éghajlatú lesz. Ezen felül a jó aerot is kívánják. Kérdés hogy hány motor megy még levesbe és/vagy mennyi hendikepet eredményeznek ezek a kivágások az aeroban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #10275 üzenetére
"mindenkinek van vaj a füle mögött"
ez tetszik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #10274 üzenetére
Ha van egy kis esze Senna-nak, 3-4 futamot még vár és ha maradnak 6-7mp-es hátrányban, kilép és halasztja az F1-es szereplést addig amíg meg nem érdemli, hogy olyan csapatba kerüljön, ami versenyképes. Ha egyszer leszerepel, nehéz lesz már visszajönni 'tehetségként'..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #10283 üzenetére
Szvsz Bruno-nak már nincs hova menni, ...viszont elképzelhetőnek tartok versenyzői vándorlásokat év közben, ez nem könnyű sosem, mert ha egy támogató mint személyes szponzor érkezik a csapathoz, akkor általában megy a versenyzővel.
de nem mindig.
Előfordulhat hogy vagy megmaradhat a támogató a csapatnál mint a Santander a McLaren-nél Alonso távozása után, erre elég kevés az esély de a Senna név az Senna név, akár még a Torro Rosso is beüthet, ha a körülmények és a szerződések lehetővé teszik.
Le Mans-ban már indult, a Gp2 nem hinném hogy szerepel a tervei között,..a tengerentúl pedig biztos lenne helye, de azzal még ráér..Indy-be akkor is mehet versenyezni ha itt még 2 évig semmi nem lesz.
Én azt tartom valószínűnek hogy megpróbál sikeres lenni ebben az évében, és jövőre jobb lehetőséget találni...azaz a klasszikus úton haladni.
De még akár az is előferdülhet hogy a Virgin-nél Di Grassi megy és bekínálják Senna-t, az is megfontolandó lehet.
A Lotus-ra nem gondolnék...ők most sokat erősödtek azáltal hogy végigmentek a futamon, és egy teljes futam adataival tudnak dolgozni, valamint két tapasztalt versenyzőjük van, ráadásul az egyik időfutamerős a másik meg egy élcsapattól érkezett....én el nem engedném egyiket sem az első évben.én maradnék a sorozatban a helyében, leeshet neki valami jobb hely...a legfontosabb a meló és persze a nyitottság, innen csak felfelé vezet az út
[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #10275 üzenetére
Vicces, h ilyen lyukakat hagynak a szabályzatban. Köszi a felhomályosítást!
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bermi
aktív tag
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
JJános
addikt
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #10286 üzenetére
Láttam egy cikk címet ami alapján ki volt akadva Hami Maszatra, vagy "médiacikk" volt (nem olvastam el) vagy Haminak keserű a szőlő..én úgy láttam figyelt rá Massa, tipikus kiszorítást akart csinálni mint amit Hami és a többi pilóta is nagy szívvel művel ha van rá esélye. De utána mégis ő maga cseszte el.
-
Face8814
őstag
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
raczger
őstag
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #10290 üzenetére
A 'kiakadás' az mindenképpen túlzás:
“I didn't even know who it was,” Hamilton told the BBC after watching a re-run of the first few seconds of the grand prix, making it clear that in his opinion Massa had overstepped the mark. “He was squeezing, he looked in the mirror...it was pretty aggressive. I didn't realise how far I was ahead. I probably wouldn't have risked banging wheels at that speed.“If I had pulled that move off on the outside, I would have been able to keep up with Fernando. I honestly feel that I would have been able to keep up, but it's all about if and when.”
hasonló eset mint amikor Alonso-val, még csapattársként együtt mentek be az Eau Rouge-ba, ott Alonso agresszív volt, és Hamilton nem kakaskodott mert a dolog túl rizikós volt.
A versenyzői agresszívitás nem negatív tulajdonság, sőt...sokszor kifejezetten pozitív, ha valaki félig fog le egy ívet, félig old meg egy helyzetet akkor még a másik behúzhatja oda az autót, és lehet kész a baj. Míg ha egyértelműsítve van a szándék az valahol jó mindkettőnek...tipikusan a leszélesedős védekezés.
Az bunkóságnak nézhet ki, de valójában külső íven ne nagyon akarjon senki erősködni, kivéve S kombinációban, mert külső ívről visszatámadni még a motorosoknál is egy vörös posztó. Tehát ilyenkor az aki az előnyösebb íven van az leszélesedik annyira hogy a másiknak el kelljen vennie...ezt kell tennie, vagy különben igen vissza fog támadni a másik.
Ez általában nehezményezi a vert helyzetbe kényszerült versenyző, de a következő alkalommal ő sem habozik megcsinálni.
Pl. Spa-ban Kimi-vel Hamilton azért ment bele a külső íves csatába, mert S kombinációban volt...de Kimi lereagálta és nem hagyott neki helyet.
Amennyiben Massa a szóban forgó szitunál nem elég határozott, akkor nem jól csinálja.
Hamilton meg elrontotta...megvolt már neki Massa 80%-ban, de nem tudta befejezni, mert elrontotta a féket...vagy ha belső íven Massa ott volt, és azért kényszerült ennyire külső ívre, akkor meg a szituációt.
Persze mivel bukott még egy pozíciót Rosberg-l szemben, így moroghatott magában, de sztem összeségében Massa mindent úgy csinált ahogy kell, a rajtnál és a visszatámadásnál is.[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #10293 üzenetére
Igen, ezért nem is olvastam el. Hamira rákaptak a médiumok.
Az esetet meg ugyanúgy láttuk akkor. Gyakorlatilag már megvolt neki Massa, nem a barzil kiszorítós védekezésén dőlt el a dolog, hanem a fékezésnél. Ezért nem is nyitottam meg a cikket, mert ellentmondott már a cím is.
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #10294 üzenetére
Massa-nak nehéz dolga volt, Alonso mellette, Hamilton mögötte...biztos hogy átbeszélték hogy ha Hamilton jól kapja el a rajtot akkor mit lehet csinálni,..és igazából az sem sokon múlt hogy Alonso el tudott neki menni. Nehéz dolga volt, ha Alonso-val foglalkozik Hamilton kap helyet, ha Hamilton-t fogja Alonso kap nagyobb sanszot mint Massa szeretné.
Ügyes volt, ez van....legközelebb hasonló szituban Alonso most megszerzett 7 pontja már valszeg magasabb prioritásba helyezi Alonso-t mint Hamilton-t. -
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #10286 üzenetére
A külső íven ott szívás van. Mondjuk azért megnézném a rajtot Massa onboard-jából is mert ebből már a végén nem látni hogy pontosan hol is van Massa.
Sebaj...most ezzel vigasztalódok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10299 üzenetére
Ezt meg csakis a te érdekeben:
Egy (akkor még) újonc pilótáról van szó ezt ne feledjük el azért.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest