- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wombation
tag
válasz Menthirist #4100 üzenetére
Tudnál egy ilyen bonyolultabb modellt mutatni a munkáid közül?
Csak lássam hogy hova kell még fejlődnöm...(+irigykedjek )"Sose végy semmit aminek nyele van. Azzal valószínűleg dolgozni kell."
-
veterán
nekem is csak a pofám nagy, de alig modellezek valamit... azért túrok valami képet valahonnan
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
távcső a most készülő m107es puskára 1
távcső a most készülő m107es puskára 2low poly fej->zbrush
low poly lovag
low poly lovag mellvértje
kard+tokmod:
őrbódé
őrbódé2
híd
BMW Z4 orr
z4 orr wiremás:
opengl-ben megírt OBJ importerem
opengl-ben megírt OBJ importerem a hl2-es alyx modellel
Maya MEL-ben írt önmappoló script videó (6 MB, TSCC Codec)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
jah, még kettő, 2004-es modellem:
bmw m5 1
modell végleges, de ratyi shader + renderStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
dy_nmq
aktív tag
Hi! van itt valakinek galériája Mindentbele.hu-n vagy world3d-n?
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
-
dy_nmq
aktív tag
válasz Menthirist #4106 üzenetére
Valami kész képet/animot tudnál mutatni? kiváncsi lennék valami komolyra
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
nincsennek ennél készebb képeim... mármint amit pár hozzászólással feljebb látsz, annál... animációval meg nem foglalkozom...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Met
nagyúr
Smoothing groups-hoz nem ért valaki?
Odáig ok, hogy külön csoportokba szedem a polykat, de ha ráteszek a modellre smooth-ot, az összes poly-t ugyan úgy simítja, azt nem tudom, hogy hol/hogy lehet szabályozni a csoportok simításának mértékét."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
veterán
a smoothing group nem a smooth-ot hivatott kiegészíteni, feladata az, hogy az egymás melletti face-eket mossa össze (ha valaki kíváncsi kifejthetem egy kicsit jobban), de nem emeli a polyszámot, míg a smooth meg4xezi, és az új face-eket mossa össze normal-ilag...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Met
nagyúr
válasz Menthirist #4110 üzenetére
Ahham, az a bajom, hogy az autókon vannak kis légbeömlők stb. Nos, ha ráteszek egy smooth-ot egy horpadás lesz az egészből, ezért az sg-n javasolták a smoothing groups-ot.
Vagy, hogy szokták ezeket megoldani? A chamfer-en kívül, mert olyan kicsi az egész, hogy az sem segít."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
veterán
-
Met
nagyúr
válasz Menthirist #4112 üzenetére
Okés, délután átküldöm (9.00-14.00 ig áramszünet lesz )
Most nincs ott semmi, vártam a nagy megoldást Meg kipróbálom a másik javaslatot, hogy az éleket kijelölve is lehet valamit szabályozni."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
haky
senior tag
Elég láma vagyok még a studio max.hoz 2008-at nyomom és letöltöttem 1-2 3d modell-t.. *.3ds a kiterjesztése és nem tudja megnyitni ...hogy kell ezeket megnyitni???
Üdv és köszi nektek
Aki másnak retyvetyutyu...
-
veterán
open->átállítod a fileformátumot .max-ról .3ds-re, és kész... ha így sem, akkor import, és ott .3ds... úgy tutira mennie kell...
Met: akkor összedobok egy gyors szemléltetést a smoothing group /maya nyelven soften/harden/ témában
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
wombation
tag
válasz Menthirist #4115 üzenetére
Áhh,köszi a képeket...látom te már haladó szinten vagy...
Most modellezek egy tankot,majd ha kész lesz kíváncsi lennék a véleményedre(de csak akkor ha pozitív )
Hogy lehet a lánctalpakba kivágást/szabást rakni?[link]
Tudom hogy egy kicsit silány,de egyenlőre csak ennyit tudok[ Szerkesztve ]
"Sose végy semmit aminek nyele van. Azzal valószínűleg dolgozni kell."
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz wombation #4116 üzenetére
haladó szintnek nem nevezném, maradjunk a középhaladóban...
abszolút kezdőként (vagy már nem vagy az?) korrekt a tank alja, egy szavad sem lehet (bár ha megnézel fotókat, nem ilyenek a görgők elhelyezései, ugyanis a nagy hordó kerekekből kevesebb van, ellenben az elején és a végén van egy-egy feszítőkerék is, ami a terepjárást is növeli) tank
Kivágást még most ne akarj csinálni, amúgy arra két módszer lenne, az egyik a transparency map hozzárendelése a color map mellé (egy fekete-fehér kép, ami a fekete helyeken átlátszó, a fehéreken nem), de ez térbeli testeken nem néz ki jól közelről (hisz ha csak egy face-en van, akkor jó, átlátszik, de egy doboznak mélysége van, így ha egy face átlátszó, belátni a doboz belsejében, aminek ha a másik oldala is átlátszó valahol, ott kilátni, de a dobozba akkor is belelátsz...)
másik megoldás a kimodellezés, amikor egész egyszerűen lemodellezed részletesen a lánctalpat...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
wombation
tag
válasz Menthirist #4118 üzenetére
Köszi az elismerést majd még alakítok rajta, ha majd többet tudok a dolgokról,csak most azt nem tudom, hogyan is kezdjek hozzá a tank testéhez...de majd megoldom
Néha azért rendesen felhúz ez a 3ds"Sose végy semmit aminek nyele van. Azzal valószínűleg dolgozni kell."
-
Met
nagyúr
válasz Menthirist #4117 üzenetére
Köszi, azt értem hogy milyen elven működik csak azt nem találtam, hogy hol tudom szabályozni, mert hiába tettem 3 csomortba a polykat ugyan úgy simított mindent.
De végül is mindegy, véletlenül rájöttem, hogy lehet megcsinálni szépen, íme a kép
Nem minden vertex volt összekötve más vertexel, pl a felső beömlő jobb felső sarkábaól nem ment ki vonal az ajtó széléig és ezért ott legörbítette, miután raktam arra az élre vertexet és összekötöttem őket, már rögtön jó lett"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
veterán
-
veterán
jah, hír, hogy elkezdtem befejezni az MTS3-at (egyenlőre még újrafelvételek vannak, 2 chapter már kész, maradt még olyan 3-4, és ma elég sokat érek rá, szóval lehet, hogy fel tudok venni mindent, vagy majdnem mindent, utána összevágás... szóval az érdeklődőknek kitartást, ismét rajta vagyok a témán )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
pechetek van, pont most jött ki az assasins creed... szóval kész nem lesz, de csinálom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
nabasszus, itt mindenki nyomja ezerrel, enmeg lassan fel eve el se inditottam maxot.
szabadidot a nepnek!!!
a munka meg monnyon le!
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
elkészült elvileg minden darabja... 171 perc 35 sec az 2 óra 51.5 perc süketelés
vasárnap-hétfő tájékán átnézem mégegyszer, kell-e valamit alakítani rajta, kell-e újramondanom részeket, ha nem, akkor összefűzöm, és megy ki valami netes helyre...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4444
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
haky
senior tag
Sziasztok megvan valakinek magyarul a 3d studio biblia vmilyen elektronikus formában???Ha igen akkor küldjön légyszi privit....nagy segítség lenne..
még 1 X kössz nektek
Aki másnak retyvetyutyu...
-
dregpeter
tag
Sziasztok
A 3ds maxban mi a pontos gépigénye? Memoriábol kér többet vagy prociból?
Az élet mndig olyan, amit nem mindig lehet szeretni, de egyet mindenki szeret MEGKÖNYEBBÜLNI
-
veterán
válasz dregpeter #4129 üzenetére
Mindkettőből... Minnél gyorsabb a procid, annál gyorsabban renderel, memóriára ugyanez a helyzet, és annál több és részletesebb modellekkel dolgozhatsz... A minimum elvileg 256 MB (dolgoztam ennyin régen 3ds max-al), de javasolt minimum 512, 1 gigával már mindenképp el lehet lenni egy szintig, ha az ember okosan használja fel... nekem 4 gigával már nagyon sokat bírna, a profi renderworkstationok 4-16 giga rammal vannak felszerelve.
Prociból megintcsak hasonló a helyzet, amennyi magod és procid, van, annyit használ ki a progi... 1,7-essel kezdtem, nekem elég volt, most 4000+ X2-vel persze sokkal gyorsabban renderel, és akkor még nem beszéltünk a quad core-okról. Profi munkaállomásokban 1-2 db 2-4 magos proci van, jellemzően Xeon. Szvsz egyébként inkább ramodból legyen kicsivel több, mint prociból, mert ha a procid kevés, akkor max lassabban renderel, de ha a ramod, akkor bizonyos részletesség felett egyáltalán nem renderel (sokmillió poly, sok és részletes shaderrel, mental ray minden kutyafüléjével, stb)
amúgy a cgtalkon azt ajánlották, hogy az összeg 1/3-adából számítási teljesítményt (proci), másik 1/3-adából ramot, harmadik 1/3-adából meg vegylé minden mást (ekkor épp 3000$-ról volt szó, tehát 1000$ procira, 1000 ramra, és 1000$ minden másra (pl egy használt vagy eredeti FireGL vagy Quadro videókari, alaplap, ház, hdd, stb)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
dy_nmq
aktív tag
Még kiegészíteném annyival hogy ha komolyan gondolod a 3d-zést akkor érdemes váltani 64bitre, mivel pl a 32 bites WinXP csak 3GB memóriát tud kezelni és abból is csak másfelet tud kiosztani maximum a maxnak(ezután kifagy a max) .Persze ehhez proci támogatás is kell de ez ma már nem igazán probléma szerintem. Viszont 64biten az elméleti határok úgy kitolódnak, hogy jóformán nincs limit .
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
2 giga rammal is elég sok mindent meg lehet csinálni, legalábbis nekem még nem sikerült kiakasztanom a 4 gigát ami miatt örülök még, hogy 4 gigám van, hogy a maya és a PS így nyugodtan osztozkodhat... 1 gigával ez kicsit bajos volt...
egyébként érdekesség: ismét a Boxx cég egyik terméke nyerte el a legerősebb workstation címet. A nyertes egy 3DBoxx W8400SE lett, paraméterek:
2x 4 magos Xeon 5400 (3,2GHz/mag)
1600MHz-es rendszerbusz
32 GB FB-DIMM ram
Quadro FX1700-as videókari
8 ramfoglalat, ramokat páronként kell betenni
2x PCI-E x16
2x PCI-X 133MHz
6x sata, 2x gigabit lan
WinXP64olyanokat utasított maga mögé, mint:
Xeon quad core dual 5365 3.0GHz GeForce 8800 GTX
Intel Core 2 Quad 6600 Overclocked 3.9 GHz GeForce 8800 GTX Win XP 64
Intel Core 2 Quad 9650 Overclocked 4.4 GHz GeForce 6800 GS Win XP 64
meg sok más...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
és ez még nem is a legerősebb boxx
a legerősebb 3DBoxx8400:
DUAL XEON X5472 3.0GHz, 12MB cache, 1600 MHz FSB
16GB FBDIMM DDR2 800 REG ECC (8x4 gigásat nem lehet választani az oldalon)
NVIDIA Quadro FX 5600G 1.5GB
150GB 10,000rpm SATA 16MB Cache
1.5TB Serial ATA RAID 0 Array (2x 750GB 7,200rpm)
20X DVDRW
Windows XP Professional x64 Edition
X-FI EXTREME AUDIO
Billentyűzet + Logitech FX Revolution
végösszeg: 13 271$
Rá még egy Autodesk Maya 2008 Unlimited Network majd mégegyszer ugyanennyi (10 628 $)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
dy_nmq
aktív tag
Azt a 4 giga ramot is meg lehet tölteni azért.... kb 15000x5000-es arroway-es téglashader displace-elve vray alatt megfogja rendesen...
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
-
dy_nmq
aktív tag
mi az? éjszakai műszak?
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
veterán
nem, csak távgyógyításban javítok egy notit is MSN-en, de lassan befejezem, megyek bioshockozni, utána meg átnézek még 1-2 chaptert a tutoromból... holnap vagy holnap utánra át kellene mindet nézni, hogy még a héten össze tudjam vágni, esetleg fel is tölteni...
amúgy mindig 2-3-ig vagyok fenn, és éjfélig dolgozokStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
atm*RefeeZ
tag
ASDDASFDŐGVAPDÚSF
-
haky
senior tag
Masik kerdesem:
openGL-ben hasznaljam vagy d3d-ben???a studio max-ot...
Aki másnak retyvetyutyu...
-
veterán
nálad, mivel felteszem normál játékvideókarid van, így próbáld ki mindkettőt, és nézd meg melyikkel lesz jobb, szerintem d3d-vel...
profi (firegl, quadro) videókarikon az opengl támogatás olyan szinten keményen jó, hogy ott azt érdemes tudtommal, mert veszett gyors lesz...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
haky
senior tag
válasz Menthirist #4140 üzenetére
Ge 8800 GTS 512 (G92)-es vga-m van...
akkor lehet vista+directx 10 lesz a nyerő???
[ Szerkesztve ]
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
válasz Menthirist #4140 üzenetére
megnéztem a notimon(most az van nálam) ebben GE8400GS van...és itt sokkal de sokkal gyorsabb openGL-ben mint d3d-ben egy helikopter mozgatása...d3d-ben úgy akadt mint állat...akkor csak jobb az openGL...nem???
Aki másnak retyvetyutyu...
-
-
veterán
haky: őszintén nem tudom... nem volt még sem 8400-asom, sem 8800GTS-em... kezdj el modellezni, és ha már valahol nem lesz elég az akkori beállítás, akkor állítsd át a másikra, és nézd meg, jobb-e... amúgy szerintem kezdő szinten semmiképp sem számít sokat, nálam maya alatt nem is lehet szerintem állítani
Amúgy én vista alatt használtam a maya-t (max-ot nem próbáltam), és az speciel jobban érezte magát XP64-en, mint vista ultimate 64-en... DX10-es cuccokat max-ban meg nem hiszem, hogy egyhamar használni fogsz (pláne, hogy szerintem azok max shader írások lennének...)furti: ez most beszólás akart lenni, vagy dícséret? mindenesetre örömmel látunk, ha gondolod . Egyébként kifejthetnéd, mit akartál mondani (vagy csak én nem értettem? )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
dy_nmq
aktív tag
Max2008 alatt elég szépen működik különben is az Adaptive Degradation ami szépen butitja a viewportban a képet ha nem bírja szuflával a gép. Nekem a szutyok 7300LE-vel is képes 40-50 FPS-el mozgatni a 7-800 ezer polis jeleneteket úgy hogy nincs hideolva objektum(mert ugye az Adaptive Degradation végső fokozatban egyszerűen elrejt néhány objektumot hogy mozgatható maradjon a jelenet) .
https://www.artstation.com/artist/dy217
-
haky
senior tag
válasz Menthirist #4145 üzenetére
nekem is jobban megy xp x64-en mint vista 64-en...openGL-ben meg jobb....ez a heli 8400GS-el szenved és itt jobb openGL-ben vagy dx10-ben mint dx9-ben..vista 64 alatt...
Aki másnak retyvetyutyu...
-
furti
csendes tag
válasz Menthirist #4145 üzenetére
No para! Semmi extra csak most lattam nemreg hogy van ilyen forum, aztan valahogy hozzaakartam szolni
Impossible is nothin'...keep thinkin' !
-
veterán
-
furti
csendes tag
válasz Menthirist #4149 üzenetére
, igazabol mar par oldalbol lattam hogy te vagy a vezer
Azaz eleg sokat postolsz a forumra...Impossible is nothin'...keep thinkin' !
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen