- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
a mudbox egyértelműen az irányítással akarja elsőre megfogni az embert, nem is buta progi, a zb2-vel szemben még jó alternatíva is volt akkor. számomra hátránya, hogy videókarival dolgozik, tehát a megjeleníthető részletesség inkább a videókari erején múlik, míg zbrush-ban mindez egy durva szoftveres megoldással van elérve, és tény tény, nálam a ZB3 5x annyi polygonnal fut ugyanúgy, mint a mudbox... a mudbox-ban tán nem nagyon volt nálam effektív 1 milla poly körül, de már 500knál eléggé akadt, ha dolgoztam rajta... viszont zb-ben 2-3 millával úgy-ahogy, de effektíve tudok dolgozni ugyanazon a gépen...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Nyúltáp: Okés, hamarosan csinálok két képet!
Menth: igazad van, nálam is lassú, igaz nálam a MAX is lassú. Celeron...Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
ez a draster retopo cucc, amit asszem nyúltáp linkelt, ez elég korrekt, mondhatni ejha leszedtem az alfát, és egy elég organikus netről leszedett modellen próbálgattam... könnyen kezelhető, és effektívnek tűnik...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
de van más topo megoldás is:
[link]
ezzel csináltam ezt (sajna elég gépigényes ebben a felállásban):
[L]magnificat.extra.hu/topogun.avi[/L]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tzimash
őstag
sziasztok!
ma akadtam rá erre a topikra, eddig meg sem fordult a fejemben, hogy itt a ph-n is van max topik... nemtom miért.
nem vagyok valami jártas még a max-ban, és nem is használom rendszeresen, inkább fellángolásszerűen szoktam egy-két tutorialnak nekiveselkedni, amit vagy befejezek, vagy nem. ha nem, akkor valamilyen általam leküzdhetetlennek vélt akadály miatt hagyom az egészet a fenébe...
de most már találtam emberkéket, akiket lehet zaklatni ez ügyben!
visszaolvastam a topicban, és elvesztem a tengernyi belinkelt oldalban! thx! -
veterán
üdv köztünk
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Haló!
Tudtok olyan oldalról, ahol PS tutorialok vannak, pl. ruha gyűrődés készítéséhez?
De más, hasonló textura készítéssel kapcsolatos dolgok is érdekelnek.
Próbálkoztam hi-poly modellről texturába visszarenderelni, de sosem sikerült élethű gyűrődést csinálnom... Nagyobb hajlatok már kezdenek hasonlítani, de a kicsik szörnyen néznek ki. Magán a modellen is, nem csak a képen.
Köcc!
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
-
félisten
válasz Menthirist #3509 üzenetére
Igen, írtam, csak gondoltam elsiklottataok felette, mert rögtön utána sok hsz. jött gyorsan.
De már találtam olyat, ami alapján szép lassan el tudok indulni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
Na csinálgattam a képet, amiről beszéltem (lineage 2-es artwork ihlette falucska)
egyenlőre az egyik hidat csinálom:
[link]
a kép jobb oldala még csak egy gyors ideiglenes változat, meg azt a részt majd feldobja a textúra, még dolgozni kell a köteleken, mert most jelenleg szerintem kábelnek néz inkább ki, túl vastag, és nem is illeszkedik mindenhol... Annyira nem akarom elaprózni, mert nem lesz ilyen közeli a végleges képen, és a sok apróság úgysem látszana...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #3511 üzenetére
Heló!
Szerintem jól néz ki! A kötelek sem túl vastagok, hiszen vékonybb kötél nem tartaná meg a hidat, talán egy hajszálnyival lehetne csak vékonyabb. Szerintem vékonyabbnak fog tűnni, ha lesz rajta jó textura.
Na, nekiállok minnyá a ZBrush + Mudbox összehasonlító képnek, amit Nyúltápnak ígértem, csak még vennem kell a bótban Zbrush-t, mert win reinstall volt megen.
Ne számítsatok komoly munkára, csak az általam felfedezni vélt minőségbeli különbséget szeretném szemléltetni.
ui.: Tegnap elkezdtem rajzolgatni papíron ruhagyűrődéseket, és megpróbáltam átültetni PS-ba, és már most jobb az eredmény, mint eddig, de még messze van a megfelelőtől. Majd Mudbox-ban is próbálkozom. Remélem a Mudbox el fog terjedni minél inkább, és minél gyorsabban, mert nekem nagyon bejön.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
Bici: Pár tut:
1. nem a legjobb [link]
2. ez ugyan nem kifejezetten az, de van bene olyan is [link]
3. ez csak úgy általánoságban, de én szeretem[link]
4. ez meg tredisönel árt [link]
szerintem a renderosity-s a legjobb..de azt má megtaláltad.
Menth: mi lelte a lovagod? jegelve?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
most épp nincs kedvem organikusat modellezni, viszont a kép amit láttam, nagyon megtetszett, és faviskókat, és ácsolt cuccokat most van kedvem... szóval csinálom
(amíg megtehetem, hogy azt folytassam, amihez kedvem van, addig miért ne De lassan már minden típusú dologhoz van projektem... ha autót akarnék, van elkezdve egy Z4-es BMW-m, ha organikusat, akkor van lovag, ha házat, van katedrális, de most falut akarok, így van falvam ) Meg felüdülés, hogy nem kell annyira néznem a polylimitet... végre ''kinyújtózhatok'' egy kicsit
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na mai haladásom (mert most megyek haza):
[link]
vékonyabbra vettem a köteleket, most egy kicsit beleolvad a háttérbe, de még nincs rajta a textúra, azzal majd remélem nem fog... Rátettem a lámpára egy textúrát, de nagyon nem aprózom el, mert kb ekkorára képzelem a végleges képen majdan:
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3516 üzenetére
a tájat hogy képzeled majd el? mer ha ilyen hegyesvölgyes vidék lesz, azt nem lesz egyszerű szépen lemodellezni/textúrázni.
itta én ápdétem is: [link]
lassan mindennek meglesz highpoly/lowpoly verziója. A készen lévő modellek közül egyedül kocsi karosszériának hiányzik high verziója.
Aztán még megy rá egy géppuska állvánnyal, meg ideoda ilyenolyan táskák, oldalára ásó/fejsze, és akkor asszem meg is leszek veleAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
OBrien
csendes tag
Sziasztok!
Teljesen laikus vagyok a 3dsmaxhoz, de egy aprócska feladathoz most mégis szükségem volt rá. Egy NURBS felületet (hiperbolikus paraboloid, töltöttem le ilyet készítő plugint) kéne elmetszetnem egy síkkal. Tudnátok segíteni hogy 7-es 3dxmax-szal hogy tudom ezt megtenni?
Legjobb lenne ha kimaradnának a convert to poly/mesh/mittudomén dolgok, mert igazából nekem csak pont a NURBS felület íveire van szükségem a további már 2d-s vektoros felhasználásra.
Előre is köszönöm szépen a segítséget:
OBrien -
Nyúltáp
senior tag
adj hozzá egy slice módosítót, azzal lesz a legegyszerűbb.
A vágás síkjád úgy tudod mozgatni, hogy ráböksz a módosító neve melletti ''+''-ra, aztán meg a megjelenő almenüben a gizmora(asszem az lesz a neve..vagy akármi ami legördülő menüben lesz), aztán move/rotate/scale tool.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
lacko81
tag
Segítségeteket kérem mert már nagyon bosszant a dolog. Autómodellezébe kezdtem neki, de már ott elakadtam, hogy a plane-re ráhúzott referencia kép(blueprint) nagyon pixeles lesz a viewportban. Így viszont lehetetlen hozzálátni a modellezéshez. Próbáltam már mindent, de mindig pixeles marad, pedig nagyfelbontású képet teszek rá.
A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.
-
félisten
válasz lacko81 #3520 üzenetére
Ne plane-re rakd rá, hanem a viewport-nak adj hátteret:
ALT+B - kiválasztod a képet, bepippantod a Match Bitmap-et majd a Lock zoom/Pan-t is ha kell.
Bár, most, hogy kipróblátam, nálam ez is baromi pixeles, és nemtom miért...
DirectX-el, és OpenGL-el is...
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
lantlant
csendes tag
Na akkor nekem is lenne egy kerdesem: Vol select gizmojanak pozicciojat, hogyan lehet egy obiektum pozicciojahoz kotni? lattam tegnap egy pelda scenet es nem jottem ra hogy csinalja... ohhh csak nem wire?... mingya megnezem
-
YODA mester
senior tag
Hi all. Befejeztem a Scene 1-et..! Csekk: [link]
-
veterán
válasz YODA mester #3524 üzenetére
a mozgási részből hiányolom a dinamikát
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Helló!
Múlt héten írtam, hogy készítek tesztet, ami demonstrálja a Zbrush minőségbeli előnyét a Mudbox-hoz képest.
Jelentem, én voltam hülye.
Az volt a probléma, hogy amikor obj-be konvertáltam nem volt bekapcsolva pár dolog:
- Rotate model: Polygons
- Smoothing Groups
- Normals
Amikor ezeket bekapcsoltam - és még elötte editable poly-vá alakítottam a modellt - már szépen dolgozott a mudbox.
Ezen felül a mudbox beállításainál is variáltam pár dolgot, ami által szebb lett az eredmény, de ez csak a megjalanítésre vonatkozik.
Azt viszont nem vágom, hogy a Zbrush miért birkózott meg az eredeti módon exportált .obj-vel, vagy a mudbox miért nem. A mudbox esetén az volt a helyzet, hogy egy mélyedést festve a modellbe a szélén minen egyes edge pont a rossz irányba volt fordulva. Mind amikor MAX-ban az edit poly szinten Turn-el mindent rossz irányba fordítanék...
[link]
[link]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #3525 üzenetére
Az a baj, hogy sokkal lassabb a flash mint az eredeti videó emiatt télleg tutyimutyinak tűnik.
-
veterán
válasz YODA mester #3527 üzenetére
akkor lássunk videót
amúgy csak azért nem osztom teljesen a véleményed, mert amikor még ugrik, az a motion blur miatt még egész dinamikus, és elégedett is vagyok vele, de a későbbiekben lesz tutyimutyi, szóval szerintem benne van a te kezed isStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #3528 üzenetére
Hámme dumá. De tény hogy tologatni kell a keyframe-eket ide-oda egy picit.
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
válasz YODA mester #3529 üzenetére
igaza van Menth-nek, hiányzik belőle a dinamika, főleg a körbefordulós résznél. Azt a mozdulatot köbö fél másodperc alatt kéne végignyomnia, márcsak azért is, mert fordulás közben vagy 5x lőnék hátba, olyan lassú
A másik bibis rész a végén az elrugaszkodás. Sokkal nagyobb lendületet kéne vennie ekkora ugráshoz, így olyan inkább mintha felszálna.
Amúgy egész animra elmondható, hogy túl lassú, ennek az egésznek nem szabadna fele, de inkább harmad ilyen hosszúnak sem lennie.
lant: egyszerűen wire parametersben kötögesd össze a gizmo xyz pozísön paramétereit a tárgyadéval. Csináltam videót, mer gyorsabb megcsinálni, mint elmagyarázni [link]
videóban nyomtam vol select után egy push-t, hogy látni lehesen a dummy-t mozgatva mozog a vol select gizmoja is.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3531 üzenetére
feltűnt első képről is ...naés hány fényévvel érzed vele magad előrébb?
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
válasz Nyúltáp #3532 üzenetére
még semennyire, megyek baromkodok az új szimulációs ökörségekkel... aztán vissza low poly modellingre, ami szerintem nem változott a 4-es óta (na jó, a select edge loop-ring tool jó, hogy van )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
el lehet vele bolondozni és a gépem is egész jól tűri (nem túl jól, de jobban, mint vártam )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
btw nem is tudtam, hogy a tutorban van link egy Art of Maya című angol nyelvű tutorkönyvöz, ami ingyen letölthető pdf-ben
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Heló!
A Maya 2008-ról jut eszembe: Van valakinek teljes verziójú DOS-os 3D Studio r4-es progija?
Asszem az volt az utolsó DOS-os 3d Studio... De ha nem, akkor a legutolsó kellene. Jöhetnek hozzá kiegészítők is!
Köcce!
ui.: Hamarosan nagy ruhatextura GURU leszek, majd linkelek képeket. Végignéztem egy rakás tutort, gyakoroltam sokat, és már kezd jól menni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3535 üzenetére
nalátod...legalább volt vmi értelme felrakni
Bici: asszem pont a PH-n árulta vki szoftverbazárban, keress rá, talán megvan még neki.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Nyúltáp #3537 üzenetére
ok, szerintem felejtsd el, megtaláltam topicot, de a gyerek picit el van szállva az árral
[link]
mondjuk kis tőkeinvesztálással talán rávehető, hogy készítsen róla egy biztonsági másolatot
Menth: nem, a DOS-os, írja is vhol topicba
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
YODA mester
senior tag
válasz Nyúltáp #3530 üzenetére
Ez mind a sokkal lassabb flash miatt van. Röhögni fogsz de egy gyenge gépen (nem rátok értem, hanem pl egy céges gépen) lassított felvételbe jácca le. Az eredeti videó valódi 25fps-el nincs baj a dinamikával. Ha van fent Flash 8 lokál lejátszótok (ami a Macro Studioval telepűl fel) akkor a tempből nyissátok meg az swf-wt és akkor realtime lesz nagyjából. Ha csak ennyit tudtok hozzáfűzni.
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
válasz YODA mester #3541 üzenetére
szerintem félreérted amit írunk. Én (és szerintem Menth is) arról beszélek, hogy a mozgások nincsennek eléggé ''előkészítve'', mondjuk úgy, hiányzik a nekilendülési fázis.
Majdnem minden mozdulat előtt kéne lennie némi előkészületnek magához a mozgáshoz, annélkül elveszti a lendületét, dinamikáját.
Megnéztem amúgy temp-ből is, és még mindig tartom a véleményem, hogy ennek köbö fele ilyen hosszúnak kéne lennie.
A égbőllepottyanós és a körbefordulós fázisok közti részt meg heggeszd szerintem még egy picit, mert így nem igazán érthető, hogy mit is akar ott kifejezni az anim.(vmi ''köcsög most meghalsz'' dologra asszociálnék, de ha azis, akkorsem elég kifejező)
wow: senior lettem
ja, ui: a rövidebett nem úgy értem, hogy egyszerűen nyomd össze fele ilyen hosszúra animot, hanem úgy, hogy a mozgások, legyenek 2x ilyen lendületesek (ezálltal gyorsabbak is)
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Met
nagyúr
Villámkérdés.
Hogy tudom kivágni a zöld részből a sárga helyét?
Úgy képzelem, hogy azok a részei eltünnek a zöldnek amik belelógnak a sárgába, tulajdonképpen a sárga negatívja marad a zöldben. [link]
Ez egy lökhárító, vagy nem lényeges kivágni mert a textúrázás után is látszani fog, hogy az nem egy darad"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
félisten
válasz YODA mester #3541 üzenetére
Nos, megnéztem én is temp-ből, eg ykicsit lett csak jobb, videóba is átnyomtam, de az már nem adott hozzá.
Nekem a következő észrevételeim vannak, bár az animációhoz még nem értek:
Amikor körbefordul sztem túl sokat toporog. Nem feltétlenül sok a lépések száma (sztem eggyel kevesebb kell) inkább az látszik belőle számomra, hogy egyhelyben lép piciket.
A másik, hogy ha figyelmesen megnézed a kard forgatását, akkor olyan érzésed támad, mintha egy nagy és nehéz pallost forgatna. Egy fénykard inkább pehelysúlyú, amit villámgyorsan lehet pörgetni.
A harmadik dolog, amit észrevettem, hogy amikor elugrik, eleinte még jól veszi a lendületet, de aztán szinte páros lábbal ''repül fel''. Ha az egészet visszafele játszanánk le, akkor jó lenne földetérésnak, de elrugaszkodáskor szerintem szükségszerűen az egyik láb előrébb lenül, mint a másik. Persze ez csak akkor igaz, ha hagyományos mozgásban gondolkodunk. Ha a robot valami emberfeletti erővel rendelkezik, amivel bazi bagyot lehet ugrani, és nem az elrugaszkodásból nyeri a lendületet, hanem az Erőből, akkor persze más a helyzet.
Ezek a meglátásaim leginkább laikusként.
MET: Create Compound object - boolean - kijelölöd a két testet, és az A-B vagy B-A beállítás jó lesz. A MAX-ban a boolean szinte mindig úgy ''dolgozik'', hogy utána bőven van javítani való a modellen.
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Nem azt mondtam, hogy nem lehet használni, én is használom rendszeresen, de sok esetben ''ki kell fésülni'' az érintett területet.
Próbáld ki! pár klikk!
A te esetedben nem hiszem, hogy túl sokat kell majd vele tökölni. Annyi az egész, hogy ha megvan a kivonás, akkor ne felejtsd el helyre állítani a 3 és 4 ágú polygon szerkezetet. Ha ez megvan, akkor nem lesz gáz!
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
de ha nem túl sűrű a környéken polyháló, lehet gyorsabb lesz ha a sárga lökhárítót(?) körüljárva beraksz egy új loop-ot kocsitestbe, aztán extrude befelé+pár chamfer.
próbáld előbb booleant, hátha nem cseszi szét nagyon modellt.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
YODA mester
senior tag
Az a lényeg, hogy ne browserrel nyissátok meg azt a köcsög flash-t, mert a böngésző nem tudja realtimeban lejátszani..! Ez egy tökéletes anim.
-
veterán
hmm... kissé mintha lennének gondok a maya 2008-al... tegnap figyeltem fel rá, amikor be volt kapcsolva mind a két monitor, és a haveroknak betettem a másik moncsira egy filmet, hogy nézhessék, míg a nagyon Maya-ztam... nyitnám az UV editort, erre nem jelenik meg benne a modellem uv-ja (eleve nem váltott át uv módba, csak mintha próbált volna...) ráadásul amikor újraindítottam a maya-t, akkor már semmilyen képet nem volt hajlandó a panelokban megjeleníteni (minden menü meg hasonló volt, működtek is, de a panelok nem mutattak semmit). Mindegy, hagytam a fenébe, gondoltam majd ma utánajárok... 1 monitorral minden jó... bekapcsolom a másodikat, azzal is jó... de ha a másodlagost az elsődleges elé teszem ([link]), akkor megint előjön a gond... viszont ha az UV editort átteszem a kicsire ilyenkor, ott előjön...
Tehát mindaddig minden tökéletes, amíg az első monitor a másodlagos előtt van... viszont amikor megcserélem, akkor a maya megbolondul, és nem az elsődlegesre, hanem a baloldalira akar csak megjeleníteni dolgokat (pl uv editor)... ez azért elég gáz, hacsak nem a gépemben van a hiba, bár a legújabb videókari drivert használom... lehet, hogy egy régebbit is meg kellene néznem?Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3549 üzenetére
szerintem ez vmi driver gond.
Yoda: miért nem ezzel kezdted, hogy tökéletes, akkor nem szólunk egy szót sem
no kis közérdekű info: Szombaton átteszem a székhelyem angligisztánba, szóval egy ideig valószínűleg nem leszek...nameg utána se túl sűrűn, de azért majd igyekszem felnézni fórumra időnként.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest