Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyúltáp

    senior tag

    nah, kis szakmai kérdés, leginkább tőled Menth. Múltkor mintha mondtad volna, hogy írtál egy scriptet, ami ha jól értettem rányom az ojjekt kiválasztott polyjára egy uvwmap-et(nemtom mayában hogy híjják :D ) és beállítja a gizmo-ját a poly méretére, ill. a gizmo pozícióját a poly pozíciójához igazítja (szintén nemtom hogy híjják ezta gizmot mayában, a lényeg, hogy maxban ennek a mérete ill. elhelyezkedése, orientációja alapján nyomja rá textúrát a objectre)

    naezeddig nekem is megy maxscriptben, viszont egyszerűen nem találok olyan parancsot, amivel ki lehetne nyerni egy poly orientációját (plö a szülő ojjekt-hez képest hány fokkal van elfordulva a kül. tengelyeken). A kérdés az lenne, hogy a maya scriptjében van-e ilyesmi, mert ha van, akkor valszeg maxscriptben is lesz, és nem keresgélek fölöslegesen.
    előre is kösz.
    ill. ha bárki tudna vmi maxscriptes megoldást a problémára, ne tartsa magában :)

    Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Új hozzászólás Aktív témák